Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 7 oktober 2012, 15:00
|
|
|
EDWIN451 schreef: | Ik denk dat ze kijken of we haar op ons hoofd hebben Johan. En da hebben we nie...
Maar serieus: ik denk dat elke vrouw daar weer een ander antwoord op geeft. |
nee geen haar op je hoofd is denk ik voor weinig vrouwen een probleem(mm al is het lastig door zn haar woelen dan,maar misschien is op kale bol aaien ook leuk)Denk dat elke vrouw weer andere wensen/eisen heeft ik tenminste wel. Soms valt iemand dan al af alleen bij profiel lezen al heeft ie nog zo'n mooie foto. En niet verder vertellen maar ik kijk ook altijd graag naar zn kont maar ja om daar nu een foto van op profiel te zetten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EDWIN451
|
|
Geplaatst: zondag 7 oktober 2012, 15:21
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | En niet verder vertellen maar ik kijk ook altijd graag naar zn kont maar ja om daar nu een foto van op profiel te zetten | -om mij heen kijkend- Oké, ik vertel niks door!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOHAN850
|
|
Geplaatst: zondag 7 oktober 2012, 15:55
|
|
|
Dat waren alvast een paar goede reacties, waarvoor dank.
Heb ik toch nog een vraag: Wanneer gaan vrouwen over tot daten, wat zijn de voorwaarden.
Natuurlijk heeft iedereen zijn eigen voorwaarden maar noem de eens alsjeblieft,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zondag 7 oktober 2012, 16:05
|
|
|
JOHAN850 schreef: | Dat waren alvast een paar goede reacties, waarvoor dank.
Heb ik toch nog een vraag: Wanneer gaan vrouwen over tot daten, wat zijn de voorwaarden.
Natuurlijk heeft iedereen zijn eigen voorwaarden maar noem de eens alsjeblieft, |
Vraag de vrouw waar je mee wil daten naar haar voorwaarden en je weet het!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 7 oktober 2012, 16:49
|
|
|
Natuurlijk heeft iedereen zijn eigen voorwaarden maar noem de eens alsjeblieft, |
Sommige mannen willen na 1x chatten je al zien of je telefoonnummer. Ik chat liever een paar keer, zodat ik wat meer over hem weet. Wat blijkt vaak blijft het dan bij 1 a 2 x chatten. Wat was dan de intentie?!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 7 oktober 2012, 17:12
|
|
|
ik heb een vaste methode eerst chatten is dit na een paar keer nog leuk dan foto (als die er nog niet was) en bellen, voelt dan nog alles oke dan daten Hoe leuker het lijkt des te sneller ik wil daten. Om te voorkomen dat mn hormonen voor niks op hol slaan snap je
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOHAN850
|
|
Geplaatst: zondag 7 oktober 2012, 17:41
|
|
|
ANNA415 schreef: | Sommige mannen willen na 1x chatten je al zien of je telefoonnummer. Ik chat liever een paar keer, zodat ik wat meer over hem weet. Wat blijkt vaak blijft het dan bij 1 a 2 x chatten. Wat was dan de intentie?! |
He een goed antwoord, daar hebben we wat aan. Dank je. En ja wat is het belang van de ander is altijd iets waar ik achter wil komen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOHAN850
|
|
Geplaatst: zondag 7 oktober 2012, 17:41
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ik heb een vaste methode eerst chatten is dit na een paar keer nog leuk dan foto (als die er nog niet was) en bellen, voelt dan nog alles oke dan daten Hoe leuker het lijkt des te sneller ik wil daten. Om te voorkomen dat mn hormonen voor niks op hol slaan snap je |
Bedankt Roelande, het is heel duidelijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 7 oktober 2012, 19:11
|
|
|
JOHAN850 schreef: | Bedankt Roelande, het is heel duidelijk. |
Vertel je ons nu ook hoe jij het aanpakt???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zondag 7 oktober 2012, 23:05
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Is het ook niet belangrijk in een relatie dat je heel gewoon (en dat is niet zo gewoon als ik nu schrijf) jezelf kan zijn? Vaak is het zo in relaties dat je je anders moet voordoen dan je bent om maar de lieve vrede of je relatie te redden of omdat de ander dat van je verwacht........ Laat de ander in zijn eigenaardigheden, niets mis mee en je hoeft het ook niet overal mee eens te zijn in een goede relatie..... |
Volkomen juist, alleen door je zelf te zijn kun je een goede relatie opbouwen. Dat is nu juist het geval als men geeft en krijgt, dit houd in dat je de ander respecteerd om wie hij/zij is.
Natuurlijk heb je zaken waar je het niet eens over zal zijn in je relatie, maar als men gelijk eist, ben je verkeerd bezig en dat is dus, willen nemen (ik wil). Je kan het in goed overleg, de ander blijven respecteren ondanks je het niet eens bent en dat ook eerlijk tegen elkaar uitspreekt, ja gaat dan op zoek naar een compromie (dat is ahw.krijgen), je eigen ego niet boventoon laten voeren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOHAN850
|
|
Geplaatst: zondag 21 oktober 2012, 15:58
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Vertel je ons nu ook hoe jij het aanpakt??? |
Sorry even een tijdje offline geweest vanwege drukte.
Weet je Willemijn, Ik stuur een mail naar de dame en vraag of ze mij wil ontmoeten. Eigenlijk kort maar krachtig. En dan hoop ik dat ik een antwoord krijg.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 00:37
|
|
|
JOHAN850 schreef: | Sorry even een tijdje offline geweest vanwege drukte.
Weet je Willemijn, Ik stuur een mail naar de dame en vraag of ze mij wil ontmoeten. Eigenlijk kort maar krachtig. En dan hoop ik dat ik een antwoord krijg. |
hmm bij mij zou je per definitie een NEE krijgen; soms kan het prettig zijn eerst eens gewoon gezellig te mailen of chatten, misschien?
het zou op mij errug doelgericht overkomen!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 11:16
|
|
|
HANNAH810 schreef: | hmm bij mij zou je per definitie een NEE krijgen; soms kan het prettig zijn eerst eens gewoon gezellig te mailen of chatten, misschien?
het zou op mij errug doelgericht overkomen!! |
ik idem. ga echt niet op date op basis van een profiel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 11:21
|
|
|
HANNAH810 schreef: | hmm bij mij zou je per definitie een NEE krijgen; soms kan het prettig zijn eerst eens gewoon gezellig te mailen of chatten, misschien?
het zou op mij errug doelgericht overkomen!! |
of eerst even bellen misschien????? Mijn eerste telefoongesprek met mijn lief duurde maar 7 uur
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 13:45
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Soms is het zo in het leven dat je bent gescheiden, of een relatie had.
Dan kan het zo zijn dat die beeïndigt wordt door veel verschillende uiteenlopende redenen. Ik wil het niet over de redenen hebben die kunnen zo divers zijn en zo verschillend, het kan wel.
Ik bedoel, na een beeïndiging relatie kan iemand dagenlang een gevoel van verlies hebben, ook al weet je dat het zo wel beter en verstandiger is.
Neemt niet weg, 'scheiden doet lijden' ook voor degene die uiteindelijk de beslissing heeft genomen. |
Elke vorm van scheiding gaat gepaard met "schuldgevoel". Dat is een gevoelige "knopje" geworden na een vorm van scheiding.
Het is te herkennen aan: verdriet, boosheid, angst, onzekerheid, heen en weer gaan van gevoelens en emoties. Dat gebeurd wanneer dat knopje in gedrukt wordt vooral na een scheiding.
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op maandag 22 oktober 2012, 13:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 10:04
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Elke vorm van scheiding gaat gepaard met "schuldgevoel". Dat is een gevoelige "knopje" geworden na een vorm van scheiding.
Het is te herkennen aan: verdriet, boosheid, angst, onzekerheid, heen en weer gaan van gevoelens en emoties. Dat gebeurd wanneer dat knopje in gedrukt wordt vooral na een scheiding. |
Hai,
Schuldgevoel zeg je. Ja, dat hoor ik vaker. Ook bij slachtoffers sekseueel kindermisbruik.
Nou kan het aan mij leggen, aan de therapieen die ik heb gehad, aan de dingen die ik heb gelezen. Maar ik heb geen enkel schuldgevoel.
Wel een tijdje ff gehad.
Maar ik denk, vals schuldgevoel hoor. Je begint aan een relatie met de intentie dat dingen goed lopen en je beide gelukkig wordt, ja, als er dan dingen misgaan, door de gebroken wereld, of doordat een van beide, of beide dingen niet aankan oid. Ja, dat is dan al verdrietig genoeg zonder schuldgevoel.
Sterkte dan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 10:10
|
|
|
Het kan wel verdrietig zijn. Zeker als je niemand anders hebt , ja wel vrienden, maar ja, dat samen eén, en alles samen gevoel.
Ja, dat vind ik zelf behoorlijk verdrietig nu en dan.
Maar ja, dat wordt weer voor een heel groot gedeelte goedgemaakt door goede vrienden.
Maar, iig, zoals ik nu denk en voel, en denk dat ik in de toekomst denk en voel; ik begin er niet meer aan. Ja durf het niet meer aan
Besides that, ik heb een paar hele goede vrienden. Ja, die mij 15-20 jaar kennen.
En nu werken, helemaal geen zin.... , nee echt niet overdreven, ik heb het even echt moeilijk met werken. Maar ik heb 't eea afgesproken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOELLE246
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 12:09
|
|
|
JOHAN850 schreef: | Sorry even een tijdje offline geweest vanwege drukte.
Weet je Willemijn, Ik stuur een mail naar de dame en vraag of ze mij wil ontmoeten. Eigenlijk kort maar krachtig. En dan hoop ik dat ik een antwoord krijg. |
Oei dat zou ook niet mijn manier zijn.... Eerst eens kijken hoe je kunt communiceren met elkaar hetzij via mail, chat of telefoon. Kijken of er gemeenschappelijke dingen zijn en hoe je je bij elkaar voelt, of je je veilig voelt bij elkaar. Dat gebeurd de ene keer sneller dan de andere keer, maar wanneer dat moment er is wordt je ook nieuwsgierig hoe het in real live zou zijn. Dan ga ik voor een date haha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 15:38
|
|
|
JOELLE246 schreef: | Oei dat zou ook niet mijn manier zijn.... Eerst eens kijken hoe je kunt communiceren met elkaar hetzij via mail, chat of telefoon. Kijken of er gemeenschappelijke dingen zijn en hoe je je bij elkaar voelt, of je je veilig voelt bij elkaar. Dat gebeurd de ene keer sneller dan de andere keer, maar wanneer dat moment er is wordt je ook nieuwsgierig hoe het in real live zou zijn. Dan ga ik voor een date haha |
Helemaal mee eens....... Blij dat er meer dames zijn, die er zo over denken. En de mannen die alleen maar een knipoog sturen....en voor de rest geen enkel woord te vertellen hebben...daar kan ik ook niets mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 18:40
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Helemaal mee eens....... Blij dat er meer dames zijn, die er zo over denken. En de mannen die alleen maar een knipoog sturen....en voor de rest geen enkel woord te vertellen hebben...daar kan ik ook niets mee |
Helemaal mee eens. Alhoewel me het soms wel eens nieuwsgierig maakt naar diegene
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 18:43
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Helemaal mee eens. Alhoewel me het soms wel eens nieuwsgierig maakt naar diegene |
Hahahaha......ik denk dan bij mezelf.......oke....wat wil je nou? Of....wat moet ik hiermee ??? Misschien krijgen we antwoord van de heren....ben benieuwd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 18:45
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Hahahaha......ik denk dan bij mezelf.......oke....wat wil je nou? Of....wat moet ik hiermee ??? Misschien krijgen we antwoord van de heren....ben benieuwd |
Precies, dat bedoel ik En naar een reactie van de mannen ben ik idd ook wel benieuwd. Wie durft??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 23:17
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Precies, dat bedoel ik En naar een reactie van de mannen ben ik idd ook wel benieuwd. Wie durft?? |
Ja ik ook. heb het al een paar keer meegemaakt dat een man mij vertelde dat een vrouw hier op cm hem echt leuk leek en dat ie er contact mee ging maken/Vertellen ze de volgende dag vol trots dat ze een knipoog hebben gestuurd asl of het iets heel geweldigs is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 23:26
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Hahahaha......ik denk dan bij mezelf.......oke....wat wil je nou? Of....wat moet ik hiermee ??? Misschien krijgen we antwoord van de heren....ben benieuwd |
Nou , ik wil niks zeggen hoor maar de knipogen die er bij mij in de mailbox hebben gezeten zijn dus àllemaal nog van vrouwen geweest. Geen één van een man.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 23:34
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Precies, dat bedoel ik En naar een reactie van de mannen ben ik idd ook wel benieuwd. Wie durft?? |
ik heb zelf nog nooit een knipoog verstuurd maar weleens een paar keer gekregen, een knipoog zegt mij niets, laten ze gewoon een mailtje sturen
ik zie het nut van zo'n knipoog niet in
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 23:40
|
|
|
Zoiets als dit
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op zaterdag 27 oktober 2012, 23:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 00:05
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nou , ik wil niks zeggen hoor maar de knipogen die er bij mij in de mailbox hebben gezeten zijn dus àllemaal nog van vrouwen geweest. Geen één van een man. |
Zou je een knipoog van een man wíllen, Visser??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 00:26
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Zou je een knipoog van een man wíllen, Visser?? |
Zou JIJ een knipoog van een man willen hebben?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 00:44
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zou JIJ een knipoog van een man willen hebben? |
Ikke wel, mét begeleidend schrijven.
Maar jij liever niet, neem ik aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 10:40
|
|
|
GERRIT603 schreef: | ik heb zelf nog nooit een knipoog verstuurd maar weleens een paar keer gekregen, een knipoog zegt mij niets, laten ze gewoon een mailtje sturen
ik zie het nut van zo'n knipoog niet in |
Nou dus als je een keer ergens uit bent, en een mooie vrouw knipoogt naar je, zeg je dan ook: ik zie het nut er niet van in
Ik kan best begrijpen dat sommigen eerst wat willen aftasten met een knipoog.
Ik stuur meestal een mailtje terug waarin ik bedank voor de knipoog en dan zie ik wel weer verder.
|
|
Naar boven |
|
|