Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE866
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 18:59
|
|
|
hallo CM ers
binnenkort zal er weer gestart worden met een aantal schuurpraise avonden in de buurt van Hoogeveen. dit zijn super gezellige avonden die plaatsvinden in een grote schuur op het gezellige platte land. en ze zijn echt super vandaar ook deze oproep en uitnodiging
De volgende optredens zijn gepland:
11 JULI: DAAN KROEZE (kan ik helaas zelf niet) 18 JULI: THE COUNTRYTRAILBAND 8 AUGUSTUS: GERALD TROOST 15 AUGUSTUS: JOH.DE HEER AVOND=> HOMECOMING MET VELE MUZIKANTEN
PLAATS: VERLENGDE HOOGEVEENSE VAART 156 7917 TG GEESBRUG VOOR MEER INFORMATIE:06-30091122/ 0524-291845 en de site
http://www.schuurpraise.nl/
TIJD: 19:00 UUR
EN DE KOFFIE STAAT NA AFLOOP KLAAR!!
het is echt een geweldig samenzijn met allerlei mensen uit verschillende kergenootschappen. deze avonden worden nu al jaren georganiseerd en het bezoekersaantal neemt alleen maar toe
Dus lijkt het je wat? je bent van harte uitgenodigd, neem vrienden,vriendinnen,kinderen (er is volop speelruimte voor kinderen) familie collega's mee. op bovengenoemde telefoonnummers kun je meer info krijgen.
of mail mij gerust als je vragen hebt.....
PS: als je komt, wil je dan zelf een stoel meenemen?
als je mee wil, mag je je ook opgeven bij mij dan kunnen we ergens afspreken en als groep heen gaan
bij opgave even vermelden welke avond(en) je mee zou willen..
groetjes Marianne
Laatst aangepast door
|
MARIANNE866
|
op zondag 4 juli 2010, 21:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 22:54
|
|
|
Klinkt erg leuk en gezellig, Marianne! Is dat niet iets om gezamenlijk te gaan afspreken via het forum?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE866
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 23:19
|
|
|
CARIN303 schreef: | Klinkt erg leuk en gezellig, Marianne! Is dat niet iets om gezamenlijk te gaan afspreken via het forum? |
vind ik prima ik wil het verder wel organiseren.. Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch? dus wie mee wil ik hoor het graag...
Marianne
Laatst aangepast door
|
MARIANNE866
|
op vrijdag 25 juni 2010, 23:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 juni 2010, 22:11
|
|
|
MARIANNE866 schreef: | vind ik prima ik wil het verder wel organiseren.. Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch? dus wie mee wil ik hoor het graag...
Marianne | Ik wil me hierbij alvast opgeven. Met een vriendelijke groet van mij Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE866
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 juni 2010, 22:21
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Ik wil me hierbij alvast opgeven. Met een vriendelijke groet van mij Martin |
he, leuk dat je meegaat ga je alle 4 avonden mee? ik zal je op de lijst zetten en je hoort nog of we ergens verzamelen.
ik denk dat het station Hoogeveen wordt, maar dat hoor je nog
groetjes Marianne
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE866
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 juni 2010, 22:30
|
|
|
CARIN303 schreef: | Klinkt erg leuk en gezellig, Marianne! Is dat niet iets om gezamenlijk te gaan afspreken via het forum? |
kan ik hieruit opmaken dat je ook komt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 27 juni 2010, 16:22
|
|
|
MARIANNE866 schreef: | kan ik hieruit opmaken dat je ook komt? |
Het lijkt me wel erg leuk om heen te gaan , bekijk het nog even want het valt midden in mijn vakantie! Ik houd je op de hoogte, dat is beloofd!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 27 juni 2010, 17:05
|
|
|
MARIANNE866 schreef: | vind ik prima ik wil het verder wel organiseren.. Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch? dus wie mee wil ik hoor het graag...
Marianne |
Het lijkt mij ook leuk om mee te gaan, maar de datums in juli ben ik op vakantie. Dus dat gaat in ieder geval niet lukken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE866
|
|
Geplaatst: zondag 27 juni 2010, 17:33
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Het lijkt mij ook leuk om mee te gaan, maar de datums in juli ben ik op vakantie. Dus dat gaat in ieder geval niet lukken. |
als je in augustus mee wil dan geef het maar door hoor, super leuk dat je reageerd en mee zou willen
groetjes Marianne
Laatst aangepast door
|
MARIANNE866
|
op zondag 27 juni 2010, 21:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE866
|
|
Geplaatst: zondag 27 juni 2010, 17:34
|
|
|
CARIN303 schreef: | Het lijkt me wel erg leuk om heen te gaan , bekijk het nog even want het valt midden in mijn vakantie! Ik houd je op de hoogte, dat is beloofd! |
ok super! ik hoor het wel en ik zou zeggen: "zegt het voort"
groetjes Marianne
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: zondag 27 juni 2010, 20:22
|
|
|
15 Augustus dat past mij wel en ja ik hou ontzettend veel van de liederen van Johannes de Heer 8-8 ben ik jarig dus dan vier ik mijn feest. Maand juli ben ik op vakantie en met mijn huisje bezig.
Shalom
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE866
|
|
Geplaatst: zondag 27 juni 2010, 21:55
|
|
|
ANITA324 schreef: | 15 Augustus dat past mij wel en ja ik hou ontzettend veel van de liederen van Johannes de Heer 8-8 ben ik jarig dus dan vier ik mijn feest. Maand juli ben ik op vakantie en met mijn huisje bezig.
Shalom |
hartstikke leuk dat je mee wil dan noteer ik je voor de 15e we overleggen nog wel waar we afspreken om samne heen te gaan.
groetjes Marianne
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VIOOLTJE381
|
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 19:01
|
|
|
het lijkt mij een gezellig gebeuren maar mag ik vragen waar dat ongveer in Nederland ligt? ikzelf ben van België
dank jullie wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE866
|
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 19:50
|
|
|
VIOOLTJE381 schreef: | het lijkt mij een gezellig gebeuren maar mag ik vragen waar dat ongveer in Nederland ligt? ikzelf ben van België
dank jullie wel |
het ligt in het Noorden van Nederland best een hele reis vanaf België maar leuk dat je reageert, en mocht je willen komen en je hebt een slaapplek nodig dan ben je uiteraard van harte welkom
groetjes Marianne
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 22:43
|
|
|
MARIANNE866 schreef: | he, leuk dat je meegaat ga je alle 4 avonden mee? ik zal je op de lijst zetten en je hoort nog of we ergens verzamelen.
ik denk dat het station Hoogeveen wordt, maar dat hoor je nog
groetjes Marianne |
Is helemaal goed want ik heb nog een broer wonen in Hoogeveen dus als het laat word dan heb ik ergens nog een bed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE866
|
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 10:00
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Is helemaal goed want ik heb nog een broer wonen in Hoogeveen dus als het laat word dan heb ik ergens nog een bed. |
dat is een mooie oplossing weet je ook welke data je mee gaat?
groetjes Marianne
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 09:44
|
|
|
MARIANNE866 schreef: | als je in augustus mee wil dan geef het maar door hoor, super leuk dat je reageerd en mee zou willen
groetjes Marianne |
Voor wanneer wil je het definitief weten? Ik zit te denken aan 8 augustus.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE866
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 17:23
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Voor wanneer wil je het definitief weten? Ik zit te denken aan 8 augustus. |
als je mij het een week van te voren laat weten is het vroeg genoeg, dan weet ik wie er mee gaan voor die data en dan kunnen we afspreken waar we elkaar ontmoeten zodat we evt. samen kunnen rijden of achter elkaar aan rijden. (bijv. afspreken bij station Hoogeveen)
groetjes, Marianne
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 09:50
|
|
|
MARIANNE866 schreef: | als je mij het een week van te voren laat weten is het vroeg genoeg, dan weet ik wie er mee gaan voor die data en dan kunnen we afspreken waar we elkaar ontmoeten zodat we evt. samen kunnen rijden of achter elkaar aan rijden. (bijv. afspreken bij station Hoogeveen)
groetjes, Marianne |
Je hoort nog van me!
Groetjes, Marijan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NAOMI695
|
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 00:35
|
|
|
Wat een leuk initiatief. Is niet zo heel ver bij mij vandaan. Jammer dat ik Daan Kroeze heb gemist. Heb twee cd's van hem. Ik ga mijn agenda ff checken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NAOMI695
|
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 00:37
|
|
|
Dat is nou balen zeg. Moet beide zondagen in augustus werken. Van 15:00 tot 19:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE866
|
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 08:12
|
|
|
NAOMI695 schreef: | Wat een leuk initiatief. Is niet zo heel ver bij mij vandaan. Jammer dat ik Daan Kroeze heb gemist. Heb twee cd's van hem. Ik ga mijn agenda ff checken. |
hallo Naomi
Daan Kroeze komt a.s zondag 11 juli, op de site schuurpraise.nl is een route beschrijving te vinden dus als je heen wil, het is echt top en een ongedwongen sfeer ik kan zondag helaas zelf niet.
groetjes Marianne
Laatst aangepast door
|
MARIANNE866
|
op donderdag 8 juli 2010, 08:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NAOMI695
|
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 13:48
|
|
|
oh ja, ik was ff de kluts kwijt dacht dat juli al gepasseerd was, zou het de vermoeidheid zijn zo vlak voor de vakantie? in elk geval bedankt
|
|
Naar boven |
|
|