ChristianMatch

Forum

Berichten van CLEO478
ChristianMatch forum index » Berichten van CLEO478
Auteur Bericht
CLEO478 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 26 januari 2011, 20:36
BerichtOnderwerp: Het Uiterlijk

LOGITECH577 schreef:
De maatschappij waarin wij nu leven is erg visueel in gesteld.
Natuurlijk telt het uiterlijk, zeker als je een relatie /huwelijk met iemand aan gaat. Wat mooi en lelijk verschilt per persoon en daar kunnen eindelose discussies over gevoerd worden. Maar nu de vraag wil je iedere ochtend wakker schrikken van de persoon die naast je ligt.Dit klinkt misschien grof maar denk er maar over na. Het is waar dat echte schoonheid van binnen zit maar de binnenkant zien wij niet als eerste.
En iedereen heeft zijn eigen voorkeur.

Tja wat kan ik hier nu aan toevoegen. Dit hoeft niet eens een discussie punt te zijn. Wat ik wel weet is dat mannen die om de een of ander reden minder populair zijn bij de dames wel trouw zijn aan hun vrouw en ze zijn dol op hun gezin. Ze hoeven met hun zogenaamde good-looks geen indruk te maken op de dames. Ps ik schrik niet zo snel hoor.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CLEO478 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 26 januari 2011, 20:28

LEONARD480 schreef:
Cleo had je berichtje nu pas gelezen, maar inderdaad zit veel in ...merkte ook wel dat veel mensen kieskeurig worden om verschillende redenen. Een opmerking is wel dat bv mailen/chatten toch heel anders kan zijn dan reallife ontmoeting...is het om vriendschap maakt het natuurlijk niet uit hoe je de opbouw doet....is het om relatie dan zou ik niet te lang wachten met een ontmoeting, anders valt het meestal tegen ...je krijgt als het ware een verkeerd beeld van die persoon.

Leonard

Hoi Leonard, jij hebt helemaal gelijk. Soms heb je via de mail en de chat wel een bijzondere klik met iemand. Maar in real-live kan het tegenvallen. De eerste indruk wat je van iemand hebt is vaak de beslissende factor. Maar ik heb ook gemerkt dat de eerste date bepaalde verwachtingen met zich mee brengt. Als je echt geen goed gevoel hebt bij een ontmoeting dan zou het voor die ander wel fijn zijn om het eerlijk te zeggen. Maar we moeten lief blijven ...
Naar boven

Auteur Bericht
CLEO478 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 26 januari 2011, 20:23

HERMAN388 schreef:
Groot gelijk hebben ze bij Bianca en Cleo

Rassenhaat mag hier niet, ik vind dat afschuwelijk om te horen
Innerlijke liefde is belanrijk dan "mooie date"
Accepteer je gewoon als je elkaar mee eens bent en klikt en hoe verder.
Zomaar 1 keer gezien en dan afwijzen door middel van foto of gesprek vind ik schandalig, gewoon doorpraten
Ik heb gehoorbeperking, waar slaat nergens op? Ik kan toch gewoon praten en grapjes uithalen, ja toch?
Waarom ben ik op de CM gekomen, is dat om te schelden? Geschokte, onthutste smiley
Mijn broer woont samen met een bruine vrouw, is dat wel goed?

Ik begrijp niet zo goed waar jij naar toe wilt. Dat je broer met een bruine vrouw woont is toch prima. Mijn ex is ook blond met blauwe ogen. Wij hebben 4 prachtige kinderen gekregen. Liefde kent geen kleur, ras, afkomst, religie. etc etc . We moeten elkaar liefhebben zoals God ons lief heeft....
Naar boven

Auteur Bericht
CLEO478 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 19 januari 2011, 19:25
BerichtOnderwerp: begrip !!!!!!!!!

EWOUT657 schreef:
waarom afknappe op een foto !!!!!!!!! kale kop !!!! ojjeee Verraste, verbaasde smiley
bang he !!!!!!!! waarom op beteruit reizen werd ik tedybeer genoemd en waren zot op me he ! en inderdaad ze waren eerst bang voor me ! maar toen ze me leerden kennen hield al snel op !!! uiterlykvertoon komop !!! meiden bydeze durf meer tevragen over de persoon en kyk nie gelyk naar het uiterlyk !!!!
bydeze bedankt en wie weet bhoe !!!!!!!!!!!!!

Ewoud je hebt helemaal gelijk heb net ook een stukje op het Forum geschreven over dit onderwerp. Ik ga er niet veel over zeggen maar kan je deze vers uit de Bijbel meegeven. Heb geduld God zal jou de vrouw geven die bij jou past.

Jakobus 2;1
Naar boven

Auteur Bericht
CLEO478 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 19 januari 2011, 19:19

Dit is een onderwerp waar eerder over gesproken is maar ik wil het weer onder de aandacht brengen.
Ik heb meerdere mensen gesproken die van CM weg gaan; bijna weg vluchten omdat ze worden afgerekend op hun uiterlijk.

Dames en Heren waar gaat dit over. Wij zijn allemaal Gods kinderen en Hij heeft ons naar zijn beeld geschapen. Mijn moeder zegt altijd dat je niet van een mooi bord kan eten! De reden dat de meeste lid zijn van CM is dat wij een lieve christelijke partner zoeken maar als wij doorgaan om mensen af te wijzen om hun uiterlijk dan zullen we helaas lang single blijven. Een foto is een moment opname. Je kan naar een foto staren totdat je een ons weegt maar de liefde moet toch van binnen komen.

Lieve mensen laten wij voorzichtig zijn met onze woordkeuze als we een mail van een lieve man of vrouw beantwoorden. Neem de tijd om iemand te leren kennen. Je hoeft elkaar niet gelijk te ontmoeten je kan gezellig chatten, smsen, mailen etc etc. En gebruik de juiste woorden als iemand niet is wat jij zoekt. Een complex is makkelijk te krijgen maar zie daar maar eens vanaf te komen!!!!!!!!!

BROEDERS EN ZUSTERS HET GELOOF IN JEZUS CHRISTUS ONZE GLORIERIJKE HEER STAAT NIET TOE DAT U MENSEN OP HUN UITERLIJK BEOORDEELT....

Jakobus 2;1
Naar boven

Auteur Bericht
CLEO478 (55)

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 december 2010, 15:04
BerichtOnderwerp: Gebed voor ander huis in andere stad..

Hoi ik zou graag gebed willen voor een ander huis. Ik wil graag verhuizen. Heb mijn woning op de site van woningruil geplaatst. Ik bid dat God mij de juiste woning zal geven zodat mijn kinderen en ik een nieuwe start kunnen maken.....

Laatst aangepast door
CLEO478
op zaterdag 4 december 2010, 15:04
Naar boven

Auteur Bericht
CLEO478 (55)

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 november 2010, 15:02
BerichtOnderwerp: Lover Boys

Ik vraag dringend gebed voor al die tienermeiden die bij mij de buurt worden lastig gevallen door jongens die als Lover-Boys werken. Er zijn al 4 meiden waar ik van weet dat ze al voor deze jongens werken en heb God zijn hulp echt nodig om deze meiden te helpen. Het zijn meiden die hulp nodig hebben maar alleen met de hulp van God kunnen wij ze helpen. Wilt u aub bidden voor deze meiden en ook voor die jongens dat ze zullen inzien dat dit niet de manier is....
Naar boven

Auteur Bericht
CLEO478 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 28 november 2010, 16:44
BerichtOnderwerp: Kerstfeest in CLC (City Life Church)

Als je niets te doen hebt op 23 en 24 december dan kom je toch gezellig langs bij CLC (City Life Church) in Den Haag.
23 dec om 19:00 uur (speciaal voor kinderen)
24 dec om 18:00 om 20:00 en om 22:00.

Het adres is: Escamplaan 128 /Randstadrail 4 of tram 6(vanaf Den Haag Centraal Station).

Tot ziens !!!! Als je niet alleen wilt gaan mag je mij ook mailen dan
gaan we gezellig samen.
Naar boven

Auteur Bericht
CLEO478 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 november 2010, 00:05
BerichtOnderwerp: Uitjes singles met kinderen

Hoi ik ben zelf alleenstaande moeder met 4 kinderen tussen de 11 en de 16 jaar. Door werk en de zorg voor de kinderen hou je zo weinig vrije tijd over om vrienden te maken en om af en toe leuke dingen te doen. Maar via CM hoop ik andere singles met kinderen te leren kennen die zin hebben om af en toe iets leuks samen met de kids te willen gaan doen.

Maak niet uit hoe oud de kinderen zijn. De kinderen kunnen zich prima vermaken en misschien dingen met elkaar delen die je alleen met kinderen kan delen die uit een eenoudergezin komen. En wij als ouders kunnen tijdens het genot van een kopje koffie/thee ook onze harten luchten maar waar het om gaat is dat we een gezellige dag met elkaar zullen hebben!

Denk aan pretpark, zwemmen, bowlen, midgetgolfen, picknicken, bbqen, dagje strand, je huis openstellen om te connecten etc etc. Als je een idee heb plaats het op het Forum en ik weet zeker dat er moeders/vaders en zeker kinderen zijn die graag mee willen.

Tot horens en tot ziens !!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
CLEO478 (55)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 november 2010, 23:35
BerichtOnderwerp: Concert Israel Houghton

2 Januari komt Israel Houghton naar Den Haag.
Tickets kunt u via deze website bestellen http://www.clcdenhaag.nl/
Het zal een geweldige avond worden.
Naar boven

Auteur Bericht
CLEO478 (55)

BerichtGeplaatst: maandag 11 oktober 2010, 18:41
BerichtOnderwerp: Gemeente Gezocht

Hoi wat toevallig ik ben al 6 jaar lid van CLC maar het is tijd om verder te gaan. Wil groeien in het geloof !!!

EVA685 schreef:
Ga eens kijken in Den Haag bij City live church of zoiets, even googelen Knipoog smiley
Schijnt een levende gemeente te zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
CLEO478 (55)

BerichtGeplaatst: maandag 11 oktober 2010, 12:50

ANITA324 schreef:
http://www.hetbrandpunt.nl/kapel
Hoi wat fijn dat jij dit zegt kon niet de juiste woorden vinden maar wat jij zegt is precies hoe ik mij voel wil weer terug naar de basis van het geloof weer opwekkingsliederen zingen weer dicht bij God komen/zijn.

Dank je wel voor dit schrijven helemaal top !!!!

Komen goede sprekers die de Here centraal stellen.
Bijbel getrouw zijn over allerei onderwerpen hebben.
Over Israël, de Eindtijd, enz.

Met regelmaat kom ik daar af en toe om een conforentie te bezoeken en om mij geestelijk op te bouwen want ook hier in het noorden is er weinig om naar toe te gaan. Die nog dicht en zuiver naar Gods Woord willen blijven leven.

Er zijn zoveel gemeente`s die leven op gevoel en doen veel water bij de wijn. Smiley die vol vragen zit Er mogen grote gemeente`s zijn alleen met welke nadruk geef je iemand onderwijs geef je alleen melk jaar in jaar uit of geef je diegene ook meer vast voedsel zodat diegene ook meer kan ontwikkelen en is ook of je wil groeien.

Want sommige gaan naar gemeente`s toe alleen omdat het moet of gaan voor de fun omdat men veel vrienden kennen of omdat de muziek daar erg mooi is.
Zou de muziek zo opeens weg vallen zou er dan dezelfde mensen dan ook blijven komen voor het woord of gaat men opeens naar andere gemeente`s kijken of blijven helemaal weg. Het is met welke maten bekijk je de dingen he.

De ene is met een teen, de andere met een voet, of ander tot de enkels, weer een ander tot de knieen, tot de heupen, tot de borst of helemaal een kopje onder water gegaan. Zo is verstand en hartezaak wel belangrijk en niet alleen op gevoel want dan zou je met de winden mee gaan want zo de wind waait waait mijn jasje spreekt het gezegde. Waar letten we op en wat is belangrijk.

De inhoud van de Bijbel is erg belangrijk dat je die zuiver blijft zien en de dingen ook letterlijk alles kunt aannemen zoals het er staat. Alleen het is niet altijd voor ons als christenen als opvatting zovan dat geld voor mij nog steeds. Als we het hebben over gavens ontwikkelen enz. Met welke bril bekijk je de dingen want in veel opzichten is het verhaal gebaseert op het Joodse Volk van Israël in de dingen die nog staat te gebeuren het Verbonds Volk van Gods Oogappel. Als christenen hoor je er wel bij als we lezen in Romeinen brief van de hoofdstukken 7 tot 12.

Eens zal er een tijd komen dat we als Gemeente worden opgehaald naar dat de Bazuin luiden zal en we de Here tegemoet komen ja daar mogen we gereed voor staan zoals je kunt lezen in Openbarring 3 en 4. O wat heerlijk zal dat zijn met volle verwachting zullen we daar naar uit zien. Lachende smiley

Shalom,

Een zuster in Christus,

Anita
Naar boven

Auteur Bericht
CLEO478 (55)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 12:58

Hoi ik ben op zoek naar een kerk waar God centraal staat. Ik zit nu in een kerk en heb het gevoel dat ik niet vooruit ga! Wil groeien meer leren over de bijbel wil connecten met mede christenen. Ik zoek een kerk in de regio Zuid-Holland zoals Delft - Westland etc. Ik hoor het wel groetjes
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van CLEO478
Pagina 1 van 1