Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 23 augustus 2010, 22:23
|
|
|
Al n eeuw of 2 is nederland opgezadeld met het koningshuis van Oranje Nassau. Mijn voorkeur gaat uit naar een republiek. redenen hiervoor zijn o.a.:
- erfopvolging is niet meer van deze tijd. - koningin heeft tijdens huidige kabinetsformatie ongeoorloofd blijk gegeven van politieke voorkeur. - koningshuis zit diep in de bilderberggroep.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: maandag 23 augustus 2010, 22:43
|
|
|
PIETER649 schreef: | Al n eeuw of 2 is nederland opgezadeld met het koningshuis van Oranje Nassau. Mijn voorkeur gaat uit naar een republiek. redenen hiervoor zijn o.a.:
- erfopvolging is niet meer van deze tijd. - koningin heeft tijdens huidige kabinetsformatie ongeoorloofd blijk gegeven van politieke voorkeur. - koningshuis zit diep in de bilderberggroep. |
Heb je een probleem en wil je er over praten???? Sjalom Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 23 augustus 2010, 22:48
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Heb je een probleem en wil je er over praten???? Sjalom Martin |
Neehoor, ik niet, jij wel ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: maandag 23 augustus 2010, 23:18
|
|
|
PIETER649 schreef: | Al n eeuw of 2 is nederland opgezadeld met het koningshuis van Oranje Nassau. Mijn voorkeur gaat uit naar een republiek. redenen hiervoor zijn o.a.:
- erfopvolging is niet meer van deze tijd. - koningin heeft tijdens huidige kabinetsformatie ongeoorloofd blijk gegeven van politieke voorkeur. - koningshuis zit diep in de bilderberggroep. |
hintje, misschien helpt het als je eventjes uitlegt wat de bilderberggroep is ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 23 augustus 2010, 23:26
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | hintje, misschien helpt het als je eventjes uitlegt wat de bilderberggroep is ... |
Bilderberggroep is een genootschap van topbankiers wereldleiders zoals presidenten en vorsten die jaarlijks een besloten vergadering houden. Algemeen word aangenomen dat daar verstrekkende besluiten worden genomen die naderhand ook uitgevoerd worden. Een schimmig en ondemocratisch clubje dus met wortels in de vrijmetselarij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 18:39
|
|
|
mijn voorkeur gaat uit naar een koningshuis...heerlijke traditie. Rest interesseert mijn geheel niets......een president erbij heeft ook politieke voorkeur, en kost ook geld, en dan nog meer verkiezingen....zucht wordt al moe van iedere paar jaar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 20:15
|
|
|
Mee eens. Met als toevoeging de enorme kosten die dit hele huis met zich meebrengt (t'is niet alleen de Koningin hé...)
Oké Pieter nu zijn we de klos... En jij woont lekker over de grens!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 20:21
|
|
|
Ben jij nu zo blij dat je niet meer hoeft mee te betalen of wil je je geld terug
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 20:40
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ben jij nu zo blij dat je niet meer hoeft mee te betalen of wil je je geld terug |
Hij heeft alleen maar zwart gewerkt schreef ie ergens. holland heeft dus nog het een en ander tegoed van hem
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EJROCKS758
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 20:45
|
|
|
Vind het Koningshuis wel best om te houden, tuurlijk, t mag van mij financieel best wat afslanken, maar dat mogen alle riante wachtgeldregelingen wel.
Contra's pro Republica - Elke 4/8 jaar een ander staatshoofd. - Met een paar grote partijen vrij makkelijk, maar in nl. met de versplintertrend van de laatste jaren?? - Een koningshuis geeft nog wel kleur aan een land, tis met die presidenten altijd geneuzel
mazl e-j
|
|
Naar boven |
|
|