Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 februari 2013, 13:00
Onderwerp: Wokken
|
|
|
ik ga ook mee sybren broekema
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 februari 2013, 11:10
|
|
|
beste mensen hoe laat gaan we wokken ik heb er super veel zin in sybren broekema
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 februari 2013, 23:17
|
|
|
ik ga ook mee sybren broekema
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 februari 2013, 12:13
|
|
|
beste mensen ik heb besloten het wokken anuleren aftezeggen er zijn te weinig mensen die zich hebben aangemeld het spijt me heel erg ik en joop orgeniseren iets en dan gaan er zo weinig mee ik hoop binnenkort opnieuw te proberen super bedankt voor het aanmelden het spijt mij jullie horen snel van me sybren broekema
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 12:55
|
|
|
lieve mensen nog 2 dagen kan je aanmelden voor het wokken volgende week zaterdag we staan nu op 10 mensen wil er toch wel iets meer bij hebben dus je kan je nog aanmelden tot maandag 16.00 ik wil ook vragen voor de mensen van 18 tot 30 of ook die mensen willen nadenken en aanmelden en gezellig mee gaan hoe meer zielen hoe meer vreugde sybren broekema ps.kijk er naar uit heb er super veel zin in
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 20:17
|
|
|
beste mensen super leuk dat er zo veel mensen hebben opgegeven maar hoe meer zielen hoe meer vreugde ik heb er al super veel zin in ik wil wel vragen of er nog mensen willen opgeven tussen de 18 en 30 dan hebben we ook wat jeugd er bij lijkt me gezellig sybren broekema
Laatst aangepast door
|
SYBREN542
|
op dinsdag 29 januari 2013, 20:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 21:55
Onderwerp: bowlen en wokken dordrecht
|
|
|
beste mensen
we willen met een groep gaan bowlen en daarna lekker uit eten het gaat allemaal gebeuren in dordrecht wie heeft er zin om mee te gaan en er een super leuke gezellig avond van te maken nieuwe mensen leren kennen maar ook veel lol hebben een datum moeten we even uit komen maar zal vast lukken ik heb er heel veel zin in hoop jullie ook ik kijk er naar uit
|
|
Naar boven |
|
|