ChristianMatch

Forum

Berichten van MILCO897
ChristianMatch forum index » Berichten van MILCO897
Auteur Bericht
MILCO897 (64)

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 september 2010, 15:12
BerichtOnderwerp: Aan wie geven we eigenlijk hulp

CHATULIEM619 schreef:
Toen op 9/11 het vliegtuig Toren 1 binnenvloog werd hij bestuurd door Mohammed Atta. Een naam die ik nooit zal vergeten, een foto waarbij het kwaad al zichtbaar was. Deze man studeerde in Dld, had daar een kring om zich heen verzameld. Daarna is hij naar Amerika gegaan om vliegles te krijgen. Een andere piloot had een vriendin die op hem wachtte in Duitsland. De wrange conclusie is eigenlijk dat de terroristen door het Westen gevoed zijn, genoten hebben van onze welvaart en uiteindelijk hun opleiding in Duitsland en Amerika genoten hebben. Ben ik tegen immigratie nee, natuurlijk niet. Ik wil ook niet oproepen tot verdeeldheid of vijandigheid tot de islam.

Nu worden we geconfronteerd met een ramp in Pakistan. Voor Al Qaida is het nu moeilijker geworden om terrorsitische aanslagen te plegen, omdat het land gewoon in water ligt. Als we zomaar klakkeloos gaan helpen, zorgen we er dan ook niet voor dat Al Qaida weer sneller kan toeslaan? En wie helpen we dan eigenlijk? Voeden we niet het monster dat ons later weer zou willen vernietigen? De terroristen willen ons vernietigen, maar tegelijkertijd genieten ze ook weer van onze welvaart.

Een paar opmerkingen, niet om te veroordelen, maar om te bespreken...

Chatuliem 619,

Ik had nog een ding over het hoofd gezien en het laatste wat ik hier over kwijt wil is lees mijn stukje maar eens goed , er is heel veel verdeeldheid onder Christenen dat maakt het Christendom zwak.
Ik ben wel tegen immigratie van personen uit moslimlanden en zal nooit voor deze ideologieën buigen , het christendom staat bij mijn op de eerste plaats.

Milco

Laatst aangepast door
MILCO897
op dinsdag 7 september 2010, 15:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MILCO897 (64)

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 september 2010, 14:22

PIETER649 schreef:
wat minder timide bedoel je, neem ik aan?

PIETER 649

Ik was inderdaad vergeten het woord minder er voor te zetten bedankt voor de reactie , en heb inmiddels het stuk aangepast met de hoop dat mensen niet in slaap vallen maar waakzaam blijven .

Milco
Naar boven

Auteur Bericht
MILCO897 (64)

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 september 2010, 01:37

CHATULIEM619 schreef:
Toen op 9/11 het vliegtuig Toren 1 binnenvloog werd hij bestuurd door Mohammed Atta. Een naam die ik nooit zal vergeten, een foto waarbij het kwaad al zichtbaar was. Deze man studeerde in Dld, had daar een kring om zich heen verzameld. Daarna is hij naar Amerika gegaan om vliegles te krijgen. Een andere piloot had een vriendin die op hem wachtte in Duitsland. De wrange conclusie is eigenlijk dat de terroristen door het Westen gevoed zijn, genoten hebben van onze welvaart en uiteindelijk hun opleiding in Duitsland en Amerika genoten hebben. Ben ik tegen immigratie nee, natuurlijk niet. Ik wil ook niet oproepen tot verdeeldheid of vijandigheid tot de islam.

Nu worden we geconfronteerd met een ramp in Pakistan. Voor Al Qaida is het nu moeilijker geworden om terrorsitische aanslagen te plegen, omdat het land gewoon in water ligt. Als we zomaar klakkeloos gaan helpen, zorgen we er dan ook niet voor dat Al Qaida weer sneller kan toeslaan? En wie helpen we dan eigenlijk? Voeden we niet het monster dat ons later weer zou willen vernietigen? De terroristen willen ons vernietigen, maar tegelijkertijd genieten ze ook weer van onze welvaart.

Een paar opmerkingen, niet om te veroordelen, maar om te bespreken...

CHATULIEM 619,

Mijn persoonlijke mening is niets te geven aan moslimlanden, dat word al inmiddels door die atheísten in Den Haag voor ons gedaan Slapende smiley . Nederland geeft 1 miljoen voor een moskee te bouwen in Ground Zero dit doet men nu met onze belasinggeld Gefrustreerde smiley .
Er is dus een scheiding tussen kerk en staat , maar blijkbaar niet tussen de Islam en de Nederlandse staat Gefrustreerde smiley .
Ik zou u allen graag verwijzen naar het volgende , In 2009 zijn er ruim 165000 christenen vanwegen hun geloof vermoord, vooral door moslims.
Op dit moment worden er over de hele wereld tussen de 200 en 300 miljoen christen vanwegen hun geloof in Jezus Christus vervolgd 80 % van deze vervolging vindt plaats in moslimlanden, zendingswerk is strafbaar en verboden en zelfs op 16 juli 2010 werd er in Marokko 130 christenen uit gezet. Deze achterlijke dictatuur zou eens moeten stoppen jegens christenen.
Christenen zouden eens wat minder timide moeten zijn , en zich niet achter de bijbel moeten verschuilen.
Een ieder heeft zijn eigen mening , maar uitspraken als wij hebben ook de opdracht om goede rentmeesters te zijn gaat hier niet op.
Ik merk hier dan ook op dat er christenen zijn , die hun eigen geloof verloochenen sterker nog men tracht iets wat krom is weer recht te buigen, Gods woord word hier in de wind geslagen maar ja wij leven nu toch in de eind tijd en zijn op weg ons christelijk geloof en ons zelf te vernietigen , Paulus moest zich ook fel verdedigen tegen een verdraaiing van de evangelie ( Galaten ).
Ik mag dan ook aannemen dat wij allen geloven dat het onze Heilige plicht is om onzelf te identificeren met de zichtbare gemeente van Christus
( handelingen 16, vers 5 en Hebreeën 10 , vers 25 )
Wij geloven dat de bijbel Gods onfeilbaar woord is en dat wij Hem door Zijn woord kunnen leren kennen, omdat onze gedachten nogal eens afwijken van Zijn wegen en gedachten. Het is daarom nodig om Zijn woord te kunnen verstaan , maar word het woord van God door vele dwaalleraars met hun zinloos gezwets anders uitgelegd ( 2 Timoteüs 2 vers 10 t/m 26 ).
Een Christen laat zich niet in met een ander geloof , en helemaal niet met een geloof als de Islam dat als doel heeft het Christendom te vernietigen.
Volgens Luther is de Islam een gestalte van de duivel en mohammed de Antichrist, qua gevaar slechts vergelijkbaar met de andere Antichrist, de Paus erkent deze reformator dan niet de talrijke overeenkomsten tussen Islam en Christendom ? ja maar juist die overeenkomst ziet hij als het product van een diabolische list om mensen te verleiden.
Daarmee is het zoeken naar wat moslims en christen bindt feitelijk een uitzichtloze onderneming elke overeenkomst leidt de mens dan immers op de weg van de duivel.
Ook werd er op 29 januari 2010 door Antichristen in Nederland, een Islamdebad gehouden , ook in dit debad keerde de Islam zich tegen de Christenen, de Islam kent geen verdraagzaamheid jegens het Christendom en er sloop gif door het debat over de religie in de publieke ruimte waarbij ,, door het Christendom gelouterde waarden worden aangevreten " .

Dus mensen wees waakzaam .

Milco.

Laatst aangepast door
MILCO897
op dinsdag 7 september 2010, 14:10
Naar boven

Auteur Bericht
MILCO897 (64)

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 12:45
BerichtOnderwerp: onaardig gedoe in chat en forum deel 3

MARISKA601 schreef:
ik merk de laate tijd weer dat de sfeer op het forum en de chat
weer naar vroeger gaat.
mensen worden weer beledigd, omdat hun mening net niet iets anders is dan die van anderen.
er worden termen gebruikt die kwetsend kunnen overkomen.

bemoedig elkaar....

en durf eens een keer te zeggen dat je fout zat en zeg sorry..

Mariska ,

Ik meen te weten dat ik enige weken geleden ook al aangaf dat de sfeer bij christian matsh door bepaalde individuen word verpest , vandaar ik het hier voor gezien hou.
En ik durf te zeggen dat er hier spraken is van groepjes vorming , op deze manier ging een andere christelijke site ten onder ( er gingen daar veel leden weg ).
Wat ik nu jammer vind dat er mensen / leden hier zijn die zich christen durven te noemen , en groepje vormen en vervolgens de hele boel hier lopen op te hitzen trek je mond nu eens eerlijk open naar chris , er zijn leden hier die mijn uitspraken kunnen beamen maar ze zwijgen nu in alle talen .
Ik erg mijn aan dit schijnheilig christelijk gedrag , als iemand weg is word er geroddeld .

Mariska op onrecht berust geen rechtvaardigheid in deze sorry maatschappij.
Maar waar de meeste christenen ? hier heel goed in zijn om over een ander te oordelen en te veroordelen , tegenwoordig mag en kan dat allemaal .
Ik werd zelf anderhalf jaar geleden van de site bij op zoek naar jou verwijderd omdat ik had geschreven op het forum dat homofiliteit een doorn in Gods ogen is , hiermee zou ik mensen kwetsen / of gekwetst hebben ? Gods woord .
Ja zo ziek zijn wij nu allen bezig , dus mensen veroordeel mijn maar ik ben vandaag voor het laatst op deze site geweest

Gegroet u allen Milco

Laatst aangepast door
MILCO897
op dinsdag 18 mei 2010, 13:20
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van MILCO897
Pagina 1 van 1