ChristianMatch

Forum

Vrouwen, waarvan knappen wij op bij een man?
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 november 2013, 10:08

wakker worden met een liedje op je mail, zoals deze heren, ik weet zeker dat de dames er ,net als ik vanmorgen enorm van opknappen;
(Liedje is van Paul van Vliet maar mijn Wim zingt en speelt natuurlijk veel mooier)

Jij bent het beste wat mij is overkomen
Jij hebt het mooiste uit mij omhooggetild
Door jou heb ik toch nog kunnen reiken aan mijn dromen
Aan wat ik ooit had willen zijn
Aan wat ik altijd heb gewild

Door jou kreeg ik de vrijheid om te kunnen kiezen
Door jou heb ik het hoogste en het diepste opgezocht
Door jou heb ik gewonnen, juist door dingen te verliezen
Door jou heb ik alles 'op de groei' gekocht

En als ik ooit, verslagen of doodgelopen
Zal neigen naar berusting en naar: "Goed, dat was het dan"
Zal ik door jou, ondanks alles, op morgen blijven hopen
En verder zoeken, nieuw verzinnen
Weer proberen en beginnen
Aan een volgend hoofdstuk en een beter plan

Jij bent het beste wat mij is overkomen
Omdat jij in mij geloofde en zei dat ik het kon
En omdat jij zei dat ik het beste was wat jou is overkomen
Heb jij mijn grens verlegd
Voorbij mijn horizon

Laatst aangepast door
ROELANDE345
op dinsdag 12 november 2013, 10:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 november 2013, 10:49

Maar wim zingt en speelt het natuurlijk veel mooier.....
Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley

ha ha ik ga hier maar es verder met een grote glimlach aan me huishouden... als ik aan jou denk en hoe jij over jouw geliefde schrijft komt er een grote glimlach bij me, dacht ik dat ik de grootste verliefde idioot ooit was op cm, nou ha ha jij bent nog veel verliefder...
ps als je op het dak gaat staan en uitroept ik ben verliefd op wim, zwaaiend met een vlag ofzo, laat het effe iemand filmen voor op facebook of hier t e plaatsen, kunnen wij mee genieten Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MUS373

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 november 2013, 12:18

Wanneer hij je, met al je mindere eigenschappen, de aller, aller, allerliefste blijft vinden.
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 november 2013, 13:13

MUS373 schreef:
Wanneer hij je, met al je mindere eigenschappen, de aller, aller, allerliefste blijft vinden.

Dat zeg ik Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 21 november 2013, 08:57

JOL252 schreef:
Na alles waar wij als vrouw aan moeten voldoen aangehoord te hebben en vooral waar mannen vanaf (denken te) knappen is het wel eens tijd om een positieve wending eraan te geven en het te hebben over wat ons nou juist niet afknapt bij mannen maar waar wij van opknappen.

de aftrap (natuurlijk):

ehhhh daar denk ik nog even over na.

Nou, komt ie, en ja, uit ervaring, nu,: wij knappen op als de man filternet neemt/heeft uit zijn eigen omdat ie niet wil kwetsen en niet zichzelf in verleiding wil brengen tot zondigen.
En als ie echt alles doet wat in zijn vermogen ligt, dan ga je, ik dus dat zelf ook doen namelijk.
Veel liefde, vriendschap, communicatie dus goed luisteren ook, en feed back.

Als hij een man Gods is, maw een gebedsleven heeft. God als eerste stelt, elke dag, uit eigen beweging, samen met je wil bidden.

En als laatste ja, als de man goed is met zijn moeder, en ja, dan bedoel ik niet de mannnen af te !@#$% die geen goede relatie met hun moeder hebben die zijn er zat, kwil alleen zeggen dat dat een pluspunt kan zijn, en ja, dat heb je niet altijd voor het zeggen of je met je ouders overweg kan....

En ja, de klik, de chemie, het wéten, van deze man houdt zoveel van me die zou alles doen wat in zijn vermogen ligt voor me(andersom dus ook dan natuurlijk!)

Veel humor!!!!

Gewoon beste vrienden zijn! en liefde, zoveel liefde.....

Ja, het bestaat(zei de vrouw die Verlegen lachende smiley Lachende smiley drzelf 1 procent, dus te verwaarlozen, kans gaf op een relatie met een commitment...)

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 21 november 2013, 08:59
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: donderdag 21 november 2013, 10:05

SHANITA130 schreef:
Nou, komt ie, en ja, uit ervaring, nu,: wij knappen op als de man filternet neemt/heeft uit zijn eigen omdat ie niet wil kwetsen en niet zichzelf in verleiding wil brengen tot zondigen.
En als ie echt alles doet wat in zijn vermogen ligt, dan ga je, ik dus dat zelf ook doen namelijk.

Als hij een man Gods is, maw een gebedsleven heeft. God als eerste stelt, elke dag, uit eigen beweging, samen met je wil bidden.

En als laatste ja, als de man goed is met zijn moeder, en ja, dan bedoel ik niet de mannnen af te !@#$% die geen goede relatie met hun moeder hebben die zijn er zat, kwil alleen zeggen dat dat een pluspunt kan zijn, en ja, dat heb je niet altijd voor het zeggen of je met je ouders overweg kan....

En ja, de klik, de chemie, het wéten, van deze man houdt zoveel van me die zou alles doen wat in zijn vermogen ligt voor me(andersom dus ook dan natuurlijk!)

Veel humor!!!!

Ja, het bestaat(zei de vrouw die Verlegen lachende smiley Lachende smiley drzelf 1 procent, dus te verwaarlozen, kans gaf op een relatie met een commitment...)

Hoi Shanita,

Je gaf jezelf 1% en kijk nu, zoals je erover schrijft is het wel 100%, echt fijn, hoop voor je dat je met deze man oud mag worden

En straks samen kerst vieren, wat romantisch bij de kerstboom. Maar belangrijker samen het geloof beleven

Alle goeds en zegen,Jane
Naar boven

Auteur Bericht
HENK348

BerichtGeplaatst: donderdag 21 november 2013, 20:21

JOL252 schreef:
Ja! Ik bedacht me net, (Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley hoe kan ik het ook vergeten!):

Als ze je gewoon ouderwets het hof maken.

Verlegen lachende smiley

Of een keer een arm om jou heen slaan.... Knipoog smiley

Laatst aangepast door
HENK348
op donderdag 21 november 2013, 22:13
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: donderdag 21 november 2013, 20:27

HENK348 schreef:
Of een kees een arm om jou heen slaan.... Knipoog smiley

Een Kees? Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 21 november 2013, 20:56

JOL252 schreef:

JOL.....!!!

(das keer...!!)
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: donderdag 21 november 2013, 21:15

ZEELAND736 schreef:
JOL.....!!!

(das keer...!!)

Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HENK348

BerichtGeplaatst: donderdag 21 november 2013, 22:14

JOL252 schreef:
Kees moet Henk zijn Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: donderdag 21 november 2013, 22:21

HENK348 schreef:

ah..... Engeltje smiley ...
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: donderdag 21 november 2013, 22:36

HENK348 schreef:

Oh, wordt vervolgd? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: donderdag 21 november 2013, 22:51

Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: donderdag 21 november 2013, 23:12

JANE410 schreef:
Oh, wordt vervolgd? Knipoog smiley

YES 't wordt spannend nu....wat heeft Kees gedaan toen Henk even weg was..... Clown smiley ....dat houdt ons allen nu natuurlijk bezig.....

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op donderdag 21 november 2013, 23:16
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 november 2013, 09:58

Ach Jol die verrast/geschokt is nu. Ik denk dat ze nu wel een arm om haar schouder kan gebruiken Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 november 2013, 21:16

SHANITA130 schreef:

Veel humor!!!!

geweldig Shanita Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: woensdag 4 december 2013, 13:20

Ik knap erg op van een man die mij tegengas geeft.
Maar ik geniet ook buitensporig van mijn lief zijn creatieve verwennerijtjes...
S morgens brood gaan smeren en in het kuipje boter een hart met je naam vinden.....als je jarig bent slingers in de slaapkamer ophangen....een nieuwe mobiel voor me kocht zodat ik kan Whats appen en dus niet teveel foto's van de kleinkinderen hoef te missen.

Ik geef toe, ik word gruwelijk verwend door mijn lief en gelukkig is dat na ons huwelijk, nu 105 dagen geleden niet veranderd
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: woensdag 4 december 2013, 20:04

INGE721 schreef:
Ik knap erg op van een man die mij tegengas geeft.
Maar ik geniet ook buitensporig van mijn lief zijn creatieve verwennerijtjes...
S morgens brood gaan smeren en in het kuipje boter een hart met je naam vinden.....als je jarig bent slingers in de slaapkamer ophangen....een nieuwe mobiel voor me kocht zodat ik kan Whats appen en dus niet teveel foto's van de kleinkinderen hoef te missen.

Ik geef toe, ik word gruwelijk verwend door mijn lief en gelukkig is dat na ons huwelijk, nu 105 dagen geleden niet veranderd

Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANCIS683

BerichtGeplaatst: donderdag 5 december 2013, 20:29

Iemand die mij lief heeft met al mijn fouten en gebreken,die zelf ook realiseert dat die ook een mens is met fouten en gebreken.Iemand die weet hoe het leven in elkaar steekt en opnieuw wil beginnen.iemand die niet kijkt naar het uiterlijk maar naar het hart van iemand.Iemand die zich christen noemt en die dat ook daadwerkelijk is.Iemand die niet oordeeld of veroordeeld.Iemand die het verleden van een ander laat rusten en niet blijft trekken aan mij.Ikzelf wil het verleden vertellen maar wil niet in de rede gevallen worden.Vragen kun je achteraf altijd.Maar mijn pijn moet wel blijven zoals die is en niet gebaggetaliseert worden.Natuurlijk mag iemand me wel troosten als ik verdrietig ben.Maar emoties moeten de vrije loop hebben anders raak je nooit het verdriet kwijt.Neem je dit allemaal voor lief dan beantwoord maar deze brief.
Naar boven

Auteur Bericht
VLINDER656

BerichtGeplaatst: maandag 9 december 2013, 19:59

Eh als mannen es reageren op een mailtje? Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: maandag 9 december 2013, 20:52

VLINDER656 schreef:
Eh als mannen es reageren op een mailtje? Smiley met dichtgeplakte mond

Ja daar zou je van opknappen vlinder Knipoog smiley , al is het antwoord dan niet positief, beter een eerlijk antwoord dan helemaal niks terug mailen Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VLINDER656

BerichtGeplaatst: maandag 9 december 2013, 21:12

JANE410 schreef:
Ja daar zou je van opknappen vlinder Knipoog smiley , al is het antwoord dan niet positief, beter een eerlijk antwoord dan helemaal niks terug mailen Gefrustreerde smiley

precies Jane jij snapt het Lachende smiley.
Naar boven

Auteur Bericht
SIMSIM368

BerichtGeplaatst: maandag 9 december 2013, 22:27

VLINDER656 schreef:
precies Jane jij snapt het Lachende smiley.
Als ik zie dat de meeste vrouwen niet verder komen dan 50% van de mail te beantwoorden, dan zou het een stuk spannender kunnen worden.
Naar boven

Auteur Bericht
OASE302

BerichtGeplaatst: maandag 9 december 2013, 23:40

FRANCIS683 schreef:
Iemand die mij lief heeft met al mijn fouten en gebreken,die zelf ook realiseert dat die ook een mens is met fouten en gebreken.Iemand die weet hoe het leven in elkaar steekt en opnieuw wil beginnen.iemand die niet kijkt naar het uiterlijk maar naar het hart van iemand.Iemand die zich christen noemt en die dat ook daadwerkelijk is.Iemand die niet oordeeld of veroordeeld.Iemand die het verleden van een ander laat rusten en niet blijft trekken aan mij.Ikzelf wil het verleden vertellen maar wil niet in de rede gevallen worden.Vragen kun je achteraf altijd.Maar mijn pijn moet wel blijven zoals die is en niet gebaggetaliseert worden.Natuurlijk mag iemand me wel troosten als ik verdrietig ben.Maar emoties moeten de vrije loop hebben anders raak je nooit het verdriet kwijt.Neem je dit allemaal voor lief dan beantwoord maar deze brief.

Laatst aangepast door
OASE302
op woensdag 11 juni 2014, 00:30
Naar boven

Auteur Bericht
VLINDER656

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 december 2013, 07:12

SIMSIM368 schreef:
Als ik zie dat de meeste vrouwen niet verder komen dan 50% van de mail te beantwoorden, dan zou het een stuk spannender kunnen worden.

tja simsim als de helft van mijn mailbox bestaat uit de tips van de redactie is dat ook niet zo verwonderlijk toch?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 11 december 2013, 21:11

SIMSIM368 schreef:

Wat bedoel je daarmee?
Naar boven

Auteur Bericht
SIMSIM368

BerichtGeplaatst: woensdag 11 december 2013, 23:18

SHANITA130 schreef:
Wat bedoel je daarmee?
Eh als mannen es reageren op een mailtje? Dit schrijft Vlinder.

Heel veel reacties van vrouwen, als ze reageren zijn niet zo spontaan wat ik hoor van anderen en waar ik zelf ook weleens mee te maken krijg. Dus wanneer die vrouwen boven een gemiddelde komen van 50% zou het bevorderlijk zijn. Ook niet direct uitgaan van een huwelijks aanzoek!.
Naar boven

Auteur Bericht
OASE302

BerichtGeplaatst: woensdag 11 december 2013, 23:36

SIMSIM368 schreef:

Heel veel reacties van vrouwen, als ze reageren zijn niet zo spontaan wat ik hoor van anderen en waar ik zelf ook weleens mee te maken krijg. Dus wanneer die vrouwen boven een gemiddelde komen van 50% zou het bevorderlijk zijn. Ook niet direct uitgaan van een huwelijks aanzoek!.

Laatst aangepast door
OASE302
op woensdag 11 juni 2014, 00:28
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: donderdag 12 december 2013, 06:41

SIMSIM368 schreef:

Nou soms zit het niet zover van een huwelijksaanzoek af, daar wordt ik niet zo spontaan van hoor.

Ik knap er vanop als mannen je de ruimte geven
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Pagina 2 van 3