|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 20:08
|
|
|
Onze grootste angst is niet dat we onvolmaakt zijn. Onze grootste angst is dat we mateloos krachtig zijn. Het is het licht, niet onze schaduw die ons het meest beangstigt. We vragen onszelf af: Wie ben ik om briljant te zijn, prachtig, talentvol, fantastisch? Maar wie ben jij om dat niet te zijn? Jij bent een kind van God. Als jij je onbelangrijk voordoet, bewijs je de wereld geen dienst. Er is niets verlichts aan jezelf klein te maken opdat andere mensen zich bij jou niet onzeker zullen voelen. We zijn allemaal bedoeld om te stralen als kinderen. We zijn geboren om de glorie van God die in ons is te openbaren. Die is niet alleen maar in sommigen van ons; die is in iedereen! En als wij ons licht stralen, geven we onbewust andere mensen toestemming om hetzelfde te doen. Als wij bevrijd zijn van onze eigen angst, bevrijd onze aanwezigheid vanzelf anderen.
Nelson Mandela
Een heel belangrijke les die ik onlangs heb mogen leren, en ik denk dat het voor een ieder van ons geld; We mogen onszelf ten volle laten zien, al onze gaven en talenten gebruiken om helemaal tot uiting te komen. Want pas dan weerspiegelen we God in al Zijn glorie!
|
|