Auteur |
Bericht |
|
SIMON253
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 maart 2012, 15:37
|
|
|
Elke dag hetzelfde en soms lijkt mijn leven zinloos. Ik mijmer over de tijd dat mijn kinderen klein waren en ik midden in het leven stond. Nu voel ik me aan de kant staan. Maar dat geeft niet, want de Heere gaat door met Zijn werk en is van mij niet afhankelijk. Genade is Hem toe te vertrouwen en ik ben niet onmisbaar. En toch heb ik het soms goed. Ik mag volgen en genieten van waar ik vroeger zo weinig tijd voor had. Ik kan nu lezen wat ik wil, stil in mijn stoel bidden. Hoewel, soms mopper ik en moet ik weer schuld belijden. Ik heb over God niets te klagen en gelukkig is er een Borg!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 maart 2012, 23:47
|
|
|
SIMON253 schreef: | Elke dag hetzelfde en soms lijkt mijn leven zinloos. Ik mijmer over de tijd dat mijn kinderen klein waren en ik midden in het leven stond. Nu voel ik me aan de kant staan. Maar dat geeft niet, want de Heere gaat door met Zijn werk en is van mij niet afhankelijk. Genade is Hem toe te vertrouwen en ik ben niet onmisbaar. En toch heb ik het soms goed. Ik mag volgen en genieten van waar ik vroeger zo weinig tijd voor had. Ik kan nu lezen wat ik wil, stil in mijn stoel bidden. Hoewel, soms mopper ik en moet ik weer schuld belijden. Ik heb over God niets te klagen en gelukkig is er een Borg! |
Ja, maar je hébt ze wel kinderen.
En lezen wat je wil ik ben zelf gek op lezen, alle genres, dat is zo heerlijk als je dat uren kan doen. als je leest leidt je 2 levens.
En wat ook heel leuk is, oude goede klassieke films bekijken , misschien een tip?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARC212
|
|
Geplaatst: donderdag 22 maart 2012, 10:58
|
|
|
SIMON253 schreef: | Elke dag hetzelfde en soms lijkt mijn leven zinloos. Ik mijmer over de tijd dat mijn kinderen klein waren en ik midden in het leven stond. Nu voel ik me aan de kant staan. Maar dat geeft niet, want de Heere gaat door met Zijn werk en is van mij niet afhankelijk. Genade is Hem toe te vertrouwen en ik ben niet onmisbaar. En toch heb ik het soms goed. Ik mag volgen en genieten van waar ik vroeger zo weinig tijd voor had. Ik kan nu lezen wat ik wil, stil in mijn stoel bidden. Hoewel, soms mopper ik en moet ik weer schuld belijden. Ik heb over God niets te klagen en gelukkig is er een Borg! |
Het leven gaat soms met pieken en dalen Simon.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LUDOVIS284
|
|
Geplaatst: zondag 8 april 2012, 14:26
|
|
|
Zes uur 's morgens strijk en zet Stap ik vrolijk uit mijn bed Brood belegd met oude kaas Rep ik rap mij naar de baas Ik heb op school nooit opgelet
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|