ChristianMatch

Forum

Berichten van HENDRIKA947
ChristianMatch forum index » Berichten van HENDRIKA947
Auteur Bericht
HENDRIKA947 (54)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 10:18
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

HERMAN388 schreef:
Rekening voor mijn oudste dochter is net binnen van autogarage.
Koppeling was kapot geschat 400 euro
Maar ja, ze heeft trouwplannen Boze smiley

Valt dit nog binnen jou zorg of buiten jou zorg
en is het zorg van de a.s
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENDRIKA947 (54)

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 19:17
BerichtOnderwerp: Boze mail, geen mogelijkheid om te antwoorden ....

Hallo mijn vraag is?
Is het, het waard? Want, wat de reden ook moge zijn dat iemand je gaat blokken, en natuurlijk voelt dat niet fijn, alleen door dingen hier te zetten
kun je ook iets uitlokken. en dan kun je je afvragen is het dat allemaal
waard als het om een mopje gaat?

Ooit had ik "een vriend" (althans dacht ik) en heb ik iets op een forum gezet mijn "vriend" zei, doen!!! als grapje moet kunnen. De gevolgen waren echt niet lollig, voor degene waar het om ging niet, voor mijn "vriend" niet en voor mij ook niet. Alle partijen werden gekwetst misschien niet zozeer om "de grap" maar wel om wat er later mee gebeurde misschien mede door toe doen van anderen. Om een lang verhaal kort te maken, dat is mijn mening ook in deze, het is het niet waard! Mijn "vriend" wou mijn "vriend" niet meer zijn en ik snapte niet waarom omdat hij en ik persoonlijk geen ruzie hebben/hadden gehad maar toch door "iets" is dat zijn standpunt geworden. Dan kan ik kwaad zijn en me in 100 bochten willen wringen om alles weer goed te krijgen maar zo werkt dat dan niet. Ik kan hem de schuld geven omdat hij zei: doen!!! grapje!!! maar ik ben/blijf degene die het gezet heeft. Blij ben ik te zien hoe het "mijn vriend" tegenwoordig vergaat. Jammer vind ik het hoe het gelopen is. Mij was het, het niet waard!

Je gevoelens snap ik ook als je op die wijze niet kan reageren dat is erg vervelend. Alleen als een persoon daarvoor kiest dan zou ik het maar respecteren, je weet tenslotte ook niet hoe die ander zich er nu bij voelt, respect voor elkaar heeft er niets mee te maken of je het eens bent met elkaar, lijkt mij.

Het gaat hier om een mopje lees ik, deze heb ik niet gelezen, alleen denk
ik dat God wel tegen een mopje kan, zo kleinzerig zal die vast niet zijn.
Of zou Hij zich bezighouden met dat soort kleinigheden?
Misschien maken wij als mensen "het geloof en God" moeilijker dan het is.
Er staat ergens ook niet voor niets, wees/wordt als een kind.

Laatst aangepast door
HENDRIKA947
op maandag 22 augustus 2011, 19:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van HENDRIKA947
Pagina 1 van 1