ChristianMatch

Forum

Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 39 40 41 42 43 44 45 ... 100 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 17:29
BerichtOnderwerp: Houdbaarheid op christian match

LOVEJEZUS310 schreef:
Is er geen website waar ze wat minder met zoeken naar Jezus bezig zijn.

Volgens mij is dat meer mijn ding.

Ik probeer je te begrijpen..........in het dagelijks leven voer je ook geen gesprekken die gelardeerd zijn met bijbelteksten(ik niet tenminste)maar dat vind ik hier wel(CM is voor mij een site waar je over je geloof praat).
Thuis heb ik het over het eten,school,samen koffie drinken,het werk,gewoon het simpele leven.Daar moet je partner tussen passen en dan is het aantal bijbelteksten dat je op kunt dreunen niet zo belangrijk maar de uitvoering van de teksten wel.........op CM is het net of dat andersom is Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 17:21
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...

MARISKA601 schreef:

Ik wens alle dieren van cm een fijne dag toe en de komende 365 dagen veel geluk en gezondheid.

Oei,ben dierendag helemaal vergeten............

Ik heb net mn gehaktbal op Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 3 oktober 2011, 22:55
BerichtOnderwerp: hoe eerlijk is je profiel??

ZEELAND736 schreef:
Eerlijk duurt het langste hoor!!!
En ja...moet je goed luisteren...als niemand je niet wil om die 100 kilo(wat ik dan weer niet geloof dat je dat weegt) Dan is dat een keuze...
Ik heb liever een aardige vrolijke eerlijke man van 100 kilo, dan een vervelende oneerlijke saaie magere hein!!!

Nee,wees gewoon eerlijk in een profiel..daar bereik je toch het meeste mee..

Even off topic;100 kilo is toch niet veel voor een man???!!!Of is dat één van mijn persoonlijke voorkeuren,een bietje veul spek op de botten? Knipoog smiley

(Wie afknapt op mijn weelderige heupen is mij gewoon niet waard Lachende smiley met blinkend witte tanden )
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 3 oktober 2011, 20:27
BerichtOnderwerp: Sabbath of Zondag

ERIKA129 schreef:
Ja zeg zo ken ik er nog meer Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik kwam een mooi stukje tegen over ledigheid en hoewel ik geen grote fan ben van deze krant ben ik het wel eens met deze mevrouw Knipoog smiley

http://www.refdag.nl/opinie/niet-bij-brood-alleen/des_duivels_oorkussen_1_585691
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 3 oktober 2011, 20:19

ERIKA129 schreef:
ow Verlegen lachende smiley ehhhhh een cafe of restaurant zoeken op zondag niet dan? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik zei toch al dat die niet open waren...... Engeltje smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 2 oktober 2011, 20:00
BerichtOnderwerp: Misleiding door satan

ERIKA129 schreef:
Dan mijn vraag erop:
Bij ons hebben ze zwarte toga's maar weet dat er in andere kerken andere kleurren zijn weet iemand daar de reden van?

Bedoel je echt de toga of bedoel je de stola?Bij ons worden die(ook de kanselkleden etc) nl aangepast aan de liturgische kleuren voor de tijd van het kerkelijk jaar,daarbij draagt de dominee (soms)een zwarte toga met witte bef maar dat schijnt een persoonlijke keuze te zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 2 oktober 2011, 19:46

ERIKA129 schreef:
Woon jij even in een nette christelijke omgeving Clown smiley
En tja altijd wat te drinken meenemen he je weet maar nooit waar je strand Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

Water had ik mee(IK wel,de rest niet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt)maar aangezien Drenthe de bankjes wegbezuinigd heeft(en ik me nog net in kon houden om de bejaarden van dat eenzame bankje te verjagen),de bermen niet meer gemaaid worden en op het enige korte gras van die keffende viervoeters hun behoefte doen was het een lange......warme...... middag........ik ga weer wandelen! Lachende smiley (we kwamen nog een kerkje tegen,wilden even binnen kijken,lekker koel,kerken zijn toch altijd open?Nou,disse dus niet Boze smiley )

Maar foei Erika,kaarten maken op zondag is een ledigheid,een frivoliteit en dat is des duivels oorkussen Engeltje smiley Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 2 oktober 2011, 18:17

PIETER649 schreef:
Eigenlijk wel humor...
Ik kom ook uit zo´n dorpje waar vroeger de SGP de scepter zwaaide, diverse sgp-boeren hebben schofterig geld verdiend door hun bouwland te verkopen voor woningbouw....
Nu stemmen de nieuwe inwoners geeneens allemaal sgp, vinden ze de chr.school toch wel errug strak, etc etc...
De grootste klagerts van het vroegah was alles betah, hebben dr telf stevig van geprofiteerd he

Hier hebben diezelfde boeren schofterig verdiend door oude mensen hun land voor een prikkie op te kopen en voor een bak geld door te verkopen aan projectontwikkelaars.........
Omdat diezelfde mensen mij vroeger vertelden dat ik naar de hel zou gaan als ik op zondag ook maar een stap zou zetten(of breien,lezen,eten koken,fietsen etc,kindjes maken mocht wel Clown smiley )en ik nu wel beter weet wilde ik vanmiddag tijdens mijn fietstocht wel graag wat drinken............bleek alles op onze route van ruim 20 km gesloten te zijn Boze smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 12:45
BerichtOnderwerp: slapeloosheid

SHANITA130 schreef:
Dit vind ik gewoon een twee keer domme reaktie, Herman.

@#$

Ik vind je reactie nutteloos en ongepast,op het forum gelden dezelfde omgangsnormen als in real life,zeg geen dingen puur om te kwetsen.........
Spreken is zilver,zwijgen is goud

Leanne (ik zal verder zwijgen en de auto gaan soppen)
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 12:41
BerichtOnderwerp: Vergeven

SHANITA130 schreef:
Ik vind jou toch wel behoorlijk sarcastisch. Hier zit ook helemaal geen waarschuwing in. Dat 'iedereen' mijn verhaal kan lezen, je dacht toch zeker niet dat ik zo stom ben, om ook nog eens op Hyves en Facebook enzovoort te gaan zitten.

Zo, dat lucht op.

Jammer dat je het zo opvat maar dat is een verschil van mening,dat laten we maar zo heKnipoog smiley

Maar Shanita,en dit zeg ik echt niet omdat ik belerend wil zijn,het forum van CM is openbaar,iedereen op internet kan het hele forum lezen zonder ooit in te loggen!!(en ook je foto zien als je dat toestaat aan CM)
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 september 2011, 22:28
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

MARIO216 schreef:
Heb het ook een keer geprobeerd om met handschoenen, van die katoenen iets te soevereinen. Nooit meer doen he Mario. Ik lette even niet op en voelde de soeverein mijn handschoen pakken en zo boorde die hem in mijn hand. Gelukkig kon ik hem terugtrekken. Voelde hem zo in mijn vlees snijden. 7 kleine hechtingen.

Katoenen zijn nog mooier dan latexgedoopte groene.......niet weer doen Mario!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 september 2011, 20:26

PIETER649 schreef:
ik heb in mn fabriek ook wat kolomboormachienes en kort geleden was onze Borat ( zo noemen we hem omdattie uit Kazachstan komt) lief en vlijtig aan het boren... MET HANDSCHOENEN AAN!!!! Geschokte, onthutste smiley Woedende smiley
Niemand had er op gelet eigenlijk omdat we er van uit gaan dat ieder weldenkend mens NOOIT zoiets stoms zou doen... Gefrustreerde smiley
Totdat we opeens een brul hoorden: STROM WEG, STROM WEG!!!
Lag Borat in een innige omhelzing met de draaiende boorkop....

Ik heb inmiddels na meerdere incidenten besloten de man ( 53 kampt met naweeen van een beroerte) toch maar te ontslaan.
Binnen mijn fabriek is zijn veiligheid, EN die van zijn collega´s niet meer te garanderen.
De subsidie betaal ik dan maar terug... Twijfelende smiley

Jammer van die handschoenen,waren het leuke?........... Engeltje smiley Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 september 2011, 18:40
BerichtOnderwerp: Euthanasie

ERIKA129 schreef:
Maar is het euthanasie als je een behandeling niet wil??
dat vind ik niet, ik vind euthanasie dat je een injectie krijgt en daarna sterft en dus zelf voor het tijdstip kiest dat je sterft, dan beslis jij als mens en leg je niet je leven in God's hand!
Die dilemma's die je opnoemt ken ik, mijn vader was nierpatient en afhankelijk van dialyse wat dat met een mens doet is heel zwaar!

De "wat als......." vragen zijn niet te beantwoorden als je er zelf niet voor staat.Iedereen kent wel een geval in zijn omgeving ........ik ook;jonge vent,al jaren ziek,veel geleden,laatste fase was volledig beademen.......hij had 3 keuzes:1.niet beademen dus langzaam stikken(en dan heb ik het over een proces van maanden),2.beademen maar dan dus nooit meer kunnen praten,gelaten je einde afwachten(jaren),3.euthenasie

Hij koos voor optie 3........ik vind het een enorm dappere keuze!Een ongelooflijk zwaar kruis had deze man,zoveel als hij geleden heeft is onmenselijk.Zou God hem echt veroordelen om die allerlaatste keuze???
Eindelijk voor zichzelf kiezen en hopen dat God hem dat zal vergeven.......
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 29 september 2011, 23:27

MARIANNE338 schreef:
Heey..die Le.........
Moest je met dit prachtige weer werken?
Nou ja,,je hebt dit prachtige weer maar mooi als kado er bij gekregen!
Fijne verjaardag met allen die je lief zijn.

Hee,zijn jullie er ook weer?!Ik zag al iets op mijn hievus van Herman Knipoog smiley

Ik werk/leer momenteel fulltime maar vind het zo ontzettend leuk dat ik fluitend heenga en weer thuis kom Clown smiley

Vandaag een rustige verjaardag gehad,zaterdag feest met de familie!(zowel gewone familie als aangetrouwdstiefschoonfamilie.......ingewikkeld hoor Knipoog smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 29 september 2011, 17:33

Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley

Dank jullie wel!!!!!!

Ik ben net thuis van het werk en zie al die lieve berichtjes en leuke mailtjes,heerlijk Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 10:14
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

ERIKA129 schreef:
Whow hey ga je voor je drs titel Clown smiley
Super zeg wat een cijfers!

Dank jullie wel Verlegen lachende smiley
Ik zal het een beetje nuanceren,ik moét minimaal achten halen wil ik door mogen gaan........dus dat streberige heb ik absoluut even nodig Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 09:22

GERRIT084 schreef:
Net als de tv, ook op je pc, als je iets niet (meer) wil lezen of reageren, er zit een knop op, meerdere zelfs. En het barst op Forum al van de onderwerpen die steeds weer over het zelfde gaan, of er uiteindelijk op uitdraaien. Dus als je een bepaald onderwerp je niet meer aanstaat, ga je er toch niet meer naar toe. Hoef je, jezelf ook niet ergens aan te ergeren Gefrustreerde smiley

Ik erger me helemaal niet,ik lees hier een intriest verhaal en maak me daar zorgen over maar ik vind een openbaar forum niet de plek om daar dieper op in te gaan,ik kan hooguit "waarschuwen" voor de gevolgen.Wat iemand daar mee doet is zijn eigen zaak,ik heb ook de wijsheid niet in pacht Knipoog smiley

Personen negeren omdat ze boos op je kunnen reageren lijkt mij niet de juiste manier.........
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 08:27
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

Even opscheppen Engeltje smiley

2 tienen en 8 negens op certificaten,op de eindtoets een 8,3 Lachende smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden

(en nu maar hopen dat ik de volgende toetsenronde niet huilend bij "het slechtste moment" moet posten Knipoog smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 07:50

SHANITA130 schreef:
En...jij zit hier zelf elke keer te jammeren dat men jou yoga-uurtje occult vindt. En elke gelegenheid pak je aan, om te vertellen hoe goed jij het hebt getroffen in het leven.

Kijk alleen naar je laatste zin, op je laatste posting:
"en als dat voor jou prima is en terugkijkt op een goed leven?" Geplaatst: zondag 25 september 2011, 22:04, onderwerp angst.
Als jij je zonnebril eens zou afzetten zou je zien dat dat in deze gebroken wereld niet voor iedereen zo is.

Jij zit het op mij te projecteren, met:

En voor jezelf praten, ipv ons.

Ik heb hier op dit forum veel hele toffe reacties gehad, die mij heel erg sterken en hebben gesterkt in het dagelijks leven!! en daar ben ik heel dankbaar voor!!

En het helpt mij heel erg met de verwerking. En in het dagelijkse leven.

En dan zou jij mij even lopen afbranden hier? Met wat jij je zogenaamd een beetje afvraagt? Dacht het niet.

Heel fijn(!!!) dat je veel hebt aan het vertellen van je verhaal maar je moet wel beseffen dat dit een ontmoetings/datingsite is,geen therapieruimte.De positieve verhalen doen je pijn maar je kunt niet weten wat er zich in het leven van de anderen afspeelde of nog afspeelt simpelweg omdat niet iedereen hier zijn verhaal wil doen,ga nooit op 1 zinnetje af en laat ieder zijn eigen mening hebben.
Ik kom nu vast ook bits over maar zeg het voor je eigen bescherming,dit forum is openbaar,iedereen op internet kan je verhaal lezen.......

Nu even in het algemeen;Ik begrijp de negatieve reacties ook wel,ik kom hier al langere tijd,zie mensen eerst klagen dat ze geen relatie kunnen krijgen,vervolgens hun nieuwe vriend/vriendin ophemelen en als de relatie uit is weer(op het forum) afkraken Zieke smiley

Laatst aangepast door
LEANNE226
op maandag 26 september 2011, 07:51
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 10:01

FRANKT627 schreef:
Wauw, ik heb anderhalfuur kunnen slapen. Ben enorm zombie en zit hier te beven als een riet... Zieke smiley

Ik ga even moederen Engeltje smiley

De 3 R's Frank;rust,reinheid,regelmaat

Rust,vooral in je hoofd,spreek uit wat je dwars zit,bewaar het piekeren voor overdag en niet voor als je op bed ligt
Reinheid;een opgeruimd en gezellig huis geeft ook rust in je hoofd
Regelmaat:GEEN dutjes overdag,op vaste tijden opstaan,zorg dat je moe bent(pak die heg maar flink aan Knipoog smiley ),ga een eind wandelen,doe boodschappen etc als je geen werk hebt.

Ik ben een nachtbraker maar als je elke ochtend om 6 uur op moet staan gaat dat steeds mis Gefrustreerde smiley Nu ben ik alle ochtenden vroeg en lig ik ook vroeg,ik slaap als een roosje Clown smiley

En nu moet ik rennen richting voetbalveld,word je ook goed wakker van Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 18:37
BerichtOnderwerp: ga je mee, picknicken (in ede op de heide) op 24 september?

Ik wens jullie morgen heeeeeel veel plezier,lekker kletsen en eten he jongens!
Het weer wordt prachtig........

Gedraag julie! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 13:56
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

Gewoon lekker,vlinders,zelfs die ouwe Knipoog smiley

http://www.youtube.com/watch?v=S3b8xPeuswM
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 13:19
BerichtOnderwerp: flirtcursus

CROSSROAD317 schreef:
Leer nou eerst maar eens wat je aan de haak moet doen om dat te vangen wat je wilt vangen ... niet gelijk jezelf (als aas) aan de haak doen om te vissen ...

Ik las net in een ander topic dat goud een goede investering is Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 13:10

JOSINA022 schreef:
Een normaal denkend mens idd niet...en dat is nu net iets dat idd mijn kijk naar mannen veranderd heeft op een negatieve manier, helaas.

Och meid toch,die ervaring heeft je blik vertroebeld,zodra die mist en pijn optrekken zul je zien dat de meeste mannen hele leuke mensen zijn Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 12:49

JOSINA022 schreef:
De discussie qua kleding ging over wat te dragen in de kerk en ik denk dat wanneer er een schaars geklede vrouw voor je zit, het je gedachten weg kan halen van datgene waar je daarvoor bent, nl God.
en is dat niet wat de duivel wil?

Denk je nu niet heel negatief over mannen?Waar jij het over hebt is iets dat zich tussen de oren afspeelt,iets dat er al zat en hooguit aangewakkerd werd,een normaal denkend mens zal niet onmiddelijk geil(excuse my language)worden bij de aanblik van de andere sekse,het maakt niet uit of je dan 3 cm blote borst kunt zien........

Hier in de kerk loopt iedereen er netjes bij(maar van mij mogen ze fleecetruien voor vrouwen verbannen,God heeft niet voor niets mannen en vrouwen verschillend geschapen Zieke smiley Engeltje smiley Knipoog smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 13:36
BerichtOnderwerp: Crisis in Nederland en in de wereld

Wil je een serieuze reactie of is dit een geintopic???
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 09:50
BerichtOnderwerp: hoe eerlijk is je profiel??

SHANITA130 schreef:
Ik heb ergens anders al gezegd van dat ik heb vergeven. Wel erg boos ben. Ook erg verdrietig. Wel dingen geleerd heb van de man. En ik van hem hield.

En dat God al de dingen laat meewerken voor degene die Hem liefhebben.
(bijbeltekst)

Vergeving zou een stuk rust moeten geven,geen boosheid en verdriet,dan is de vergeving nog niet volledig hoe graag je dat ook wilt.

Ik wens je heel veel sterkte bij de verwerking en ...... je toekomst ligt open,alles is nog mooi en nieuw,pak het! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 17:24

FRANKT627 schreef:
ja ja Boze smiley ik weet het al wel hoor. De laatste tijd krijg ik wel meer kritiek over mijn uiterlijk en kledij...of ik nu een roze jurk aan doe of niet, ik geraak toch niet van straat...

Ik heb een beetje verbaasd naar je foto's gekeken Frank,ben jij nou die meneer die zichzelf veeeeeeeel te dik vindt???huh?
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 17:23

GRIFFIN748 schreef:
Knipoog smiley Knipoog smiley overloper! Knipoog smiley Knipoog smileymaar ach: ook voor de tollenaar was er genade Clown smiley

Hoho,ik heb mijn VOG cum laude verdiend hoor,eg woar Engeltje smiley

Ik zag dat CM voor mensen zoals jij een fijne handleiding weggeeft..........*ghegheghe*

Ik ben blij dat ik er weer ben,dan hoef ik niet meer die fijne discussies te missen zoals "is de Donald Duck occult?".......erg waardevol allemaal Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
(ik had nog net geen verschoning nodig bij het lezen)
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 14:41

FRANKT627 schreef:
Hééé, WB Leanne...helaas pas ik niet in die kindermaten Knipoog smiley
Ben je wel benieuwd naar die pittige studie en ook naar die nieuwe baan.

Hee Frank,als jij een roze jurkje aantrekt krijg je nooit verkering he dus dat doen we maar niet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik werk sinds kort voor de be.....bel.....belastingdienst Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 39 40 41 42 43 44 45 ... 100 Volgende
Pagina 42 van 100