ChristianMatch

Forum

Berichten van LISA610
Ga naar pagina Vorige 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 ... 44 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van LISA610
Auteur Bericht
LISA610 (56)

BerichtGeplaatst: woensdag 23 februari 2011, 12:12
BerichtOnderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?

JASMYN704 schreef:
Ik zie Lisa 2x staan, dus t evenwicht wordt al enigzins hersteld.... Knipoog smiley
Enne, ik had al aangegeven dat mijn zoon 8 jaar is. Op 16 april overigens net 9 jaar!

Hé wat leuk: eerst ging ik mee.. toen was ik van de lijst afgevallen en dus verdwaald op de heide.. en nu ga ik twee keer mee... ff een kloon ergens zien op te duikelen Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610 (56)

BerichtGeplaatst: woensdag 23 februari 2011, 12:06
BerichtOnderwerp: waar knap jij op af bij een man of vrouw ?

Vandaag een verhaal gehoord van een lieve vriendin. Had een eerste date gehad nadat er paar weken contact was geweest Vraagt de man in kwestie in de loop van de avond of er nog gezoend gaat worden.... (hoezo te snel van stapel lopen..).Als blijkt dat zij dat niet wil pakt hij haar zo stevig vast dat ze t gevoel heeft dat ze niet meer los kan komen (hoezo geef een vrouw een gevoel van onveiligheid).

Geloof me, wij tweeën waren het er helemaal over eens: we knappen af op mannen die tijdens een eerste date opdringerig zijn op een manier waardoor wij ons niet veilig voelen. Dus: geen hooggespannen verwachtingen tijdens die eerste date en vooral handjes thuis. Als het goed zit, volgt het zoenen en knuffelen vanzelf. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610 (56)

BerichtGeplaatst: woensdag 23 februari 2011, 11:39
BerichtOnderwerp: uiteten in Zeist

Beste Mensen,

Vanwege te weinig aanmeldingen is besloten het etentje te verzetten naar 18 maart aanstaande..
Wordt een supergezellige avond in La Baron Zeist (erg gezellie grandcafé, niet duur)!!

-------------------------------------------------------------------------------------

Welke dames van 25-35 hebben zin een leuke avond in Zeist?
Ik weet een erg leuk restaurant en wellicht is aanstaande zaterdag een optie. Wel een beetje kort dag, maar wie niet waagt wie niet wint.

Ik hoor het wel van jullie ! Lachende smiley
[/quote]

Tja.. gezien de leeftijdsgrens die wordt gesteld, zal onze friese delegatie niet van de partij zijn... Knipoog smiley

Laatst aangepast door
LISA610
op donderdag 24 februari 2011, 13:58
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610 (56)

BerichtGeplaatst: woensdag 23 februari 2011, 11:35
BerichtOnderwerp: Geen foto

LEONARD480 schreef:
Wat is de vertaling of kan je een fries woordenboek kopen Knipoog smiley

Zoekt en gij zult vinden.. want ja, er bestaan Friese woordenboeken.. of misschien is google translate een optie Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610 (56)

BerichtGeplaatst: woensdag 23 februari 2011, 11:33
BerichtOnderwerp: Niet verlengen

MARYLIEN613 schreef:
ik heb opnieuw betaald, ben hier nog enkele maandjes Lachende smiley

Super Marylien!
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610 (56)

BerichtGeplaatst: woensdag 23 februari 2011, 11:31

JASMYN704 schreef:
Echt wel! Lachende smiley met blinkend witte tanden
en geen toeval hè...?!

Helemaal geen toeval ha ha ha.. Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610 (56)

BerichtGeplaatst: woensdag 23 februari 2011, 11:31

LEONARD480 schreef:
bv in de stad van de liefde en romantiek Verliefde smiley

Mwaaah.. Parijs lijkt me een beetje ver voor een eerste date. Toch liever wat dichter bij huis, zodat ik na afloop gewoon weer lekker in mijn auto kan stappen en terug kan gaan naar mijn eigen huis. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610 (56)

BerichtGeplaatst: woensdag 23 februari 2011, 11:09

LEONARD480 schreef:
Is dat fries Smiley die vol vragen zit leanne

Yep.... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610 (56)

BerichtGeplaatst: woensdag 23 februari 2011, 10:58
BerichtOnderwerp: Andere religie, andere God of niet?

REBECCA667 schreef:
in elk moslimland. (hoe onbekend dan ook voor ons westerlingen) zijn onderling heel veel verschillen.
heel veel verschillende moskeeen van verschillende geloofsleren, maar ook anders gelovigen waaronder christenen.
ook in bv Iran.

de kinderen van streng islamitische landen kunnen daardoor ook in aanraking komen met andere geloven.

wat betreft de moslimlanden. ik ben iets van 9 jaar onder gedompeld geweest in de islamitische cultuur.
wat ik zelf geleerd heb is dat er geen liefde is.
Liefde met een hoofdletter.
niet tussen man en vrouw? dat weet ik niet. maar zeker niet tussen hun naasten.
mensen zijn wantrouwend (ook in de families onderling) gewelddadig. kleine babies worden geslagen en geknepen of gestompt. dat was uit straf of als grap. (dat maakt ze sterk Geschokte, onthutste smiley ) wat van een ander was was van hun op het moment als ze even de andere kant op keken. (het verhaal van de arme man met het ene schaap en de rijke man met de kudde heeft een hele rake betekenis gekregen voor mij. ik heb het bijna dagelijks gezien daar. en zonder blikken of blozen hoor. zonder blikken of blozen en zonder spijt)
en niet alleen worden mensen dagelijk bestolen en of met geweld overvallen door hun naaste buren of familieleden. maar ook door de winkeliers, politie en andere overheidsdiensten.
Wij zeggen hier wel eens dat we curruptie kennen binnen onze overheden. maar geloof me. wij zijn daarin babies vergeleken met hun.

Toen ik terug kwam in de christenlijke wereld voelde ik een duivel in mijzelf die mij tegen probeerde te houden terug te gaan naar de kerk, door mij dingen te willen laten geloven. b.v. dat Jezus niet Gods Zoon was maar een profeet. dat Jezus ook bij hun terug zou komen wanneer Hij terug komt voor de christenen.
Ik ben naar de kerk geweest en voel mij bevrijd. Dus.....
MIjn God hun God??????? Ik heb geleerd van niet.

Jee, wat een heftig verhaal Rebecca...Ben overigens wel met je eens dat onze God niet dezelfde is als de God waar zij in geloven. Mooi om te weten: bij ons komt het vrijwel maandelijks voor dat iemand die voorheen in Allah geloofde, christen wordt en zich laat dopen. En ja.. dat blijkt iedere keer een enorme stap te zijn, met alle gevolgen van dien voor de betrokkenne. Ik ken iemand die door familieleden bedreigt is, naar een ander asielzoekerscentrum moest verhuizen omdat hij ook daar bedreigd werd... Het gaat goed met hem, want hij vertrouwt op God maar toch... zijn heftigte dingen hoor.
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610 (56)

BerichtGeplaatst: woensdag 23 februari 2011, 10:43

VISSER278 schreef:
Zo is dat Lisa, ben het (bijna) helemaal met je eens.
Wat Hannah , Chat , Herman en nog meerdere organiseert , zie dat als een leuk uitje, niet meer , niet minder.
Wil je naar een uitje om perse te daten ........ ga dan naar een activiteit die CM organiseert, zoals laatst in Veenendaal of afgelopen Kerst in Hardinxveld . Zulke middagen / avonden , die zijn om te daten .

Denk dat als je echt wilt daten, je gewoon met de persoon in kwestie een afspraak moet maken Knipoog smiley

Laatst aangepast door
LISA610
op woensdag 23 februari 2011, 10:44
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610 (56)

BerichtGeplaatst: woensdag 23 februari 2011, 10:40
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

WILLEMIJN232 schreef:
Een slecht moment vandaag: mijn dochter (bijna 24) is in september klaar met haar studie en per 3 oktober vertrekt ze een half jaar om te reizen, ze heeft een world ticket gekocht en gaat van Sjanghai naar Hong Kong en weet ik niet waar.........vertelde ze heel enthousiast.......en dat was een moment dat ik dacht: mijn kind en dan zo gaan backpacken, ik vind het helemaal niet goed! Ik heb toch met lood in mijn schoenen geprobeerd enthousiast te doen.....maar mijn hart Huilende smiley, smiley in tranen

Tja... t loslaten begint eigenlijk al zodra ze in de wieg liggen en wordt alleen maar meer en meer en meer en meer. Voor haar is het natuurlijk fantastisch, maar ik kan me goed voorstellen dat je er vreselijk tegenop ziet.....
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610 (56)

BerichtGeplaatst: woensdag 23 februari 2011, 10:35

ARNOLD765 schreef:
Ik vind dat als je je inschrijft op een dating site,je er ook een
foto bij moet plaatsen

Ik vind dat er helemaal niets "moet" maar dat iedereen gewoon dat mag doen waar hij of zij zich prettig bij voelt. Knipoog smiley

Laatst aangepast door
LISA610
op woensdag 23 februari 2011, 10:46
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610 (56)

BerichtGeplaatst: woensdag 23 februari 2011, 10:31
BerichtOnderwerp: Lync score

DANIEL777 schreef:
had het over kansen die toenamen niet dat de dames met tientallen toehappen Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Dan nog... je moet je toch echt afvragen of je dat zou willen: dat de kansen zo toenemen... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610 (56)

BerichtGeplaatst: woensdag 23 februari 2011, 00:42
BerichtOnderwerp: wat vinden jullie van de volwassendoop ?

[quote=REBECCA667]

Oeps.. had ik nog niet gezien. Maar zoals ik vanmorgen al aangaf is het wat mij betreft ook wel goed zo. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610 (56)

BerichtGeplaatst: woensdag 23 februari 2011, 00:31
BerichtOnderwerp: wat vinden jullie van de volwassendoop ?

HENK710 schreef:
Kan het eerste zonder het laatste? Als je het kind dat mooie teken meegeeft, omdat je gelooft dat jouw kind ook Gods kind is, dan laat je dat kind toch kennismaken met Gods liefde en genade en geef je het iets mee om later zelf mee verder te gaan? In die zin dus geen tegenstelling tussen beide stromingen (geloofsdoop/verbondsdoop)!
He Henk: het eerste kan volgens mij niet zonder het laatste, maar het laatste kan wel zonder het eerste...

Daarbij zij nogmaals aangetekend dat het trouwens niet correct is om appels en peren met elkaar te vergelijken, omdat je daar nooit uitkomt! Proberen elkaars gedachtengang te leren verstaan is het hoogst haalbare. Maar dan moet er wel in volle respect gesproken blijven worden en moet er niet gevochten worden om het eigen gelijk!
Helemaal mee eens, dat was wat ik in feite ook bedoelde te zeggen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610 (56)

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 20:43
BerichtOnderwerp: Kerkelijke verdeeldheid op CM

LIESBETH326 schreef:
Ik kan me hier wel in vinden en het zou me niet verbazen als ook Marijan dit ongeveer bedoelde met haar oproep 'Laten we daarom vooral zoeken naar wat ons bindt i.p.v. naar wat ons scheidt.'

Ik denk wel eens, zou juist door de verschillende kleuren van gemeentes de veelkleurigheid van God niet meer uitkomen? Ik vind dat eigenlijk wel mooi...

't is al een oude uitspraak van Liesbeth en zelf is ze niet meer online.. maar ik vind het toch wel heel erg mooi gezegd in het kader van deze discussie. Zoveel verschillende mensen, zoveel verschillende meningen, zoveel verschillende visies, zoveel verschillende kerken. Op zich niets mis mee, want dat biedt een ieder immers de kans om een plek te vinden in een gemeente waar hij of zij zich in thuis voelt. Streven naar één kerk lijkt een utopie, simpelweg omdat er zoveel verschillende mensen zijn. Maar door te zoeken naar wat ons bindt i.p.v. wat ons scheidt, kunnen de onderlinge verhoudingen wel beter worden. En door naar elkaar te luisteren, door met elkaar te delen, kunnen we elkaar stimuleren om verder te groeien in het geloof. Juist dan komt de veelkleurigheid van God, die vertaald wordt in de vele verschillende kleuren van gemeentes ten volle tot zijn recht. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610 (56)

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 20:09
BerichtOnderwerp: Andere religie, andere God of niet?

MARTIN695 schreef:

Is goed Martin, ik ben heel benieuwd naar die tekst, want ik heb het zelf nog niet kunnen vinden. Hoor graag van je.
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610 (56)

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 19:40
BerichtOnderwerp: Mijn gebed

Mijn gebed:
http://www.youtube.com/watch?v=h61KiAJ7iLo&feature=fvw

Laatst aangepast door
LISA610
op dinsdag 22 februari 2011, 19:41
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610 (56)

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 19:37
BerichtOnderwerp: Lync score

EGGIE989 schreef:
Ik schrik me altijd de pleuris als ik naar de eerste pagina van mijn linc scores bekijk (soms staan er zelfs familieleden bij die hier ook lid zijn, moet niet gekker worden)

Nou dan weet je in ieder geval dat je bij je familie past toch... stel je voor zeg dat dit niet zo zou zijn Knipoog smiley En verder gewoon doorklikken naar de volgende pagina Eggie. Er zullen vast ook wel een paar mensen zijn die je nog niet kent.
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610 (56)

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 19:35
BerichtOnderwerp: [color=darkblue]Mag de Heilige Geest met ons meekijken hier

MAR907 schreef:
Griekse gedachten goed Lisa....welke er in is gezet in de vertalingen....o.a.
Maar je kunt verder zoeken?

He Mar. Ik volg of snap je geloof ik even niet. Kun je me een toelichting geven van waar je op doelt?
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610 (56)

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 19:25
BerichtOnderwerp: Te laat op date / afspraak komen

EGGIE989 schreef:
Mensen die 3 treinen eerder nemen en alsnog te laat komen omdat de NS er weer een puinzooi van heeft gemaakt... voor hen heb ik echt respect en dan wacht ik wel een uurtje hoor

Lijkt me ook niet meer dan logisch als je al zo lang hebt moeten wachten na het jarenlange mailen Lachende smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610 (56)

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 19:19

EGGIE989 schreef:
Van types die eerst 6 jaar alleen willen mailen Gefrustreerde smiley Zieke smiley Woedende smiley

Tja zes jaar is ook wel heeeeeeel erg lang he.. Weet je wat, maken we er 5 jaar en 364 dagen van Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610 (56)

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 19:10
BerichtOnderwerp: Bowlen 2e Paasdag

CHATULIEM619 schreef:
Het is niet de bedoeling dat we reclame gaan maken voor een concurrent.
En eigenlijk he... eigenlijk ben ik het daar dus wel mee eens. Knipoog smiley

En het is in mijn ogen ook niet gepast om mee te doen aan hun activiteiten.,
Tja, dit moet iedereen natuurlijk gewoon voor zich weten Chat. Als ik het goed begrepen heb, lopen er hier mensen rond die zich ingeschreven hebben op meerdere sites (ikke niet, heb t hier al druk genoeg op t forum ha ha ha). Als je lid bent van CM en ook van een andere site of als er openbare activiteiten wordt georganiseerd waar iedereen naartoe kan komen, dan is iemand volgens mij gewoon vrij om daar naar toe te gaan.Knipoog smiley Knipoog smiley

Laatst aangepast door
LISA610
op dinsdag 22 februari 2011, 19:12
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610 (56)

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 18:54
BerichtOnderwerp: Bowlen 2e Paasdag

SWANETTE250 schreef:
Bij CS zag ik dat ze 2e paasdag gingen bowlen.
Lijkt mijzelf ook wel gezellig toe.
Reageren voor 25 februari! Da's al snel!

Voor de duidelijkheid: ik organiseer dit niet zelf, maar misschien is het een idee dat meer CM-ers erheen gaan.
Kunnen we elkaar ook eens in real life ontmoeten.
www.christensingles.org voor de link

Ik kan niet.. heb mijn kids de paasdagen thuis Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610 (56)

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 16:35
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

LEONARD480 schreef:
Kan per school verschillen hoorde ik Suus... Lachende smiley

Klopt.. bij ons zijn de kids de hele week vrij Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610 (56)

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 16:20

XABIA794 schreef:
stukje gehaald van een today messenger ... wel grappig , zie je wel die witte sokken Coole smiley met zonnebril

Wat zijn de afknappers tijdens een eerste date?
Datingsite lexa.be heeft onderzocht waar je als single op moet letten voordat je gaat daten. Het gaat hierbij dan vooral om je uiterlijke verzorging en kleding. Hieronder staan de do’s en dont’s op een rijtje.

Waar knappen vrouwen op af?
Single vrouwen vinden piercings en tatoeages onaantrekkelijk. Een snor, afgekloven nagels en overgewicht worden zelfs gezien als regelrechte afknappers. Verder draag je als single man geen (zichtbare) make-up, slecht zittende kleding, dassen met cartoons en witte sokken.

Waar knappen mannen op af?
Als single vrouw kun je maar beter geen lelijk gebit hebben. Verder worden ook lichaamsbeharing en een zweetlucht niet geapprecieerd. De vrouwen zijn op het gebied van luchtjes minder uitgesproken dan mannen. Van een mannelijke zweetlucht of kleding die ruikt, wordt in de praktijk niet zo’n punt gemaakt. Tenslotte draag je als vrouwelijke single niet al te opvallende sieraden en doe je absoluut geen strikjes en staartjes in je haar.

Lichaam en gezicht
Voor een eerste date staan vrouwelijke singles uren voor de spiegel om hun haar te stylen en hun gezicht goed te verzorgen. Opvallend is dat ze daarbij niet gelijk denken om ook hun eventuele lichaamsbeharing weg te halen. De mannen letten juist wel weer extra op hun haargroei. Ze hebben echter weinig tot geen aandacht voor het neushaar en dat is juist een afknapper. Tenslotte gebruikt meer dan de helft van de vrouwen bij hun eerste date het liefst een parfum. Mannen gebruiken liever een eau toilette dan een deodorant.

Kleding en accessoires
Kleren maken nog steeds de man en ook de vrouwelijke singles uit dit onderzoek vinden hun eigen kleding belangrijk. Daar wordt dan ook door zowel door de mannen als vrouwen de meeste aandacht aan besteed. De single vrouw kleedt zich het liefst naar de laatste mode en de man gaat meer voor een casual look. Opvallend is, dat zowel de mannen als de vrouwen geen rekening houden met de eventuele kledingvoorkeur van hun date. Ze dragen iets waar ze zichzelf lekker in voelen.

Naast de juiste kleding maken gadgets ook vaak de man. Echter driekwart van de single vrouwen zegt hier niet gevoelig voor te zijn. Het heeft dus weinig zin om als single man proberen indruk te maken met een hip mobieltje, i-pod of autosleutel met label.

Wijze raad
Maar alle lichaamsbeharing, witte sokken en zweetlucht ten spijt. Ook bij het daten gaat het uiteindelijk allemaal toch om die allereerste indruk. Mocht het bij jou de eerste keer toch niet helemaal goed zijn gegaan. Onthoud dan dat bijna 80 procent van de singles in Nederland vrij vergevingsgezind is en je graag een tweede kans gunt. Wanneer je na die eerste indruk bovendien ook nog mysterieus overkomt en een goed gesprek kan voeren, dan kan het eigenlijk niet meer stuk.

Succes.

Terug naar homepage

Pffff... krijg bijna het gevoel dat ik een studie moet doen naar de do's en don'ts van een eerste date. Is het heel erg als ik gewoon lekker mezelf probeer te blijven? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610 (56)

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 16:17

CARIEN982 schreef:
Ik weet niet wat jij dan voor mannen ontmoet!

De meeste van mijn vrienden ruiken heerlijk naar
Jean Paul Gaultier. Lachende smiley met blinkend witte tanden of naar een andere lekkere geur. Coole smiley met zonnebril

Same here.. Of Van Gils... Farenheit... Joop.. ook lekker Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610 (56)

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 16:13

MADELIEF469 schreef:
Tuurlijk zijn de koppels welkom!! Zijn ze de afgelopen keren ook geweest.

Maar ik kan me voorstellen dat de (zich steeds herhalende) grapjes over een picknick-date niet meer zo leuk overkomen...Hannah heeft ondertussen al een paar keer geroepen dat het een leuk uitje is en dat het daten NIET de aanleiding is tot het organiseren ervan.

Denk dat daten nooit de aanleiding moet zijn voor het organiseren van een uitje en dat deelname aan het uitje ook niet de bedoeling moet hebben om te daten. Gewoon leuk kennis maken met andere cm-leden in een ontspannen sfeer. Dat is tenminste wel wat ik tot nog toe leuk vond aan de twee uitjes waaraan ik heb deel genomen... En ik heb er een hele leuke vriendin aan over gehouden.. he Jasmyn Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610 (56)

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 11:29
BerichtOnderwerp: [color=darkblue]Mag de Heilige Geest met ons meekijken hier

LISA610 schreef:
Hé Mar,

Ik weet niet precies wat jij op doelt als je het hebt over de "drie persoonlijkheids leer". Volgens mij is er sprake van een drie-eenheid, dus niet van drie verschillende personen. En die drie-eenheid wordt wel degelijk genoemd in de Bijbel:

1 Johannes 5, vers 7: Er zijn drie getuigen in de hemel: De Vader, Christus en de Heilige Geest; Samen zijn Zij één.

Dat is de vertaling uit “het Boek”. Ik weet dat sommigen het een te vrije vertaling vinden, dus nog even een paar andere Bijbelvertalingen erbij gepakt (altijd handig als je meerdere Bijbelvertalingen in huis hebt ha ha ha).

Groot Nieuws:
Er zijn dus drie getuigen: de Geest, het water en het bloed en deze drie getuigen stemmen met elkaar overeen.

In de NBV:
Er zijn dus drie getuigen: de Geest, het water en het bloed en het getuigenis van deze drie is eensluitend”

In de NBG staat:
Want deze drie zijn er, die getuigen in de hemel: de Vader, het Woord en de heilige Geest; en deze drie zijn één.

Statenvertaling (nee niet de nieuwe herziene):
“Want Drie zijn er, Die getuigen in de hemel, de Vader, het Woord en de Heilige Geest; en deze Drie zijn één.

Ook wel weer even bijzonder om te zien hoe verschillend het in diverse vertalingen staat. Maar goed, de Statenvertaling, de NBG en ‘Het Boek’ blijven dus vrij dicht bij elkaar (ervan uitgaande dat met “het Woord” Christus wordt bedoeld (Het woord is vlees geworden en het heeft onder ons gewoond en wij hebben zijn heerlijkheid aanschouwd, een heerlijkheid als van de eniggeborene des Vaders, vol van genade en waarheid (Johannes 1: 14), wordt er in de Bijbel zelf dus wel degelijk gesproken over de drie-eenheid van Vader, Zoon en Heilige Geest.

Naar de rest kijk ik later nog even, moet nu zo eerst aan het werk. Maar wat bedoel je precies met ‘het volk van God’ als je zegt dat zij nooit een drie-persoonlijkheids geloof hebben gekend?

Volgens mij had ik nog een paar vraagjes open staan Mar, dus bij deze dit topic maar ff omhoog Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610 (56)

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 10:59
BerichtOnderwerp: Drachten

LORETTA033 schreef:
Zijn er ook nog mensen met goede herinneringen aan de YFC
kampen
speciaal de molen in Giethoorn
begin jaren 70
bedacht me dat de link hier mee ook was dat we na een paar reunie,s

zelfs thuis bij bram krol...
nog vaak elkaar opzochten en dan specifiek als er iemand belijdenis deed of zich liet dopen of als er eeen speciale dienst was
ergens in het land
gewoon gezellig opbouwend bezig zijn .

Op 3 april 2011 wordt er iemand gedoopt in Amsterdam toch Chat. Is misschien ook wel leuk om bij te zijn voor de mensen die kunnen...
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van LISA610
Ga naar pagina Vorige 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 ... 44 Volgende
Pagina 37 van 44