Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 december 2010, 16:23
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Eeeennnnnn...toen sneeuwde ut weer! |
Hier sneeuwde het vanaf een uur of 1, tis nu weer opgehouden, gelukkig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 december 2010, 16:22
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Nou, bij deze dan he, we hebben nog beschuit en muisjes staan hoor |
De muisjes lopen zeker al ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 december 2010, 16:20
Onderwerp: Christelijke feestdagen vieren?
|
|
|
HANNAH810 schreef: | nou ja, zeg!! en dat in vijf minuten tijd; je hebt gelijk, pieter; eerste punt is gescoord geloof ik............... |
Nee hoor beste mensen, ik begin nergens over, en al zeker niet over water.
Dat ik ff grijs was (wou dat ik dat van mijn haarkleur ook kon zeggen) had te maken met het doorgeven van een nw e-mail adres.
U en jullie kunnen gewoon blijven genieten van mijn bijdrages hier op het forum en in de chatbox......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 december 2010, 16:00
Onderwerp: Christelijke feestdagen vieren?
|
|
|
PIETER649 schreef: | Geen theoloog voor nodig hoor Gert.... zitten wijsneuzen genoeg op CM In jouw korte bijdrage heb ik weer stof genoeg gezen voor 73 pagina´s forumbijdrages verdeeld over enkele zelfstandige topics met naar schatting 3 waarschuwingen, 1 ban en 2 slotjes van de redactie... |
gna gna gna, zal ik maar beginnen dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 december 2010, 00:26
Onderwerp: kerstfeesie op 18e december 2010
|
|
|
HENDUK927 schreef: | ook met een gele? |
aha, jij bent de man van de anwb ..... (gele auto)
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op maandag 13 december 2010, 00:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 december 2010, 00:22
Onderwerp: Ruilhoekje
|
|
|
VISSER278 schreef: | eN WAAR HAAAAAAAAL IK DAN DAT FORMULIERTJE? NIET HIER BIJ DETEXACO , WANT DIE IS PLIJTE. EN DE VOLGENDE TEXACO IS ZEKER EEN EIND HIER VANDAAN. |
Je kunt ze ook inwisselen bij de Blokker ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 20:29
Onderwerp: alleen voor jonger dan 35!
|
|
|
BART817 schreef: | (nu komt niemand hier meer natuurlijk...) |
Nu weet je tenminste waarom de meiden niet bij jou komen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 14:46
|
|
|
GRACE585 schreef: | dan ben ik een uitzondering willemijn want ik wilde altijd weten hoe alles werkte ed ,lol |
Maar je kunt nog steeds geen band verwisselen zeker ..... (pff vrouwen)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 13:54
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Vandaag (of eigenlijk gisteren) had ik voor het eerst in m'n leven, een lekke band. Ik was een half uur vanaf huis. Heb je een nieuwe auto, regent het, is 't donker, sta je daar in je uppie op een verlaten parkeerplaats,... De servicedienst van Peugeot wilde niet helpen, omdat ik een reservewiel (hmm.....wist niet eens waar) in de auto had. Ze gaan er gewoon van uit, dat iedereen dat kan. Daar sta je dan.
Maar gelukkig........daar kwam mijn redder in nood. |
Jij blij met de anWB
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 18:38
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Heb je meerdere aanbidders dan Je bent er inderdaad druk mee zeg.
Of begrijp ik het gewoon niet goed? |
Ligt niet aan jou hoor Marijan, sommige mensen zijn gewoon echt niet te begrijpen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 18:35
Onderwerp: Verwerken van het verleden
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ik lees alleen maar dat je moet vergeven in dit stuk. Maar hoe doe je dat dan als het niet lukt? Willen en doen zijn verschillende dingen |
Gelukkig heb je het goed gelezen. Vergeven is een moeten, het is een opdracht. (Matt. 18: 21-22 + Rom. 12: 18-21) Als vergeven niet lukt?? Je mag bidden in Jezus naam om vergeving, daarmee leg je, dat wat jou en je kinderen is aangedaan, bij het kruis. Dan hoef je het niet langer alleen te dragen, maar gaat Hij met je mee, Hij wil ook jouw lasten dragen. Een denkfout is, denk ik, dat als je vergeeft je ook vergeet. Maar juist door vergeving zal het genezingsproces aanvangen.
Maar misschien wel het allerbelangrijkste.... Jezus is gestorven voor onze zonden, Hij schenkt aan iedereen die in Hem gelooft vergeving. Is het dan voor ons "onmogelijk" als kinderen van de Allerhoogste, diegene te vergeven die ons iets hebben/heeft aangedaan ??
Ik heb geleerd "Vergeving is, het recht om recht te halen, opgeven!!"
Een heel bekend lied, opwekking 629 spreekt hier over.
http://www.youtube.com/watch?v=Auz7dGcELEg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 15:40
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Als je toch in de knuffelmood bent, met die koppijn kan Cross er ook wel een gebruiken |
Ik krijg vanavond wel een knuffel, laat angel maar digi knuffels blijven uitdelen ....
Tis al veel te lang geleden dat ik haar (mijn dochter) zag.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 15:32
Onderwerp: Verwerken van het verleden
|
|
|
JOLAN931 schreef: | ongelooflijk, hoe een anoniem zo treffend kan omschrijven wat je zelf niet onder woorden krijgt
vergeven.... wat je kinderen is aangedaan, is dat dan werkelijk anders dan vergeven wat jou is aangedaan? Is het mogelijk die kant te vergeven zolang de kinderen er nog steeds de nare gevolgen van ondervinden? |
Ja, dat is mogelijk !!!!
Tis misschien ff wat meer lezen, maar ik denk dat de uitleg zeer helder is.
"Vergeven en vergeten" zegt men wel eens. Maar is dat zo simpel? Een jongen, die was gedumpt door zijn vriendinnetje, zei eens: "Zij heeft echt mijn gevoelens gekwetst. Hoe kan ik haar ooit vergeven wat ze me heeft aangedaan?" Een meisje, wier vader haar jarenlang seksueel had misbruikt, vroeg: "Waarom zou ik hem dat ooit vergeven?" De drugsdealer die zijn leven wil beteren, vraagt zich af "Wil God mij echt wel alles vergeven wat ik heb gedaan?" Hoe vergeven we anderen die ons pijn gedaan hebben? Hoe accepteren we Gods vergeving?
De noodzaak van vergeven te worden
God haat de zonde; Hij kan die gruwel niet aanzien. Daarom zal elke onbeleden zonde in ons leven tussen Hem en ons in staan en onze relatie met de Heer beschadigen.
"Zie, de hand des Heren is niet te kort om te verlossen, en zijn oor niet onmachtig om te horen; maar uw ongerechtigheden zijn het, die scheiding brengen tussen u en uw God, en uw zonden doen zijn aangezicht voor u verborgen zijn, zodat Hij niet hoort." (Jesaja 59:1-2)
Niet alleen komt onvergeven zijn tussen ons en God, het verbreekt ook onze relatie met anderen.
"Wie een overtreding bedekt, jaagt liefde na; maar wie een zaak ophaalt, brengt scheiding tussen vrienden." (Spreuken 17:9)
De voorwaarden tot vergeving
Omdat God de zonde haat, is de prijs voor vergeving hoog. De Schrift stelt de volgende voorwaarden tot vergeving:
Een offer. Hebr. 9:22 zegt: "zonder bloedstorting is er geen vergeving." In het Oude Testament was een offerdier nodig zonder enig gebrek, een lam om Gods toorn af te wenden. Jezus, de zondeloze Zoon van God, stief op het kruis en werd het vlekkeloze lam voor onze zonden. Jezus kocht onze vergeving toen Hij aan het kruis stierf.
"Want ook Christus is eenmaal om de zonden gestorven als rechtvaardige voor onrechtvaardigen, opdat Hij u tot God zou brengen." (1 Petr. 3:18a)
"En in Hem hebben we de verlossing door zijn bloed, de vergeving van de overtredingen, naar de rijkdom zijner genade." (Ef. 1:7)
Anderen vergeven. Een tweede voorwaarde voor onze vergeving is, dat wij anderen vergeven. 1 Kor. 13:5 zegt: "echte liefde rekent het kwade niet toe." Denk er aan, dat Spreuken 17:9 zegt, dat een echte vriend vergeeft. God heeft ook het vergeven van anderen als voorwaarde gesteld voor het ontvangen van zijn vergeving.
"Want indien gij de mensen hun overtredingen vergeeft, zal uw hemelse Vader ook u vergeven; maar indien gij de mensen niet vergeeft, zal ook uw Vader uw overtredingen niet vergeven." (Matt. 6:14,15)
"Maar weest jegens elkander vriendelijk, barmhartig, elkander vergevend, zoals God in Christus u vergeving geschonken heeft." (Ef. 4:32)
Schuldbelijdenis. We moeten onze zonden aan God belijden als we willen dat onze relatie met God volledig hersteld wordt. Hierboven kunt u lezen, dat we vergeving nodig hebben, want onze onbeleden zonden scheiden ons van God. Belijden is derhalve de manier om de relatie met de Heer weer te herstellen. We moeten ons hierbij realiseren, dat het voor ons eigen bestwil is, dat we belijdenis doen en ons weer richten op de Heer, want Hij is getrouw, ook al zijn wij het niet. (2 Tim. 2:13)
"Indien wij onze zonden belijden, Hij is getrouw en rechtvaardig, om onze zonden te vergeven en ons te reinigen van alle ongerechtigheid." (1 Joh. 1:9)
Bekering. We moeten een besluit nemen om te veranderen om onze zonden de rug toe te keren.
"Daarom, zo zegt de Here: Indien gij terugkeert, zal Ik u doen terugkeren, dan zult gij voor Mij staan..." (Jer. 15:19a)
De gevolgen van vergeving.
De Bijbel belooft de volgende zegeningen als gevolg van Gods vergeving:
Gelukkig. Als we Gods vergeving leren kennen, zijn we zalig (gelukkig).
"Welzalig (gelukkig) hij, wiens overtreding vergeven, wiens zonde bedekt is. Welzalig (gelukkig) de mens, wie de Here de ongerechtigheid niet toerekent en in wiens geest geen bedrog is." (Psalm 32:1,2)
God kiest ervoor om ons de zonde niet toe te rekenen. Nog een gevolg van vergeving is dat God geen boekhouding bijhoudt van onze zonde, Hij rekent ons de zonde niet toe. Omdat het bloed van Christus onze zonden bedekt, heeft God besloten ze uit zijn gedachten te bannen.
"Ik, Ik ben het, die uw overtredingen uitdelg om Mijnentwil en Ik gedenk uw zonden niet." (Jesaja 43:25)
God verwijdert de zonden van ons. Het is mogelijk voor de Heer om naar ons te kijken zonder onze zonden te zien, want toen Hij ons vergaf verwijderde Hij onze zonden van Zich zover het oosten is van het westen (Psalm 103:12)
We kunnen onszelf vergeven. Als we vergeving ontvangen, kunnen we ook onszelf vergeven en verder gaan met ons leven.
"Broeders, ik voor mij acht niet, dat ik het reeds gegrepen heb, maar n ding (doe ik): vergetende hetgeen achter mij ligt en mij uitstrekkende naar hetgeen voor mij ligt, jaag ik naar het doel, om de prijs der roeping Gods, die van boven is, in Christus Jezus." (Phil. 3:13,14)
Bron: http://www.christiananswers.net/dutch/q-dml/dml-y004d.html
..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 15:10
Onderwerp: kerstfeesie op 18e december 2010
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | ben benieuwd wie de opvullers van het lijssie zijn.
locatie is al gespot op Google E/SV. moet te vinden zijn.
vrij zeker is wel dat mijn medereiziger en ik het voor 4uur niet halen (in 15 minuten van hieruit naar de locatie redt zelfs een Saab niet).
maar: hoe later op de dag, hoe schoner volk |
probeer het eens door achteruit te rijden ..... (Daf had toch een relatie met Saab/Volvo)
http://www.youtube.com/watch?v=BS2x9uGquMM&feature=related
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op vrijdag 10 december 2010, 15:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 december 2010, 21:43
Onderwerp: Bindingsangst
|
|
|
MAR907 schreef: | Punt twee van Zinga, had ik al gelezen in het verleden... Is het punt waar ik met mijn dochter heb ervaren.... Een moeder die haar dochter plotseling op 10 jarige leeftijd dumpt bij een ander. Na drie dagen weer terugkwam en vervolgens vanaf die tijd tussen mij en mijn vrouw gelegen heeft vanwege verlatingsangst. Zelf is zij nu iemand, die in relatie's erg gevoelig geworden is in bindingsangst... Nogmaals het gaat veel dieper....
De troost die ik heb, is dat liefde overwint alles....
Hetgeen dat ik nog niet gezegd heb en ook nog niet aan de orde is geweest op het forum, is een persoon die "borderline" heeft.... Wat betekend dat voor de partner en kinderen.... |
Als je nou eerst ff een goede definitie neerzet van "borderline" ..... Denk dat het dan wat gemakkelijker praat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 december 2010, 21:37
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Hij ook buiten de mijne Leanne, nog lang niet droog achter zijn oortjes
gna gna...giffel gniffel |
ik kan me echter herinneren dat mevr A er een tijdje geleden heeeeeel anders over dacht..... Tja, ik heb altijd gezegd + 0 - 8 behalve skaaaaaatje dan, dat was een positieve uitzondering
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 december 2010, 12:33
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Je valt buiten zn +0 - 8 doelgroep Angel |
gna gna gna gniffel gniffel gniffel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 december 2010, 12:32
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ga jij ook al opscheppen over jezelf Cross? |
Nee Leanne, dat hoef ik niet te doen, dat doen anderen wel voor me ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 december 2010, 12:25
Onderwerp: Exen
|
|
|
MAJARO438 schreef: | in mijn beschrijving heb ik al gerelativeerd, het was nog 1000x erger............ |
Voor iedereen die nu zijn/haar ex zit af te zeiken, geef dan een reden waarom je toen wel voor hem/haar bent gegaan??
Ik geloof er namelijk geen biet van dat je met hem/haar bent getrouwd om zijn/haar mooie blauwe, bruine, groene ogen. Of had je zoveel medelijden met hem/haar dat je naastenliefde je ertoe "dwong" om toch maar je handtekening te zetten op het gemeentehuis.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 december 2010, 01:28
|
|
|
LIELIE304 schreef: | haha! Vrouwen mogen nog wel een beetje mysterieus zijn voor mannen |
Zeker wel Lielie, speciaal voor jou ..... laat Bart maar raden
http://www.youtube.com/watch?v=b_EFQsUs1XU
Tis wel een oudje, kwaliteit laat te wensen over, maar hij is wel mooi ....
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op donderdag 9 december 2010, 01:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 23:17
|
|
|
BART817 schreef: | ik snap ook niet dat de senioren hier komen klagen omdat het niveau zo laag is....
leuke dolletjes mogen hier niet van de oudjes, ik snap t niet...
maar, wij jongeren dollen gewoon dus een beetje, en als je daar te stijf en te roestig voor bent, dan geef ik je wat kruipolie, worden jullie nog langzamer van... |
Volgens mij begon Tess erover dat ze talent had om het niveau naar beneden te halen.... Jeugd heeft moeite met de Nederlandse taal, zowel lezen als schrijven begrijp ik nu .....
Maar geeft niet hoor Bart, zolang jij roest en kruipolie nog samen gebruikt, kom jij er WEL
Maar om het niveau wat op te krikken ......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 23:08
|
|
|
LIELIE304 schreef: | Ik miste je zoooo cross dat ik je wel uit moest lokken |
mijn tent is groot genoeg, daar lok je me zomaar niet uit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 22:22
Onderwerp: Christen zijn, en gaan scheiden???
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Ik had vanavond bijbelstudie en daar kwam het over scheiden en dan zegt de oudste dat scheiden een gruwel is in GODs ogen en daar heb ik nu wel een probleem mee wat ook ik heb aan een scheiding meegedaan en ik heb dan ook gelezen dat je dan niet meer mag trouwen volgen de wet van de HEER. En natuurlijk heb ik daar moeite mee Sjalom. Martin |
Hoi Martin,
Als jij in vrede met God kunt leven, als je persoonlijke Heer en Heiland, dan zal Hij je niet verlaten...... God kijkt in je hart Martin, Hij kijkt niet naar je buitenkant .....
Gods rijke zegen toegewenst
W
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 22:13
|
|
|
Waar nog niet bij stil is gestaan is het volgende.
Bij een echtscheiding "deel" je de kinderen, je krijgt bezoekregelingen enz enz. Maar elke keer dat het kind naar de vader of moeder gaat, laat ze ook een vader of moeder achter. Voor het kind betekend dit in zekere zin, elke keer weer opnieuw afscheidt nemen van..... Dit zou dus wel eens van heel groot belang kunnen zijn in hun verdere leven, met het oog op de bindingsproblematiek. Maar ook de vader of moeder, zal dus elke keer afscheid moeten nemen van zoon of dochter.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 21:58
Onderwerp: Themachat
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Voorstel:
Iedere 1e en 3e donderdag van de maand
THEMACHAT
in de euh... Jolijtbox (Wordt toch niet meer gebruikt?)
Vanaf 21.00 uur...
Wie lijkt dit een goed idee en is hier behoefte aan?
GrZing! |
Lijkt me een goed idee.
maar zou het ook goed zijn om van te voren wat spelregels vast te leggen ??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 19:16
|
|
|
MAR907 schreef: | Je bent geweldig, herhaald mijn woorden.....
Ik weet dat ik volledig off topic ga, maar heb jou beter leren kennen.... Objectief spreek ik vanuit mijn ervaringen (voor jou leed).....en de basis....waarin ik leef. |
En net zo goed als jij vanuit jouw leed spreekt, spreekt iemand die gescheiden is ook vanuit zijn/haar leed. Voor de kinderen maakt het niet uit, een nw partner zal in eerste instantie altijd als inbreuk worden gezien. Het is dan ook aan jou hoe jij je opstelt naar de kinderen en vandaaruit werkt aan een gezamelijke relatie. En zo leeft ook iedereen vanuit zijn/haar eigen basis, gescheiden of weduwe/weduwnaar. En dan laat ik de mensen die nog nooit een "vaste" relatie gehad heb er voor het gemak er buiten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 19:08
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Whow...wat heb ik nu weer op mijn geweten? |
typisch gevalletje van eerst doen en dan denken .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 19:04
Onderwerp: Wat je mist op CM
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Dakkannie; ik ben aant afkicken |
waarom zou je afkicken van iets wat je leuk vind ?? brengt het je schade toe ??
(ok geef toe dat als je jezelf hier verplaatst op een kameel .... hmm)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 19:00
Onderwerp: wat zou jij zijn?
|
|
|
WMG150 schreef: | ik vroeg me vandaag op me werk (ja ik heb soms tijd op me werk om te denken)... stel ik ben in noem eens een arabisch land bv. Marokko geboren zou ik dan ook christen zijn of was ik dan moslim? Of als ik Inda geboren zou zijn, zou ik dan een boedist zijn? Kijk ik bedoel ik ben hier in Nederland geboren althans zolang Weert in Nederland ligt... ik ben Christelijk opgevoed en ben ook waarde en geloof gevonden in het christendom. maar stel ik ben dus ergens anders geboren zou ik dan ook christen zijn?
Zelf denk ik van niet want het christendom is taboe in bv India en Marokko. dan zou ik denk ik eerder moslim of boedist zijn en dat voor waar aan nemen, of (doe ik nu ook) twijfelen of de godsdienst die ik aanhang waar is.
Twijfel is misschien een groot woord eerder een afvragen heb ik het wel bij het juiste eind? en ik denk dat soms zo denken je ook wakker houd bij het geen wat je geloofd, als je denk ik niet afvraagd is het waar. Wat voor waarde heeft het geloof hetzij moslim hetzij boedist hindoist of wat dan ook?
voor mij staat wel als een paal boven water er is meer tussen hemel en aarde tis mij te toevallig dat een oerknal is geweest en dat er leven op aarde is. Wat voor mij op dit moment de doorslag geeft qua Christendom is dat het euhm makkelijk is.je hebt geen twijfel een jood komt misschien in de hemel een moslim idem een boedist kan terug komen als mens maar kan ook terug komen als dier. Wat is er dan makkelijker als het Christendom? je hoeft maar te geloven dat Jezus voor jouw zonden aan het kruis gestorven is en op gestaan is uit de dood zodat ik straks in de hemel kom. Dat is toch makkelijk?
maar terug ff naar me vraag zou jij in een ander land christen zijn of toch moslim of boedist of hindoïst of atheïst? |
Geen idee WMG, maar ik denk dat als ik het evangelie van Jezus Christus zou horen, en de HG zou met mij aan de gang gaan, zou mijn hart bewerken..... dan denk ik dat die Liefde voor mij, sterker is dan welke andere religie.
En of het christendom gemakkelijk is ?? Nee ik denk het niet, het gevaar hier in het vrije westen is dat we te gemakkelijk in slaap vallen. Als christen in de landen die je noemde, maak je een bewuste keuze voor het christen zijn, om Jezus te volgen, soms met hele nare gevolgen voor je aardse bestaan.....
|
|
Naar boven |
|
|