Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 februari 2011, 12:53
Onderwerp: Sorry zeggen
|
|
|
REBECCA667 schreef: | dank je. |
Fijn dat jullie het weer eens zijn. Zie je wel dat sorry zeggen de lucht kan klaren. Even if:
http://www.youtube.com/watch?v=3Hw2bJmm5aU
Juist dan is het toch mooi te weten dat vergeving mogelijk is...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 februari 2011, 12:45
Onderwerp: hoelang ben jij vrijgezel ?
|
|
|
MAR907 schreef: | Volgens mij kun je beter samen een zijn; dan alleen... Wie zoekt zal vinden.... |
Helemaal waar Mar.. maar eeeh .. zei jij niet ook ergens liefde zoekt zichzelfe niet..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 februari 2011, 12:44
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Eh...of organiseerderig een Nederland woord is Misschien kan Thomas ons helpen? Maar we begrijpen elkaar in ieder geval.
Het organiseren tot max. 4 personen lukt me nog net, Willemijn. Dus wie weet gaan wij er nog eens samen, al dan niet met 1 of 2 anderen erbij, heen. |
Volgens mij gaat Thomas het regelen toch: uitje naar Ameland op een nader te bepalen datum. Vertrektijd vanaf Holwerd op een nader te bepalen tijdstip.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 februari 2011, 12:42
Onderwerp: Drachten
|
|
|
PIEN028 schreef: | Over een week is mijn abonnement afgelopen maar dat hoeft denk ik geen probleem te zijn. |
Je kunt natuurlijk ook gewoon verlengen he Pien
En nu back on topic:
Graag het onderlaatste lijstje aanvullen:
Zondag 10 april (of 13 maart met het oog op een jarige… )
1. Chatuliem 2. Lisa610 3. Leanne 4. Leonard 5. Pien?
Laatst aangepast door
|
LISA610
|
op zaterdag 26 februari 2011, 16:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 februari 2011, 12:34
Onderwerp: De weg de waarheid en het leven
|
|
|
WILLEMCM031 schreef: | Ik weet dat ik eigenlijk niets weet en dat doordat ik niets weet ook niets hoef te weten en dat omdat ik niets hoef te weten ook niets meer zal vergeten en alleen nog maar kan groeien als ik maar blijf luisteren naar Gods stem.
God zegt: Ik ben: de weg, de waarheid en het leven. God is een drieëenheid, wil dat dan zeggen dat deze drie dingen in de bijbel allemaal hetzelfde zijjn? Of betekent dit dat het niet uit maakt welke naam we aan God geven zolang we maar geloven.
Ik weet het even niet meer hoor,wie helpt mij verder? |
Kleine correctie Willem: Jezus zei "Ik ben de weg, de waarheid en het leven. Niemand kan bij de Vader komen dan door mij". (Johannes 14:6). Over de drie-eenheid loopt al een topic: http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=1931 Het is mij niet geheel duidelijk of jij nu diezelfde discussie hier probeert te voeren of dat je ergens anders naar toe wilt. Misschien handig als je dat even verduidelijkt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 februari 2011, 01:19
Onderwerp: [color=darkblue]Mag de Heilige Geest met ons meekijken hier
|
|
|
MAR907 schreef: | Mischien dat je openbaringen eens zou moeten begrijpen. De "zeven geesten Gods" die de "volle geest" vertaald als de Geest van God.
Rev 5:6 En ik zag, en ziet, in het midden van den troon, en van de vier dieren, en in het midden van de ouderlingen, een Lam, staande als geslacht, hebbende zeven hoornen, en zeven ogen (die kijkt met ons mee) ; dewelke zijn de zeven geesten Gods, die uitgezonden zijn in alle landen. |
Mar ik wil echt heel graag begrijpen wat je precies bedoeld.. maar op dit moment help je me niet echt verder..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 februari 2011, 01:16
|
|
|
MAR907 schreef: | Jasmyn je kent mij nog niet.... daarom begrijp je mijn reactie niet. |
Misschien handig om je reactie nader te verklaren? Dan leren we je vanzelf een beetje kennen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 februari 2011, 01:13
Onderwerp: BZV Topic
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Is hij dan heel verlegen en stil Mar? klap eens uit de school We vertellen het niet verder...... |
Valt reuze mee hoor.. In Scheveningen was ie erg gezellig toch Jasmyn
Laatst aangepast door
|
LISA610
|
op vrijdag 25 februari 2011, 01:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 21:57
|
|
|
[quote=LEONARD480]
Helemaal mee eens Leonard, dat was in feite wat ik bedoelde
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 20:22
|
|
|
[quote=CHATULIEM619]Goed dan even concrete afspraken: er is voldoende animo voor.
Hoe vaak doen we dit?
Laten we dan eerst eens kijken naar data die al vast staan:
Mijn voorstel is, dat we een keer in de zes weken of een keer in de drie maanden ergens samen naar toe gaan. Het moet een uitje blijven, vind ik en kan niet in de plaats komen voor bezoek aan eigen gemeente.
De eerste avond die we gaan bezoeken is 10 april in Drachten...de themadienst over Openbaringen.
Daarna stel ik voor de Alpha Dienst te bezoeken, waar we nog een darum van door krijgen.
Graag het onderlaatste lijstje aanvullen:
Zondag 10 april " 1. Chatuliem 2. Lisa610 3. Leanne 4. Leonard
ff een kleine correctie aangebracht, want die themadienst is op 10 april 2011 om 19:30 uur
Laatst aangepast door
|
LISA610
|
op donderdag 24 februari 2011, 20:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 18:59
|
|
|
[quote=CHATULIEM619] Is dat niet iets wat je zelf met God beleeft?
Ik denk dat je dit forum verwart met omgang in het dagelijks leven. Hier kan zorgzaamheid niet tot haar recht komen en moet je ook niet naar willen streven vind ik. Ben ik niet met je eens Chat. Volgens mij kan zorgzaamheid wel degelijk tot haar recht komen op het forum door je mening op een zorgvuldige en tactvolle manier te verwoorden. Soms lukt dat niet, om wat voor reden dan ook. Als dan blijkt dat wat je hebt geschreven die ander heeft geraakt op een manier die je niet hebt bedoeld, dan is er niets mis mee om daarover je verontschuldigingen aan te bieden.
Laatst aangepast door
|
LISA610
|
op donderdag 24 februari 2011, 21:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 18:22
Onderwerp: Kerkelijke verdeeldheid op CM
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Nee Dennis, ik weiger alleen het verlossingswerk van Jezus te vertalen in oud-testamentische termen. |
Op de één of andere manier krijg ik het idee dat jij het OT en het NT los van elkaar ziet Chat. Zodra het gaat over het verbond dat God met ons gesloten heeft, zie jij het verlossende werk van Jezus blijkbaar vertaald in Oud-testamentische termen. Volgens mij kun je het OT en het NT niet los van elkaar zien. Jezus heeft immers zelf gezegd: "Denk niet dat Ik ben gekomen om de wet of de profeten af te schaffen. Ik ben niet gekomen om ze af te schaffen, maar om ze tot vervulling te brengen. Ik verzeker jullie: zolang de hemel en de aarde bestaan, blijft elke jota, elke tittel in de wet van kracht, tot alles gebeurd zal zijn. ". (Matteüs 5:17-18, speciaal voor jou uit de NBV)
Los hiervan kan ik nergens vinden dat Jezus zegt dat het OT niet meer van kracht is door het verlossende werk wat Hij zal gaan doen. Hij haalt immers zelf heel vaak de teksten uit het OT aan .
Volgens mij is er door het verlossende werk van Jezus is er wel een nieuw verbond ontstaan: Immers in Hebreeën 9:15 staat dat Jezus “bemiddelaar van een nieuw verbond is; hij is immers gestorven om ons te verlossen van de overtredingen tegen het eerste verbond”.
Het nieuwe verbond geldt niet alleen voor de Joden maar voor iedereen die in het verlossende werk van Jezus Christus geloofd. Denk dus dat je de begrippen verbond en verlossing eigenlijk niet los van elkaar moet zien. Er is sprake van verlossend werk van Jezus Christus en juist dat heeft geleid tot een nieuw verbond. Maar goed, misschien begrijp ik niet goed wat jij nu eigenlijk bedoeld… dat kan natuurlijk ook.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 17:02
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Wat is dat dan? een Thomasviering? nooit van gehoord... |
Ter info:
http://www.thomasvieringen.nl/overthomas.htm
Lijkt me geen probleem voor de gemiddelde CM-er toch?
Laatst aangepast door
|
LISA610
|
op donderdag 24 februari 2011, 17:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 16:51
Onderwerp: waar knap jij op af bij een man of vrouw ?
|
|
|
SIEM720 schreef: | [wel n erg lange tekst voor een man....] |
Huh.. één zinnetje al een lange tekst voor een man.. nou dat beloofd nog wat ha ha ha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 16:48
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Ameland en Schiermonnikoog komen in aanmerking voor een dagtocht. Je kunt elke keer om half zeven nog terug. Parkeerruimte zat, aansluitend openbaar vervoer van en naar Leeuwarden. Alle informatie bij Wagenborgs passagiersdiensten. Overtocht vanaf Holwerd of Lauwersoog duurt drie kwartier. Die tocht is over het Wad en dat is al vakantie. Retourtocht kost iets meer dan 13 euro per persoon. Eigenlijk is van organisatie geen sprake, zo eenvoudig is het. Onze rijksdelen overzee zijn zeer de moeite waard, en een echt breed strand, in tegenstelling tot de Hollandse kust.
Thomas, in anderhalf uur op Ameland. |
Doe maar Ameland: kom je aan in Nes en da's ook een echt gezellig dorp. Nu nog een datum....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 16:31
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]En in wat voor kerk kom ik dan???? Evangelisch, zwaar gereformeerd? Even t lijstje compleet maken - VBG de Bethel in Drachten: 3e themadienst openbaringen 13/3 om 19:30 uur? of toch liever een praisedienst, bijv. 3/4 om 19:30 uur? - Alphadienst in de PKN-kerk van Jasmyn in mei - Noord Oost Friesland - "Kom in dienst" in de Christelijk Gereformeerde kerk van Inez in Groningen 20/3 of 17/4 of... - Dienst in de kerk van Josina in Utrecht op ........... - Dienst in de kerk van Mar te ??? op ......... - VBG te Groningen (kerk van Drentse) op............... - Thomasviering in de kerk van Willemijn te ....... op
Laatst aangepast door
|
LISA610
|
op donderdag 24 februari 2011, 16:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 16:26
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
GRACE585 schreef: | hey leanne we zullen je missen meis geniet van je time out en je drent we komen je vast weer eens tegen |
O.. is t een Drent? Nou da's helemaal een prima combinatie: mijn Drentse vader en Friese moeder zijn dit jaar 45 jaar getrouwd, dus Leanne: dat biedt perspectief....
Laatst aangepast door
|
LISA610
|
op donderdag 24 februari 2011, 16:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 16:23
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Beetje off topic, maar ik ga er vanuit dat niemand wat op het forum schrijft om iemand te kwetsen. Je hebt je mening, een visie en die kan je bijstellen na andere argumenten te hebben gehoord.... Als ik voor mijzelf spreek heb ik hier op CM best het een en ander geleerd van mensen die een totaal andere geloofsbeleving hebben dan ik zelf. Het heeft me meer inzicht gegeven in wat die mensen drijft en daardoor heb ik er ook meer begrip voor gekregen. hoop dat dat andersom ook zo werkt. Dus om nu sorry te zeggen omdat je je mening schrijft???
Als de manier waarop je je mening hebt verwoord mag je daar in mijn ogen best sorry voor zeggen. Dan doe je dat niet omdat je je mening hebt gegeven, maar meer omdat de manier waarop misschien net even anders is overgekomen dan je hebt bedoeld.
Echt sorry zeggen vind ik wel een gebaar van grootsheid, het is een groot gebaar om je klein te maken........niets mis mee... | Helemaal mee eens en heel mooi gezegd Willemijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 16:18
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Iemand heeft op het forum eens een heel mooi stuk geplaatst,ik zal het voor je kopieeren........het zegt genoeg
Het kan me niet schelen hoe jij je brood verdient, ik wil weten waar je warm voor loopt en of je durft te dromen van de vervulling van je meest dierbare verlangens.
Het kan me niet schelen hoe oud je bent, ik wil weten of je het risico durft te lopen uitgelachen te worden, als je gaat staan voor je idealen, voor de liefde, of voor het avontuur dat je van je leven wilt maken.
Het kan me niet schelen hoe jouw sterren staan, ik wil weten of je het wezen van je eigen leven leiden kent en wakker geschud bent door het leven zelf, of dat je bent verdoofd en afgesloten uit angst voor nog meer lijden.
Ik wil weten of je de pijn kunt toelaten, de jouwe en de mijne, zonder deze te willen verdoezelen, te ontkennen of te koesteren.
Ik wil weten of je blijheid kunt toelaten, de jouwe en de mijne, of je kunt dansen, wild en vol overgave totdat je van top tot teen tintelt van vreugde zonder jezelf te laten beperken door allerlei waarschuwingen en zogenaamd realisme.
Het kan me niet schelen of je verhaal waar is, ik wil weten of je trouw bent aan jezelf, ook als je een ander moet teleurstellen.
Of je kunt omgaan met beschuldigingen en je eigen onschuld kunt blijven ervaren.
Of je zonder vertrouwen toch betrouwbaar bent.
Ik wil weten of je oog hebt voor schoonheid, Zelfs in de grijsheid van alledag.
Of jij jezelf recht van bestaan geeft louter omdat je leeft.
Ik wil weten of je fouten kunt toegeven en kunt leven met beperkingen, de jouwe en de mijne en nog steeds aan de oever van het meer kunt staan en volmondig 'JA' kunt roepen naar de zilveren maan.
Het kan me niet schelen waar je woont en hoeveel geld je hebt. Ik wil weten of je na een slopende nacht vol verdriet en wanhoop, toch opstaat om voor de kinderen te zorgen.
Het kan me niet schelen wie je allemaal kent of wat je afkomst is, ik wil weten of je met mij door het vuur zult gaan en niet terug zult deinzen. Het kan me niet schelen waar, wat en met wie je gestudeerd hebt, ik wil weten wat jou innerlijk overeind houdt als alles om je heen wegvalt.
Ik wil weten of je alleen kunt zijn met jezelf, en je eigen gezelschap waardeert in de eenzame momenten. |
Zie je wel dat we jou gaan missen als je vertrekt ; Dit zegt inderdaad alles!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 16:15
Onderwerp: wie gaat mee op zaterdag 9 april 2011 uiteten in zwolle ?
|
|
|
SIEM720 schreef: | Deze activiteit evolueert zich tot een 'met partner-diner' en/of 'succesvolle/scorende CM-ers (m/v)-dis' om maar eens 2 geagendeerde Z-etentjes door elkaar te husselen.
Overigens waar is 'aanstichter/organisator' Silver gebleven ?!? |
Foetsie!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 14:29
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Weet je Rebecca dat ik hier eigenlijk een hartgrondige hekel aan heb wat je nu doet? Wat voor zin heeft zoiets eigenlijk? Je hebt je eigen mening gegeven, meer niet. Het is onzin een forum te vergelijken met het dagelijkse leven, je ziet geen non verbale communicatie en je hoort geen intonatie. Dus het is heel moeilijk te constateren dat je iemand grieft. En wie gegriefd is, nou laat hem toch..het is toch niet je buurman. Grote kans dat ie 200 km bij je vandaan woont. En waar maak je je dan druk om. Als we voortdurend gaan lopen nadenken of lopen te zeuren over de toon die aangeslagen wordt, kunnen we nergens meer over praten. Jouw bijdragen zijn per definitie zinvol, omdat je schrijft vanuit je eigen beleving en mening. Wees daar trots op, dat je daar tenminste voor uit durft te komen...Niet dat angsthazengedrag en geen geslijm meer aub.... |
Hé Chat. Vind dat je je hier wel een beetje ongenuanceerd uitdrukt hoor. Als iemand het gevoel heeft dat ze "sorry" moet zeggen is dat niet per definitie angsthazengedrag of geslijm. Dan is het haar goed recht om dat te zeggen, zeker in dit topic. Dat leidt er niet toe dat ze iets terug neemt van haar inhoudelijke boodschap, maar alleen maar dat ze aangeeft dat ze niemand heeft willen kwetsen. En in feite siert dat haar in mijn ogen alleen maar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 14:03
Onderwerp: strandwandeling voorjaar 2011
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Hoi CM-strandwandelaars,
Missen jullie zeelucht en strand? Zullen we weer gaan doen dit jaar? Lijkt me wel goed idee. Vorig jaar hebben we in Noorwijk gelopen en dit jaar gaan we naar Katwijk aan Zee. Speciaal voor christelijke wandelaars in "christelijke" badplaats. Daar is ruim parkeerplaats bij Boulevard tegenover de vuurtoren, Nu gaan we in voorjaar en wel op zaterdag 14 mei vanaf 12.00 uur We verzamelen bij de parkeerplaats rond half 12.30 uur Of jullie mee willen, hoor ik graag van jullie
Groetjes
Herman388 =============================================== Deelnemers:
Angelique327 Alous961 Miekjes285 Marian096 Lisa610 o.v. Aatje057
Herman388 Leonard480 Benny340 Pimpernel883 Henk546 |
up
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 13:29
Onderwerp: uiteten in Zeist
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Helemaal mee eens ....succes en veel plezier dames.... |
Voor alle duidelijkheid: de lady's-night op 18 maart a.s. gaat dus gewoon door. Lekker eten in Zeist en een gezellige meidenavond Aanmelden bij Annelies. Komt het allemaal goed!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 12:32
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik ben aan mijn laatste dagen bezig op CM.......het is goed zo.Ik wil jullie bedanken voor alle fijne contacten,gesprekken,luisterende oren,voor alles.......ook het gekibbelIk kom nog wel eens om het hoekje kijken(big sister is watching you ) Bedankt!
http://www.youtube.com/watch?v=qtivSTZrezc
Wanneer ik alleen ben, droom ik van de horizon en ik slaag er niet in om de woorden te vinden. Aangezien ik weet dat er geen licht is, op een plaats waar geen zon is. Als je hier niet bij me bent. Voor het raam Laat iedereen mijn hart zien dat jij in brand stak. Jij sloot je binnen in me op. Het licht, jij Korte ontmoeting op straat
Tijd om afscheid te nemen Van landen die ik nooit Heb gezien en nooit met jou deelde Nu, ja, zal ik ze ervaren Ik zal vertrekken samen met jou Op schepen over de zee Die, ik weet, Nee, nee, niet langer bestaan Ik zal ze samen met jou ervaren
Als je ver weg bent Droom ik van de horizon En woorden schieten te kort En ja, ik weet Dat je bij me bent Jij, mijn maan, bent bij me Mijn zon, je bent bij me Bij me, bij me, bij me
Tijd om afscheid te nemen Van landen die ik nooit Heb gezien en nooit met jou deelde Nu, ja, zal ik ze ervaren Ik zal vertrekken samen met jou Op schepen over de zee Die, ik weet, Nee, nee, niet langer bestaan Ik zal ze samen met jou herervaren Ik zal met je meegaan Op schepen over de zee Waarvan ik weet dat ze nee, nee, niet langer bestaan Met jou zal ik ze herervaren Ik zal met je meegaan Ik en jij [url] |
Hé Leanne. Jammer dat je weg gaat. Ik wens je in ieder geval heel veel geluk met je mannetje. Jou bijdragen zullen zeker worden gemist, dus als je ons net zo gaat missen als wij jou... kom dan vlug weer terug.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 12:28
Onderwerp: Lync score
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Nee joh, juist door al die fans leer je die ene meer en meer waarderen .... |
Mooi gezegd Cross!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 12:27
Onderwerp: uiteten in Zeist
|
|
|
JASMYN704 schreef: | Ik vind het alleen jammer dat je Annelies haar wens en initiatief daarmee ondermijnt... |
Ik sluit me hier graag bij aan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 11:50
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | Ik kreeg hiermee contact via een datingsite, en via telefonisch contact kreeg ik te horen dat hij eigenlijk een voormalig collega was van mij, en dan nog bij dezelfde werkgever, dus vlug afgesproken met het idee stof tot praten genoeg, maar dus heb nooit zo vlug mijn naam en telf nr meer gegeven! |
Ook nooit meer doen dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 11:49
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Wat omschrijf je dit duidelijk, hier ben ik het dus helemaal mee eens. Er worden heel erg hoge verwachtingen geschapen. 'k Moet je zeggen dat ik mensen, die me dierbaar zijn en net alleen zijn komen te staan, hier ook voor waarschuw. Dit om ze al te hoge verwachtingen en verdriet, te besparen. Zo hoorde ik laatst ook van iemand, net gescheiden, dat ze wel weer heel gauw een man wilde hebben. Misschien heeft ze geluk, maar het kan ook anders gaan.
Marijan, is hier ook door schade en schande wijs (ahum....) geworden |
Lisa niet, maar die komt ook nog maar net kijken ha ha ha..
Anyway, ik denk dat je er altijd goed aan doet om niet meteen hooggespannen verwachtingen te hebben als je iemand net leert kennen, of dat nu via een datingsite of op een andere manier gebeurd. Het veilige van CM vind ik nu juist dat je de kans hebt om eerste te mailen en te chatten.. als dat leuk is maak je een afspraak. Maar dat betekent niet per definitie dat dit een relatie wordt. Het is meer een manier om te ontdekken of je elkaar leuk genoeg vind om elkaar nog beter te leren kennen. Is dat zo dan kan het in ieder geval een leuke nieuwe vriendschap opleveren. En als het heel leuk is, dan wordt het wellicht meer dan dat. Maar alles op zijn tijd....
Anders gezegd: ik knap af op mannen die veel te hard van stapel willen lopen, simpelweg omdat ze mij dan het gevoel geven dat ze gewoon zo snel mogelijk aan de vrouw willen of alleen maar op de buitenkant af gaan. Ik krijg dan niet het gevoel dat ze de tijd willen leren nemen om mij echt willen leren kennen, als persoon, als Lisa....
|
|
Naar boven |
|
|