ChristianMatch

Forum

Berichten van EASYGOO551
ChristianMatch forum index » Berichten van EASYGOO551
Auteur Bericht
EASYGOO551 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 19:30
BerichtOnderwerp: Wanneer blokkeren???

RENATE619 schreef:
Ik hoor de laatste tijd steeds vaker dat mensen elkaar blokkeren op de site. Zelf doe ik dit alleen als het echt niet anders kan, als iemand mijn 'nee' niet begrijpt.

Hoe kijken jullie hier tegenaan?

Er zijn veel redenen voor mensen om te blokkeren, anders zou dat niet zo vaak gebeuren. Misschien moet je ook kunnen deblokeren, maar ik weet niet of die functie bestaat.

Ik blokker alleen mensen als ze onbeschoft in letterlijk taalgebruik zijn of als er geen respect uit het traalgebuikt of reacties klinkt/komt

Maar als ik het een beetje aanvoel geeft het ook aan, hoeveel kansen geef je iemand om dingen uit te leggen. Ik denk als je overgevoelig bent voor bepaalde zaken en je blokkeert redellijk snel is het mijns inziens verstandig om je af te vragen waarom je dit zo doet ? Ook lijkt me zoiets als navragen een goeie, want het kan best zijn dat de intenties van een ander "onschuldig" interpreteerbaar zijn. Bij voorbaat is het niet slim om je kwetsbaar op te stellen als je gevoelig bent. Als je daar last van hebt zou ik eerst een curses volgen die je echt helpt om beter zicht te krijgen op je gevoelsleven. Waarom zouden we huiverig moeten zijn om hier een stuk correctie te kunnen ontvangen ? Overigens kunnen gevoelns wel waar zijn, maar vaak brengen ze je wel af van "DE Ware "
Stabiliteit moet je niet zoeken in gevoelens, dat is een blibberig terrein.
sowieso als je niet geloofs in iemands woorden, hoe kun je ooit genieten van zo iemand ?? Het begrijpen van jezelf met a l je dingen is essentieel !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EASYGOO551 (61)

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 23:21
BerichtOnderwerp: Gebedsgenezing zin of onzin?

Wat me zo verbaast is dat christenen niet inzien als ze Jezus volgen ze deze dingen niet bezigen.
Belangerijker is in wiens naam worden mensen genezen ?
Zijn we vergeten dat 60 % van de evangelieen gevuld is met genezingswonderen die Jezus zelf verricht. Als je vader, moeder of kind genezen wordt van een ernstige ziekte dan vraag jeje niet meer af of het zin heeft ofdat het onzin is, dat lijkt me wel duidelijk !!

Als God goed is, dan lijkt het me aannemelijk dat God mensen wil genezen.
Echter blijft God af van onze vrije wil en ons geloof.
Als je het niet kunt of wilt geloven gaat God je heus niet forceren.
Daarvoor heeft God een enorm respect voor je vrije wil van de mens.

Het probleem met nederlanders is dat ze zitten met een verstandsgeloof, dan gebeurt er ook niets.
Paulus schrijft; "geloof komt door het woord van Christus"!
Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van EASYGOO551
Pagina 1 van 1