ChristianMatch

Forum

Is er nog leven op ChristianMatch
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
SCHIPPER929

BerichtGeplaatst: maandag 26 april 2021, 22:48

Zo nu en dan kom ik hier even zien of er nog enig activiteit is.
Helaas is het en dooie boel, terwijl het een paar jaar terug drukke gezellige boel was.
Ik denk dat het mede komt door dat sommigen, gelijk het ook bij mij gebeurde, onterecht bij discussies op het forum of chat in de ban werden geknikkerd.

Omdat men niet voor rede vatbaar was zowel niet door de moderator as bij Provident, heeft mij dat zo rond de 30 euro gekost aan niet verkregen lidmaatschap.

Ik vraag mij af hoe krijgen we weer leven in de brouwerij hier?
Zijn er nog activiteiten die op stapel stonden maar niet doorzijn gegaan ivm Coronazooi? dus is er iets om naar uit te zien na dat alles weer vrij is gegeven door de staat?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIAH358

BerichtGeplaatst: donderdag 13 mei 2021, 11:38

Hallo Schipper, ik heb t ook n paar keer geprobeerd, maar helaas geen reactie gekregen...
SCHIPPER929 schreef:
Zo nu en dan kom ik hier even zien of er nog enig activiteit is.
Helaas is het en dooie boel, terwijl het een paar jaar terug drukke gezellige boel was.
Ik denk dat het mede komt door dat sommigen, gelijk het ook bij mij gebeurde, onterecht bij discussies op het forum of chat in de ban werden geknikkerd.

Omdat men niet voor rede vatbaar was zowel niet door de moderator as bij Provident, heeft mij dat zo rond de 30 euro gekost aan niet verkregen lidmaatschap.

Ik vraag mij af hoe krijgen we weer leven in de brouwerij hier?
Zijn er nog activiteiten die op stapel stonden maar niet doorzijn gegaan ivm Coronazooi? dus is er iets om naar uit te zien na dat alles weer vrij is gegeven door de staat?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Pagina 1 van 1