Auteur |
Bericht |
|
SYBREN542
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 21:55
|
|
|
beste mensen
we willen met een groep gaan bowlen en daarna lekker uit eten het gaat allemaal gebeuren in dordrecht wie heeft er zin om mee te gaan en er een super leuke gezellig avond van te maken nieuwe mensen leren kennen maar ook veel lol hebben een datum moeten we even uit komen maar zal vast lukken ik heb er heel veel zin in hoop jullie ook ik kijk er naar uit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FORTKNOX004
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 23:14
|
|
|
SYBREN542 schreef: | beste mensen
we willen met een groep gaan bowlen en daarna lekker uit eten het gaat allemaal gebeuren in dordrecht wie heeft er zin om mee te gaan en er een super leuke gezellig avond van te maken nieuwe mensen leren kennen maar ook veel lol hebben een datum moeten we even uit komen maar zal vast lukken ik heb er heel veel zin in hoop jullie ook ik kijk er naar uit | Ik denk dat voor veel mensen het afhangt van de datum. Maar leuk idee!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SANDERZ282
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 23:49
|
|
|
SYBREN542 schreef: | beste mensen
we willen met een groep gaan bowlen en daarna lekker uit eten het gaat allemaal gebeuren in dordrecht wie heeft er zin om mee te gaan en er een super leuke gezellig avond van te maken nieuwe mensen leren kennen maar ook veel lol hebben een datum moeten we even uit komen maar zal vast lukken ik heb er heel veel zin in hoop jullie ook ik kijk er naar uit |
Ja is een leuk idee! Laat de datum maar horen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIENTJE810
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 07:53
|
|
|
heey natuurlijk willen we meewerken om dit keer het wel een slaagde optie te maken. ben benieuwd naar de datum die je in je gedachten had? trouwens weet niet waar jij die combi alleen ken van bowlen en wokken. ken alleen een locatie met karten en wokken! maar ja ik ben ook geen dorderse dus meeschien kan jij mij wel bekendmaken waar die locatie dan wel is.
groetjes hopend op een geslaagde activiteit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIENTJE810
|
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 20:46
|
|
|
heey het loopt al aardig storm zo te zien
mogelijk lopen de aanmeldingen sneller als je een datum ga neerzetten? this maar een hint doe wat je er mee wil doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HDBAS635
|
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 23:34
|
|
|
LIENTJE810 schreef: | heey natuurlijk willen we meewerken om dit keer het wel een slaagde optie te maken. ben benieuwd naar de datum die je in je gedachten had? trouwens weet niet waar jij die combi alleen ken van bowlen en wokken. ken alleen een locatie met karten en wokken! maar ja ik ben ook geen dorderse dus meeschien kan jij mij wel bekendmaken waar die locatie dan wel is.
groetjes hopend op een geslaagde activiteit |
In de merwehal tegenover Dupont kan je wokken,bowlen en karten en ook nog lasergamen. Wel een goede locatie trouwens. Kom er met mijn werk geregeld.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 16:16
|
|
|
Ja, dit is wel leuk, en voor mij te doen qua afstand.
Want omdat ik geen auto heb, is Dordrecht voor mij een optie...
Dus ik ben ervoor.
Gezellig
|
|
Naar boven |
|
|