Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 15:14
|
|
|
QSJE546 schreef: | pak je pijl en boog en ga op jacht |
eerst de pijl aan scherpen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 15:16
|
|
|
QSJE546 schreef: | en dat is al zoooo lang wachten,tot t april is |
Voorstel, mischien lekker Gourmetten bij jou om de winter overbruggen .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 15:34
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Voorstel, mischien lekker Gourmetten bij jou om de winter overbruggen . |
nou, ik zat wel te denken over "het uilenbos" in lunteren; dat is een leuk restaurant/pannenkoekenhuis in een prachtig bos, met daarnaast een gratis speeltuin en een kinderboerderij.........ze hebben een woest aantrekkelijke terrasverwarmer daar, en je kunt eigen eten en drinken nuttigen.
dus zeer geschikt voor een low-budget-cm-uitje. is het iets voor de kerstvakantie en zal ik er een nieuw topic voor openen?
we raken wat off topic hier, namelijk............. ik zocht even een filmpje op youtube.........grappig; dit filmpje is opgenomen toen wij met de hele familie daar waren zie ik; mijn pleegdochter roetst van de woest aantrekkelijke glijbaan........
http://www.youtube.com/watch?v=Adf0bUMu-c0
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 18 oktober 2012, 15:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 17:54
|
|
|
HANNAH810 schreef: | nou, ik zat wel te denken over "het uilenbos" in lunteren; dat is een leuk restaurant/pannenkoekenhuis in een prachtig bos, met daarnaast een gratis speeltuin en een kinderboerderij.........ze hebben een woest aantrekkelijke terrasverwarmer daar, en je kunt eigen eten en drinken nuttigen.
dus zeer geschikt voor een low-budget-cm-uitje. is het iets voor de kerstvakantie en zal ik er een nieuw topic voor openen?
we raken wat off topic hier, namelijk............. ik zocht even een filmpje op youtube.........grappig; dit filmpje is opgenomen toen wij met de hele familie daar waren zie ik; mijn pleegdochter roetst van de woest aantrekkelijke glijbaan........
Haha, het glimlach op de glijbaan!!! Goed voorstel Hannah!! Wel off topic idd. Maar het kan een man ook "woest" maken
http://www.youtube.com/watch?v=Adf0bUMu-c0 |
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op donderdag 18 oktober 2012, 18:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 18:20
|
|
|
HANNAH810 schreef: | nou, ik zat wel te denken over "het uilenbos" in lunteren; dat is een leuk restaurant/pannenkoekenhuis in een prachtig bos, met daarnaast een gratis speeltuin en een kinderboerderij.........ze hebben een woest aantrekkelijke terrasverwarmer daar, en je kunt eigen eten en drinken nuttigen.
http://www.youtube.com/watch?v=Adf0bUMu-c0 |
Waarom niet, ik gef me op. Ik wil weleens met wat meer met woestaantrekkelijk mensen in contact komen, gewoon voor de gezelligheid en zo kom je dan te weten welke personen er achter een profiel schuilt, wa rj emee chat of op reageerd op het forum.
Laatste keer Ede, ben ik met een goed gevoel weer naar huis gegaan. Kan ik dan misschien ook aan deze en gene wat meer vertellen van wat ik meer vind, van hoe een woest aantrekkelijke vrouw er uit zou moeten zien. Belangrijkste bljft wel staan, dus wat ik al eerder heb geschreven ,maar enkel een aanvulling dan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 19:32
|
|
|
PIETER619 schreef: | Waarom niet, ik gef me op. Ik wil weleens met wat meer met woestaantrekkelijk mensen in contact komen, gewoon voor de gezelligheid en zo kom je dan te weten welke personen er achter een profiel schuilt, wa rj emee chat of op reageerd op het forum.
Laatste keer Ede, ben ik met een goed gevoel weer naar huis gegaan. Kan ik dan misschien ook aan deze en gene wat meer vertellen van wat ik meer vind, van hoe een woest aantrekkelijke vrouw er uit zou moeten zien. Belangrijkste bljft wel staan, dus wat ik al eerder heb geschreven ,maar enkel een aanvulling dan. |
Woest en aantrekkelijke vrouwen ervaar je in touwtje springen!!!! Het meest het is gezellig en gewoon jezelf zijn.
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op donderdag 18 oktober 2012, 19:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 19:34
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Woest en aantrekkelijke vrouwen ervaar je in touwtje springen!!!! weet er alles van |
zo kán het wel weer, heren!!
je foto is in elk geval goed gelukt, pieter; en je kunt je opgeven hoor; voor een pannekoek bij haardvuur.........
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 18 oktober 2012, 19:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 19:44
|
|
|
PIETER619 schreef: | Waarom niet, ik gef me op. Ik wil weleens met wat meer met woestaantrekkelijk mensen in contact komen, gewoon voor de gezelligheid en zo kom je dan te weten welke personen er achter een profiel schuilt, wa rj emee chat of op reageerd op het forum.
Laatste keer Ede, ben ik met een goed gevoel weer naar huis gegaan. Kan ik dan misschien ook aan deze en gene wat meer vertellen van wat ik meer vind, van hoe een woest aantrekkelijke vrouw er uit zou moeten zien. Belangrijkste bljft wel staan, dus wat ik al eerder heb geschreven ,maar enkel een aanvulling dan. |
Dat is ook het mooie van anderen ontmoeten. Vaak is afstand een struikelblok, zo zie ik het niet. Idd die keren dat ik naar huis ging van Ede had ik een voldaan en goed gevoel en vondt het prettig om op een ontspannen wijze anderen te zien en te ontmoeten.
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op donderdag 18 oktober 2012, 19:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PELLE852
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 18:12
|
|
|
Lang haar alhoewel kort haar ook heel mooi kan staan. Modern gekleed.... En voor de rest: Stay just the way you are.
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 19:46
|
|
|
Als ik eerlijk mag zijn nou eerlijk gezegd in ieder geval niet zo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 19:50
|
|
|
PELLE852 schreef: | Lang haar alhoewel kort haar ook heel mooi kan staan. Modern gekleed.... En voor de rest: Stay just the way you are. |
wow jij bent wel een ster in om alle ouwe topics omhoog te halen he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 19:52
|
|
|
ERIKA129 schreef: | wow jij bent wel een ster in om alle ouwe topics omhoog te halen he |
Dat vindt hij aantrekkelijk aan een forum.
Laatst aangepast door
|
ANNA415
|
op vrijdag 4 januari 2013, 19:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PELLE852
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 19:52
|
|
|
Jah thnxx. Erika ik probeer de boel een beetje draaiende te houden he...
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 20:26
|
|
|
PELLE852 schreef: | Jah thnxx. Erika ik probeer de boel een beetje draaiende te houden he... |
Misschien moet je dan gewoon eens een hoelahoep aanschaffen?!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LYDIA448
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 20:38
|
|
|
MARITIME853 schreef: | om te beginnen met openheid en eerlijkheid... dat zorgt ervoor dat een vrouw trouw kan zijn.... dat leid vervolgens dat een vrouw alles kan delen met een man!!!!
Alles daarin van kenmerken vindt ik aantrekkelijk en woest bij een vrouw.
Helaas, spelden in een hooi berg. |
Ja, idd Maritme, spelden in een hooiberg! Ik dacht dat er ook meer mannen van waren, van dit kaliber... open en eerlijk, en dan zonder de maar...!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 20:59
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Misschien moet je dan gewoon eens een hoelahoep aanschaffen?! |
Een man en een hoelahoep draaiende houden als ik dat nog mag gaan meemaken eh nee dat maakt ze niet woest aantrekkelijk haha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 21:10
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Een man en een hoelahoep draaiende houden als ik dat nog mag gaan meemaken eh nee dat maakt ze niet woest aantrekkelijk haha |
Daar ging het ook niet om, slechts om de kunst het forum draaiende te houden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 21:55
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Daar ging het ook niet om, slechts om de kunst het forum draaiende te houden |
owwwwwwwwww
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 21:57
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Daar ging het ook niet om, slechts om de kunst het forum draaiende te houden |
Ach ja, het forum is een toneelspel voor vrouwen!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 22:09
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Ach ja, het forum is een toneelspel voor vrouwen!!! |
Jaja ik ben het met je eens maar dat spel af en toe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 22:24
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Jaja ik ben het met je eens maar dat spel af en toe |
idd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 09:07
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Ach ja, het forum is een toneelspel voor vrouwen!!! |
Geef het maar toe, Mar.. Je vind het zelf best leuk en doet er graag aan mee!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 22:51
|
|
|
Als ze lacht op het verkeerde moment:)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 23:15
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Als ze lacht op het verkeerde moment:) |
yeahhh dan ben ik nog best wel aantrekkelijk, want daar ben ik een kei in. lol en volgens mij is dit een waarheid, wat is het aantrekkelijkste, iemands lach
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 23:20
|
|
|
PETRA373 schreef: | yeahhh dan ben ik nog best wel aantrekkelijk, want daar ben ik een kei in. lol en volgens mij is dit een waarheid, wat is het aantrekkelijkste, iemands lach |
nOu..het aantrekkelijkste misschien niet voor iedereen Maar wanneer... en de manier waarop denk wel dat het mee kan werken aan...
ja aan wat?..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 23:21
|
|
|
HEIDE936 schreef: | nOu..het aantrekkelijkste misschien niet voor iedereen Maar wanneer... en de manier waarop denk wel dat het mee kan werken aan...
ja aan wat?.. |
na ja zeg, eerst schrijf je dat dat woest aantrekkelijk is aan een vrouw en dan krabbel je terug. Was ik net blij ik een aantrekkelijke eigenschap had
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 23:25
|
|
|
[quote=PETRA373]na ja zeg, eerst schrijf je dat dat woest aantrekkelijk is aan een vrouw en dan krabbel je terug. Was ik net blij ik een aantrekkelijke eigenschap had [/quot
Dat zal je ook zeker hebben. Maar lachen op het verkeerde moment,bedoelde ik iets anders mee, En is moeilijk uit te leggen..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 23:32