Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 00:06
Onderwerp: Het verhaal van?
|
|
|
Zwemmen zal niet gaan door de sterke stroming en de kou. Had ik maar die lasso cursus genomen toen ik nog 7 jaar was. Dan zou ik dat nu kunnen gebruiken. Hoe moet ik dat nu oplossen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 juli 2011, 15:39
Onderwerp: Het verhaal van?
|
|
|
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*- Een paar regels: * Maximaal 200 tekens per reaktie; * Heb je een reaktie gegeven, wacht dan even 10 minuten voordat je weer een stukje verhaal erbij typt. -*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
De klok sloeg 3 keer. Bernard keek naar het plafon. En dacht, over 6 uurtjes moet ik weg. Hij hoorde de takken tegen het raam tikken. Draai op zijn zij ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 juni 2011, 10:31
Onderwerp: Dagelijks Woord
|
|
|
Broeders en zusters, wanneer u merkt dat een van u een misstap heeft begaan moet u, die door de Geest geleid wordt, hem zachtmoedig weer op het rechte pad brengen. Pas op dat u ook zelf niet tot misstappen wordt verleid. -- Galaten 6:1
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 07:32
|
|
|
Wijsheid begint met ontzag voor de HEER, inzicht is vertrouwdheid met de Heilige. -- Spreuken 9:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 juni 2011, 07:41
|
|
|
Zo, zeg ik u, heerst er ook vreugde onder de engelen van God over 1 zondaar die tot inkeer komt. -- Lucas 15:10
Zelf hoop ik dat dit elke dag mag meemaken. En vooral zaterdag want dan gaan we evangeliseren met Naarhouse bij een feest.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 juni 2011, 08:01
|
|
|
Heilig, heilig, heilig is God, de Heer, de Almachtige, die was, die is en die komt. -- Openbaring 4:8
Laatst aangepast door
|
QWETO097
|
op woensdag 22 juni 2011, 08:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |