Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 juni 2015, 04:34
Onderwerp: Wel of geen kinderen
|
|
|
MARTIN976 schreef: | ik denk eerder anders daten, niet serieuzer......je denkt toch aan een vader of moeder figuur en wat dat voor impact heeft op kids..... Ik zelf ben na een verkeringsperiode van 3 jaar getrouwd, met een man via CM.....hij kon/ kan geweldig met mijn kinderen omgaan.....was het "daten"serieuzer?? weet ik niet, anders?? ja, als de kids hem niet wilden accepteren of hij de kids niet, tja...... |
Ja inderdaad, dit bedoel ik! :)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 juni 2015, 04:34
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ik snap hem niet helemaal. Waarom zouden mensen met kinderen serieuzer daten? |
De meeste zijn serieuzer, je bent toch een vader (of moeder) en gaat niet met jan en alleman op stap. Je wilt het beste voor je kinderen en het lijkt me dat je niet elke keer een ander voorstelt aan je kinderen. Ofwel je gaat anders daten. Dat verschil merk je best wel.. (zelf geen kinderen).
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 juni 2015, 18:00
|
|
|
Vaak zijn degene met kinderen wel serieuzer met daten dan degene zonder kinderen... Ik vind het geen probleem om uit te gaan met iemand die al een kind heeft. Al zou ik het wel lastig vinden als de ex vrouw continue in beeld is..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 december 2014, 23:27
Onderwerp: Mag je tattoos nemen uit het standpunt van het geloof?
|
|
|
Ik heb ook een kleine tattoo. Een kruisje op mijn pols. Niks mis mee. Ik kreeg ook allemaal tegen geluiden als "het mag niet" en "ontsiering van je lichaam". Maar niemand kon mij vertellen waarom het niet mocht. Dus ben ik gewoon naar een nette shop gegaan. Het kruisje draag ik als teken van christen zijn (alle christelijke Egyptenaren hebben dit ook op hun rechter pols of duim) en voor mijn opa welke op mijn verjaardag is overleden.
|
|
Naar boven |
|
|