Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 juni 2011, 10:32
Onderwerp: lekker swingen als christen in een discotheek ?
|
|
|
TINK100 schreef: | ik bedoel ook niet dat je maar te keer moet gaan als een feestbeest....maar God geeft ons ook de gelegehied om plezier te maken, er werd in de bijbel heel wat afgedanst, dus waarom niet??? maar met mate. |
Daar ben ik het helemaal mee eens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 20:22
Onderwerp: lekker swingen als christen in een discotheek ?
|
|
|
TINK100 schreef: | waarom niet??? er is een tijd van feesten en een tijd van ...... zie prediker. |
Nja dat moet je wel relativeren. Denk niet dat God bedoelt dat je zondagnacht de beest uit moet hangen... En ja.... ik weet dat het heel erg schijnheilig overkomt wat ik nu zeg. Ik ben zelf niet zo'n disotheekbeest maar vind wel dat je tot 1 / 2 uur gezellig bij elkaar kan zitten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 juni 2011, 21:41
Onderwerp: Relatie door God gewild.
|
|
|
If it's ment to be.. it's ment to be toch? Je moet er wel voor openstaan, en niet bang zijn om een blauwtje te lopen. Gezellig af en toe een praatje maken en als het klikt... wie weet....
Ik heb er ook wel voor gebeden, een lange tijd. Maar kreeg helaas (nog) geen verhoring, ik weet ook niet hoe ik hier mee om moet gaan.
Misschien is het zo wel beter.. ach ik blijf rustig wachten :) Komt vanzelf.. hopelijk :p
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|