Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 oktober 2010, 12:02
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
HAAS141 schreef: | zoals tessy al schreef ... ik ben zwanger 36 weken en 2 dagen. en ukkie doet het erg goed ... alleen ben ik vanaf het begin al misselijk en dat 24 per dag en 7 dagen per week. maar het eind komt nu in zicht |
Carin werkt trouwens in een babyspeciaalzaak Sas...dusse...wanneer gaan we shoppen? Maar het cadeautje voor jullie ukkie staat al klaar hier dus zeg maar dat tie nou op mag gaan schieten (en ik hoop dat het niet zo'n treuzelaar is als die van ons )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 oktober 2010, 12:54
Onderwerp: onze héérlijke PUBERTJES ...
|
|
|
HENK710 schreef: | Voor je 't weet, is het een peuter en die kennen ook puberteit |
Hou op zeg, de middelste is er net uit en blijkt toch meer woorden te kennen dan enkel: NEE!! ( en hier is het nog tweetalig nee roepen ook he ) Laat ons nog maar ff genieten van luiers verschonen en nachtelijk gebler
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 oktober 2010, 08:11
Onderwerp: WK-gekte
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Pieter is er mee begonnen... Hij reageert zich af omdat hij nu thuis niets meer te zeggen heeft met al die vrouwen in huis... |
Had hij dat voor de laatste dame arriveerde wel dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 16:03
Onderwerp: onze héérlijke PUBERTJES ...
|
|
|
INKA401 schreef: | mijn zoontje verveeld zich écht nooit ... maar dat wil nog niet zeggen dat hij er tussen al zijn bedrijvigheid geen kattekwaad uit haald? ... en dat is nou juist op dié momenten als er géén toezicht is ... gek hé.
|
En laat dat nou heel normaal gedrag zijn voor een puber
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 oktober 2010, 23:01
Onderwerp: Esther 10-10-'10
|
|
|
INKA401 schreef: | lijkt op ... ... |
Jep...dr pa, gelukkig was hij als baby ook al zo'n lekker ding
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 oktober 2010, 10:11
Onderwerp: Renske en Bull.........
|
|
|
hartelijk gefeliciteerd en heel veel geluk toegewenst met zn drietjes!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 18:13
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | zoals Herman Finkers zou zeggen: "een lief kind"
geniet ervan! voor je het weet vraagt ze je de sleutels van de auto voor een stap-avondje met vriend(inn)en. |
Hij heeft haar vast een bmw gegeven, de rest van dr auto's regelt ze zelf maar
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op zaterdag 16 oktober 2010, 18:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 14:08
Onderwerp: kromme kinderbabbeltjes
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | nou volgens je profielfoto is dat dus ook nog zo, dus........
wie heeft Esther echt gezien?? zijn er bewijzen?
Je zoontje ziet Esther ook blijkbaar al niet.....
. |
Zo ongedeukt als mn dochter er door de keizersnede uitziet na de geboorte, zo ingedeukt zie ik er momenteel uit dus die foto hou je nog ff te goed. Maar getuigen zullen zich spoedig melden hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 19:48
|
|
|
En daar is ze dan:
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op vrijdag 15 oktober 2010, 19:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 19:00
Onderwerp: kromme kinderbabbeltjes
|
|
|
Vanmiddag kwam ik thuis uit het ziekenhuis. Lopen na een keizersnede is niet echt makkelijk dus ik kwam thuis binnegeschuifelt en hield mn buik vast omdat ik anders niet kan lopen. De eerste vraag van mn zoontje: mama, is Esther weer in jouw buik?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 17:23
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Heej Annet...fijn dat jullie weer thuis zijn...laat je maar lekker verwennen hoor. Ik heb de foto van je dochtertje gezien ,wat een prachtbaby zeg. Echt een plaatje om te zien..leuk die donkere haartjes.
Groetjes en ik spreek je nog wel in de chat
Carien. |
Ik zal morgen proberen even foto hier te plaatsen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 17:13
|
|
|
Vanmorgen zijn zowel Esther als ikzelf helemaal goedgekeurd door de artsen en mochten we vanmiddag het ziekenhuisbed verruilen voor ons eigen bed/wieg. Daar zal ikzelf voorlopig nog wel veel tijd in gaan doorbrengen maar we zijn erg blij dat we in ieder geval weer met het hele gezin bij elkaar zijn en het ziekenhuisgebeuren achter de rug is.
Bedank voor jullie medeleven en lieve reacties!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 22:26
Onderwerp: annette
|
|
|
INKA401 schreef: | hahaha ... mmmm, heerlijk om te lezen ... ja, die terayaki kennen wij hier al héél lang,en is lekker hoor ... k'heb ál die dosie's van knor algehad hihi ... maar weet je wát lekker is? ... inmiddels ons lievelings gerecht ... mioen van connymex... snel klaar en ó zo lekker ... mmmm jammieeeee ... |
Anneke leert je nog eens koken he! Waar cm al niet goed voor is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 22:12
|
|
|
INKA401 schreef: | ukkie? ... 2 ukkie's zei ik toch? ... en uuuh pieterrrrr ... je verwent je vrouwtje toch wel hé ... koken, wassen, strijken stoffen, stofzuigen, dweilen, de kids met schone kleren aan naar school, hun verhaal aan horen, info van school bij houden ... tussendoor met hun ff naar de dierentuin, en sávonds annete voorzien van en heerlijke masage ... wil je nog meer weten? ... ff prive dan |
ja, hij kookt zelfs!!! En nee, geen aviko maar verse kip terayaki vanavond Hij zal ook wel moeten, zn mams belt me 3x per week om te vragen of hij toch wel alles doet in huis. En zo niet staat hem een preek van mama649 te wachten.....en die zijn nogal lang
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 20:54
Onderwerp: bondskanselier merkel appeleert aan moslims
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het woord satan wordt op deze site ongelofeliijk veel gebruikt. Eigenlijk weet ik niet goed wat ik er van moet denken. Bij als wat je doet of niet doet bij elke tegenslag bij elke niet gelijk-gezinde komt dat woord satan op de proppen. Ik vind dit een zo ongezonde woordkeuze. Het is net alsof satan een persoon is die niets anders doet dan hier en daar onheil zaaien. Zou het niet gewoon iets kunnen zijn dat in de mens zit? De ene heeft een goed karakter en de andere dan weer niet. De ene heeft een geweten en je hebt mensen die gewetenloos zijn. Misschien heeft ieder van ons wel eens een satan-dag of moment. Een dag dat we zaken doen die we nadien niet zo fraai vinden Ik weet dat het geen gemakkelijk onderwerp is om te verklaren maar contstant met die term staan zwaaien vind ik ook maar niks.
Zo, dat moest ik even kwijt.
Frank |
Ben ik helemaal met je eens. T is ook zo lekker makkelijk om satan de schuld te geven van fouten door jezelf gemaakt of als reden op te gevendat waarom je hebt laten verleiden tot een zonde, hoef je geen eigen verantwoording meer af te leggen he.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op maandag 4 oktober 2010, 20:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 17:05
Onderwerp: bondskanselier merkel appeleert aan moslims
|
|
|
HAICO485 schreef: | De christendemocratische Duitse bondskanselier Angela Merkel heeft moslims in Duitsland opgeroepen zich volledig te richten op de Duitse kernwaarden en de grondwet.
waarom roept ze hun niet op Jezus als redder aan te nemen en christen te worden ??????? |
Omdat we ook hier scheiding van kerk en staat hebben? En vrijheids van Godsdienst?
Verder is het de taak van de bondskanselier om het land te besturen, niet om te evangeliseren.
En volgens mij heeft onze president die oproep gedaan, Christian Wullf, niet Bondskanselier Merkel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 oktober 2010, 10:00
Onderwerp: tienermoeder
|
|
|
Ik was geen tienermoeder, verre van in mn eigen beleving, maar voor veel mensen van je als je 22 bent nog steeds onder tienermoeder geloof ik. Wat een rare (of beter gezegt brutale) vragen durven mensen je te stellen.
Ik ben op mn 20ste getrouwd, was op mn 22ste zwanger. Meerdere malen de vraag gekregen: ow, was het een ongelukje? Nee, t was gepland en zeer gewenst, dan kijken ze je toch best ff vreemd aan.
Ik was overal altijd de jongste moeder, bij babyzwemmen, de peuterspeelzaal, op school. Ik geloof dat de gemiddelde leeftijd dat vrouwen kinderen krijgen 30 is in nederland. Ik ben momenteel zwanger van mn 3e kindje, ik heb op hyves contact met wat oude klasgenootjes, velen ervan zijn net bevallen of nu zwanger van hun eerste.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 21:25
Onderwerp: De Zondag.
|
|
|
PIEKIE042 schreef: | probeer me es uit te leggen wat je bedoelt met "de mens is te rusteloos om echt die dag aan God te besteden?"
|
das moeilijk als iemand geen lid meer is (vandaar dat zn naam in een andere kleur staat, dat betekent geen lid meer)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 19:29
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Mijn dochtertje begon in maatje 45 haha,tis nog een klein meidje,bijna 12,135 cm en 31 kilo......zo'n mooi fijn dingetje |
Mijn dochter dr eerste pakje was direct een hoogwaterbroek Ik ging ook uit van een schattig klein ukkie dus 2 pakjes maatje 50 mee naar het ziekenhuis. Ze woog ruim 7 pond, vrij normaal dus, maar ze was 56 cm lang. Eerste pakje vast boxpakje met voetjes er aan vast....die kon dus niet dicht. Andere pakje fat ik bij me had, had gewone pijpjes maar die kwamen dus maar net over haar kuiten heen, en de 7/8 broek had toen nog niemand van gehoord Dus in de ziekenhuistas zitten nu pakjes in maatje 50/56. Het word nu geschat op 7 pond dus moet lukken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 18:28
|
|
|
In nederland liggen de bevallen vrouwen nooit tussen de zwangere vrouwen, hier wel. Ik lag op een kamer met 2 dames met een schattig babytje, en soms is het wel ff fijn om te zien waar je het ook alweer allemaal voor doet. (de bevallingsverhalen aanhoren was dan weer ff minder )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 16:07
|
|
|
Zo, en toen was ik weer thuis .
Dank je wel voor jullie medeleven. Ik heb verplicht bedrust en maandag afspraak maken voor halverwege volgende week in het ziekenhuis om te kijken hoe we dan weer verder gaan. Voorlopig heb ik gelukkig een beetje slaap ingehaald, lopen lukt nog niet, maar schuifelen gelukkig wel. Pijn is weer uit te houden, dat gaat tot het geboren is nu eenmaal niet beter worden, dus we hopen dat ukkie een beetje op wil gaan schieten nu.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 22:07
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Toen er na een pijnlijk dagje in bed een heerlijke maaltijd voor me gekookt werd vanavond, dank je pieter De bossche bol als toetje was trouwens ook niet verkeerd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 20:00
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Dank je Zivaatje !
Voor alle duidelijkheid wil ik er het volgende aan toevoegen. Ik wist niet dat er vandaag een evaluatiegesprek zou zijn. De andere leidsters gaven mij na afloop van het gesprek een snoepzak mee met "mini marsjes" als dank voor mijn inzet en enthousiasme wat ze gelukkig wel hebben opgemerkt maar dat bleek niet genoeg. Het gesprek was nadat de kinderen al vertrokken waren; ik kreeg toen die snoepzak die ze blijkbaar al bij zich hadden al die tijd. Ze hadden er ook voor kunnen kiezen mij het eerder te vertellen en dat ik het daarna de kinderen nog zou kunnen vertellen maar zo is het niet gegaan.
Ik heb er ook niet meer aan gedacht om te vragen of ik volgende week nog terug mag komen om de kinderen voor het laatst te zien. Weet op dit moment ook niet goed of dat verstandig is en ik weet sowieso niet of dat wel zou mogen. Ik wilde dit toch ter verduidelijking neerzetten. |
Misschien hebben ze het wel bewust gedaan, zodat je gelukkig nog met volle teugen van deze dag hebt kunnen genieten. Hoe was je dag geweest als ze het eerst gezegd hadden en je had daarna nog een ochtendje mee had mooen draaien? Vast niet zo fijn als nu toch? En voor de kinderen is een verdrietige juf ook niet leuk, nu kunnen ze terugdenken aan een vrolijke juf die hen een poosje kwam helpen. Hoe en wanneer je het ook brengt, de boodschap blijft gewoon niet leuk om te horen. Sterkte ermee!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 15:32
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ik denk dat het vantevoren duidelijk moet zijn of kinderen welkom zijn of niet. Volgens mij was het uitje "niet mokken maar wokken" en is het uitje "Ethiopisch eten" niet iets waar kinderen bijzijn, dan zijn er toch ook andere mogelijkheden Annette ? Ik ben me verder niet bewust dat er iemand is (behalve Chatuliem) die er bezwaar tegen heeft dat er kinderen aanwezig waren op de picknick. Ik heb er van genoten !! |
Die picknick werd speciaal voor mensen met kids georganiseerd, prima toch? Zie jij mij daar iets negatiefs over schrijven? Nee dus. Een uitje organiseren naar een indoor speeltuin? Lekker doen en van genieten met zn alle.
Waar ik het over heb is dat het opeens verboden lijkt te zijn om ook wel eens een bbq,strandwandeling of kerstviering te willen organiseren zonder dat er kinderen bij zijn, voornamelijk in de chatbox. En ja, dan zijn er echt meer mensen dan alleen chatuliem die wel eens graag zonder kinderen weg willen. Maar nogmaals, laat dat aan degene over die het wil organiseren, en dat geld voor voor de mensen die met kinderen willen en de mensen die zonder kinderen willen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 13:11
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
chat, je sprak verstandige woorden vanmorgen in de chatroom: ik heb nog 1x gezegt hoe ik er over dacht en nu ga ik mn mond erover houden. Doe dat dan ook, men weet je jij erover denkt en daarover verschillen de meningen nu eenmaal.
je zit hier op een datingsite ja,en ik denk dat je er dan vanuit mag gaan dat uitjes die de site zelf organiseerd inderdaad zonder kinderen zijn. Maar waar het hier over gaat zijn door leden zelf georgansieerde uitjes. Een lid is niet verplicht iets te organiseren en als hij/zij dat wel doet is het ook aan de organisator om de regel te bepalen. Er zitten hier veel mensen met kinderen, dat die dan iets organiseren met kinderen erbij, helemaal prima toch? Aan jou en mij de keuze om dat wel of niet te gaan. Ik wil mijn kinderen pertinent niet op uitjes van een datingsite hebben, dus ik ga niet of ik regel een oppas, maar dat is een verantwoording die iedere ouder zelf dient te nemen.
Waar ik je inmiddels wel gelijk in moet gaan geven is dat er momenteel zodra er gesproken wordt over een uitje organiseren er direct een discussie losbarst over wel of geen kinderen. Er lijkt inderdaad niets meer te organiseren te zijn zonder dat er kinderen mee gaan. Nou ben ik niet zo aktief meer in het bezoeken van uitjes maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen dat fijn vind. Soms is het wel erg fijn om eens even een avondje onder volwassenen te zijn, zeker als je 24/7 tussen de kinderen zit.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op dinsdag 28 september 2010, 13:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 16:03
Onderwerp: hey daar ben ik weer !!!
|
|
|
RENSKE067 schreef: | lol ik had de tekst ook nog niet eens gezien bull en ik vroegen ons al af waarom je dat plaatje er neergezet had |
dat gebeurde hier ook dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 14:21
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
Ik dacht dat mn dag slecht begon....maar t kon dus nog erger.
Mn zoontje kwam vanmorgen lief ff kroelen terwijl ik nog in bed lag en pieter al onder de douche stond. Hij heeft nogal een fobie voor vliegen momenteel dus elk zwart stipje dat hij ziet is een vlieg. Opeens zegt hij : mama, er zit een vlieg daar op het raamkozijn, dat kan je vanuit bed nooit zien dus ik dacht alweer: een zwart stipje zeker. Kijk ik, zit er een enorme spin. Niet zo'n kruisspinnetje maar een degelijke duitse huisspin van zo'n 6 cm (tsja...alles is hier groter he, niet enkel de auto's). En als ik nou ergens echt bang van ben zijn het wel spinnen, dus we zijn maar diep onder de dekens blijven liggen tot onze dappere spinnenvanger uit de douche kwam.
Inmiddels iedereen naar school en werk, werkster geweest(die ik vandaag mn slaapkamer maar eens heb laten soppen ) en ik op mn gemak op de bank. Hond was buiten en gilt opeens heel de buurt bij elkaar. Ik ga kijken, zit ze klem in de heg, met haar poot in een draad gewikkeld. Gebeurt altijd als je niet zo goed ter been bent en alleen thuis bent natuurlijk, dus ik op mn knieen door de tuin, half de heg ingekropen en de hond losgeknipt. Hond kwam er gelukkig zonder letsel af en ik zit onder de uitslag van de conifeer en kan nu echt ff niet meer lopen. Nu gauw mn bed in en ben niet van plan er vandaag nog uit te komen .......tenzij het broertje van de inmiddels vermoorde spin toevallig nog ff langs komt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 september 2010, 09:38
Onderwerp: pijnbestrijding
|
|
|
MARIAN519 schreef: | voor een gewone bevalling lijkt me pijnbestrijding niet echt nodig...
|
Ik denk niet dat je standaard kan zeggen dat er zonder complicaties geen pijnbestrijding nodig is. Elke bevalling is anders en elke vrouw ervaart het ook anders. Maar dit is inderdaad wel het idee dat er in nederland hangt, en wat mij persoonlijk wel eens een beetje tegenstaat, je hebt eigenlijk zelf ook helemaal niks in te brengen, het word allemaal voor je beslist.
Ik ben er ook geen voorstander van om bij de eerste weeen meteen maar een ruggeprik te geven, maar het idee dat als het te zwaar wordt je er om kan vragen en je hem dan ook krijgt is vooraf al een heel rustgevend idee.
Maar waarschijnlijk is het hier helemaal niet aan de orde en wordt het een keizersnede, en die doen ze gelukkig niet zonder pijnbestrijding
|
|
Naar boven |
|
|