Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 20:44
Onderwerp: het kind met een probleem
|
|
|
Op gymnasia wordt niet bezuinigd, bovendien zijn deze wel 'klein'gebleven. 500-800 lln per school. Reden? Mondige en hoogopgeleide ouders? Dus: ouders laat je stem horen. En laten we met zijn allen op een partij stemmen die niet gaat bezuinigen op onderwijs en zorg. Hopelijk is het nog niet te laat en valt ons huidige kabinet in afzienbare tijd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 20:14
Onderwerp: Verlegenheid of niet weten hoe te beginnen
|
|
|
He Arjen,
Je schrijft dat je een knipoog zo vrijblijvend vindt. Maar dat is juist het ideale van een knipoog. De vrijblijvendheid. Ik denk juist bedoeld voor verlegen personen. Vrijblijvend kun je iemand laten merken dat je zijn/haar profiel leuk vind. Is dit wederzijds dan mailt de ander je. Is het niet wederzijds dan gewoon niks. Ik ervaar een mail soms eerder als opdringerig. Zeker als het een inhoud heeft van: Ik wil met je mailen! Dan denk ik; ja duh, ik niet met jou hoor. Nouja iedereen is weer anders en ervaart het anders misschien. Wees gewoon jezelf!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 21:49
Onderwerp: Vergeving
|
|
|
Tja ik lees een hele discussie over erfzonde enz. Misschien kan exodus 20 nog wat aanvulling geven: Voor de schuld van de ouders laat ik de kinderen boeten ,en ook het derde en vierde geslacht wanneer ze mij haten. Maar als ze mij liefhebben en mijn geboden onderhouden, zal ik hen liefhebben tot in het duizendste geslacht. Wat ik hieruit haal is dat schuld ook kan betekenen erfelijke factoren en foute manieren van opvoeden of leven. Onschuldige kinderen zijn wel de klos als hun ouders roken. Wellicht wat kort door de bocht. Anyway, laten we vooral vasthouden aan dat liefhebben tot in het duizendste geslacht!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 21:35
Onderwerp: opwekking
|
|
|
He, welke alleenstaande ouders gaan ook kamperen met pinksteren bij de conferentie van opweking????
|
|
Naar boven |
|
|