ChristianMatch

Forum

Berichten van CARIN303
Ga naar pagina Vorige 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 ... 41 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van CARIN303
Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 22:24
BerichtOnderwerp: Voetbalpraat

tja....wat vinden vrouwen van voetbal???
Deze vrouw vind er helemaal niets aan,volg het niet,hoor het vanzelf op het journaal.
Wel leuk vind ik al die versierde straten en de mega gezellige sfeer op straat ( eh.....zolang Nederland wint natuurlijk ).

Van mij mag Nederland wel doorgaan trouwens want ik heb nog een aantal oranje artikelen in de winkel die ik graag verkocht zie worden Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 22:12
BerichtOnderwerp: Vakantie

EVA685 schreef:
Geniet ook van je dagjes uit Carin en inderdd. mooier weer kun je toch niet wensen Knipoog smiley

Ja, ik heb leuk gezelschap Knipoog smiley mijn vriend Hans744 Knipoog smiley
Het weer beloofd mooi te worden, de kleinkinderen
van 5 jaar en bijna 2 jaar komen ook een paar dagen, druk
maar gezellig Lachende smiley

Wat ontzettend gaaf, Eva!!
Hele fijne tijd en veeeeeel geluk gewenst!
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 21:43
BerichtOnderwerp: welke namen geef jij je kind?

EVA685 schreef:
Sterkte Chatuliem met Annemiek Irene...mooie naam trouwens Knipoog smiley
Je wordt er altijd weer aan herinnert hè, moeilijk hoor.

Ook van mijn kant, Chatuliem, heel veel sterkte morgen!
Zo`n dag is altijd weer vervuld van herinneringen hè!
Ik zal voor je bidden!
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 21:41

EVA685 schreef:
Dank jewel Carin, ik ga naar de Betteld in Zelhem en niet allèèn Knipoog smiley

Als jij op vakantie gaat, ook een fijne tijd toegewenst!

Wat leuk zeg....hoop dat je er dit prachtige weer bij hebt ! ( en leuk gezelschap Lachende smiley
Zelf ga ik niet omdat mijn autootje hoge kosten mee brengt dit jaar!
Maar ga wel af en toe een dagje weg hoor!
En dit weer brengt mij al in een vakantie stemming!
Weet je hoe heerlijk het is om zo lang buiten te kunnen zitten, ik geniet!!
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 20:38
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...

HENK710 schreef:
Ik hou gewoon van knuffelen...dus dan krijgen ook mensen die het misschien niet zomaar verdienen er een. That's all! Gewoon omdat ik van mensen kan blijven houden, ondanks wat ze doen!

Iedereen een knuf dus, gewoon omdat we allemaal mensen zijn die door God gemaakt zijn!

Ahh......dat is dan weer lief Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 19:39
BerichtOnderwerp: Wandelen in de Blauwe Kamer en wokken in Wageningen op 7 aug

RIANNE544 schreef:
Zie titel... 7 augustus... Coole smiley met zonnebril

Ze zoeken alleen nog mannen Huilende smiley, smiley in tranen

Rianne Knipoog smiley

Smiley met dichtgeplakte mond komt vast omdat ik nog geen koffie gehad heb! Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 19:38
BerichtOnderwerp: jodenvervolging 2010

PIETER649 schreef:
de overheid heeft het zwaard gekregen Carin, tijd dat ze het ook eens gebruikt.
als jij een tuin hebt en last van onkruid wat jouw mooie bloemetjes verdringt, kun je 2 dingen doen:
- niks doen en het onkruid alles laten overwoekeren, ten koste van jouw bloemetjes...
- of het onkruid met wortel en tak verdelgen.

kies maar Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

(zachte heelmeesters maken stinkende wonden)

Ik begrijp heel goed dat dit een grote zorg en probleem is maar om een hele bevolkingsgroep ( Marokkanen) volledig aan te spreken op deze manier doet mij pijn.
En nee....ben niet overgevoelig wat dit betreft, een ieder die hieraan schuldig is MOET gestraft worden, heel duidelijk.
En ik ben ook blij dat je dit topic geopend hebt maar de toon waarop David dit neer zette vind ik echt niet kunnen!
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 19:11
BerichtOnderwerp: Wandelen in de Blauwe Kamer en wokken in Wageningen op 7 aug

ALICE148 schreef:
[[/b] Lachende smiley We willen een wandeling gaan maken in de Blauwe Kamer bij Wageningen en aansluitend gaan wokken in het Wageningen Oriëntal Palace, waar het onbeperkt wokken is voor € 18,95. Momenteel zijn er 5 dames en 1 heer die meegaan. De heer zoekt nog wat versterking. Welke heren hebben er nog belangstelling? De dames mogen natuurlijk ook nog reageren en misschien hebben ze nog wel een heer achter de hand.
Hartelijke groet,
Alice148

Waarschijnlijk heb ik het gemist,maar over welke datum gaat het?
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 19:09
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?

ZINGA672 schreef:
Rain is comin'. Iemand heeft het KNMI omgekocht Lachende smiley met blinkend witte tanden

Geen zorgen voor de dag van morgen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 19:08

MARIO216 schreef:
Ik zal ze missen die dagelijkse bemoedigingen.

Kun jij niet waarnemen dan die paar weken?
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 19:06

DAVID923 schreef:
lol, in de Bijbelse tijd, of in vele landen, worden die vervelende jongeren dan neergeknuppeld. we zijn te soft, de overheid (rom 13) draagt het zwaard niet meer.

als het aan mij ligt; busje ME op die marrokaanse jongeren af en neerknuppelen Lachende smiley Coole smiley met zonnebril

beschermen die joden, ze hebben al genoeg verdragen.

Oei David, ik heb zeer veel moeite met deze uitspraak van jou !
Vind het veroordelend en er is maar 1 die dat mag doen!
Heb uw naaste lief....
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 07:37

Wat heerlijk, Eva!
Ga je ver weg of geniet je van het heerlijk weer binnen onze landsgrenzen?

Alvast een hele fijne,relaxte vakantie toegewenst!!
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 07:25
BerichtOnderwerp: welke namen geef jij je kind?

Ik heb dan wel geen kinderen maar toch een kleine bijdrage van mijn kant;

Zelf ben ik vernoemd naar mijn beide oma`s, al hebben mijn ouders die namen gelukkig iets hipper gemaakt; Catharina ( van Trijntje ) Martha (van Martje).

Zelf zou ik - als ik kinderen gehad zou hebben - ze zeker vernoemd hebben naar mijn overleden vader,
Een dochter zou Martine geheten hebben en een zoon Martin.
Mijn moeder had ik ook wel willen vernoemen maar dat zou een hoop fantasie gekost hebben, zij heet namelijk Bertha.
Maar die puzzel is mij "bespaard"gebleven Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 07:20

MARIANNE866 schreef:
echt niet zag vorige week een hele docu op tv over dit onderwerp ben enorm geschrokken wat een haat zeg tegen de Joden
en bovengenoemde personen?? een schande voor de samenleving dit vraagt echt dringend om gebed .........

Marianne

Kunnen wij hier gezamenlijk een gebedspunt van gaan maken?
(Eva...iets voor de gebedsroom?)
Misschien een idee om er allemaal woensdag voor te gaan bidden?
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 07:18

VISSER278 schreef:
Als het niet al te warm wordt , hoop ik ook van de partij te zijn.

Lieve mensen,

Het is ZOMER in Nederland en dan gaan jullie afhaken vanwege heerlijke temperaturen Twijfelende smiley .
Geniet er nu van en wees blij dat er geen regen of harde wind voorspeld is- trouwens wel benieuwd hoe jullie dan zouden reageren Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt -.

Ik kom en neem ook nog eens mijn zonnig humeur mee ( als jullie er tegen kunnen Knipoog smiley ).
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: maandag 28 juni 2010, 21:36

MARISKA601 schreef:
[/url]http://www.recreatiemiddennederland.nl/aanvragen/parkeren-henschotermeer.html[/url]

Op mijn profiel staat een foto van het Henschotermeer, wel vanuit de lucht!
Het is er prachtig!
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: maandag 28 juni 2010, 11:33
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

LEANNE226 schreef:
Bedoel je deze?

Jezus, ik wil heel dicht bij U komen (Opw. 502)

Jezus, ik wil heel dicht bij U komen,
In Uw nabijheid wil ‘k zijn.
Zo dicht bij U voel ‘k uw liefde stromen,
U maakt mij heilig en rein.

In de schuilplaats van de Allerhoogste
Blijf ik onder uw vleugels, o Heer
Uw schaduw beschermt mij,
Uw troon is mijn toevlucht
U bent mij leven en eer.

Ja, dat is em! Lachende smiley
Dank je!
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: maandag 28 juni 2010, 11:02

Ik probeerde net , via you tube, het lied; In de schaduw van de Allerhoogste, te vinden maar dat lukte mij niet.
Wie weet de originele titel van dit lied?
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: maandag 28 juni 2010, 09:55

JOLAN931 schreef:
dank je Maris!

Ik moet binnen werken vandaag, Pffft zie er haast tegenop met dit overigens heerlijke weer.

Iedereen een fijne, zonnige dag!

Dank je Mariska,
Ik mag ook aan het werk in de winkel mèt een voetbalwedstrijd die om 16.00 uur begint Woedende smiley .
Stomme Fifa,grrrr

Maar weet je hoe ontzettend heerlijk het is als je buiten loopt en de warmte omhelst je als een deken?
Ik hou zo ontzettend veel van de zon en warmte, tuurlijk schieten de temperaturen wel eens door ( net als wij ) maar ik hoef geen honderden euro`s te betalen voor dezelfde warmte maar dan in een ander land Coole smiley met zonnebril

En wat ik nog veel frustrerender vindt is dat als het straks 5 minuten gaat regenen ( kijk de klok er maar op na) de eerste persoon al weer gaat klagen dat dit weer echt zomer in Nederland is, daar wordt ik nou zeer broeierig van Boze smiley

Dus mensen, geniet van dit heerlijke en vooral stralende weer en pas je werktempo aan.
Een hele fijne dag gewenst!
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: maandag 28 juni 2010, 09:48
BerichtOnderwerp: Als er nu eens geen hel was....

HANNAH810 schreef:
ik kan jonathan wel volgen suus,
ik denk zelf ook vaak
al was er geen hel, al was er geen hemel,
dan nog,
zou ik Hem willen dienen, alle dagen van mijn leven
gewoon om Wie Hij is!!
wat zou mijn leven leeg, dor en koud zijn,
wanneer ik het leven zou, zonder Zijn liefde, kracht en trouw!!!
ik zou mijn Basis missen onder mijn bestaan!!!

Wat een mooie geloofsbelijdenis!
Dank je, Hannah.
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 21:41

JONATHAN890 schreef:
tjonge jonge wat een geblunder van de scheids-en grensrechters dit wk.

eerst Engeland vandaag....terecht doelpunt afgekeurd
en nu weer Argentinie...mega buitenspel goedgekeurd

Terechte opmerking, de bal was minstens een halve meter over de doellijn.
Hopen dat Arjen Robben de volgende wedstrijd weer eens gaat laten zien wat tie waard is.
Mijn voorspelling voor morgen is ( met een Arjen in vorm Knipoog smiley ) 3-1 voor Nederland natuurlijk Coole smiley met zonnebril

Op dit moment wordt Mexico trouwens dik ingemaakt,prachtig doelpunt in de kruising ( 3-0)
Al was de eerste goal eigenlijk buitenspel Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 20:13
BerichtOnderwerp: kreet van de week

Wie niet elke dag de weg naar de bron gaat,
zal hem s`nachts niet kunnen vinden!
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 16:28
BerichtOnderwerp: Als er nu eens geen hel was....

JEANFRITS816 schreef:
God tolereert geen enkele zonde. Zorg daarom dat alle zondes vergeven zijn door ze bij God te brengen. De hel is echt heel erg. Op google kun je de goddelelijke openbaring van de hel zien. ik heb ervan onthouden dat er vuur is voor iedereen en dat je bovendien door de wormen wordt opgegeten en dat er een plaats is die kermis heet. daar komen de mensen die de duivel het meest hebben gediend en daar mag de duivel alles verzinnen om de mensen te martelen.Geen beste plaats dus. We moeten vanauit liefde met od relatie hebben ipv angst. Maar angst voor de hel zal iedereen wel eens hebben. Beter nu bang zijn voor de hel dan later in de hel te moeten blijven.

Mij is wel eens verteld( en heb het ook eens ergens gelezen ) dat de hel de plek is waar God niet is en waar je helemaal op jezelf geworpen bent.
Dàt is pas eenzaamheid in de diepste en ergste vorm die er bestaat ( de hel dus)
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 16:25

Bidden of Nederland mag verliezen

"We zullen hopen en bidden dat Nederland zo spoedig mogelijk zal verliezen." Dat antwoordt Ds. M. A. Kempeneers op een vraag over het kijken van voetbal. Via de vragenrubriek van Refoweb stelde een ouder de vraag of ze haar kinderen voetbal mocht laten kijken via de computer.

Kempeneers stelde in eerste instantie blij te zijn dat de vraag nog wordt gesteld: "Met de computer is er meer ruimte en vrijheid gekomen en velen uit onze gezindte kijken gewoon, soms zelfs in het geheim. Ons hele land is in de ban van het voetbalgebeuren en er wordt op vele manieren geappelleerd aan nationale gevoelens. 'Wij' moeten voetballen,'wij' hebben gewonnen, 'wij' hebben verloren. Het spelletje boeit veel mensen, zeker ook de jeugd. Ik hoorde van mijn kinderen dat er gejuich in heel de Pieter Zandt Scholen gemeenschap te horen was, toen Nederland scoorde. En als je dan de mogelijkheid en de gelegenheid hebt om te kijken, dan moet je heel sterk in je schoenen staan om het niet te doen."

Toch kan voetbal kijken volgens de predikant absoluut niet: "Natuurlijk is het spelletje op zich niet zondig. Maar het hele evenement en alles wat er gebeurt, de hele entourage, de verdwazing, de exorbitante bedragen die erin omgaan, de afgoderij die er met de spelers gepleegd wordt, het hele WK voetbal is het toppunt van werelds vermaak. God en het wereldse vermaak staan tegenover elkaar volgens 1 Johannes 2:15: "Hebt de wereld niet lief, noch hetgeen in de wereld is; zo iemand de wereld liefheeft, de liefde van de Vader is niet in hem." Het WK-voetbal is zonde. De Bijbel noemt het de 'genieting van de zonde in Hebreeën 11. De schrift doet niet net alsof er in de wereld niet te genieten is. Dat is er wel degelijk. Maar als je dan van de wereld en met de wereld wil genieten, dan moet je ook bereid zijn om daar de prijs voor te betalen. De vergelding des loons, noemt Hebreeën 11 het. En dat is de eeuwige rampzaligheid."

Juist daarom roept Kempeneers ouders op om de kinderen geen voetbal te laten kijken: "Denk aan uw doopbelofte. Straks sta je met je kinderen voor Gods rechterstoel. Als je dan toegeeflijk bent geweest en je hebt je kinderen toestemming gegeven om de brede weg op te gaan, dan zullen uw kinderen tegen u getuigen. De wet en ook het evangelie zal tegen u getuigen. En de Heere zal een rechtvaardig vonnis moeten vellen. "

Tot slot heeft de predikant nog een gebed: "Ouders ik bid u Gods genade van harte toe. En we zullen maar hopen en bidden dat Nederland zo spoedig mogelijk zal verliezen. Of nog beter, we zullen bidden om bekering van het land en volk. Of de Heere in de toorn aan Zijn ontferming wil gedenken."
24-6-2010 | bron: RefoWeb
Bron CIP.nl

Ik las het als discussie onderwerp op een ander forum ,Wat vinden jullie van dit bericht?
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 16:22
BerichtOnderwerp: schuurpraise avonden erg leuk!

MARIANNE866 schreef:
kan ik hieruit opmaken dat je ook komt? Clown smiley

Het lijkt me wel erg leuk om heen te gaan , bekijk het nog even want het valt midden in mijn vakantie!
Ik houd je op de hoogte, dat is beloofd!
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 juni 2010, 18:15
BerichtOnderwerp: Vaderdag

SUSANNAH475 schreef:
Ik wil ff zeggen dat ik het heel erg jammer vind dat er nu prive op mij gereageerd wordt n.a.v. dit stukje... jammer dat ik mijn kwetsbaarheid hierover niet op het forum kan tonen zonder er een mail over te ontvangen waar ik in het geheel niet blij mee ben... ik zal geen naam noemen, maar voor degene zeg ik... ik ga niet reageren... ik ben het soms echt meer dan zat dat mensen me niet in m'n waarde laten, als het niet qua ouders is is het wel weer omdat ik nog steeds niet naar een kerk ga...
Het enige wat ik nog wil zeggen is dit... Het is zo gemakkelijk om het allemaal voor een ander in te vullen... waarmee je een ander (in dit geval mij) niet in mijn waarde laat, want weer doe ik het blijkbaar niet goed als christen... weet je, eigenlijk moet ik me er niks van aantrekken, het gaat er in wezen immers om hoe God over mij denkt... niet hoe mensen over mij denken...
Dus mijn tip is voor al degene die het blijkbaar zo gemakkelijk in weten te vullen voor een ander... denk eerst ff na, voordat je zout in de wonden strooit... besef eens hoeveel pijn je een ander kan doen met jouw woorden...
Jammer vind ik het dat ik hier op C.M. niet open kan zijn, dat er mensen tussen zitten die het weer beter weten... dat doet pijn... en het voelt alsof diegene me geen goed christen vinden op de manier zoals ik het doe... zo voel ik het althans...

Lieve Susannah,

Hoewel ik je niet persoonlijk ken maar alleen vanuit je reactie`s op het forum wil ik het volgende ( in het openbaar ) kwijt;

Je bent een hele leuke/ serieuze vrouw met een grote dosis humor.
Je durft ervoor uit te komen dat er - op sommige gebieden - knelpunten zij voor je.
Maar in het geheel kom je zeker NIET over als iemand die geen Gods vertrouwen heeft, integendeel zelfs!
Ik waardeer je reactie`s enorm en wil graag aan je vragen of je wilt blijven zoals je bent op het forum.
Dank je wel voor je open-en eerlijkheid en meid.....laat een andere mening over jou je vooral niet beinvloeden in wie je bent.
Je bent goed zoals je bent.

Toen God jouw schiep zei Hij; Zie, het is zeer goed!

Lieve groet,
Carin
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 22:54
BerichtOnderwerp: schuurpraise avonden erg leuk!

Klinkt erg leuk en gezellig, Marianne!
Is dat niet iets om gezamenlijk te gaan afspreken via het forum?
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 22:49
BerichtOnderwerp: hoe voel jij je nu je er alleen voor staat

Ik herken het verhaal helemaal niet trouwens!
Alleen zijn vind ik juist erg prettig en ben daarom ook niet op zoek naar een relatie.
Klinkt misschien wat raar maar het idee dat er altijd iemand bij je is maakt mij onrustig.
Tuurlijk is dit zwart/wit ( uiteraard kun je hier afspraken over maken) maar het moet wel een verhipt leuke vent zijn die mij kan "overtuigen"dat samen leuker is dan alleen.
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 22:44
BerichtOnderwerp: kreet van de week

Geloof jij in liefde op het eerste gezicht of zal ik nog een keer langslopen.....?
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 21:49
BerichtOnderwerp: Vaderdag

SUSANNAH475 schreef:
idd. Jonathan... genieten van de Hemelse Vader.
Vind het erg voor je dat je het op die manier moest meemaken.

Ik moest er ook aan denken... gelukkig dat (ook) ik een Hemelse Vader heb die om mij geeft.
Ook al leeft mijn vader nog steeds, voor mij voelt hij niet als een 'vader'...en de behoefte tot nu toe ontbreekt om die mensen die mijn 'ouders' heten te zien...
Ergens heb ik er soms nog wel verdriet om dat ik die mensen niet in mijn leven heb gehad zoals ik het zo graag gezien had... maar gelukkig wil God mijn steun en toeverlaat zijn.

Wàt een verdrietig verhaal, Susannah!

Je zegt er soms nog verdriet van te hebben maar zit dat verdriet niet verankerd in je hart waarvan je af en toe het luikje heel even open doet?
Ik wens je vooral veel wijsheid, rust en kracht toe en ik hoop en bid dat er mensen zijn die er voor jou mogen zijn.
Dat je bij hen af en toe mag uithuilen en troost mag vinden!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van CARIN303
Ga naar pagina Vorige 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 ... 41 Volgende
Pagina 35 van 41