Auteur |
Bericht |
|
LAURETTE861
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 20:27
|
|
|
Hoi
Heb jij ook zin om mee te gaan naar de Dominicaanse Republiek?
Naast een aantal dagen meehelpen met werkzaamheden oa schilderen van een kerk, gaan we ook naar de watervallen van Jarabacoa, naar de grotten van Pomier en naar de koloniale stad Santo Domingo.
De laatste dag bezoeken we het 'bounty'strand van Punta Cana, waar je op het spierwitte zand, onder de palmbomen kunt genieten van een smaragdblauwe zee.
Meer weten? Kijk dan op www.4you2.org
(een non-profit stichting, die uitsluitend werkt met vrijwilligers, die zich belangenloos inzetten voor ontwikkelingsprojecten)
Laatst aangepast door
|
LAURETTE861
|
op zondag 20 juni 2010, 12:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 20:51
|
|
|
LAURETTE861 schreef: | Hoi
Naast een aantal dagen meehelpen met werkzaamheden oa schilderen van een kerk, gaan we ook naar de watervallen van Jarabacoa, naar de grotten van Pomier en naar de koloniale stad Santo Domingo.
De laatste dag bezoeken we het 'bounty'strand van Punta Cana, waar je op het spierwitte zand, onder de palmbomen kunt genieten van een smaragdblauwe zee.
Meer weten? Kijk dan op www.4you2.org |
Oh,wat gaaf zeg!! Helaas kan ik niet met je mee, mijn vakantie zit er dan ( helaas) al lang weer op! Maar ik ben 3 jaar geleden naar de Dominicaanse Republiek geweest om mijn sponsorkindje op te zoeken. Toen ook naar Santo Domingo geweest. Kan het iedereen zwaar aanbevelen om dit land te bezoeken!
Succes Laurette, hoop dat de aanmeldingen binnen stromen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 22:40
|
|
|
LAURETTE861 schreef: | Hoi
Meer weten? Kijk dan op www.4you2.org |
Het is wellicht voor een goed doel, maar of dit forum de juiste plaats voor een commerciele organisatie is....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LAURETTE861
|
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 12:29
|
|
|
PIETER649 schreef: | Het is wellicht voor een goed doel, maar of dit forum de juiste plaats voor een commerciele organisatie is.... |
Inderdaad voor een goed doel, en het is géén commerciele organisatie maar een stichting, die alleen werkt met vrijwilligers, die niets betaald krijgen!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|