Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 22:59
Onderwerp: ZELFBEELD EN IDENTITEIT DEEL 5
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Mijn huwelijk was er een van leven met t feit dat mijn vrouw jaren verliefd was op mijn beste vriend. na mijn scheiding, toen het echt te ver en genoeg was geweest, was ik boos, teleurgesteld in mensen, in God, in zoveel. boosheid naar mijn ex toe, leidde er toe dat een gesprek niet meer mogelijk was. Door een diep dal gegaan, geen steun van mensen uit de kerk, bracht me er toe ook de kerk de rug toe te keren. Mijn gebedsleven, kwam op een nul-punt. God heeft mij echter niet losgelaten, maar bijna een jaar geleden, mij weer vastgegrepen, terug gehaald bij Hem. God heeft mij geleerd te vergeven, vergeving naar de mensen uit de kerk, t gesprek aangegaan met de mensen van de bijbelstudiegroep waar ik altijd kwam. Vergeven, samen bidden gaf genezing. Gesprek aangegaan met de pastoraal medewerker van de gemeente, die nooit van zich had laten horen, vergeven heb ik dat....door God. Heel goede gesprekken met mijn ex gehad, mijn verdriet kunnen uiten. Dat gaf genezing. Nu kan ik redelijk goed weer door de bocht, al blijft er een litteken, t verdriet van mijn kinderen, maar ook voor hen is dit weer fijn, dat hun vader weer met hun moeder praat, overlegd, samen een lijn uitzet.
Nu kan ik weer genieten van de kerk, van God, van de preken, van de liederen die soms zo veel pijn gaven. God is een gave God, met heel Zijn liefde is Hij er voor mij.
film over vergeving...echt heel mooi http://www.youtube.com/watch?v=N1ADleVFsXg&feature=player_embedded
opwekking 629 - Als er vergeving is http://www.youtube.com/watch?v=Nt3xVgXFM_E&feature=player_embedded
God maakt mij zingen: Ik aanbid U !!! http://www.youtube.com/watch?v=N1ADleVFsXg&feature=player_embedded |
Deze (video) is ook erg mooi en doeltreffend!! Met al je vragen mag je naar HEM gaan, Hij omarmt je en geneest je! Hij is je schuilplaats in al je omstandigheden... luister en kijk maar... http://www.youtube.com/watch?v=PGmbMKmKvXo
Laatst aangepast door
|
JOANNA320
|
op zondag 25 juli 2010, 23:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 22:23
Onderwerp: Je gaat naar de hemel... en dan?
|
|
|
David Wilkerson schreef er een boekje over.. nl. GOD BELOONT!
Ik denk dat we een heerlijk, sprankelend, bruisend volmaakt en actief eeuwig leven gaan leiden. BruiloftsFEEST !!! Iets om echt naar uit te zien, we zullen Jezus ontmoeten als onze Bruidegom.
Alles wat we hier op aarde doen voor Hem én laten in Zijn naam heeft eeuwigheidswaarde!
We zullen regeren met Hem in eeuwigheid!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 22:11
Onderwerp: VERLANGEN
|
|
|
CARIN303 schreef: | Joanne....wat mooi,dank je wel!
Het klinkt als een persoonlijk gestreden strijd die achter je ligt en waarin je God (terug) gevonden hebt! |
Hoi Carin,
Dank je wel voor je reactie!
Dit gedicht heeft inderdaad veel betekenis voor me, ik las het ergens in een blad, ruim een jaar geleden, en het voelde voor mij ook echt als een afsluiting van een "rouwperiode" waarin ik een geliefde moest loslaten. En dit gedicht verwoordde dat zo treffend! Ik hoop dat velen van jullie er iets aan hebben en het ook echt met hun hart zo mogen ervaren dat door Jezus er een nieuw begin mogelijk is!
Groetjes Joanna
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 22:02
Onderwerp: VERLANGEN
|
|
|
VERLANGEN
Verlangen zonder pijn van binnen en van buiten geen gemis geen oud zeer verlangen naar de toekomst wil ik naar het nieuwe dat nog komen mag geen tranen over wat geweest is en wie ik was, niet meer ik laat mij niet meer vangen ik sluit mij niet meer op en in want door bevrijding en genezing -Christus leeft in mij- heeft leven nu weer zin geen vijand klaagt mij ooit weer aan geen ziekte kan mij ooit beroven geen schuld mij nog binden en geen leegte mij nog vullen ik kan het bijna weer geloven mijn leven maakt een nieuw begin.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|