Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 23:09
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Joh, ik voel me toch een jaloezie opborrelen. |
"Leuker kunnen we het niet maken" Klopt helemaal
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 22:41
|
|
|
Mooiste moment........die chocoladekleurige meneer van verdieping 6 waar ik onverwacht moest zijn........WOW! En niet alleen mooi om naar te kijken maar ook nog aardig,spraakzaam en intelligent....... Ik ga morgen weer de post halen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 07:35
Onderwerp: Wanneer blokkeren???
|
|
|
TINK100 schreef: | als je nu toch duidelijk hebt aangegeven dat je niet geinteresseerd bent...en je krijgt dan nog steeds mailtjes met rare teksten erin....of pv oproepen die nergens op lsaan....dan blokkeer ik die persoon voor een paar dagen...dan haal ik de blok er weer af...kijk hoe het gaat.... |
Een simpele optie/knop met "bezet/beschikbaar" zou een hoop ellende schelen.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 oktober 2011, 23:11
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Heb net trouwens iets stoms gedaan, een mail wilde niet weg. Ongemerkt drukte ik 3 keer, is de mail 3 keer verzonden. Balen, want nu zit ik dus echt weer aan mijn limiet van 5 mailtjes in het uur. |
En dat van zo'n ouwe rot
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 oktober 2011, 23:09
|
|
|
RENATE619 schreef: | Met die laatste zin bedoel ik dat ik uit wil leggen waarom ik geen contact met iemand wil, voordat ik deze zou blokkeren. Je hebt me dus verkeerd begrepen. Het gaat niet om dat ik geblokkeerd wordt maar wat ik ervaar voor ik iemand blokkeer. Verder weet ik goed wanneer iemand niet geinteresseerd is. Dat respecteer ik gewoon. |
Begrijp ik maar als je het omdraait begrijp je ook waarom sommige mensen blijven mailen terwijl je het contact het liefst wilt verbreken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 oktober 2011, 23:05
Onderwerp: Met elkaar afvallen?
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | ff pv? |
Ik heb even op de website gekeken,ik herken geen van de kandidaten dus ik hoef het niet meer te weten.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 oktober 2011, 19:29
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ken joe not tolk normelie duts dat drents is not toe understent |
Och jonkje,kest ut niet begriepen?De spinnenwebben greut mien niet veur de mond moar ut komt soms briek uut mien b..
Ik zal het niet weer doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 oktober 2011, 19:19
Onderwerp: Met elkaar afvallen?
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Op dit moment is het programma Obese ervoor. Wat vinden jullie ervan? Volgens mij zit ook een ex CM'er erbij. |
Lekker dan,mij nieuwsgierig maken en ik wil eigenlijk helemaal niet naar zulke programma's kijken..........
wie is het?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 oktober 2011, 19:12
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Ik denk als je christen bent, dat je dat in alle dingen in je leven laat merken? wandelen met Jezus..of alleen wanneer het ons uitkomt? |
Daarom hoef je toch niet iedereen leuk en aardig te vinden?Je grenzen stellen is heel goed en voor de een zal die grens eerder bereikt zijn dan voor de ander. Ik begrijp niet waarom mensen blijkbaar alleen maar lief en aardig gevonden willen worden,ik vind dat een gebrek aan eigenwaarde,je bent goed zoals je bent,vind iemand anders dat niet dan is er geen match op wat voor punt dan ook,vergeten en doorgaan.........klaar
ps.die laatste zin van Renate "ik heb de neiging iets steeds weer uit te willen leggen" zou mij irriteren,take your loss........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 oktober 2011, 17:42
Onderwerp: Niet het perfecte plaatje
|
|
|
HENKWAL969 schreef: | Helemaal mee eens. Emancipatie en feminisme, zijn allebei mode-woorden die hun doel vaak voorbij schieten. Gelijke rechten is waar het om gaat.
Soms vraag ik me wel eens af of sommige feministen eigenlijk wel blij zijn om vrouw te zijn. En vraag ik me wel eens af of het emanciperen, niet juist leidt tot discriminatie.
Als God de vrouw schept als 'Hulp' heeft dat niet de betekenis van 'Slaaf', maar heeft dat als betekenis 'Gelijkwaardige partner'. Zonder 'Hulp' is de man 'Hulpeloos' Is er ook zoiets als evrouwcipatie???? |
Geldt ook andersom,ik wil graag een vent die het gras maait,de betaalrekening bijvult,de vuilnisbak leegt en wat lekkers op tafel zet als ik uit mn werk kom
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 oktober 2011, 17:38
|
|
|
RENATE619 schreef: | Ik hoor de laatste tijd steeds vaker dat mensen elkaar blokkeren op de site. Zelf doe ik dit alleen als het echt niet anders kan, als iemand mijn 'nee' niet begrijpt.
Hoe kijken jullie hier tegenaan? |
Ik heb het hele chatgebeuren geblockt(dus(bijna ) geen mensen persoonlijk),geen zin in,geen behoefte aan,is toch mijn goed recht en dat hoef ik toch niet iedereen uit te leggen????zou je zeggen..........en toch krijg ik er steeds weer boze mailtjes over en kattige toespelingen in de chatbox........ Ik wil mijn contacten zelf kunnen reguleren,iemand kan eventjes op de vriendenlijst zodat er een chat kan volgen maar meestal zijn ze al zo over de rooie("wat flik je me nou???niemand blockt mij!wat denk je wel niet!") omdat ze beweren dat ik ze volledig block dat nadien echt een block nodig is..........
Niet mijn types........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 12:54
Onderwerp: Welkom terug
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Het is toch al goed dat je instemmend reageert op het stukje? En dat je het er mee eens bent dat er niet altijd vriendelijk met Chatuliem omgegaan wordt door sommige mensen??? |
Wat ik(ook)waardeer in Chat is dat hij kwetsbare mensen vaak in bescherming neemt(ipv ze te overheersen) en liever zelf gaat/moet gaan dan dat hij hen meesleurt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 12:15
|
|
|
Nog even serieus...... Ik heb hier een tijdje over nagedacht en ben tot de conclusie gekomen dat ik vooral afga/ging op mijn positieve en negatieve ervaringen. Ik ben vorig jaar flink gemanipuleerd door een CM-er die grote schulden bleek te hebben en zo snel mogelijk de financien wilde delen.Dan volgt er een strijd tussen je hart en je verstand en blijf je gedessilusioneerd achter.Toen ik er achter kwam dat hij meerdere vrouwen achter de hand had en binnen 2 weken na het verbreken van ons contact al met iemand samenwoonde was mijn hart weer vrij en vierde mijn verstand een feestje
Iemand puur afwijzen om schulden vind ik niet juist maar als iemand met schulden door eigen toedoen niet de verantwoordelijkheid op zich wil nemen maar afschuift(bijv. op de ex) ren ik hard de andere kant op.........
Ach,en voor de rest vind ik iemand perfect zodra ik verliefd ben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 09:45
Onderwerp: Sekten: religie, waanzin of bedrog
|
|
|
SHANITA130 schreef: | CROSSROAD317 schreef: Dan vind ik je opmerking nog erger ... benoem dan geen kerk of gemeente, maar houd het algemeen ...
LEANNE226 Schreef: Schijnbaar mag je op CM alles zeggen Smiley die vol vragen zit Ik heb op het knopje gedrukt,ik ben de vuilspuierij op CM zat........
Schijnbaar..... ik heb geen enkele kerk of gemeente benoemd, ik hield en hou het altijd algemeen...
Let je wel een béétje op je woorden....Vuil@#$%$, is niet echt netjes... |
Het ging mij om de bewering in het beginstukje(dus niet van jou) dat o.a. Mormonen,Jehova's en Evangelischen onder sektes vallen..........als je daar dan de volgende reacties bij optelt dat in sektes lijfstraffen worden gebruikt ga je niet alleen heel kort door de bocht maar ook een stap te ver. Ik weet ook wel wat sektes zijn maar alles wat je vreemd toelijkt en je niet aanstaat op diezelfde bult schuiven is kortzichtig.
vuil - spui - te` rij de -woord (vrouwelijk) (lasterlijke) beledigingen in woord of geschrift
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 18:54
Onderwerp: Bidden voor Els
|
|
|
Tuurlijk,ik neem jou ook mee.
*BIG hug*
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 18:52
Onderwerp: Sekten: religie, waanzin of bedrog
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Dan vind ik je opmerking nog erger ... benoem dan geen kerk of gemeente, maar houd het algemeen ... |
Schijnbaar mag je op CM alles zeggen Ik heb op het knopje gedrukt,ik ben de vuilspuierij op CM zat........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 11:56
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Als dat mijn huwelijk had moeten redden..!!!!!!!!!!!!!! Ik hou er ook niet zo van....maar even vlug met mijn dochter..niet teveel op laten hopen en ik ben vlugger klaar dan de machine hoor!!! |
De mijne doet een haf uur over de afwas van de hele dag,ik moet er niet aan denken dat elke dag met de hand te doen(en mijn kinderen ook niet),afwassen staat bij mij niet in het rijtje "quality time"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 oktober 2011, 18:04
|
|
|
Het is de week van de intermediair(jaja,zoiets bestaat blijkbaar) dus kreeg ik een creditcard houder.........die zich gelijk aan mijn autosleutels hechtte om ze niet weer los te laten
Maar ja,tis een gegeven paard he..........en kadootjes zijn altijd welkom (nu alleen nog een creditcard aanschaffen)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 oktober 2011, 18:00
Onderwerp: Lichtje
|
|
|
Is die Kw.. euh.......Inktvis nu verdwenen zonder haar verder het hof te maken???????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 22:20
|
|
|
VISSER278 schreef: | Aha....en nu weet ik wie je bent. |
Dat heeft even geduurd Vissertje!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 22:15
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Vandaag met 2 gediplomeerde minder moeten werken terwijl het al heel druk was.... Een dag die niet voor herhaling vatbaar was.....
Waarom zijn er (vooral op zo'n dag) patiënten die niet bepaald begripvol reageren oftewel ego |
Heel vervelend voor je maar ik neem aan dat die mensen er niet voor hun lol liggen,het personeel is er voor hun,niet andersom he Sorry,misschien klink ik erg bitchy(ik heb genoeg aardige verpleegkundigen getroffen)maar een patient heeft geen boodschap aan personeelstekorten en zo hoort het toch ook te zijn?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 17:08
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Een presentje (zelfgemaakte stoofperen in een pot) van een leerling i.v.m. De dag van de leraar. Dat was gisteren, maar toen was ik vrij. Dat doet echt goed!
Jammer, dat de werkgever het dan laat afweten. |
Dat is niet alleen leuk maar nog lekker ook(maak je niet snel voor jou alleen he?) Ik wist van het bestaan van deze dag niets af.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 22:58
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Tsjonge jonge wat ongezellig zeg! Heb ik heerlijk romantisch voor je gekookt, de wijn ingeschonken en aangepast aan de carpaccio met exquise vissoorten, de Tom Special als tussengerecht, de geflambeerde biefstuk Stroganoff etc etc en jij zeurt als je een paar uur later in de keuken wat loshangende garnaaltjes met saus langzaam van de keukendeurtjes ziet glijden en wat gemorste cognac uit de oven ziet glibberen en dan maak je je nog druk over wat champignons die aan het plafond zijn blijven hangen en een hoeveelheid omgevallen Dame Blanche op de inductie? Van eten geniet je en dan zeur je niet over dit soort futiliteiten. Heb ik daarvoor in de keuken gestaan? Daarom doe ik na het eten altijd de keuken op slot!!!Kunnen we als mannen tenminste fatsoenlijk uitbuiken!
Thomas, en dan nog zeuren over de lijn ook zeker! Van een paar uur poetsen en opruimen val je weer af, ik denk echt aan alles. |
Paddestoelen aan het plafond???Wat heb jij voor dates????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 22:51
Onderwerp: Wonderen bestaan!
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Hallo Beun,
Deze operaties worden gelukkig voor die mensen al vaker uitgevoerd, ik volg veel medische programma's en heb dit vorig jaar al gezien maar bijzonder blijft het! |
Het bestaat al heel lang,een vriendin van mij heeft er ook eentje maar die kan er weinig mee horen,het gehoor is er wel weer maar haar hersenen kunnen de geluiden(die ze nooit gehoord heeft)simpelweg niet herkennen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 17:21
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Meeeeeeeeeeeeens van harte, toppie!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
De reacties hier deden me heel goed en in de pauzes is er menig schietgebedje naar boven gegaan...........
Nu vol goede moed op naar de volgende(en tevens laatste )ronde!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 17:14
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Mag allebei....neem je zelf zakdoeken mee??? |
Zakdoeken???????GEBAK!!!! Ik ben driedubbel hardstikke helemaal totaal geslaagd op alle onderdelen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 07:47
|
|
|
Vanmiddag na vijven wordt mijn mooiste moment,dan word ik nl. gebeld dat ik vandaag in 1x voor al mijn toetsen geslaagd ben..........eg woar
Maar dromen zijn bedrog dus ik ga mn best doen en als ik hopeloos faal dan kom ik hier uitjanken,deal?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 22:17
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik geloof dat er op een stuk a12 tussen 0318 en die andere 0318 geen verlichting is... Dit is ivm de bermbeesjes dat ze het verschil weten tussen dag en nacht... |
Dus op de veluwe moeten ze 's avonds het licht uitdoen omdat ze anders niet weten of het donker is? Rare lui ...........
|
|
Naar boven |
|
|