Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 17:02
|
|
|
Ongeveer een maand geleden...kreeg een goede kennis van mij te horen dat ze( toen was het nog waarschijnlijk) longkanker had...
Vanaf dat moment was ik er zelf ook heel erg mee bezig(omdat ik rook) Inmiddels ben ik gestopt na 40 jaar roken,nu al een maand... omdat ik gewoon heel bang ben...dat zeg ik maar eerlijk!!!!!! Twee vakanties ben ik al eens een paar dagen bij haar geweest... Het roken was voor ons beiden een probleem... Ze heeft inmiddels vele onderzoeken gehad....en is ook geopereerd. Ze heeft inderdaad longkanker.. Via de pc worden we nu voorzien van berichten want ze wordt slapende gehouden(en is geopereerd) Ze heeft nu vocht achter haar longen... Erg mooi klinkt het allemaal niet... De weg van het gebed blijft over... En dat....is een weg die ALTIJD open blijft!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 18:54
|
|
|
Tuurlijk,ik neem jou ook mee.
*BIG hug*
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 21:48
|
|
|
[quote=ZEELAND736]
Hallo Zeeland Ik wil je heel veel sterkte wensen met je vriendin en ga er vanuit dat alles goed komt want onze Vader hoort ons gebed. En GODs zegen toegewenst. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 21:50
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ongeveer een maand geleden...kreeg een goede kennis van mij te horen dat ze( toen was het nog waarschijnlijk) longkanker had...
Vanaf dat moment was ik er zelf ook heel erg mee bezig(omdat ik rook) Inmiddels ben ik gestopt na 40 jaar roken,nu al een maand... omdat ik gewoon heel bang ben...dat zeg ik maar eerlijk!!!!!! Twee vakanties ben ik al eens een paar dagen bij haar geweest... Het roken was voor ons beiden een probleem... Ze heeft inmiddels vele onderzoeken gehad....en is ook geopereerd. Ze heeft inderdaad longkanker.. Via de pc worden we nu voorzien van berichten want ze wordt slapende gehouden(en is geopereerd) Ze heeft nu vocht achter haar longen... Erg mooi klinkt het allemaal niet... De weg van het gebed blijft over... En dat....is een weg die ALTIJD open blijft!!!! |
Zeker te weten, Zeeland! Ik zal je vriendin ook meenemen in mijn gebed!
|
|
Naar boven |
|
|