ChristianMatch

Forum

Berichten van ELICEMOI790
ChristianMatch forum index » Berichten van ELICEMOI790
Auteur Bericht
ELICEMOI790 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 april 2012, 03:19
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk

[i]Weten jullie, dat het voor velen , heel goed is dit te lezen, te weten hoe een ander met zijn/haar gevoelens op seksueel gebied omgaat? Een Christen wil zijn, zichzelf liefhebben en ons naasten, en GOD boven alles? Welk een struikelblok dit onderwerp voor velen -allen- is? "het is niet goed dat de mens alleen is....", HIJ wist heel goed hoe wij in elkaar zitten! En waar is dan de middenweg...het grijze vlak...wie keurt wie goed, of fout...!?

Dit schrijven is een reaktie op Willemijn en Zeeland...

Laatst aangepast door
ELICEMOI790
op zaterdag 28 april 2012, 03:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ELICEMOI790 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 april 2012, 00:05
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

Vanavond samen het pesach maaltijd herdacht, gedachten uitwisselen, heerlijk! En nu lekker slapen hoop ik, om morgen fris en proper de voorberijding en te treffen voor mjn zijlweekeinde op t IJselmeer, hatsikide!
Naar boven

Auteur Bericht
ELICEMOI790 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 april 2012, 21:00
BerichtOnderwerp: Geen dating meer als je geen seks wilt?

Sex voor t huwlijk.....Ja dat kan!
Of je daar een gelukkiger mens van word en of God daar mee behaagd?
Het heeft mij niet gelukkiger gemaakt, en mijn verhouding met God is er nu na die ervaringen niet om veranderd, nu zeg ik, geniet van wat God op ons pad brent, of wij opzoeken, maar wees vooral eerlijk naar jezelf!
Wel vind ik het moraal...-van dit verhaal-, dat het niet alleen om de sex moet draaien zal ik maar zeggen!
Naar boven

Auteur Bericht
ELICEMOI790 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 april 2012, 15:17
BerichtOnderwerp: kinderen

Goeie middag lieve mensen, dit alles zo gelezen te hebben, blijft er wienig over voor de kinderen dan hun weg in deze scheidings situaties te vinden, dat is zo verschillend per kind, willen ze pleasen of gewoon boos zijn, schoppen of als maar de goedkeuring zoeken, vader of moeder, niet altijd zijn ze beiden de oorzaak van de breuk, laat ik dat even vooropstellen, als ik zo vrij mag zijn, en de hand boven het hoofd van de (ex) partner houden, houd je niet vol, daar lijden zeer zeker de kinderen ook onder, is gebleken. Vaak krijgen de ouders, of een van beiden zo'n ópdonder'dat ze niet meer zo handelen als ze wel zouden willen, hoewel tijdelijk, maar toch, dat ook geeft verwariing en, in mijn situatie grote verwijdering. "Wie het weet mag het zeggen...".zij mijn moeder altijd, en het is waar, een ander weet het goed te vertellen, wat ook weer tot verwarring leid, maar hoe de situatie en de omstandigheden in goede banen te lijden..... Smiley die vol vragen zit
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van ELICEMOI790
Pagina 1 van 1