ChristianMatch

Forum

Berichten van CROSSROAD317
Ga naar pagina Vorige 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 ... 83 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van CROSSROAD317
Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 28 februari 2011, 23:55
BerichtOnderwerp: BZV Topic

MARIAN519 schreef:
Jij bedoelt dat jouw kinderen mee moesten kijken naar BZV Smiley die vol vragen zit Gefrustreerde smiley
Had ik niet van jou gedacht Chatuliem... Knipoog smiley

AU Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 28 februari 2011, 23:41
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

WILLEMIJN232 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=Ja46og3v0ew

Blijft prachtig en ontroerend........Pie Jesu van Fauré

Ik heb meer met instrumentaal dan met vocaal als het om klassiek gaat .... Verraste, verbaasde smiley

(en dan te bedenken dat ik bijna 5 jaar klassiek zangles heb gehad)
http://www.youtube.com/watch?v=tPhz6rvOyqI&feature=related

Zover als in bovenstaande link is het gelukkig nooit gekomen .... Clown smiley

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op maandag 28 februari 2011, 23:41
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 28 februari 2011, 15:43
BerichtOnderwerp: voorjaarswandeling

MARY052 schreef:
Haha Trijnie en het is nog wel zo'n prachtige plaats.
Als jullie meegaan zul je nooit meer over gehucht spreken!

Mary

Nee dan praat je over een vlek ..... volgens mij staan er nog geen 100 huizen .... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 28 februari 2011, 15:37
BerichtOnderwerp: Echt of onecht???

CHATULIEM619 schreef:
Het valt me iedere keer weer op, dat mensen in het echt zo anders kunnen zijn in het echt dan op het forum. En meestal vind ik ze irl veel positiever. Wat zijn jullie ervaringen hiermee en wat denk je wat de oorzaken daarvan zijn. Is het verkeerd je anders op het forum voor te doen, of is het onvermijdelijk omdat je iemand toch niet volledig kunt leren kennen?

Ik ben het wel met je eens Chatuliem...... kunnen zijn.
In de loop der jaren Verlegen lachende smiley heb ik al veel mensen leren kennen, of kennisgemaakt met, en lang niet altijd klopte het met het beeld wat ik had van die persoon naar aanleiding van het forum of de chat(box). Vaak zijn de mensen als je ze ontmoet irl veel leuker, niet meer virtueel ....
Wat me wel opvalt, de mensen waar je wat intensiever contact mee hebt op CM, door mail of eventueel telefoon, die blijken vaak wel aan dat beeld te voldoen.
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 28 februari 2011, 15:24
BerichtOnderwerp: Te laat op date / afspraak komen

LEONARD480 schreef:
Ben niet bitter Willemijn, want de telefoonmaatschappij stuurde een nieuw exemplaar... Clown smiley maar wel een aparte ervaring.

vraag me af hoe je in die wasmachine terecht kwam .... Smiley die vol vragen zit Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 28 februari 2011, 15:21
BerichtOnderwerp: Kerkelijke verdeeldheid op CM

DENNISS669 schreef:
"Verbond" volgens van Dale = Overeenkomst.
Partij I besluit met Partij II te handelen volgens bepaalde afspraken en vice versa. Daaraan zijn voorwaarden of clausules gekoppeld. Wel bekend is het sluiten van een huwelijks verbond, waarin beide partijen elkaar eeuwige trouw beloven, met als clausule dat dit gebeurd in zowel goede als in slechte tijden. Wat mij betreft is het dan ook wel duidelijk, de term verbond hoort zowel in het OT als het NT gewoon thuis, omdat het gewoon een woord is wat beschrijft hoe en op basis waarvan 2 partijen met elkaar omgaan. Het woord verbond uit je NT denken schrappen is onbijbels en brengt je ook geen enkel voordeel m.i.
Dennis

Waarom ?? Je behoort nu toch tot de gemeente van Jezus Christus ... of wil je liever bij de oudtestamentische gelovigen (Joden) behoren??

Daar zit juist het grote verschil, wij hebben redding door Jezus Christus, niet door het verbond wat God met Abraham maakte. Voor die gelovigen was er de grote verzoendag, wanneer de hogepriester 1 maal per jaar het heilige der heilige binnenging, om daar voor het volk een offer te brengen.
Maar voor ons christenen, geldt een andere belofte, Johannes 7:38 “Rivieren van levend water zullen stromen uit het hart van wie in mij gelooft,” zo zegt de Schrift.’ 39 Hiermee doelde hij op de Geest die zij die in hem geloofden zouden ontvangen; de Geest was er namelijk nog niet, want Jezus was nog niet tot Gods majesteit verheven.
En later maakt Jezus helemaal een eind aan het oude verbond, Marcus 15:37 Maar Jezus slaakte een luide kreet en blies de laatste adem uit. 38 En het voorhangsel van de tempel scheurde van boven tot onder in tweeën. Engeltje smiley

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op maandag 28 februari 2011, 15:22
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zondag 27 februari 2011, 21:58
BerichtOnderwerp: Kerkelijke verdeeldheid op CM

HENK710 schreef:
Dat was ook al de boodschap van het OT. Ook daar geeft God duidelijk aan dat het Hem om het hart gaat en niet om het houden van regeltjes... Dat er toentertijd mensen waren die dit anders invulden door een veelheid aan regeltjes te maken, net zoals we dat nu ook nog wel kunnen zien, betekent niet dat dat niet de boodschap was Knipoog smiley

En toch de (niet persoonlijk) verbondsleer willen aanhangen in de 21ste eeuw Smiley die vol vragen zit

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op zondag 27 februari 2011, 22:00
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 februari 2011, 23:39
BerichtOnderwerp: Te laat op date / afspraak komen

LISA610 schreef:
Klinkt mooi Leonard, maar als dat keer op keer gebeurd wordt jij daar toch ook niet vrolijk van. Zelf probeer ik in de regel ergens op tijd te zijn en als dat niet gaat lukken, laat ik het in ieder geval even weten. Lang leven de gsm zullen we maar zeggen (moet ie natuurlijk wel opgeladen zijn ha ha ha) Knipoog smiley

Ach sommige mensen (vrouw waarvan ik de naam hier niet zal noemen) laat hem, opgeladen en wel, in een bak met water vallen .... heb je er dus ook niets aan (of niet jasmyn) .... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op zaterdag 26 februari 2011, 23:40
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 februari 2011, 23:23
BerichtOnderwerp: Geen foto

MARISKA601 schreef:
om iedereen die klaagt laat ik dit weekend mijn foto op het profielstaan.
maandag word ie weer verwijderd. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

nu niet allemaal tegelijk kijken Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Foto van de picknick Maris?? Gewoon laten staan .... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 februari 2011, 20:14
BerichtOnderwerp: De weg de waarheid en het leven

HANNAH810 schreef:
dit artikel spreekt de mening van mar volgens mij juist tegen lisa.
dus ik wacht af wat mar er zelf van zegt.

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op zaterdag 26 februari 2011, 20:16
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 februari 2011, 01:25
BerichtOnderwerp: samen wonen en later pas trouwen ?

LISA610 schreef:
Arend is er niet meer, maar bij deze toch ook maar even een poging om dit topic weer wat nieuw leven in te blazen. Allereerst is er wel degelijk een wettelijk verschil tussen samenwonen en trouwen. Wil je dat wettelijk gelijk trekken, dan moet er een samenlevingscontract worden opgesteld. En waarom zou je die moeite nemen als je dan ook gewoon kunt trouwen? Bovendien is het samenleven dan ook alleen nog maar wettelijk gelijk gesteld aanhet huwelijk. Dat is niet hetzelfde als wanneer je trouwt en het huwelijk ook laat inzegenen. En volgens mij ontstaat juist daardoor een hemelsbreed verschil tussen trouwen en samenwonen.

Wat samenwonen betreft: been there, done that and won't do it again. Trouwen wel, maar dan ditmaal zonder eerst te gaan samenwonen. Wat garantie hebben betreft: ik waag de gok wel door op God te vertrouwen....
Knipoog smiley

Ik dacht ongeveer hetzelfde ....
Wat trouwen betreft: been there, done that and will do it again. Wat garantie hebben betreft: ik waag de gok wel weer door op God te vertrouwen.... (zal ik ook op God moeten vertrouwen dat Hij me weer een vrouw geeft)

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op zaterdag 26 februari 2011, 01:27
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: donderdag 24 februari 2011, 22:54
BerichtOnderwerp: Niet verlengen

He Leanne, toch jammer dat we nooit eens hebben gewandeld Knipoog smiley

Veel succes met die vrijbuiter van je, maak er iets moois van .... maar als 2 rasechte drenten gaat jullie dat vast'n zeeker lukk'n Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 23 februari 2011, 23:20
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

MARIJAN072 schreef:
Heerlijk, Thomas! Lachende smiley 'k Zie er ook naar uit, weer een dagje naar een Waddeneiland ofzo. Knipoog smiley

Ik zou (bijna) zeggen, regel het maar .... kijken wie er allemaal mee willen .... Lachende smiley

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op woensdag 23 februari 2011, 23:20
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 23 februari 2011, 23:17
BerichtOnderwerp: waar knap jij op af bij een man of vrouw ?

LEONARD480 schreef:
Soms hoor je van die verhalen en vraag je af wat het doel van die avond is. Gaat het meer om het lichamelijke of naar het groeien naar elkaar toe.
Jammer dat sommige het spel niet ...zo goed begrijpen, want zo loop je wel snel tegen een blauwtje op en sta je met lege handen

Hoezo tegen een blauwtje oplopen ?? Van mij had ze hem een knietje mogen geven, dan had tie echt een blauwtje (op)gelopen .... Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 23 februari 2011, 22:59
BerichtOnderwerp: quizzie

WILLEMIJN232 schreef:
Ik trein veel en heb vaak een boek mee om te lezen....
Ben nu een boek aan het lezen dat heet: Een sterke vrouw wie zal haar vinden.....

Wie weet in welke bijbeltekst dat staat??????Mooie tekst trouwens....
Zonder te googelen en uit het hoofd.....

Ik heb al vele varianten gehoord...... Knipoog smiley

Hm, ik heb dit al eens langs zien komen op het forum .... (pff, mijn geheugen werkt nog steeds goed) Lachende smiley

http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=286
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 23 februari 2011, 22:45
BerichtOnderwerp: Lync score

LEONARD480 schreef:
Nou niet echt lijkt ....is zo verwarrend al die fans

En wil je een serieuze relatie .... Clown smiley ....heb je alle tijd nodig voor die ene persoon Knipoog smiley

Nee joh, juist door al die fans leer je die ene meer en meer waarderen .... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 23 februari 2011, 22:41
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

DREMPEL163 schreef:
Oei Hannah dat klinkt idd niet goed dan hou ik het maar bij de sneeuw Clown smiley Sterkte met je paardebloemen.

Je zou maar een olifant door de tuin hebben te banjeren, dat gebeurt ook nog wel eens zo hier en daar .... Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 23 februari 2011, 02:49
BerichtOnderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?

LEONARD480 schreef:
Ja Visser een mens is nooit te oud om te leren en geniet nu van de contacten binnen CM.... Knipoog smiley

Je mag een cursus bij me komen volgens Leonard. Gaan we op 16 april een wedstrijd ballonschieten organiseren ....
De verliezer mag dan telkens de mensen naar juffrouw tok rijden voor toilet bezoek .... Clown smiley

Je geniet nu dan wel van je contacten binnen CM, maar genieten zij ook van jou ....Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op woensdag 23 februari 2011, 02:50
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 23 februari 2011, 02:44
BerichtOnderwerp: Geen foto

PEET760 schreef:
Ha Allen,
Vraag me weleens af waarom zoveel mensen geen foto plaatsen bij hun profiel.
Vind dat toch wel het minste wat je kan doen.
Als je dan mailt of chat,weet je teminste tegen wie je praat,ipv. een wit scherm.
Hoe denken jullie hierover?
groet, Petra

Het aantal leden zonder foto valt volgens mij nog wel mee, maar 432 ... en dat op een ledenbestand van 2577
Denk dat deze mensen willen dat je afgaat op hun profiel en niet op de foto (buitenkant)
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 23 februari 2011, 02:34
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

JASMYN704 schreef:
Hoe is het nu met je Cross?

Gelukkig heb ik mijn gitaar .... Knipoog smiley (en heel veel lieve (CM) vrienden en vriendinnen)

http://www.youtube.com/watch?v=c4b7S4b2VX0&feature=related
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 23 februari 2011, 02:19

THOMAS968 schreef:
Bijzonder knap gespeeld en zeldzaam mooie uitvoering van het Largo ma non tanto uit het Dubbelconcert van Bach.

http://www.youtube.com/watch?v=fADoPMyBHcw&playnext=1&list=PL85E6EF4AA02D3D37

Hoewel het abstracte muziek is, wordt het vaak gezien als een uitbeelding van de strijd die Jezus met zichzelf voerde en ook met God toen zijn dood naderde. Vandaar de twee violen. Concert komt ook van concertare, wat strijden betekent, in dit geval de 'strijd' van het orkest met de twee violisten en zeker ook de twee solisten met elkaar.

Thomas, een van de tien mooiste muziekstukken wat mij betreft.

Dank je wel Thomas, een bijzonder mooi en gevoelig muziekstuk, zeker in combinatie met de gegeven uitleg (soms ben ik toch niet zo stoer en tranen vrij)
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 18:29
BerichtOnderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?

LEONARD480 schreef:
Klinkt bijna heftig de term of woord daten Visser. Persoonlijk hou ik de term ontmoetingen hoog in het vaandel...klinkt minder spannend en dus relaxter. Vanuit ontmoetingen kan er een groeiproces ontstaan.
Als er vlinders komen of de pijl en boog komt uit de kast ...gaat het zeker goed komen met de liefde

Als je dan toch zou gaan voor een pijl en boog dan kan ik je de Hoyt aanraden ....
Middenstuk: Hoyt Formula RX 27
Latten: Hoyt Formula 4 Carbon/Foam 70" en 30 lbs of meer ....
Vizier: Sure-Loc Quest X
Pijlen: Easton Arrow X-10 (en dan gelijk 12 stuks)

https://www.vbs-archery.nl/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1

Succes gegarandeerd !!!!! (weet niet of de konijntjes er zo blij mee zijn)

Lachende smiley Coole smiley met zonnebril Lachende smiley Coole smiley met zonnebril Lachende smiley Coole smiley met zonnebril Lachende smiley Coole smiley met zonnebril Lachende smiley Coole smiley met zonnebril Lachende smiley Coole smiley met zonnebril Lachende smiley Coole smiley met zonnebril Lachende smiley Coole smiley met zonnebril Lachende smiley Coole smiley met zonnebril Lachende smiley Coole smiley met zonnebril Lachende smiley Coole smiley met zonnebril

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op dinsdag 22 februari 2011, 18:32
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 00:19
BerichtOnderwerp: Niet verlengen

DAYSPRING826 schreef:
Nee Marylien, sorry. Ik wens je hier in elk geval wel nog een heel leuke tijd toe!

Wat nou Dayspring, je gaat het mogelijke pad van "verliefd, verloofd en getrouwd" verlaten ?? Clown smiley
(of heb je de ware gevonden??)
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 00:14
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk

En dan nog steeds niet weten hoe sommige mensen "alles" schijnen te weten op CM ....
(gewoon tussen de regels doorlezen en een portie gezond verstand doet de rest) Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 00:09
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...

TRIJNIE671 schreef:
Hey Chatuliem , van harte gefeliciteerd met je verjaardag , Gods zegen voor je nieuwe levensjaar , wens je een hele fijne dag toe met fam en vrienden . Kussende smiley

Chatuliem van mij ook een fijne verjaardag gewenst, dat je een hele grote Abraham in de tuin mag krijgen .... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 00:05

THOMAS968 schreef:
Het blijft een van de fraaiere stukken muziek, het is inderdaad zo, draai het vaak eigenlijk....

Thomas, wat is er toch veel schitterende muziek gemaakt he.

En zo kan J.S. Bach ook gespeeld worden .... Knipoog smiley

http://www.youtube.com/watch?v=JDhv2f2mweE&feature=fvst

http://www.youtube.com/watch?v=M8EI5pzvGPY&feature=related

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op dinsdag 22 februari 2011, 00:10
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 21 februari 2011, 21:38
BerichtOnderwerp: het kind met een probleem

WILLEMIJN232 schreef:
Jazeker heb ik zo'n school van binnengezien, mijn zoon was leerling op zo'n school en zeker niet één van de makkelijkste leerlingen.......
Als de directeur van die school mij belde en hij zijn naam noemde dacht ik al: wat nu weer........ Boze smiley
Maar om een lang verhaal kort te maken, hij had een wat langere weg nodig om van A naar B te komen en is helemaal goed terecht gekomen met een baan waar zijn hart ligt.......en zeker met dank aan die leraren die heel veel van hun tijd en energie in hem gestoken hebben.....

En ik denk dat daar straks het probleem komt te liggen .... Door de bezuinigingen van 300 miljoen zijn die leraren er straks niet meer, die dat stukje speciaal onderwijs aankunnen .....
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 21 februari 2011, 21:28
BerichtOnderwerp: quizzie

CHATULIEM619 schreef:
All I wanted was a sweet distraction for an hour or two.
Had no intention to do the things we've done.
Funny how it always goes with love, when you don't look, you find.
But then we're two of a kind, we move as one.

We're an all time high,
We'll change all that's gone before.
Doing so much more than falling in love.
On an all time high,
We'll take on the world and wait.
So hold on tight, let the flight begin.

I don't want to waste a waking moment; I don't want to sleep.
I'm in so strong and so deep, and so are you.
In my time I've said these words before, but now I realize
My heart was telling me lies, for you they're true.

We're an all time high,
We'll change all that's gone before.
Doing so much more than falling in love.
On an all time high,
We'll take on the world and wait.

We're an all time high.

Wie kent dit liedje? Zonder opzoeken aub?

Is het niet een title song van één van de Bond films ??
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 21 februari 2011, 20:07
BerichtOnderwerp: Drachten

Ik ga wel een keer mee naar de themadienst waar je het over had Lisa, lijkt me een heel interessant onderwerp en je kunt de eerste 2 al luisteren via de site

http://mediaspeler.bethel.nl/category/avonddiensten/
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 21 februari 2011, 00:36
BerichtOnderwerp: BZV Topic

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op maandag 21 februari 2011, 00:37
Naar boven