Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 februari 2012, 11:37
Onderwerp: vraag
|
|
|
HENKWAL969 schreef: | Er staat in de Bijbel zoiets van 'Wie zonder zonde is werpe de eerste steen'.
Ik ken eigenlijk nauwelijks christenen die in het verleden geen fouten of verkeerde beslissingen genomen hebben. Wel ken ik van die mensen die altijd de vinger naar de fouten van andere mensen wijzen.
Dan vraag ik me af: "Zouden zij de eerste steen mogen werpen???" |
[quote] amen! @johanna, is het met een bekende donor gegaan? Prive of kliniek? Heftig onderwerp BAM. Ik dacht er ook aan....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 12:32
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Je hebt hier een mooi maar ook pittig onderwerp aangezwengeld! Als je partner zulke dingen wil gaan doen is mijn eerste vraag hebben ze samen overlegt of deed hij het al voordat hi
Er is geen persoon slechts vb
Zou ik voor een sperma donor gaan? nee ik niet maar dat is meer gevoelsmatig! En al helemaal niet als ongehuwde vrouw, en het lijkt me voor de man heel moeilijk in de wetenschap te moeten leven dat je vrouw zwanger is van het zaad van een onbekende man! |
En als alleengaande?
Eerlijk gezegd weet ik niet of kinderloosheid Gods wil is Net als dat ongehuwd niet altijd een keus of Gods wil is
Sommige dingen vergen een duwtje in de rug. Nee niemand wil voor God spelen,maar CM dus ook niet?? Waarom een ivf behandeling of donor( eicel, zaadcel) wel?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 12:04
|
|
|
MOMO697 schreef: | Lijkt me erg moeilijk voor de partner. Er lopen wel onderdeeltjes van je man rond. Mijn broer is ook donor gewest maar speelt ook een rol in het leven van zijn dochter. Bovendien heeft hij geen relat ie. |
Heeft je broer kinderen van zichzelf? Heeft hij geen partner om deze reden? Als hij een rol speelt en het zijn dochter is, dan is hij vader...
@lianne, kinderloosheid is niet altijd door een ziekte hoor en ivf heb ik niets op tegen Maakt sommige erg blij
Pleegouder is ook mooi, elkaars weg respecteren is belangrijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 februari 2012, 23:56
|