Auteur |
Bericht |
|
JOANNA320
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 22:02
|
|
|
VERLANGEN
Verlangen zonder pijn van binnen en van buiten geen gemis geen oud zeer verlangen naar de toekomst wil ik naar het nieuwe dat nog komen mag geen tranen over wat geweest is en wie ik was, niet meer ik laat mij niet meer vangen ik sluit mij niet meer op en in want door bevrijding en genezing -Christus leeft in mij- heeft leven nu weer zin geen vijand klaagt mij ooit weer aan geen ziekte kan mij ooit beroven geen schuld mij nog binden en geen leegte mij nog vullen ik kan het bijna weer geloven mijn leven maakt een nieuw begin.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 22:03
|
|
|
Joanne....wat mooi,dank je wel!
Het klinkt als een persoonlijk gestreden strijd die achter je ligt en waarin je God (terug) gevonden hebt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNA320
|
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 22:11
|
|
|
CARIN303 schreef: | Joanne....wat mooi,dank je wel!
Het klinkt als een persoonlijk gestreden strijd die achter je ligt en waarin je God (terug) gevonden hebt! |
Hoi Carin,
Dank je wel voor je reactie!
Dit gedicht heeft inderdaad veel betekenis voor me, ik las het ergens in een blad, ruim een jaar geleden, en het voelde voor mij ook echt als een afsluiting van een "rouwperiode" waarin ik een geliefde moest loslaten. En dit gedicht verwoordde dat zo treffend! Ik hoop dat velen van jullie er iets aan hebben en het ook echt met hun hart zo mogen ervaren dat door Jezus er een nieuw begin mogelijk is!
Groetjes Joanna
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 25 april 2011, 12:39
|
|
|
Zo van die dagen Er zijn zo van die dagen dagen dat je liever niet uit bed wou komen Dagen van je alléén te voelen waarin de dag geen einde lijkt beschoren Zo van die dagen er zijn zo van die dagen dat je liever wou verdwijnen Dagen dat tranen weer opwellen en herinneringen aan betere tijden najagen Zo van die dagen er zijn zo van die dagen afvragend waarom je hier bent En vandaag had ik weer zo een dag een dag waarin een tedere knuffel niet binnen handbereik lag.
Hendrik Hoogland
|
|
Naar boven |
|
|