Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 juni 2010, 23:47
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Hey Lepeltje........ik ben waarschijnlijk de laatste die je mag feliciteren op je verjaardag dus;
GEFELICITEERD !!!!!!!!!!!!!<
Laatst aangepast door
|
CARIN303
|
op maandag 21 juni 2010, 23:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 juni 2010, 23:22
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Een goede vriend had bami voor mij in de vriezer gezet toen ik aan het werk was. Zooo aan te bevelen,de sleutel van je huis afgeven
De bami was heerlijk trouwens!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 juni 2010, 23:13
Onderwerp: Bloot
|
|
|
Zo herkenbaar is dit.
Jaren geleden had ik dezelfde ervaring, wow ,wat een gave mailtjes kreeg ik. De vlinders hadden vrij spel en een date was binnen 2 weken afgesproken. Wat was ik zenuwachtig zeg, hij zou bij mij thuis komen! Bij de eerste blik dacht ik al....hmmm Maar daar overheen gestapt.
Al gauw bleek hij behoorlijk anders dan in zijn mailtjes naar mij, ik vond dat heel erg vreemd, dacht nog even dat ik het mij inbeeldde. Uiteindelijk het bij hem neergelegd en wat bleek.....hij liet de mailtjes naar mij schrijven door een goede vriendin !
Haha, dus eigenlijk was ik dus een beetje verliefd geworden op die goede vriendin van hem !
Aan het einde van de date vond hij het maar raar dat ik er geen herhaling van wilde maken,gek hè!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 juni 2010, 07:22
Onderwerp: Wat was jouw meest originele date ooit?
|
|
|
RIANNE544 schreef: | een TWEE daagse wandeltocht Omdat we na een dag nog niet genoeg van elkaar hadden.
We hebben er wel maanden over gedaan voordat deel twee gelopen werd. |
Mèt picknick tussendoor?
Klinkt inderdaad erg goed maar niets geworden?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 21:40
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ohhhh wel een leuk idee,zo'n bootje!
Ik heb geen origineel verhaal,wel een eerste date die.......schrik niet.......met 40 rozen aan kwam zetten Lief bedoeld maar een beeeeeeeeeeeetje té he? Toen ik thuiskwam met die enorme bos keek mijn puber naar de rozen,vervolgens naar mij en zei:ohhhhhhhhh jij hebt gezoend! (ik geef dat kind helemaal het verkeerde voorbeeld! ) |
Wow,als je voor goed zoenen 40 rozen krijgt dan mag ik nog wel in de leer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 20:33
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | hihi... ik hoop niet Carin dat je met deze man opgeSCHEEPt zat ... |
Was er al gauw achter dat ik niet weer met hem in een bootje zou stappen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 20:31
|
|
|
MARIO216 schreef: | Dat je een boot instapt....En als hij raar deed zou je dan overboord springen. |
Om heel eerlijk te zijn......toen ik het hoorde heb ik eerst stiekem een vriendin gebeld wat ik moest doen.( op het toilet ) En daarna idd bedacht dat ,mocht hij raar gaan doen, ik hem overboord zou duwen. Gelukkig was dat niet nodig, ik kan namelijk geen boot besturen !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 20:16
|
|
|
Heb jij een keer een echt originele eerste date gehad die niet bestond uit eten en een film?
Ik heb een keer meegemaakt dat iemand een bootje gehuurd had voor mij,heel lief en romantisch al was ik er al gauw achter dat deze man niet mijn type was .Maar das een ander verhaal
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 19:45
Onderwerp: perfecte man
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ja da's waar ook Tess, je zou bijna vergeten waar het hier over ging... Maar perfect ... ach, perfect is ook maar saai haha, als 'ie maar lief is... en boeiend ! |
Wie zoekt naar de perfecte man moet zelf de perfecte vrouw zijn Eh.....ik stel mijn eisen wel bij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 15:22
|
|
|
maar goed, ookal was mijn reactie een poging tot (sarcastische) humor, geegf ik toe dat ik zelf ook de fout in ga carin. dus excuses aan iedereen die zich stoorde!
misschien moet ik soms ff tot 10 tellen voor ik post.[/quote]
Wat goed dat je erop terug komt David,kan ik zeer waarderen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 12:04
Onderwerp: Voetbalpraat
|
|
|
Nu snap ik waar al die ....miljoen bondscaches zitten waar iedereen het over heeft! Hier op CM.
Iemand al een idee waarom het op zaterdagmiddag moest om 13.30 uur? Tjonge...wat een saaie dag om te werken zeg, geen mens te bekennen. Mag de volgende wedstrijd alsjeblieft sàvonds gespeeld worden?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 12:01
Onderwerp: Troost bij het sterven.
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik had beter op mn handjes kunnen gaan zitten want het gedicht was erg lief bedoeld,sorry Carin....... |
Geeft niets hoor, snap je reactie heel goed! Was vergeten erbij te zetten waarom ik het zo mooi en ontroerend toen vond! Ben trouwens wel benieuwd naar je verhaal wat je niet getypt hebt....krijgen we dat nog?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 11:50
Onderwerp: uitverkiezing
|
|
|
LIESBETH326 schreef: | Eerlijk gezegd heb ik nooit goed begrepen waarom mensen van de uitverkiezing zo'n issue maken. Het is het voor mij in ieder geval nooit geweest, al kom ik uit en ben ik nog steeds lid van een behoudende gemeente.
Voor mij telt één vraag... Geloof ik in Jezus als Zoon van God? Zo ja, dan ben ik uitverkoren. Zo nee, dan wordt het tijd om te gaan geloven ipv mij druk te maken over de vraag of ik dan wel of niet uitverkoren zou zijn... |
AMEN
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 11:49
|
|
|
Whoops.....zie dat er nog veel meer jarigen zijn vandaag dus;
Liahack 200 Frank 404 Elsbeth 981 Christine 133 Sandra 388 Albert 941 Parel 295
van harte gefeliciteerd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 11:44
|
|
|
Griffin,
Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag! Een hele fijne dag toegewenst met allen die je lief zijn!
Groetjes Carin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 11:42
Onderwerp: Vallen en opstaan
|
|
|
Deze tekst kreeg ik vorig jaar op een kaart;
Voor Hij zijn kinderen naar de aarde zond, gaf Hij elk van hen een zeer zorgvuldig pakje met problemen mee.
Deze, beloofde Hij glimlachend, zijn van jou alleen, niemand anders kan de zegeningen ondervinden die deze problemen je zullen brengen.
En alleen jij hebt de speciale talenten en mogelijkheden die nodig zullen zijn om deze problemen tot je dienaren te maken.
Daal nu af naar je geboorte en naar je vergetelheid. Weet dat Ik je liefheb. Deze problemen die Ik je geef zijn het symbool van die liefde.
Het monument dat je van je leven maakt , met behulp van je problemen,zal een symbool zijn van je liefde voor Mij.
Je vader
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 11:34
|
|
|
DAVID923 schreef: | ja jonathan, jij ben de verdrukte profeet en wij de farizeers met een balk in het oog. typ wat je wilt. efeze 5 telt niet voor jou. |
Sorry David, maar ik vind je hierin veel te ver gaan. Je intentie zal ongetwijfeld goed bedoeld zijn maar het komt als erg veroordelend over en daar heb ik grote moeite mee. Je moet ervoor oppassen dat je door een cynisch bedoeld stuk, geen mensen in een bepaald kader gaat zetten en dat is mi.nu wel gebeurt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 09:09
Onderwerp: 24 t/m 30 juli ZOMERCONF NEW WINE WALIBI
|
|
|
Ik heb de site gezien ( het filmpje doet het idd niet ) maar heb nog niet echt een beeld bij deze conferentie! Wie kan mij zeggen waarom ik daar heen moet gaan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 09:07
Onderwerp: favoriete bijbeltekst
|
|
|
Ik heb veel teksten die ik erg mooi vind en toepasselijk op mijzelf maar onderstaande tekst kreeg ik, jaren geleden, tijdens een Alpha cursus;
Spreuken 3 : 5 en 6
Vertrouw op de Heer met heel je hart, Steun niet op eigen inzicht. Denk aan Hem bij alles wat je doet dan baant Hij voor jou de weg.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 08:49
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
En een knuffel voor iedereen die geen vader meer heeft!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 22:33
Onderwerp: Troost bij het sterven.
|
|
|
Niet sterven maar leven;
Hij wist; het zou niet lang meer duren, dan zou hij naar haar Heiland gaan. En tellende zijn laatste uren, leefde hij op zijn afscheid aan.
Hij vroeg zich af, hoe zou dat wezen, als straks zijn laatste uur zou slaan, Hij wist , toch heb ik niets te vrezen, want Jezus Christus gaat vooraan.
Toen hebben engelen hem gedragen, recht op Gods open huisdeur aan. De dood is op de vlucht geslagen, het leven is hij ingegaan.
Hij hoefde stervend niet te sterven, hij overleed om op te staan. Hij mocht de heerlijkheid beërven, en die al zingend binnengaan.
Deze tekst kreeg ik op een kaart toen mijn vader overleed.
Laatst aangepast door
|
CARIN303
|
op zondag 20 juni 2010, 09:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 22:25
Onderwerp: wat heb je een ander te bieden?
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Alleen jezelf, gevormd door je verleden, gemaakt tot degene die je nu bent in t heden.
Sterke kanten, die laat iedereen zien. Zwakke kanten, al heb je er daarvan tien
Ze komen er vanzelf wel achter, Hou dat maar in gedachten
Je open stellen, al ben je daarvoor t bangst. Want uiteindelijk duurt dat t langst
Een echte vriend is diegene die je accepteert, En van én met jou (het) leven leert
Luister naar waar die ander behoefte aan heeft, Graaf in je kunnen, en zorg dat je jezelf geeft.
Ben jij het die getracht wordt te vinden, Ben jij t die zich in vriendschap wil laten binden?
En diens zwakke punten, kan je hiermee omgaan? Kan je ze aanvullen? Met een lach en traan
En in de dingen waar jij zwak in bent, hoe is de ander, wordt jij dan ook gekend.
Al met al wees eerlijk, in alles en Voelt t goed? ...ga ervoor, geef die ander jezelf als t moet.
Leer van je fouten uit je verleden, maar onthou altijd, al leef je in t heden
Het leven is een kader waarin jij jouw mensen toelaat, waarin mensen hun plekje zoeken, vroeg of laat
Bescherm je tegen hen die je op jouw jouw-zijn aanvallen Sla je armen om mensen die je dierbaar zijn en bevallen.
En er is een ding dat ik zoek en altijd onthou, De ene zin .... 'ik hou van jou'
Want dan ben ik ik. |
Oefff.....wat mooi en zo herkenbaar !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 20:53
Onderwerp: Onze grootste angst
|
|
|
Mooi, Tessybear maar ook zo waar wat je daarover schrijft! Je helemaal te laten zien is zo eng en vaak ook kwestbaar omdat je bang bent wat de Geest allemaal met je kan doen! Maar dat is ook vasthouden aan je aards bestaan terwijl de Geest zoveel meer in je kan doen als je dat toestaat!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 20:51
Onderwerp: Werkvakantie Dom.Republiek 6-21 aug
|
|
|
LAURETTE861 schreef: | Hoi
Heb jij ook zin om mee te gaan naar de Dominicaanse Republiek?
Naast een aantal dagen meehelpen met werkzaamheden oa schilderen van een kerk, gaan we ook naar de watervallen van Jarabacoa, naar de grotten van Pomier en naar de koloniale stad Santo Domingo.
De laatste dag bezoeken we het 'bounty'strand van Punta Cana, waar je op het spierwitte zand, onder de palmbomen kunt genieten van een smaragdblauwe zee.
Meer weten? Kijk dan op www.4you2.org |
Oh,wat gaaf zeg!! Helaas kan ik niet met je mee, mijn vakantie zit er dan ( helaas) al lang weer op! Maar ik ben 3 jaar geleden naar de Dominicaanse Republiek geweest om mijn sponsorkindje op te zoeken. Toen ook naar Santo Domingo geweest. Kan het iedereen zwaar aanbevelen om dit land te bezoeken!
Succes Laurette, hoop dat de aanmeldingen binnen stromen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 18:55
Onderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | De link naar het plaatje plaatsen, dan de hele link selecteren en vervolgens hierboven op het IMG icoontje drukken...
Et voila! |
Zucht.....krijg het maar niet voor elkaar Misschien moet ik erbij vermelden dat het om een foto gaat? Kan het dan wel?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 18:42
Onderwerp: waar kijk jij naar uit?
|
|
|
Ik kijk uit naar mijn vakantie , nog 2 weken en dan heerlijk vrij , JOEPIE !!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 18:40
Onderwerp: Wie wil er aan mijn zijde staan
|
|
|
HENK710 schreef: | Begin met deelname op het forum, zoals je nu doet, en kom geregeld eens in de chat. Op die manier zit je ahw gewoon in een groep zonder verdere verplichtingen, maar ben je wel in beeld zeg maar. Zo kan contact ontstaan wat je in privechat of mail altijd verder zou kunnen uitbouwen tot vriendschappen...en dan, ja, wie weet... Stel relatie niet teveel als doel op zich, maar denk aan de tussenstapjes. Op die manier kan je verblijf hier op CM zeer geslaagd worden zonder dat er persé sprake is van een relatie. |
Helemaal mee eens! Gewoon doen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 18:23
Onderwerp: liefde is
|
|
|
Liefde is;
De ander tot zijn recht laten komen !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 18:19
Onderwerp: opwekkingsliederen ok?
|
|
|
Hoi David,
Ik heb de discussie in dit topic gevolgd en wil mij er zeker niet inmengen maar tòch wil ik het volgende even kwijt;
Als eerste dat ik het zeer kan waarderen dat je zo standvastig bent maar....tegelijk, probeer ook andere standpunten te onderzoeken en te respecteren. Het gaat immers om iets heel persoonlijks als je relatie met God en hoe jij Hem aanbid. Je kunt dus niet voor een ander bepalen of een opwekkingslied wel of niet okay is. Ongeacht je gefundeerde redenen hiervoor.
Zelf houd ik enorm van psalmen maar echt geraakt wordt ik vaak door een opwekkingslied doordat deze vaak net iets dichter bij mijn gevoel komt dan een psalm. God kijkt naar je hart !
|
|
Naar boven |
|
|