Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 13 mei 2021, 11:38
Onderwerp: Is er nog leven op ChristianMatch
|
|
|
Hallo Schipper, ik heb t ook n paar keer geprobeerd, maar helaas geen reactie gekregen... SCHIPPER929 schreef: | Zo nu en dan kom ik hier even zien of er nog enig activiteit is. Helaas is het en dooie boel, terwijl het een paar jaar terug drukke gezellige boel was. Ik denk dat het mede komt door dat sommigen, gelijk het ook bij mij gebeurde, onterecht bij discussies op het forum of chat in de ban werden geknikkerd.
Omdat men niet voor rede vatbaar was zowel niet door de moderator as bij Provident, heeft mij dat zo rond de 30 euro gekost aan niet verkregen lidmaatschap.
Ik vraag mij af hoe krijgen we weer leven in de brouwerij hier? Zijn er nog activiteiten die op stapel stonden maar niet doorzijn gegaan ivm Coronazooi? dus is er iets om naar uit te zien na dat alles weer vrij is gegeven door de staat? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 april 2021, 20:59
Onderwerp: Spreuk van de week
|
|
|
Vandaag en morgen ben ik geborgen, volkomen veilig in Gods hand.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2021, 21:37
Onderwerp: Daten versus COVID-19
|
|
|
NIELSSIE035 schreef: | Beste allemaal,
Een vraag waar ik al wat langer mee rondloop is of het wel verstandig is om te daten, nu. Ik hoor graag wat jullie mening is, antivaxers en complotdenkers mogen rustig verder klikken |
Volgens mij wel, iedereen heeft toch behoefte aan contact. Wel zou ik in t begin in de buitenlucht afspreken... (voor de zekerheid). Groet, Mariah.
Laatst aangepast door
|
MARIAH358
|
op zondag 11 april 2021, 20:25
|
|
Naar boven |
|
|
|
|