Auteur |
Bericht |
|
JOHANNIE786
|
|
Geplaatst: woensdag 14 maart 2012, 19:35
|
|
|
Al mijn zorgen leg ik neer bij U o Heer, van nu tot verleden!
Uw Handen hou ik vast, Uw hand die mij beschermt, Uw liefde is zo groot, Uw liefde zit zoveel kracht!
Al mijn dagen zijn bij U o Heer, van nu tot in heden
Vader ik dank U DAnk U voor alles wat U voor mij doet U bent het die mij redt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOHANNIE786
|
|
Geplaatst: woensdag 14 maart 2012, 19:36
|
|
|
Gebogen beleid ik mijn zonden Naar U o Heer U neemt ze weg bij mij
Blijmoedig mag ik zijn Dankbaar voor Uw genade Vandaag een mooie gezegende dag Prijs ik Uw Naam O God van de liefde O God Ik prijs U
Uw genade is zo groot Ik mag Het licht van U dragen uit mij dragen Doorgeven naar de anderen die verlangen naar de licht en waar ik ook kom U zal verder gaan Waar de zaad al gestrooid is.
Ik mag zaaien en bidden voor de mensen die U zo lief heeft U laat de mensen zien Door mijn ogen En ik mag van U zoveel O God God van liefde
Amen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOHANNIE786
|
|
Geplaatst: woensdag 14 maart 2012, 19:39
|
|
|
De Zee
De wind waait zo krachtig. Rondom om mij heen,
Ver in de diepte aan de horizon. Vaart een schip, die net zo dichtbij was.
De zon die doorheen straalt, samen met de krachtige wind. Voelt zo gelukzalig, de lucht die je in ademt, voelt zo zuiver.
De water die golvend naar je toekomt, schuimkopjes, tot aan je voet. Biddend en dankbaar, Dat je dit prachtige schouwspel veel met je doet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOHANNIE786
|
|
Geplaatst: woensdag 14 maart 2012, 19:40
|
|
|
Lieve Vader
Dank U voor de nieuwe dag die al zo vroeg begon
Dank U dat wij weer gezond op mogen staan.
Dank U Dat we weer bij u mogen komen, Met onze gedachten met onze vragen
Dank U dat wij onze dierbare bij U mogen brengen
Dank U Dat wij U danken mag
Amen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOHANNIE786
|
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 17:16
|
|
|
Liefde Door stroomt mijn hart,
Liefde die zo kostbaar is zo zuiver en rein Dat kan alleen Van God komen! Liefde zoveel liefde zoveel meer die door je heen stroomt
De liefde die over heen stroomt De liefde die verder gegeven mag worden aan ieder van ons Het is zo kostbare liefde van God
Bijzondere getuigenissen gebeuren Ze zijn gezaaid Door de Here en ik ik mag de vruchten van gebruiken Gebruiken in de wijsheid van de Here
God is goed God is getrouw God geeft genade, God is liefde Voor eeuwig
Joannie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOHANNIE786
|
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 17:17
|
|
|
Verdriet
Wat kan het per dag per uur per minuut zoveel verschillen
De ochtend begon goed De ochtend was fijn een mooie gloed buiten aan de wolken genietend van de zon die steekt in mij ogen Het deed mij goed
De verdriet die binnen gleed zonder te beseffen het gevoel een ander gevoel het werd ijzig ondanks de zon scheen werd het koud binnen in mij!
een moment opgave een tel, of nog langer langzaam kom het weer goed even naar mijn geliefde even netjes maken de graf met mooie bloemen praat zachtjes tegen hem of in mijzelf het is net hoe je bekijkt met goed gevoel zachtjes zeg ik dan je ligt er weer mooi erbij!
Met voldaan gevoel toch weer blijheid en dankbaar heid God is goed , God is liefde....................................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOHANNIE786
|
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 17:18
|
|
|
Mijn trooster zingt de liederen in mijn hart. Ik neuriƫnd mee, de woorden ik ken ze niet maar het voelt zo lekker
En dan de woorden De Heer is mijn Herder mij ontbreekt niets In grazige weiden dat deuntje blijft aan de gang de woorden die ik zing ik wordt gesterkt komt door Door de trooster die zingt in mijn hart!
En ik............. ik zing zachtjes mee!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOHANNIE786
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 maart 2012, 08:01
|
|
|
Uw Trouw is zo onbegrijpelijk groot! De vreugde van de mens, die getuigenis spreek in het leven! Die laat zien hoe kostbaar U bent Diepe gebeden, traan over je gezicht Verlangen naar U , O God! Hij die u leidt is getrouw Tot het einde toe! De woorden die jij sprak Is de liefde voor de Here
Johannie
|
|
Naar boven |
|
|