Auteur |
Bericht |
|
EWOUT657
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 19:04
|
|
|
waarom afknappe op een foto !!!!!!!!! kale kop !!!! ojjeee bang he !!!!!!!! waarom op beteruit reizen werd ik tedybeer genoemd en waren zot op me he ! en inderdaad ze waren eerst bang voor me ! maar toen ze me leerden kennen hield al snel op !!! uiterlykvertoon komop !!! meiden bydeze durf meer tevragen over de persoon en kyk nie gelyk naar het uiterlyk !!!! bydeze bedankt en wie weet bhoe !!!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 19:18
|
|
|
EWOUT657 schreef: | waarom afknappe op een foto !!!!!!!!! kale kop !!!! ojjeee bang he !!!!!!!! waarom op beteruit reizen werd ik tedybeer genoemd en waren zot op me he ! en inderdaad ze waren eerst bang voor me ! maar toen ze me leerden kennen hield al snel op !!! uiterlykvertoon komop !!! meiden bydeze durf meer tevragen over de persoon en kyk nie gelyk naar het uiterlyk !!!! bydeze bedankt en wie weet bhoe !!!!!!!!!!!!! |
eh....noemen ze dit geen eh...."haantjesgedrag"???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CLEO478
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 19:25
|
|
|
EWOUT657 schreef: | waarom afknappe op een foto !!!!!!!!! kale kop !!!! ojjeee bang he !!!!!!!! waarom op beteruit reizen werd ik tedybeer genoemd en waren zot op me he ! en inderdaad ze waren eerst bang voor me ! maar toen ze me leerden kennen hield al snel op !!! uiterlykvertoon komop !!! meiden bydeze durf meer tevragen over de persoon en kyk nie gelyk naar het uiterlyk !!!! bydeze bedankt en wie weet bhoe !!!!!!!!!!!!! |
Ewoud je hebt helemaal gelijk heb net ook een stukje op het Forum geschreven over dit onderwerp. Ik ga er niet veel over zeggen maar kan je deze vers uit de Bijbel meegeven. Heb geduld God zal jou de vrouw geven die bij jou past.
Jakobus 2;1
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEK114
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 19:33
|
|
|
Doet me denken aan een liedje van kinderen voor kinderen.... en ik en ik en ik...ik ben te dik... Jammer dat je je daar druk over maakt. Dat lijkt me helemaal niet nodig!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 19:37
|
|
|
MIEK114 schreef: | Doet me denken aan een liedje van kinderen voor kinderen.... en ik en ik en ik...ik ben te dik... Jammer dat je je daar druk over maakt. Dat lijkt me helemaal niet nodig! |
inderdaad niet nodig miek! mijn ervaring is...dikke mensen zijn de gezelligste!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EGGIE989
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 22:14
|
|
|
Gewoon lekker naar ontmoetingsavonden gaan denk. Live contact geeft toch de beste indruk denk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 22:22
|
|
|
EGGIE989 schreef: | Gewoon lekker naar ontmoetingsavonden gaan denk. Live contact geeft toch de beste indruk denk. |
Ga wokken!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEM591
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 22:53
|
|
|
Staat je goed die kale knijter en je kent toch ook wel het gezegde waar haar zit zit geen verstand . Dus het komt vast goed. Staan voor je in de rij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEM591
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 22:56
|
|
|
ja helemaal leuk en met een spetterende gitaar solo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEM591
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 22:58
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | inderdaad niet nodig miek! mijn ervaring is...dikke mensen zijn de gezelligste! | dikke mensen zijn dikke vrienden en rijden in dikke auto's verdienen dikke salarissen . Dus dik is hartstikke vet uh positief!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 13:36
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ga wokken!!!!!!!!!!!!!!!!! |
hij zit precies op de leeftijdsgrens
misschien een opstekertje ...
ik heb mijn man hier leren kennen op het moment dat ik zo 45 kilo zwaarder was dan nu. er zijn dus wel mensen die verder kijken dan het uiterlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 13:46
|
|
|
Ewout....twijfel niet aan je eigen, je ziet er hardstikke goed uit.
Volgens mij ben je een stoere vent, met het hart op de goede plaats.
Je hebt nog leuke humor ook, ....schilder zoekt vrouw ....ipv boer zoekt vrouw.
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op donderdag 20 januari 2011, 13:48
|
|
Naar boven |
|
|