Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 11:15
Onderwerp: haas141 (aernoudt en saskia)
|
|
|
Na 9 maanden zwangerschapsmisselijkheid is Saskia afgelopen woensdag voor de 2e keer opgenomen in het ziekenhuis omdat het thuis niet langer ging. De baby doet het gelukkig nog steeds prima. Vanmorgen hebben de doktoren besloten te proberen de bevalling op gang te helpen. Mocht dit niet aanslaan dan gaan ze het pas volgende week weer proberen.....en als je je al zo lang zo vreselijk ziek voelt is een week wachten heel erg lang!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 november 2010, 17:01
Onderwerp: Pinkstergemeente
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het is natuurlijk representatief voor een groot aantal gemeentes...
Chat, jij kent mijn verhaal.......die gemeente is direct bij de oprichting van de VPE daarbij aangesloten.....dan snap je waarschijnlijk ook dat ik die niet echt representatief voor alle evangelische gemeentes vind. Ik kijk liever naar de mensen in een gemeente dan naar het stempeltje dat ze op hebben.
Anita heeft een aantal pertinente onjuistheden gepubliceerd op het forum. Het is logisch dat ik daarom haar mening hierover vraag. Ten tweede, ik ben idd kritisch ten opzichte van andere kerken en theologieën, maar ik ben wel eerlijk in mijn argumentatie en bereid om in te gaan op discussies. |
Het stuk dat je plaatste als reactie daarop vind ik ook niks mis mee, maar de manier waarop je Anita's mening vraagt komt erg vervelend over en zorgt, zoals Henk ook al aangeeft, meteen een vijandig sfeertje. En kritisch zijn is niets mis mee, zolang het respect vol gebeurd, afzeiken is een heel ander verhaal.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op donderdag 18 november 2010, 17:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 november 2010, 12:52
Onderwerp: Pinkstergemeente
|
|
|
Kan je spreken van 'DE' evangeliegemeenten ? Ik ben er in verschillende geweest en ervaar elke gemeente weer anders. Dat is niet enkel bij de evangeliegemeenten zo maar bij elke kerk of gemeente. Een ding hadden ze gemeen: het is gewoon mn richting niet, dat is wat anders dan dat ze iets verkeerd zouden doen.
Maar waarom nu meteen dat wijzende vingertje naar Anita toe.......heb je enig idee hoe jijzelf over andere richtingen praat, met name over de Katholieke kerk? Dat het je richting niet is , prima, maar daarom kan je nog wel respect over praten en dat is ook bij jou vaak ver te zoeken. Als je wijst wijzen er altijd 3 vingers naar jezelf he.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 19:37
Onderwerp: liefde en sex
|
|
|
PIETER649 schreef: | tja, ik date niet meer piekie.... en of je hier op cm verder nog lekkere dingen tegenkomt????? maar in ieder geval veel sucses!!!
( doe die naald in de hooiberg de groeten van me...) |
Doe je veters ff vast...je loopt ernaast
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 16:24
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Soms vraag ik me af: wie denkt er nu eens positief over seks? Er wordt zo vaak over geklaagd, er wordt zo negatief over gedaan...op deze manier heb ik er helemaal geen zin in... |
Leuke woordkeuze chat.......ik ga er vanuit dat je in de discussie erover bedoelt
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op woensdag 17 november 2010, 16:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 15:22
|
|
|
MAJARO438 schreef: | Echte liefde hield voor mij in:
Toch voor hem kiezen terwijl ik wist dat hij o.a. op dat vlak problemen had
Blijven bidden en hopen dat we de keuze voor elkaar zouden blijven maken, ook in moeilijke tijden
Steeds weer opnieuw vergeven ondanks alle pijn en ellende
Maar helaas..... het was nog niet genoeg
Ik ben niet boos, wel verdrietig en teleurgesteld omdat het nooit genoeg was. |
Ik krijg een beetje dubbel gevoel bij je reaktie (waarschijnlijk omdat het me zo bekend voorkomt). Was het nou echte liefde en besloot je daaromvoor hem te kiezen en te hopen dat hij zou veranderen, of was het nou je kop in het zand steken en verwachten dat die minpuntjes wel verdwijnen als je maar genoeg je best doet, bid en hoopt? Ik ben er in mn eigen geval nog steeds niet uit hoe het nu echt zat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 14:10
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
MARISKA601 schreef: | De wet van murphy is geloof ik van kracht vandaag?
ten eerste verslapen. ten tweede vloog de hals van de kraan eraf. (waterballet in de keuken) ik doe niks vandaag dus? |
Nou...k zou maar beginnen met dweilen anders heb je straks nog natte sokken ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 10:54
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
PIETER649 schreef: | maar als je er eenmaal in woont, met die vrouw die het een thuis maakt... kun je beter op de hoek van het dak gaan zitten dan bij die kijfachtige huisvrouw ( en dr moeder) |
Ervaring? Je hebt er zelfs die daar voor de 2e keer intrappen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 11:31
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Dat ik vanmorgen om 7 uur, toen ik op de wekker keek, kon blijven liggen. 'k Heb heerlijk geslapen, waar ik best een beetje aan toe was.
Hopelijk komen er nog meer mooie momenten vandaag. Heel bijzonder is natuurlijk de aankomst van Sinterklaas. |
Heb jij mazzel dat je doorhebt dat het weekend is
Ik had vanmorgen iemand naast me liggen die om half 9 verschrikt riep: o jee, half 9. Toen ik niet reageerde volgde de vraag: is het weekend? Ja. Weet je zeker dat het weekend is? Ja. Ow....en toen ging het gesnurk verder dus ik twijfel of hij nou echt wakker was of dat het weer eens praten in zn slaap was
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 november 2010, 09:28
|
|
|
LOES550 schreef: | JIPPIE!!! mn oude autootje is klaaaaaar! Ga m morgen ophalen, eerst stukkie met de bus, met de fiets toch net iets te ver met die regen. Bij Groeneveld om de hoek. Mn ex man even bedanken voor al t werk. Avonden lang heeft hij eraan gesleuteld. Geweldig. (Toen ik God leerde kennen werd de relatie tussen mn exman en mij ook beter. Geen gescheld meer, maar praten. Mijn dankbaarheid is heel groot)
En dan brumbrum loesje kan weer lekker rijden...... |
Met dit weer ben je helemaal blij dat je je lekker droog kan verplaatsen he! Bij mijn auto sprong 2 dagen terug spontaan de achterruit eruit Gelukkig is die vanmiddag ook weer gemaakt, en tot die tijd heb ik die van Pieter maar ff ingepikt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 22:21
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Gelijk heeft ze, dat ze je niet de vrije (schrijf) hand geeft! Er zijn grenzen.... |
jij zet toch ook je banksaldo niet op het forum
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 22:20
Onderwerp: Humanisme
|
|
|
AREND003 schreef: | Sorry! Po het bericht 3 x geplaatst! Ben niet zo op de hoogte met dit forum! Nogmaals sorry! |
Je bent gewoon te ongeduldig...1x op verzenden klikken en dan rustig wachten.......kan wel eens even duren voor er iets gebeurt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 20:16
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Ik vraag me wel es af wat annet ooit in jou gezien heeft.... |
Ik heb gewoon een zwak voor irritante ouwe mannetjes, zal wel door mn opleiding komen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 17:56
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Storm hier nog niet, wel veel regen......en ik moet zometeen met de kinderen met de lampionnenoptocht meelopen Dus de regenpakken liggen klaar en de lampionnen net met vershoudfolie waterproof gemaakt. En als ik thuiskom snel in een warm bad vermoed ik, krijg al kou bij het idee dat ik de deur straks uit moet. |
Optocht is afgelast...he wat jammer nou zeg Gelukkig voor de kinderen kunnen ze wel hun zak met lekkers op gaan halen bij school.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 16:25
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Je kan ook paps laten lopen of is dat zielig? kan jij bij de kleine meid blijven |
Die heeft dat heel lief aangeboden hoor...maar die mag thuisblijven bij de kleine meid (en ik hoop stiekum zo dat ze ff een flinke poepluier produceert )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 16:13
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Het stormt hier....en het giet pijpestelen. Mijn verwarming staat op 20 graden....maar ik kan maar niet warm worden....heeft iemand nog een knuffie over voor me? Liefst een hele warme! (je krijgtem met liefde retour!) |
Storm hier nog niet, wel veel regen......en ik moet zometeen met de kinderen met de lampionnenoptocht meelopen Dus de regenpakken liggen klaar en de lampionnen net met vershoudfolie waterproof gemaakt. En als ik thuiskom snel in een warm bad vermoed ik, krijg al kou bij het idee dat ik de deur straks uit moet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 november 2010, 18:19
|
|
|
GRACE585 schreef: | GOD IS GOED
mijn mooiste moment was dat ik vanmorgen meteen de uitslag in het ziekenhguis kreeg en alles in orde was. ik kneep hem best een beetje want de klachten die ik had duiden bij 1 op de 10 vrouwen op kwaadaardige kanker
dus ik prijs de Heer en bij deze dank ik een ieder die aan mij gedacht hebben en voor me gebeden hebben
ik moet enkel enkel wat meer tijd aan mezelf geven mbt rust dus ook op tijd naar bed ,lol valt niet mee als je zoals ik een avondmens bent |
Dus nu gaat heel de chatroom om 22 uur roepen: Grace, bedtijd!!!! Maar fijn dat het niet was waar je bang voor was.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 november 2010, 14:51
Onderwerp: lange lappen
|
|
|
Hier nog 1
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 november 2010, 14:40
|
|
|
Vanmorgen bij Haas141 op de koffie geweest om nog even de zwangere buik te bewonderen en de a.s. moeder te laten oefenen met luiers verschonen en fles geven. En het mooiste moment daar: saskia die zonder het zelf door te hebben per ongeluk de naam van het kleine haasje zegt en het zelf niet door had tot papa haas in de lach schoot Maar ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 november 2010, 19:50
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Ehh...ik moet de eerste nog tegenkomen die wél goed mikt! |
Daar zijn hulpmiddeltjes voor Tess, nog nooit ergens zo'n vlieg in een toiletpot zien zitten zodat ze een punt hebben om op te mikken? Als mannen iets hebben om raak te schieten schijnen ze opeens wel te kunnen richten......kunnen ze niks aan doen he, oerinstinct
( en nee, hier geen stickers in de toiletpot, ik heb er 1 die wel kan richten! Nou het kleinste mannetje in huis nog leren richten )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 november 2010, 12:48
Onderwerp: liefde en opleidingsniveau
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik reageer even, zonder de reacties te hebben gelezen.
Wat ik vind is dat het opleidingsniveau, cq verschil in inkomen er aanvankelijk niet toe doet.
Zeker niet als christenen, denk ik dan zo.
Maahaar, wat krijg je als je een parner vind)dit is een voorbeeld die niet op mijn eigen van toepassing is, maar wat ik een paar keer om me heen heb gezien zeg maar. Wat krijg je dusz als je een parner vind die in een minimum uitkereing zit. Da´s niet erg, zou je zeggen, want het gaat om de mens en niet om zijn/haar geld zeg maar.
Maar wat, als diegene élke maand weer loopt te klagen over dat diegene z´n/haar uitkering te laag vind....en dat dit en dat er nog af moet enzo... Dan denk je toch van ja, voordat je me kon had je toch ook die uitkering. En in de bijbel staat toch ook als dat je kleding hebt en eten en een dak boven je hoofd dat dat je genoeg moet zijn. En er zijn veel ´budget´ cursussen die je leren om met heel erg weinig geld rond te komen en zélfs nog een beetje te sparen elke maand.
Dusz mijn vraag is wat te denken van iemand die echt elke maand loopt te klagen over dat ie een minimum uitkering heeft.
Dat is toch heel erg vervelend. En als je zélf dan ook een minimum hebt, en je bent slim, zodat je wat spaart, omdat je wel een of meerdere ´budget´cursuusen hebt gevolgt.
En dan moet je, terwijl je zelf op een minimum zit, maar daar toch mee om weet te gaan, het gez"#$ aanhoren elke maand van iemand. en zoiemand neemt geen enkle ´tip´aan bijvoorbeeld van naar een budget/cursus gaan, maar blijft wel te pas en te onpas zeuren over zijn te weing geld...
Wat moet je daarmee-hiermee....
Dan zie je het mooie voor een gedeelte niet meer, denk ik. |
Volgens mij heeft dit niks met een uitkering of opleidingsniveau te maken, maar met het karakter van de persoon. Ik zou me persoonlijk heel erg af gaan vragen of ik daar wel mee verder wilde, want is die ontevredenheid echt over als er meer geld binnenkomt..of is het gewoon nooit genoeg? In mijn vorige huwelijk was het namelijk het laatste,gewoon nooit tevreden omdat er altijd wel iemand was die meer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 18:00
Onderwerp: Cranio sacraal therapie
|
|
|
Dat filmpje is hier niet te ontvangen , maar laat me raden: t is moeilijk bescheiden te blijven.......
Er was deze week een leuke film op tv, Shallow Hal......en Pieter vond het heel raar dat de hoofdpersoon me erg aan hem deed denken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 16:08
Onderwerp: Mogen wij een ander ergeren?
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Je maakt weer een grapje |
was dat maar waar.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 09:46
Onderwerp: "Ga niet boven hetgeen geschreven staat"
|
|
|
De smurfen hebben ook een tovernaar...ook occult? Ik heb hier nog een dvd met Tita Tovernaar liggen waar de kinderen graag naar kijken...ook niet goed? Maar ik heb toch liever dat ze tita tovenaar en de smurfen kijken dan de bagger die nu hele dagen op tv word uitgezonden, met name al die japanse tekenfilmjes.
Ik geloof dat kinderen best onderscheid kunnen maken tussen fantasie en werkelijkheid. Ik heb dan ook geen moeite met Harry Potter op zich, ik vind het enkel geen kinderfilm maar er word volgens mij ook aangegeven dat hij niet geschikt is voor onder de 12 jaar?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 17:17
Onderwerp: relatieproblemen in nieuwe relaties
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...pas wanneer hij niet snurkt zou ik me zorgen maken... |
---of juist als hij wel gaat snurken...wil je daar de rest van je leven naastliggen (jahoor Pieter, ik ben er bijna imuun voor geworden )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 november 2010, 15:23
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Ehh...laat me raden:
Engeltje deed ook aan cranio-sacraal therapie en zo zijn we bij haar terecht gekomen |
Nee..maar je hield er wel een trauma aan over...dus misschien komt die therapie dan toch nog van pas?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 21:46
|
|
|
HENK710 schreef: | Of heb je dan liever je Engel weer mee, Pieter |
Daar gaat tie nog naar terug verlangen als hij straks met jankende baby op de achterbank rondrijd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 20:58
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Daten??? Dat vraagt dan een man die een heel lief mooi vrouwtje heeft en een net een lieve dochter...ergens begrijp ik het niet zo goed meer...
maar goed wie ben ik??? Te gevoelig, niet het juiste geloof...Neen, ik doe niet zielig, ik ben realistisch... |
Sommige mensen moet je niet eens willen begrijpen frank En wees gerust, als hij date mag ik gewoon mee hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 13:40
|
|
|
SOFIE807 schreef: | Pieter , krijgen ze hun betaalde dag voor kerst en nieuwjaar dan toch de eerstvolgende werkdag ? Betalen doe je als werkgever toch .... |
Dat doen alleen belgen sofie, als een vrije dag in het weekend valt gewoon de maandag erna vrij nemen In nederland en ook hier in duitsland vervalt die dag dan gewoon (dus dit jaar is een ideaal jaar voor de werkgever,hier valt dit jaar kerst, oud en nieuw en dag van de duitse eenheid in het weekend)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 09:03
|
|
|
Opstaan s morgens gaat toch een stuk makkelijker nu de klok weer op wintertijd staat ........of kwam het omdat het een een vrije dag is hier en we niet zo op de klok hoefden te letten
|
|
Naar boven |
|
|