Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 5 november 2012, 12:49
Onderwerp: BZV Topic
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Dat oordeel mogen wij gelukkig ook helemaal niet vellen, en inderdaad, dat is iets tussen de persoon zelf en God. Ik ben er enkel zelf door mn eigen verleden (gescheiden en hertrouwd) wel anders tegenaan gaan kijken en ik wil niet met 2 maten meten. Ik kan het ook niet goedkeuren maar met mn eigen verleden kan ik ook niet de eerste steen gooien zeg maar. |
Uiteindelijk doen we allemaal zonde Annette. Niemand kan die eerste steen echt gooien. Daarom is het ook weer bevrijdend dat wij niet hoeven te oordelen.
Hihi we dwalen wel lekker af
Wat is jullie favoriete boer nu nadat we hebben meer van ze hebben gezien en ook hun keuzes hebben gemaakt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 5 november 2012, 00:07
|
|
|
JOCHEBED148 schreef: | Ik heb heel het programma vanavond helaas niet kunnen volgen . Wilma ken ik al heel lang....maar ik heb swaen op facebook ook leren kennen als een ongelooflijk lieve schat......wat is dat moeilijk dan he..... |
Ja ik vond het toch ook wel een beetje zielig voor Swaen. Ga je het nog wel kijken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 5 november 2012, 00:03
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Klopt hoor, maar zou dat dan voor de gescheiden mensen ook niet gelden? Daar staan ook duidelijke dingen over in de bijbel. |
Annette, dat vind ik heel moeilijk te zeggen. Ik kan geen oordeel vellen. Op dit moment in mijn leven weet ik er nog onvoldoende vanaf dus ga ik geen uitspraken doen. Ik probeer God erin te vertrouwen. Hij bied uitkomst! En misschien is het wel een zaak tussen God en die persoon zelf.
Maar ik probeer me er nu wel op een afstand van te houden (willem). Een stukje zelfbescherming voor de wereld. We zijn tenslotte apart gezet. Ik weet dat het vaak genoeg nog op mijn pad komt hoor maar om dit nou als entertainment te gaan zien gaat voor mij te ver.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 november 2012, 21:49
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Volg je Klaas en Willem niet omdat het homo's zijn? Nee toch? |
Eigenlijk is het wel de reden. Ik zie ze wel zo nu en dan maar meestal speel ik die momenten met mijn mobiel. Ik merk dat ik ze heel schattig vind samen maar ik ben het er niet mee eens. Dus het is er toch een beetje afstand van proberen te houden. Snapje Willemijn?
Het is heel leuk en fijn voor die mensen om het taboe te doorbreken maar als ik in mijn bijbel lees kom ik toch echt wel een groot taboe erop tegen. Dan heb ik het over praktiserende natuurlijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 november 2012, 21:31
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Nou, dat gaat hem niet worden denk ik....romantiek wat is dat?
Ik vond Klaas ook nog niet zo enthousiast of leek dat zo? |
Ik vond ze er best wel als vrienden uitzien. Niet echt meer ofzo. Maar Klaas en Willem volg ik eigenlijk niet zo. Ik vond Jeanet er ook niet bijster verliefd uitzien trouwens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 november 2012, 18:52
Onderwerp: Kees kraayenoord
|
|
|
Ik begrijp heel goed wat je bedoelt Jochebed! Dat nummer deed hij toen ook zo prachtig. Maar succes!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 18:23
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Mijn mooiste moment was net ; ik kreeg een prachtig boeket rode rozen van een aantal lieve cmmers als steun in mijn privé omstandigheden....... Ik was er stil van en wat lief..........En stil ben ik niet gauw..... Dit is echt omzien naar elkaar..........wat mooi om dat zo te ervaren..... |
Wauw wat lief! Sterkte met waar je mee zit Willemijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 17:18
|
|
|
Mooiste moment van vandaag was tot nu toe wel even samen met mijn nicht en haar man en kids in de leuke speeltuin hier in het zonnetje zitten. En gewoon even praten met elkaar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 18:05
|
|
|
Henrieke heeft haar gevoelens uitgesproken! Wat zag ze er verliefd uit. Heerlijk weggezwijmeld heb ik! De rest van de aflevering ging een beetje aan me voorbij afgezien van Martin. Wat een leuke vent is het. Ik hoop stiekem ook wel dat hij voor Wilma kiest. Mooi om te zien hoe zij met de kinderen omgaat!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 18:19
Onderwerp: poesjes
|
|
|
waarom kijk ik dit??? En ook: waarom kijk jij dit Rolf? haha het slaat echt nergens op! lekker zinloos youtube kijken. Maar ze zijn wél schattig hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 00:16
|
|
|
Ik merk dat ik anders naar dit seizoen kijk dan naar het vorige. Toch wel vanwege Willem die er in zit. Alle heisa in de krant, en gesprekken die er over gaan, doen me toch wel met voorzichtiger ogen kijken naar het programma.
Ik merk dat ik alleen kan genieten van Henrieke, Henk en Martin. Wel jammer hoor dat Henrieke misschien wel niemand vind. Maar zal er toch nog een doorbraak komen?? Daar wacht ik wel op! Hilarisch was wel dat er op de app van BzV een uitleg werd gegeven over waarom ze nog steeds sate aten bij Aad. Was de wraaksate dan wel doorgekomen of was het toeval?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 23:41
|
|
|
Een mooi moment was om toch maar weer eens achter mn laptop te kruipen om een brief aan mijn sponsorkindje te sturen. Dat doe ik écht veel te weinig.. Meteen ook verzonden. Voelt fijn om te weten hoe erg dat gewaardeerd word.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 22:00
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Als je besluit om een katje te nemen, zou je dan eerst eens in het asiel willen gaan kijken? Daar zitten zoveel katten met smart te wachten! En sowieso een dier via marktplaats zou ik nooit doen! |
Haha nee ik ben op dit moment gewoon nog aan het zwijmelen bij de gedachte. Het echte beslissen kan nog wel een poos duren.
Maar dan denk ik ook wel dat ik naar een asiel zou gaan maar ik weet het echt nog niet! Ben zelf ook wel een beetje er gek op. Maar het betekend wel dat ik een hoop vrijheid opgeef. Ben pas net deze zomer op mezelf gaan wonen dus dat waardeer ik nog erg.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 18:54
|
|
|
Was ik nou net op Marktplaats stiekem naar katten aan het kijken. Ik twijfel nog hoor! T kost zoveel. Maar wat heerlijk idioot dat filmpje!
Kom we gaan tegen de uien aan piesen!
Deze kan trouwens niet ontbreken! http://www.youtube.com/watch?v=Qit3ALTelOo
Laatst aangepast door
|
LIELIE972
|
op maandag 15 oktober 2012, 18:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 00:19
Onderwerp: Raadsels
|
|
|
BART347 schreef: | nog niemand een antwoord...
hier een tip: de tijdsduur is 14,5 minuten, de kat legt daarbij 1 meter meer af dan nodig. nu nog de vraag: waarom?
(denk aan t belletje aan zijn staart) |
Makkelijk. Als hij de eerste sprong maakt dan springt hij 1 meter. Hij schrikt daarvan en de volgende is het meteen 2 meter. Dan blijft hij in de even getallen maar die ene meter erbij opgeteld die hij al had afgelegd maakt dat hij uiteindelijk op een oneven aantal meters uitkomt. Toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 00:11
Onderwerp: Humor
|
|
|
ROLF230 schreef: | Ik geef het op...christenen hebben blijkbaar geen humor. Ach ja, in de Bijbel kom je ook weinig humor tegen, dus jullie zullen wel gelijk hebben. |
Misschien heb je het gras gewoon voor iedereen zn voeten weggemaaid en denken ze allemaal dat jij het dak daardoor op kan. Rolf en de fiets op het dak. Fiets je al rondjes?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 1 oktober 2012, 00:21
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Yes,Barry dr uit en Bert deed zn mond open Aad werd op zn plek gezet door een der vrouwen......die rooie wangetjes stonden hem eeeenig......
Die paardenmadam van Martin kwam hard over,die moet hij dus effetjes wegstemmen......
De rest van de boeren vielen een beetje weg,kwam niks bijzonders uit.
En dát vond ik er van! |
Ik was echt blij dat Barry eruit ging! Die andere twee zijn veel leuker bij Henrieke. Toch zie ik wel een bepaalde klik tussen Swaen (paardenmadam) en Martin. Maar ik heb nog niet een voorkeur bij de andere boeren. Aad is gewoon niet zo een leuke man vind ik. Henk is een schatje Zn vrouwen kan ik nog niet echt over oordelen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 mei 2012, 14:53
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik miste de wat spannender boeren,de beetje gekke types.....ik vond ze redelijk saai.......maar we zullen zien wat er nog volgt ! |
Wat ik mij afvraag is of er mensen van hier ook brieven schrijven. Maar Henk en die pa van Anne zullen zeker wel de meeste brieven krijgen. Leanne, wat vond je dan van de tweeling?
|
|
Naar boven |
|
|