ChristianMatch

Forum

Berichten van ANNETTE050
Ga naar pagina Vorige 1 ... 39 40 41 42 43 44 45 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ANNETTE050
Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 29 augustus 2010, 14:47
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

óf deze....

http://www.youtube.com/watch?v=atBHigLPeig.... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 29 augustus 2010, 12:34
BerichtOnderwerp: De zon en de ZOON

EVA685 schreef:
Die uitleg wil ik ook horen, wie durft?

Misschien dat Johannes 1: 1-4 enig licht brengt in deze discussie??
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 16:51
BerichtOnderwerp: Alleen voor mannen

ERIK390 schreef:
visser doe het dekbed overtrek binnen ste buiten enpak van binnen uit de beidehoekenvan je dekbedovertrek plus je dekbeben laat je dekbedovertrek over je dekbed
weer gewoon zakken terwijl jij de koeken vast blijd houden dan zit alles perfect op zijn plaats probeer het dit advies is van hopelloos Knipoog smiley maar werk beter dan hopeloos Lachende smiley

in elk hoekje een koekje..... Clown smiley .....?
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 15:45
BerichtOnderwerp: Dagje strand Noordwijk, 28 augustus

GRIFFIN748 schreef:
zo, weer thuis:

onvindbaar meetingpoint.

Naar voor je Griffin, dat punt is inderdaad erg moeilijk te vinden.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 14:55
BerichtOnderwerp: Israël

CROSSROAD317 schreef:
Er was zojuist iemand op een ander topic die de knuppel in het hoenderhok gooide, maar ik ga de kogel door de kerk jagen.
Ik hoop dat dit stukje niet verkeerd begrepen word.

Israël is Gods volk, God heeft een verbond met Israël gesloten, punt.
Toch wordt Israël door de eeuwen heen verstrooid over de hele aarde..... Israël heeft veel te verduren gehad in al die jaren, verdrukking, vervolging ja met uitroeien bedreigd.....Alleen de beide stammen Juda en Benjamin natuurlijk....
Nu de kogel door de kerk, volgens de bijbel roept Israël dit onheil over zichzelf af. doordat ze God de rug hebben toegekeerd...... ..

M.i. klopt het niet dat ze onheil over zichzelf hebben afgeroepen.
Want dan zou een ieder die Jezus de rug toekeert door enorme ellende moeten gaan....en is het niet vaak het tegenovergestelde?? Er zijn naamchristenen, lauwwarme christenen, die in grote welvaart leven.

In de periode van de pest gedurende de Middeleeuwen hielden de joden zich aan de reinigingswetten die God hen gegeven had in het O.T. en ze kregen de pest niet.....gevolg....de mensen die wel familieleden hadden verloren gaven de joden de schuld oomdat zij niet ziek werden en alle joden gingen op de brandstapel.....?????? Wat hebben ze dan over zich afgeroepen?

Laten we toch niet met de vinger wijzen, maar op de knieen gaan voor Israel en bidden dat God Zijn volk de ogen zal openen....
Denk je dan dat als Israel als natie Jezus zou accepteren de problematiek in het midden oosten opgelost zou zijn???
Natuurlijk bid ik ook dat Netanyahu en het volk Israel Jezus accepteert,
maar wat zou ik graag compassie zien voor dit volk i.p.v. hen beschuldigen dat het hun eigen schuld is.....waar blijven wijzelf dan, wie onder ons is zonder zonde???

http://www.youtube.com/watch?v=NuXsk_mV5ls

In de bijbel staat ook dat wie Israel zegent is gezegend,
laat het toch aan God over wat de reden is dat dit volk zo een ellende moet meemaken....en laten we toch op de knieen gaan voor dit volk waaruit onze Messias geboren is.

Laten we bidden..."Here wees mij, zondaar en dit volk, zondig, genadig'

i.pv. 'dank u Here dat ik niet zo ben'....

Annette, die zich te zeer bewust is van haar eigen tekortkomingen om ook maar met een vinger naar een ander te durven wijzen...laat staan naar een Israeliet!

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zaterdag 28 augustus 2010, 17:11
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 22:57
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

http://www.youtube.com/watch?v=_zuCPYxnqH4

om even bij te relaxen, met een glaasje wijn

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zaterdag 28 augustus 2010, 11:55
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 05:16
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

http://www.youtube.com/watch?v=DuXB1a3NBCw

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op vrijdag 27 augustus 2010, 05:17
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 10:52
BerichtOnderwerp: WAARSCHUWING AAN IEDEREEN

LEANNE226 schreef:
Zei je wat?

Coole smiley met zonnebril

Hij hoort je niet, denk ik.... Huilende smiley, smiley in tranen

.

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op woensdag 25 augustus 2010, 10:54
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 05:21
BerichtOnderwerp: Voor de dames die het toch niet kunnen laten!

GRIFFIN748 schreef:
mario: vrouwen praten wel, maar of ze ook daadwerkelijk iets zeggen, blijft altijd een raadsel.

Clown smiley

ahum..... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 12:16
BerichtOnderwerp: Vertier ende jolijt in de chatbox

CHATULIEM619 schreef:
Ook deze scheiding vind ik iets kunstmatigs hebben. Iedereen heeft toch wel eens van die serieuze en minder serieuze momenten. Waarom zou je dat zonodig moeten scheiden? Waarom zijn mensen zo bang om zich eens eerlijk te laten zien in de chatbox? Ik begrijp best wel, dat men het ziet als een uitlaatklep, maar aan de andere kant, het kan ook meer zijn dan een uitlaatklep, het kan een plek zijn waar vriendschappen kunnen ontstaan.

maar 't is er bomvol joh....Chris heeft gelijk dat hij het scheidt, alleen was andersom misschien handiger geweest...
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 11:53
BerichtOnderwerp: WAARSCHUWING AAN IEDEREEN

SHANITA130 schreef:
Ik ben ook zeer tevreden!

sluit me hier ook bijaan...een topsite met een top leiding!!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 11:15
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

CARIN303 schreef:
HOERA......mijn pc doet het weer, de rust is gedaan dus Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

hey Carin, leuk dat je er weer bent.... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 11:13
BerichtOnderwerp: Vertier ende jolijt in de chatbox

CHATULIEM619 schreef:
Als het alleen maar een kwestie is van dat dingen door elkaar heen lopen is er niet veel aan de hand. Dat is net als in het normale leven. Daar heb je ook opeens een serieus gesprek afgewisseld met wat minder serieuze onderwerpen. Mijn indruk is dat op dit moment elke poging tot een serieus gesprek wordt gesaboteerd. Ik heb het wel eens gekscherend, maar ook bewust het Libelle niveau genoemd. Iets wat mij niet in dank afgenomen is.
Ook dit nieuwe format wordt bewust gesaboteerd. Men doet niet eens een poging om te zien of dit werkt. Terwijl de oplossing eigenlijk veel eenvoudiger is. Geef mensen gewoon de ruimte om eens gewoon over dingen te praten, die hun bezig houden. En dat kan dieper dan nu. Uiteindelijk is de chatbox de manier om elkaar te leren kennen. Het heeft jaren zo gewerkt, dat er zowel plaats was voor oppervlakkigheid als voor diepgaande gesprekken. Waarom zou die ruimte niet opnieuw gegeven kunnen worden?

misschien is het een ideee om de leiding van cm te vragen het om te draaien?
Dat de chatroom gewoon blijft zoals deze is, maar dat i.p.v. een plezier ende jolijt room een room wordt geopend waar je serieus kunt praten.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 23 augustus 2010, 23:18
BerichtOnderwerp: koninkrijk of republiek?

PIETER649 schreef:
Al n eeuw of 2 is nederland opgezadeld met het koningshuis van Oranje Nassau.
Mijn voorkeur gaat uit naar een republiek.
redenen hiervoor zijn o.a.:

- erfopvolging is niet meer van deze tijd.
- koningin heeft tijdens huidige kabinetsformatie ongeoorloofd blijk gegeven van politieke voorkeur.
- koningshuis zit diep in de bilderberggroep.

hintje, misschien helpt het als je eventjes uitlegt wat de bilderberggroep is ...
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 23 augustus 2010, 05:04
BerichtOnderwerp: Het homohuwelijk en de PKN kerk

[quote=THOMAS968]Ik denk ook niet dat het gaat om het landelijke instituut of een al dan niet opgelegde leer of omgangscultuur. Het is uiteindelijk de plaatselijke gemeente die telt. Mensen kiezen niet zozeer voor de leer maar meer of ze zich herkennen in liturgie, prediking of andere kerkbeleving, naast sociale contacten. Vroeger was de leer een harder punt. Maar wie treedt nu nog toe tot de Gereformeerde Kerk Vrijgemaakt vanwege het standpunt over artikel 31 van de kerkorde? .......... Laten we ons als Christenen maar eens meer verbonden voelen. We hebben elkaar hard nodig.( quote)

Het woord artikel komt me altijd onsympathiek over (niet persooonlijk bedoeld!!) en doet ook geen recht aan de hoge ideologische waarde waarmee de vrijmaking is ingezet, iets heel anders dan de starheid die er nu te bemerken zou kunnen zijn.
Het woord artikel, zo vaak misduid, is mij om die reden alleen al onsympathiek.
Het leidt wellicht tot de misvatting, dat er sprake zou zijn van een klaarliggend programma.
M.i. zijn indertijd de artikelen - mits niet opgevat als een spiekbriefje,waar je midden in de strijd eens even op kijken moet, om je staande te houden - een echt verworven geestelijk geloofsbezit. Geen chemische toevoeging, maar christelijke levensstijl, en deze stijl dan opogevat als een afspiegeling van het geloofsgehoorzaam leven. Dat waren de hoge idealen waarmee de vrijmaking is ingezet - vrij van wetticisme.

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op maandag 23 augustus 2010, 11:34
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 21:31

[quote=CROSSROAD317]ja, duud'lijk...... thanx Lachende smiley

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zaterdag 21 augustus 2010, 21:47
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 16:34

[quote=CROSSROAD317]

wat bedoel je met religieuze indoctrinatie?
Fijn dat je dochter naar zulke geweldige kampen gaat, staan erg goed bekend
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 14:15

MARIJAN072 schreef:
Mieke, het doet me (stiekem Knipoog smiley ) wel heel goed hoor. Bedankt voor je woorden! Ik waardeer het in je, dat je ze uitsprak. Lachende smiley

Dit lijkt me trouwens een boeiend thema voor een nieuw topic. In veel beroepsgroepen en op vele andere plekken (bijv. in de kerk!), worden er veel te weinig complimenten en dankwoorden uitgesproken. De waardering voor elkaar uitspreken, doen we over 't algemeen veel te weinig. En het kan zoveel betekenen voor iemand. Hier schiet ik zelf ook vaak in tekort. Toch gebeurt het gelukkig wel, ook hier op CM. Over dit onderwerp is heel veel te zeggen.

Marijan, opent hier misschien wel een nieuw topic over.

In het onderwijs is een speciale methode ingevoerd, zodat je in je groep aandacht kunt besteden aan het ontwikkelen van het uiten van complimentjes van leerlingen aan elkaar...het effect is verbluffend!! Dus lijkt me een goed onderwerp voor een topic!

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zaterdag 21 augustus 2010, 14:15
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 13:59

[quote=THOMAS968]

wat me telkens weer zo enorm boeit...bij een jongerenbeweging "Soul Survivor" wordt erg radicaal gepreekt, ook over het onderwerp waar dit topic over gaat, degenen die in de leiding van deze internationale bediening plaatshebben, zijn een voorbeeld voor vele jongeren v.w.b. hun levensstijl en toewijding, de bijbel is het enige fundament...
En ze kunnen de stromen jongeren bijna niet aan, overal in elk land komen nieuwe initiatieven van jongeren...ze geven vakanties op om mensen in nood te kunnen helpen...enz. enz. hoe kan het dan toch dat de PKN kerken blijkbaar grote moeite hebben om deze jongeren vast te houden.....
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 11:08

MIEKE364 schreef:
Mag best weleens gezegd toch? Onze leerkrachten mogen weleens wat vaker een dankwoord en een compliment ontvangen. Knipoog smiley

thanx.... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 19:25
BerichtOnderwerp: Werkverslaving een onderschat probleem

THOMAS968 schreef:
Toch blijft het ernstig dat een fulltime onderwijsbaan fysiek moeilijk meer op te brengen valt zonder dat het gaat knagen. Al zijn er meer sectoren waar dit zo werkt, in kringen van verpleegkundigen speelt dit ook. Een te ver opgevoerde werkdruk zou vermeden moeten worden. Boven de 50 lukt het in de twee sectoren die ik noemde haast niet meer. Ik vind het uit economisch oogpunt wel begrijpelijk dat de arbeidsparticipatie onder ouderen toe moet nemen maar wat meer oog voor de afnemende fysieke mogelijkheden naarmate de leeftijd vordert, lijkt me wijs. In het onderwijs is ziekteverzuim zelden kortdurend en het cijfer wordt bepaald door langdurig ziekteverzuim, in de praktijk burn-out. Vrij vertaald: mensen melden zich niet snel ziek en gaan zo lang door dat ze er aan kapot gaan. Het betrokken zijn bij je werk is te schadelijk voor je gezondheid helaas. Bij verpleegkundigen is in de cao nu opgelegd dat vrouwen boven de 55 weer nacht- en bereikbaarheidsdiensten moeten draaien. Wat er dan gebeurt als er sprake is van een personeelstekort is dus wel helder. Verstandig beleid valt van de overheid, maar ook van de werkgevers in de zorg, niet te verwachten, dus je zult je eigen grenzen moeten bewaken. Ik moet wel zeggen dat je er ook zelf aan bij kunt dragen dat je plezier in je werk houdt. Als je de zaken zo in kunt richten dat je met nieuwe uitdagingen bezig bent, dan wel wat meer op routine werkt, kun je je arbeidsvreugde langer behouden. Maar ik zit wat dat betreft in een situatie dat ik daar veel invloed op heb. Naarmate mensen hoger opgeleid zijn, zitten ze ook vaker in banen waar dat nog kan. Voor veel mensen is dat helaas niet zo.

Thomas

Ieder moet hierbij, denk ik, voor zichzelf spreken, voor mij is mijn werk mijn hobby. In geval van burn-out spelen vaak andere factoren mee.
Zie eens naar Angela Merkel, Hillary Clinton, de vroegere Golda Meir enz. enz....over werkdruk gesproken...ze gaan maar door....
'k Denk dat als je voor jezelf perfectionisme loslaat en humoristische voorvallen uitbuit....dat je een hoop plezier kunt hebben in een full-time onderwijsbaan....niets overdragen...zelf je tempo bepalen....héérlijk!!! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 18 augustus 2010, 01:13

SUSANNAH475 schreef:
6 weken vakantie gehad, maar ben blij dat ie voorbij zijn... Engeltje smiley

jammer dat je dat zo ervaart, 'k vind vakanties altijd te kort... Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 09:51
BerichtOnderwerp: reageer toch alstjeblieft eens niet zo allergisch!!!

Lachende smiley

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op donderdag 19 augustus 2010, 13:49
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 09:30

.

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op donderdag 19 augustus 2010, 13:50
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 13:27

.

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op donderdag 19 augustus 2010, 13:51
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 12:08

WILLEMIJN232 schreef:
Volgens mij verwijder je het ook als het topic nog actief is en is dat wat pieter en misschien nog wel meer mensen stoorde? Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit

voor dit soort opmerkingen ben en was ik verder bereikbaar via mijn mailbox...
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 11:56

ANNETTE792 schreef:
Dat weghalen heeft niet zoveel zin want als iemand op jou reageert en jou stukje eerst quote blijft die quote gewoon in dat stukje staan met jou naam erbij, ook al verwijder je zelf je bijdrage.

Ik heb inderdaad éénmaal een verkeerde reactie verwijderd...omdat ik het echt zelf niet over mijn hart kon krijgen de reactie te laten staan, zie latere reacties i.v.m. een melodie...die later uit de film Ciske de Rat bleek te komen....
de meeste andere reacties die ik verwijder zijn meer reacties die niet serieus zijn...en niet zo veel van mijn reacties worden geciteerd hoor...is maar een enkele keer voorgekomen... Knipoog smiley
mijn excuses als dat cm leden heeft geirriteerd....was me er niet van bewust dat dat allergische reacties op zou kunnen roepen.... Clown smiley ......
en ik vind het naar dat er geen bescherming is en dat iedereen die wil dit forum kan lezen....dus helemaal open reageren zal ik niet gauw doen...
.... Verraste, verbaasde smiley ....

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zaterdag 14 augustus 2010, 11:58
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 07:22

SUSANNAH475 schreef:
oke Knipoog smiley
("kritische opmerking" is trouwens wat Annette050 zelf zei...)

ja, Tessybear heeft hiermee gelijk....met kritisch bedoel echt negatief...en daarmee bedoel ik niemand in het bijzonder hoor...Behappy... Clown smiley

...en...heeft iemand al de oplossing voor de 9 te verbinden punten... Knipoog smiley ....reward:......HOME MADE APPLE PIE..... Kwijlende smiley

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zaterdag 14 augustus 2010, 07:23
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 07:17

.sorry Pieter, de meeste reacties die ik weghaal zijn net inhoudelijk van aard, de inhoudelijke laat ik meestal staan, maar heb er begrip voor dat je dat als storend ervaart...zal ze langer laten staan....mijn probleem is een beetje dat dit topic, deze discussie plaatsvind op een openbare site...
ik zal dus altijd, als een topic niet meer actief is, mijn bijdrage uiteindelijk verwijderen, tenzij de leiding van christian match meer bescherming op dit gebied aanbiedt....geen kritiek op cm, want alles is verder prima...

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op donderdag 19 augustus 2010, 13:52
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 10:48

.

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op vrijdag 13 augustus 2010, 13:52
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van ANNETTE050
Ga naar pagina Vorige 1 ... 39 40 41 42 43 44 45 Volgende
Pagina 42 van 45