Auteur |
Bericht |
|
JOCHEBED148
|
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 17:03
|
|
|
Ik vraag me wat af...EO jongerendag 2012..... Kees Kraayenoord was daar en zong een lied : Hoe groot zijt Gij.. Dat lied heeft mijn leven op zn kop gezet.....
En nu....weet iemand of die EO jongerendag opgenomen is, of er een cd tje van gemaakt is? En zo ja...weet iemand titel of zo? Ik zou erg blij zijn als ik het ergens kan bestellen....wie weet raad?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 17:16
|
|
|
JOCHEBED148 schreef: | Ik vraag me wat af...EO jongerendag 2012..... Kees Kraayenoord was daar en zong een lied : Hoe groot zijt Gij.. Dat lied heeft mijn leven op zn kop gezet.....
En nu....weet iemand of die EO jongerendag opgenomen is, of er een cd tje van gemaakt is? En zo ja...weet iemand titel of zo? Ik zou erg blij zijn als ik het ergens kan bestellen....wie weet raad? |
Wel eens gehoord van uitzending gemist??? Effe downloaden!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 17:21
|
|
|
JOCHEBED148 schreef: | Ik vraag me wat af...EO jongerendag 2012..... Kees Kraayenoord was daar en zong een lied : Hoe groot zijt Gij.. Dat lied heeft mijn leven op zn kop gezet.....
En nu....weet iemand of die EO jongerendag opgenomen is, of er een cd tje van gemaakt is? En zo ja...weet iemand titel of zo? Ik zou erg blij zijn als ik het ergens kan bestellen....wie weet raad? |
Kijk eens op YouTube.
http://youtu.be/r7ixfj1n43k
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op maandag 29 oktober 2012, 17:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 17:25
|
|
|
Volgens mij is er de laatste jaren geen live CD/DVD van de Jongerendag gemaakt, en de stukjes op Youtube zijn w.b. geluid/beeld kwalitatief niet zo sterk. Het lied zelf vind je op zijn CD "Het is volbracht", óók live gezongen, maar dan niet op de Jongerendag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOCHEBED148
|
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 18:25
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Volgens mij is er de laatste jaren geen live CD/DVD van de Jongerendag gemaakt, en de stukjes op Youtube zijn w.b. geluid/beeld kwalitatief niet zo sterk. Het lied zelf vind je op zijn CD "Het is volbracht", óók live gezongen, maar dan niet op de Jongerendag. |
Dank je Steentje....maar zo mooi als toen, op die jongerendag....wat was dat giga mooi....!!! Zal wel effe bij de E.O . informeren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 23:27
|
|
|
Hoor jij niet naar de ouderendag te gaan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOCHEBED148
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 10:30
|
|
|
INGE721 schreef: | Hoor jij niet naar de ouderendag te gaan? |
Hihi....klopt Inge, ik ben er ook niet bij geweest hoor! Zat lekker voor de buis te hangen, heeeeeeeeeeeeeel de dag! Dan is het net een klein beetje of je erbij bent he.....(mijn dochters zaten er wel!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIELIE972
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 november 2012, 14:42
|
|
|
Was het misschien het nummer hoe groot zijt gij dat op de cd Het is volbracht staat? http://www.youtube.com/watch?v=JuB3Hc55U2A is een supernummer! Met de liefde wint tour zong hij het ook.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOCHEBED148
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 november 2012, 16:48
|
|
|
Klopt helemaal Lielie, alleen....eh...toen...daar in het Gelredome in Arnhem, zong hij het live met zijn band!!!!! En dat had toch zo heeeeeeel veel meer power, geestkracht, enthousiastme, overtuiging, pffff weet er geen woorden voor...maar juist naar DIE uitvoering ben ik op zoek....hoop hem ooit te vinden! Maar dank je wel voor je tip he!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIELIE972
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 november 2012, 18:52
|
|
|
Ik begrijp heel goed wat je bedoelt Jochebed! Dat nummer deed hij toen ook zo prachtig. Maar succes!
|
|
Naar boven |
|
|