Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 maart 2012, 08:01
Onderwerp: Uw liefde is zo groot......!
|
|
|
Uw Trouw is zo onbegrijpelijk groot! De vreugde van de mens, die getuigenis spreek in het leven! Die laat zien hoe kostbaar U bent Diepe gebeden, traan over je gezicht Verlangen naar U , O God! Hij die u leidt is getrouw Tot het einde toe! De woorden die jij sprak Is de liefde voor de Here
Johannie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 maart 2012, 20:01
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
heerlijk een eind gewandeld en foto's gemaakt van bloemen...!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 15:01
Onderwerp: Een mooie leeftijd
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Dit deed mij denken aan het volgende verhaal....
Een vrouw ...ongeneselijk ziek. Maar ze kon en wilde er over praten... Ze verlangde (bij tijden) naar dat hemelse vaderland te mogen gaan. Al die aardse lichamelijke pijnen omruilen voor hemelse vreugde... Ze had in haar leven heel veel meegemaakt, waarbij ze ook vele keren was verhuisd. Zelf zei ze daarvan dat verhuizen niet altijd nodig was, maar voor haar ook een hoop op een ander..misschien betere toekomst. Altijd op de vlucht (zei ze) Tot 2 dagen voor haar dood... ""Dan hoef ik ook nooit meer te verhuizen....Immers in het Huis van Mijn Vader zijn vele woningen!!!"" Op de begrafenis werd ook Wat de toekomst brenge mogen...gezongen...
Daarvan had ze ook gezegd...""Ik ga een mooie toekomst tegemoet!!""
Iets wat wij....niet altijd met zekerheid kunnen en durven zeggen... Mooi om deze getuigenis te horen... |
Mooie getuigenis!!!
Mijn moeder ligt nu op haar sterfbed, straks heb ik afscheid van haar genomen ze hield mij vast en ze zei"ik ga naar huis, moeder is daar ook". Ze is 95 jaar, ze zei altijd 'God is getrouw"! Ik heb er rust en vrede ermee, het is goed zo! lieve groet Joannie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 17:18
|
|
|
Mijn trooster zingt de liederen in mijn hart. Ik neuriƫnd mee, de woorden ik ken ze niet maar het voelt zo lekker
En dan de woorden De Heer is mijn Herder mij ontbreekt niets In grazige weiden dat deuntje blijft aan de gang de woorden die ik zing ik wordt gesterkt komt door Door de trooster die zingt in mijn hart!
En ik............. ik zing zachtjes mee!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 17:17
|
|
|
Verdriet
Wat kan het per dag per uur per minuut zoveel verschillen
De ochtend begon goed De ochtend was fijn een mooie gloed buiten aan de wolken genietend van de zon die steekt in mij ogen Het deed mij goed
De verdriet die binnen gleed zonder te beseffen het gevoel een ander gevoel het werd ijzig ondanks de zon scheen werd het koud binnen in mij!
een moment opgave een tel, of nog langer langzaam kom het weer goed even naar mijn geliefde even netjes maken de graf met mooie bloemen praat zachtjes tegen hem of in mijzelf het is net hoe je bekijkt met goed gevoel zachtjes zeg ik dan je ligt er weer mooi erbij!
Met voldaan gevoel toch weer blijheid en dankbaar heid God is goed , God is liefde....................................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 17:16
|
|
|
Liefde Door stroomt mijn hart,
Liefde die zo kostbaar is zo zuiver en rein Dat kan alleen Van God komen! Liefde zoveel liefde zoveel meer die door je heen stroomt
De liefde die over heen stroomt De liefde die verder gegeven mag worden aan ieder van ons Het is zo kostbare liefde van God
Bijzondere getuigenissen gebeuren Ze zijn gezaaid Door de Here en ik ik mag de vruchten van gebruiken Gebruiken in de wijsheid van de Here
God is goed God is getrouw God geeft genade, God is liefde Voor eeuwig
Joannie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 17:10
Onderwerp: soms ook hoopvol en blij
|
|
|
SIMON253 schreef: | Als jongenzocht ik het oude kind van God weleens op. Hij had een kamer in het bejaardenhuis. Op de grote tafel lag een theedoek met een opengeslagen Bijbel. En er waren weinig verloren momenten voor hem. Telkens dwaalden zijn ogen naar Gods woorden. Soms maakte het hem verdrietig en klein. Soms ook hoopvol en blij. Hij leeft niet meer. Maar wat had ik als jongen een respect voor hem. Dat was nou kind van God zijn, dacht ik: Alle tijd hebben voor God. |
Mooi!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 10:51
Onderwerp: armoede in nederland
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Is wel zo Joannie, maar het spreekwoord luidt: Vertrouw op God maar zet je fiets op slot....... Ook praktisch blijven denken is niet verkeerd hoor! En wat is er mis met een pittige discussie? Is toch juist boeiend? En daar is een forum ook voor.... |
Ja, dat is ook wel weer zo !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 10:31
|
|
|
HANNAH810 schreef: | die ervaring deel ik met je, joannie; een wonderlijk en veilig gevoel is dat, he? |
Ja heerlijk Hannah!
Inplaats discussie te voeren of elkaar af te katten, Vertouw op de Here en wees goed voor je naaste! Help elkander juist, ondersteun elkaar! Heel menselijk voor elkaar te zijn!
Joannie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 01:12
|
|
|
Als ik zie hoe ik rond kom, ben ik dankbaar! Ik leef alleen, ok ik kan niet alles,toch ben ik dankbaar! Als ik zie hoe God royaal is en steeds mij weer bij staat, dan sta ik verwonderd! Soms zo maar onverwacht, staat iemand voor de deur of ze bellen en zeggen, kom je bij ons eten? Soms heb ik slapeloze nachten gehad en mij afgevraagd hoe ga ik dat bekostigen en in gebed gegaan en de oplossing kwam, anders dan ik verwacht, het kwam goed! Soms kan het gewoon niet, dan denk ik volgende keer weer beter! Dan laat ik gewoon dat andere staan, dat komt later wel weer! Ik ben God dankbaar, Hij voorziet mijn noden, elke dag weer! groet Joannie
Laatst aangepast door
|
JOHANNIE786
|
op donderdag 15 maart 2012, 01:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 maart 2012, 19:40
|
|
|
Lieve Vader
Dank U voor de nieuwe dag die al zo vroeg begon
Dank U dat wij weer gezond op mogen staan.
Dank U Dat we weer bij u mogen komen, Met onze gedachten met onze vragen
Dank U dat wij onze dierbare bij U mogen brengen
Dank U Dat wij U danken mag
Amen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 maart 2012, 19:39
|
|
|
De Zee
De wind waait zo krachtig. Rondom om mij heen,
Ver in de diepte aan de horizon. Vaart een schip, die net zo dichtbij was.
De zon die doorheen straalt, samen met de krachtige wind. Voelt zo gelukzalig, de lucht die je in ademt, voelt zo zuiver.
De water die golvend naar je toekomt, schuimkopjes, tot aan je voet. Biddend en dankbaar, Dat je dit prachtige schouwspel veel met je doet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 maart 2012, 19:36
|
|
|
Gebogen beleid ik mijn zonden Naar U o Heer U neemt ze weg bij mij
Blijmoedig mag ik zijn Dankbaar voor Uw genade Vandaag een mooie gezegende dag Prijs ik Uw Naam O God van de liefde O God Ik prijs U
Uw genade is zo groot Ik mag Het licht van U dragen uit mij dragen Doorgeven naar de anderen die verlangen naar de licht en waar ik ook kom U zal verder gaan Waar de zaad al gestrooid is.
Ik mag zaaien en bidden voor de mensen die U zo lief heeft U laat de mensen zien Door mijn ogen En ik mag van U zoveel O God God van liefde
Amen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 maart 2012, 19:35
|
|
|
Al mijn zorgen leg ik neer bij U o Heer, van nu tot verleden!
Uw Handen hou ik vast, Uw hand die mij beschermt, Uw liefde is zo groot, Uw liefde zit zoveel kracht!
Al mijn dagen zijn bij U o Heer, van nu tot in heden
Vader ik dank U DAnk U voor alles wat U voor mij doet U bent het die mij redt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 maart 2012, 14:24
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=xT3Q0ocEZ-A&feature=related
stijgt op als een arend kracht van Uw liefde
Dit is mijn hou vast, te weten dat God mij altijd draagt!!! groetjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 maart 2012, 14:06
Onderwerp: de vlinder
|
|
|
Een gedicht komt uit de diepste van je ziel!
Het is jouw waarheid, jou gevoel, al begrijpen de andere niet Er zullen altijd mensen erbij zijn die juist geraakt zijn, van jou Gedicht!
Alleen de Here God Kent onze waarheid onze diepste ziel! Hij kent jou beter dan jezelf je eigen kent!
Heb respect voor elkaar en ieder die in Here God gelooft heeft zijn eigen waarheid! God heeft voor ieder Zijn eigen weg, Al begrijpen we elkaar vaak niet goed! Leg het bij de Here neer, Hij heeft de antwoord En Hij zal jou.......... de antwoord geven Als de tijd rijp is....!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|