Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 23:33
|
|
|
In verdriet en pijn leer je wie je vrienden zijn!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 00:16
|
|
|
EVA685 schreef: | In verdriet en pijn leer je wie je vrienden zijn! |
en daar kan ik alleen maar mee eens zijn Eva! Hoe moeilijk dat soms ook is om op zulke momenten die schifting mee te maken....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS166
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 07:56
|
|
|
EVA685 schreef: | In verdriet en pijn leer je wie je vrienden zijn! | Absoluut eva!! Helemaal mee eens. Heb er zoveel verloren na mijn scheiding en dat doe zooo pijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 08:43
|
|
|
wat erg voor je roos! mijn ervaring is juist heel anders; de vriendenkring die ik hád heeft me enorm geholpen, én ik heb nieuwe vriendschappen opgedaan; mijn ex-echtgenoot hield niet van het ontvangen van bezoek, en zodoende waren veel vriendschappen op een laag (telefoon-) pitje komen te staan; ik geniet nu enorm van het feit dat ik weer mensen kan ontvangen wanneer ik dat wil, zonder dat zij zich de deur uitgekeken voelen. echt een reden tot dankbaarheid voor mij dus!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 09:17
|
|
|
HANNAH810 schreef: | wat erg voor je roos! mijn ervaring is juist heel anders; de vriendenkring die ik hád heeft me enorm geholpen, én ik heb nieuwe vriendschappen opgedaan; mijn ex-echtgenoot hield niet van het ontvangen van bezoek, en zodoende waren veel vriendschappen op een laag (telefoon-) pitje komen te staan; ik geniet nu enorm van het feit dat ik weer mensen kan ontvangen wanneer ik dat wil, zonder dat zij zich de deur uitgekeken voelen. echt een reden tot dankbaarheid voor mij dus!! |
Dank je wel Hannah, jouw reaktie zette me even aan het nadenken.
En ja, ik heb veel mensen om me heen, en word elke dag weer verrast door hulp en meedenken! Dus eigenlijk veel mensen om dankbaar voor te zijn...deze positieve benadering is ook beter! Enne...anders had ik jullie ook nooit leren kennen..
Laatst aangepast door
|
MARIEKE897
|
op woensdag 2 juni 2010, 09:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS166
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 09:23
|
|
|
HANNAH810 schreef: | wat erg voor je roos! mijn ervaring is juist heel anders; de vriendenkring die ik hád heeft me enorm geholpen, én ik heb nieuwe vriendschappen opgedaan; mijn ex-echtgenoot hield niet van het ontvangen van bezoek, en zodoende waren veel vriendschappen op een laag (telefoon-) pitje komen te staan; ik geniet nu enorm van het feit dat ik weer mensen kan ontvangen wanneer ik dat wil, zonder dat zij zich de deur uitgekeken voelen. echt een reden tot dankbaarheid voor mij dus!! |
Lieve Han.. Idd heb ook ook fijne lieve mensen over...Gelukkig... Maar je weet Han wat drank doet.....en dat mensen een hele andere man zien dan ik achter de deur...Dat heeft mij kapot gemaakt..En zodoende kon ik niet meer normaal reageren naar andere..Dus ik duwde ze zelf weg. Zo van ga maar want het wordt toch nix..En een aantal hebben dat ook gedaan... Maar pijn doet het wel hoor...Probeer nu op te bouwen...Maar ben gewoon kapot van binnen... Wat jij vertelde van vriendenen laag pitje...ik heb juist enorm veel gedaan voor anderen...en daarom zo moeilijk... Gelukkig blijven de echtte vrienden over.. En jullie van cm...wat een heerlijke mensen heb ik ontmoet zeg.
Liefs
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS166
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 09:30
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | en daar kan ik alleen maar mee eens zijn Eva! Hoe moeilijk dat soms ook is om op zulke momenten die schifting mee te maken.... |
Lieverd...
Idd wat je schrijft! Weet je Mariek..God heeft voor alles een doel. Maar soms zo onbegrijpelijk voor ons..
kuzzz
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 09:34
|
|
|
---
Laatst aangepast door
|
MARIEKE897
|
op vrijdag 4 juni 2010, 15:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS166
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 17:00
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | Lieve Roos, het is herkenbaar, zeker als ik aan mijn eerste relatie denk, altijd maar excuses verzinnen waarom het niet uitkwam, en als we ergens naartoe gingen dan met buikpijn want hoe zal de avond verlopen???? Altijd de angst, afstand houden, want hoe reageert ie nu weer... en dat maakt een mens schuw, mij heeft het 3 jaar gekost voordat ik uberhaupt weer dacht aan een relatie..ik was geknakt, kapot en mezelf volkomen kwijt!
Ik denk aan je meis..bid voor je
liefs, Marieke |
Lieve Mariek
Idd het is precies hoe jij beschrijft..Zoooo herkenbaar.... Ook met verjaardagen hoe zou het verlopen, wat is de reactie. Hoe gaat hij het afreageren. Ik dacht echt dat ik gewoon niet meer mocht bestaan. Alle trots en eer die ik vroeger had. Mooie vrouw..Humor..alles aankunnen. Niets was er van over...
En Mariek....Ik bid ook voor jouw. Je bent topwijfie..
kuzzz mij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ESSIEM524
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 22:38
|
|
|
Ik dacht even de gedichten lezen...Maar wat zie ik veel van herkenning! Het verdriet, van je zelf niet kunnen of mogen zijn, de angsten voor afreageer reakties. Heel herkenbaar allemaal. alhoewel ik zelf niet getrouwd ben geweest maar wel een diepe relatie heb gehad waar ik me zelf totaal wegcijferde. Intens als ik zie dat er meerderen zulke ervaringen hebben mee gemaakt. Veel sterkte dames...Kijk niet teveel achter uit. Wat geweest is is voorbij. Morgen komt maar vandaag zal de Heere voor je zorgen!
ROOS166 schreef: | Lieve Mariek
Idd het is precies hoe jij beschrijft..Zoooo herkenbaar.... Ook met verjaardagen hoe zou het verlopen, wat is de reactie. Hoe gaat hij het afreageren. Ik dacht echt dat ik gewoon niet meer mocht bestaan. Alle trots en eer die ik vroeger had. Mooie vrouw..Humor..alles aankunnen. Niets was er van over...
En Mariek....Ik bid ook voor jouw. Je bent topwijfie..
kuzzz mij |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 3 juni 2010, 20:06
|
|
|
idd. Eva ! Dat doet soms best pijn... maar je weet ook weer waar je aan toe bent... 't Leven is best moeilijk op zulke momenten...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op donderdag 3 juni 2010, 20:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKJES285
|
|
Geplaatst: donderdag 3 juni 2010, 20:30
|
|
|
Inderdaad dat klopt...heb het helaas ervaren,bij mij was het wel mooi dat ik hulp en troost ontving van mensen waar je het niet van verwachte... en dat zijn nu vrienden..
|
|
Naar boven |
|
|