Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 17:03
Onderwerp: IK MIS HAAR ZO
|
|
|
Heel veel sterkte!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 22:38
Onderwerp: Vrienden
|
|
|
Ik dacht even de gedichten lezen...Maar wat zie ik veel van herkenning! Het verdriet, van je zelf niet kunnen of mogen zijn, de angsten voor afreageer reakties. Heel herkenbaar allemaal. alhoewel ik zelf niet getrouwd ben geweest maar wel een diepe relatie heb gehad waar ik me zelf totaal wegcijferde. Intens als ik zie dat er meerderen zulke ervaringen hebben mee gemaakt. Veel sterkte dames...Kijk niet teveel achter uit. Wat geweest is is voorbij. Morgen komt maar vandaag zal de Heere voor je zorgen!
ROOS166 schreef: | Lieve Mariek
Idd het is precies hoe jij beschrijft..Zoooo herkenbaar.... Ook met verjaardagen hoe zou het verlopen, wat is de reactie. Hoe gaat hij het afreageren. Ik dacht echt dat ik gewoon niet meer mocht bestaan. Alle trots en eer die ik vroeger had. Mooie vrouw..Humor..alles aankunnen. Niets was er van over...
En Mariek....Ik bid ook voor jouw. Je bent topwijfie..
kuzzz mij |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 18:31
Onderwerp: Wat een ander zegt..
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | Als een ander zijn mening zegt... oordelen, meningen en kritiek bij je neerlegt.
Als een ander die het oppervlakkig ziet.. je kwetst in je hart, maar hij weet dat niet?
Als de ander je afwijst door de keuzes die je maakt krijg je weer een trap na..wordt je weer diep geraakt.
moet je het dan allemaal vertellen? de meningen van anderen proberen bij te stellen?
of leg je weer een steen op de muur die je bouwt zodat je de anderen steeds minder vertrouwd?
het is een strijd, maar wil ik die wel winnen? of toch maar niet aan verdediging beginnen...
het laatste daar kies ik voor want ik moet uiteindelijk met mezelf en voor de kinderen door!
er is er Één die precies weet wat ik voel als ik huil die onvoorwaardelijk van mij houdt en me ziet als ik me verschuil
die meehuilt met mijn onmacht en verdriet en me laat weten, wat een ander ook zegt, Ik verlaat je niet! |
Je hebt het echt intens goed verwoord...sterkte meis!
|
|
Naar boven |
|
|