ChristianMatch

Forum

Berichten van ARNOUT538
ChristianMatch forum index » Berichten van ARNOUT538
Auteur Bericht
ARNOUT538 (39)

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 april 2015, 17:19
BerichtOnderwerp: Speed daten

ARNOUT538 schreef:
Volgens mij is er nog geen topic over het speed daten, dus ik maak hier een nieuw aan.

Ik zou het leuk vinden om mee te doen met het speeddaten. Ik kom alleen uit Enschede, dus qua vervoer is het een beetje lastig, vooral de terugweg vanwege het late tijdstip. (Ik heb nl geen auto). Zijn er mensen die vanuit die richting met de auto gaan waarmee ik misschien mee kan rijden? Of heeft iemand een andere tip? Ik hoor het graag!

Het zou fijn zijn als er iemand reageert.

Laatst aangepast door
ARNOUT538
op vrijdag 3 april 2015, 17:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARNOUT538 (39)

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 maart 2015, 22:22
BerichtOnderwerp: Speed daten

Volgens mij is er nog geen topic over het speed daten, dus ik maak hier een nieuw aan.

Ik zou het leuk vinden om mee te doen met het speeddaten. Ik kom alleen uit Enschede, dus qua vervoer is het een beetje lastig, vooral de terugweg vanwege het late tijdstip. (Ik heb nl geen auto). Zijn er mensen die vanuit die richting met de auto gaan waarmee ik misschien mee kan rijden? Of heeft iemand een andere tip? Ik hoor het graag!

Laatst aangepast door
ARNOUT538
op donderdag 2 april 2015, 15:23
Naar boven

Auteur Bericht
ARNOUT538 (39)

BerichtGeplaatst: maandag 14 juli 2014, 21:16
BerichtOnderwerp: Emoticons

Ik gebruik inderdaad Google Chrome. Dat werkt een stuk sneller dan Internet Explorer, en die laatste schijnt ook niet helemaal veilig te zijn. Firefox heb ik niet geïnstalleerd. Maar ik zou het fijn vinden als dit ook binnen Chrome werkend kan worden gemaakt.
Naar boven

Auteur Bericht
ARNOUT538 (39)

BerichtGeplaatst: zondag 13 juli 2014, 20:38
BerichtOnderwerp: Emoticons

Hallo,

Iemand enig idee hoe ik die emoticons in mijn email zet? Smiley die vol vragen zit Ik zie ze hier in het forum wel staan, maar bij de mail niet. Het is dan 'gokken' welke symbolen je moet gebruiken. Kunnen deze er ook bij gezet worden?

Groet, Arnout
Naar boven

Auteur Bericht
ARNOUT538 (39)

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 januari 2014, 17:37
BerichtOnderwerp: Christianmatch is toe aan een nieuwe jas!

Naar aanleiding van de oproep hierbij een idee wat ik al een keer gemaild heb naar de redactie. Zoeken in profielen op afstand ipv op regio (zoals op funkyfish bv kan). Als je leden in je eigen regio zoekt (Enschede in mijn geval), krijg je vaak maar heel weinig resultaten. Het alternatief is dan dat je het hele land doorzoekt, maar dat is vaak dan weer te ver weg.

De redactie heeft mij trouwens gemaild dat ze dit willen veranderen. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ARNOUT538 (39)

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 augustus 2013, 20:17
BerichtOnderwerp: Minder dan 1 op 10

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op CM en heb al verschillende mailtjes verstuurd. Bovenstaande heb ik gelezen (en er iets mee gedaan), maar toch vraag ik me af waarom ik geen reacties krijg.

Groet, Arnout
Naar boven

Auteur Bericht
ARNOUT538 (39)

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 augustus 2013, 20:03
BerichtOnderwerp: Zou het haalbaar zijn ...?

Mijn eerste berichtje op het forum als nieuw lid Knipoog smiley

Ik heb ook wel eens van die datingsite gehoord (1vandaag geloof ik) en volgens mij is het wel waar. Het is een site voor mensen die graag een relatie willen, maar om de een of andere reden geen seks kunnen of willen hebben.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van ARNOUT538
Pagina 1 van 1