ChristianMatch

Forum

Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 ... 235 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 10:38
BerichtOnderwerp: Geslachtsgemeenschap: een behoefte of verlangen?

Redactie CM: Gedaan.

CHRISTIAN542 schreef:
Geslachtsgemeenschap is veel meer dan een gevoel alleen ..
alleen al dat twee verschillende mensen bij elkaar komen die van elkaar houden is al iets wat ons verstand te boven gaat..daar komt geen behoefte
aan te pas..
Vergeet niet dat het altyd GODS wil is .
Al verlangd men niet of heeft men geen behoefte aan een man of kind,Als Gods wil is dat het kind geboren moet worden dan is niets wat het tegenhoud..God kan van de ene moment op het andere moment gedachten en gevoel scheppen in de mens.
Hoe vaak hebben we niet hehoord van een vrouw:Ik wil geen kind heben,
en dat er later toch en kind geboren word en de moeder ineens wel gevoelens heeft die er voordien niet waren voor het moederschap..

Tis maar een voorbeeld..

Als de behoefte en/of verlangen, als God dat nou in de mens heeft gelegd?
Zeg maar, de mens zo gemaakt heeft.
Dan is het ook God's wil.

Of God dat van het ene moment op het andere kan, gevoel scheppen, ja kan. En het kan ook een proces zijn.

En hoevaak hebben wij gehoord, dat een vrouw juist een kind wou en dat er toch geen moedergevoelens waren.

Als men geen behoefte heeft aan een man?

Iemand moet er ook aan toe zijn, om moeder te worden.

Quote:
Vergeet niet dat het altyd GODS wil is .
Al verlangd men niet of heeft men geen behoefte aan een man of kind,Als Gods wil is dat het kind geboren moet worden dan is niets wat het tegenhoud..

Vergeet niet, dat God ons, de mens een wil heeft gegeven.

Als iemand een moeilijke bevalling heeft gehad, dan kan diegene ervoor kiezen om voorbehoedsmiddelen te gebruiken.
Dus, dan houdt het voorbehoedsmidel het tegen door de mens, omdat die dat wil, en die wil, heeft de mens van God gekregen.

En mannen en vrouwen kunnen mi op verschillende leeftijden, leefdtijdsfases van mekaar verschillen.

Maar ja, ik kan me, wel indenken dat het een verlangen is, wat zelfs een behoeft kan worden.

En dat is mooi, dat heeft God in de mens gelegd.

En ja, mi, kan je ook leven zonder partner, met enkele goede vrienden. en dan ook er gelukkig zijn, zonder seksueel contact.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 19 augustus 2013, 22:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 10:19
BerichtOnderwerp: Homohuwelijk.

Romeinen 1:26 “Daarom heeft God hen uitgeleverd aan onterende verlangens. De vrouwen hebben de natuurlijke omgang verruild voor de tegennatuurlijke, en ook de mannen hebben de natuurlijke omgang met vrouwen losgelaten en zijn in hartstocht voor elkaar ontbrand. Mannen plegen ontucht met mannen; zo worden ze ervoor gestraft dat ze van God zijn afgedwaald. Omdat ze het beneden hun waardigheid achtten God te erkennen, heeft God hen overgeleverd aan hun eigen onbetrouwbaarheid en doen ze wat verwerpelijk is.”

Ik denk dat deze tekst van toepassing is op hetero's want er staat: natuurlijke omgang opgegeven voor onnatuurlijke.

Ze zijn daarmee van God afgedwaald. Ze achten het ook beneden hun waardigheid God te erkennen.

Ook in tegenspraak met de gelovige homo's.

Verder zie ik geen anti homo teksten, ja hehe, OT, daar staat ook dat als een vrouw niet meer ongesteld is ze twee runderen en anders duiven moet offeren en ze dan weer rein is.
En meer van die dingen waar we ons ook allang niet meer aan houden.

En de homo's die ik ken, ik ken voornamelijk mannelijk homo's, ja, dat ligt in hun aard.
Ik denk dat God iedereen accepteert met zijn aard.

En verwachten dat een homo niet praktiseert?

Dat is mi zo ongeveer hetzelfde als vragen dat een hetero niet praktiseert.

Door het geloof is iedereen behouden, homo's en hetero's.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 13 augustus 2013, 10:28
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 09:53
BerichtOnderwerp: Is het christendom wel zo authentiek?

LANFY127 schreef:
Oke! Bij deze! Waarom is het christelijke geloof, en dan maak ik ook nog een uitzondering, want er zijn tig christelijke geloven, meer waar dan alle andere geloven die er op deze aarde bestaan? Is dit een duidelijke vraag?

Ik dacht altijd eerst van ja, zelfs op geschiedenis, op openbare scholen, ja, we gebruiken de jaartelling 'voor' en 'na christus'.

Ja, kerstmis, Pasen, Pinksteren, Hemelvaartsdag, etc. Ja, alleen christelijke feestdagen, nog steeds....

(Dat ik vroeger op me 18de nog, echt niet wist wat kerst nou betekende laat ik even in het midden ;)

Iig dat soort dingen. Ja, als het christelijk geloof niet zo authentiek zou zijn, waarom in heel Europa, Amerika, nog veel meer delen, dan deze feestdagen.
--

Maar ja, je kan natuurlijk nooit bijvoorbeeld voor een moslim eventjes uit gaan maken dat zijn geloof niet authentiek is. Dat zou ik vooringenomen vinden en respectloos.
Wel kan je het, mi, over overeenkomsten hebben, een keer proberen iets uit te leggen over het christelijk geloof, en ja, als degene heel fanatiek zegt God kan geen Zoon hebben, wat ik van hun oogpunt nog best wel begrijpelijk vind ook...ja, dan stop ik ook meteen, en hou me bij de overeenkomsten.

Ik denk, dat voor ieder die waar dan ook in gelooft het geloof van diegene op dat moment voor diegene authentiek is.

En als ik dan ga roepen is niet zo, christelijk geloof is authentiek, ja dan krijg je alleen maar ruzie.

Dus ja...respect is belangrijk...zonder respect dat diegene zijn geloof authentiek vind, zal ik ook nooit iets over mijn, christelijk geloof, uit kunnen leggen.

Zo zit dat.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 13 augustus 2013, 09:54
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 09:39
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...

ANNA415 schreef:
Ik haat tentjes!! Woedende smiley

Ik ga vandaag maar eens op zoek naar een andere auto, want m'n huidige is olie-ist.

Ha Anna Lachende smiley

Op zoek naar een andere auto Lachende smiley

Veel wijsheid toegewenst! Lachende smiley met blinkend witte tanden

Fijne Dag! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 12 augustus 2013, 16:33

ANNA415 schreef:
vakantie!! wat zal ik eens gaan doen.... Clown smiley

Heerlijk voor je Anna! Lachende smiley

Ja, waar zou je eens heengaan Lachende smiley Kwijlende smiley ?

Fijne Vakantie iig! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 12 augustus 2013, 14:19
BerichtOnderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?

Hoi Thomas

Ja, idd. nu je het zegt. Ja, daar eten zij veel gezonder idd, veel groenten en fruit. en een glaasje wijn, wat ook wel gezond is. ik spreek nu wel over 1 á 2 glazen per dag, en dan natuurlijk niet eens elke dag. De richtlijn is dan zeker 2 dagen niet, 5 dagen wel.

En ja, idd kleine porties, ja, wat voor de een klein is, is voor een ander gewoon.

Ja, ik had er eigenlijk nooit bewust op gelet, ja ik was vaak in Duitsland, Frankrijk, en Zwitserland, op de grens van Frans en Duitstalig.

En ja, nu je het zegt en ik beelden van Frankrijk voor me haal, ook van steden, ja, nu zie ik het voor me, en idd je hebt gelijk ;) Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 11 augustus 2013, 16:08
BerichtOnderwerp: NS aanbiedingen voor goedkoop uitje

Ja, ik ken idd ook iemand die heeft een kaart voor het hele jaar onbeperkt gratis reizen gekocht, en ja alleen in de uren dat het druk is, tussen 7 en 9 in de ochtend, en tussen 16.00 uur en 18.00 uur in de na middag kan je niet reizen, verder helemaal wel.
En in de weekenden gelden die tijden niet, dan kan je gewoon het hele weekend op alle tijden. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 11 augustus 2013, 15:53

Ik snap het héél goed. dingen kunnen én, én zijn.

Je kan je én ziek voelen, en je kan je tegelijkertijd gelukkig voelen omdat je bij iemand bent die je vertrouwd en die je mag.

Of, je kan en het jammer vinden dat je iemand waarvan je houdt weinig ziet, maar tegelijkertijd blij zijn dat het contact met diegene wel erg goed is.

Hetzelfde kan opgaan, dezelfde dualiteit met te zwaar wegen/volslank.

Aan de ene kant, vindt iemand dat ie daar niet op afgerekend wil worden.
Aan de andere kant, vindt iemand dat ie ook wil afvallen.
Da's tweezijdig.

En, meer dan 20 kilo afvallen is een van de aller áller moeilijkste dingen die er bestaan.

Daar zou je eerst goede begeleiding voor moeten regelen.

Sterkte, Everdina!!!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 12 augustus 2013, 10:10
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 11 augustus 2013, 14:48

HAHA

Hartstikke leuk verhaal!

Ja, ik had idd weleens gehoord dat een keer iemand zei dan kan je aan iemand vragen 'of je mee kan reizen'.

Ja, dat moet je dan net maar durven en de goede tegenkomen Knipoog smiley

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 11 augustus 2013, 14:30
BerichtOnderwerp: Heiliging

Wat mooi Jol!
Lachende smiley
Ja, nu je het zo verteld zie ik ook de link, en ja, idd dan heb je meteen de tijd om met die gevangen te praten.

Mooi hoor!

Bedankt!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 11 augustus 2013, 12:07

Vind je het erg als ik er niet meer op reageer?

En..ik laat mijn post van eerst gewoon staan.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 11 augustus 2013, 12:12
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 augustus 2013, 23:44

JOL252 schreef:
Sorry Shanita waar heb je het over in vergelijking met Willemijn? Ik vind eigenlijk dat het moet stoppen hier. Zulke lange lellen tekst zijn ook niet meer overzichtelijk.

Ik heb het al aangepast enkele lengte(s), bedankt voor het me erop wijzen, ja zo leer ik weer iets. Knipoog smiley

Wat mij ook opvalt is deze regel, de zesde regel: 'Als je wilt reageren op iemand, haal dan zoveel mogelijk tekst uit het oorspronkelijke bericht weg. Eén of meerdere quotes is geen probleem, maar neem niet de volledige tekst over.'

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 11 augustus 2013, 12:09
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 augustus 2013, 23:19

[quote=ROLF230]Shanita schreef:

Alleen, ja, je zal, idd je hele leven moeten blijven opletten als je bent afgevallen, je zal wel alles kúnnen eten maar in proporties=kleine hoeveelheden.

Ik bedoelde denk ik in verhouding tot.

En ja, vruchten en groenten kan je eten wat je wil, als er geen vette sauzen bijzitten weer.

Lachende smiley

Dat bedoelde ik ook. Je kan veel eten van gezonde, en dus meestal caloriearme produkten.

Ga je, of is er wel vet eten regelmatig dan zal je ook zien dat mensen die niet te dik zijn altijd kleine porties nemen, of één keertje heel veel.

Ik bedoel iig je kan als je bent afgevallen niet meer ineens alles eten waar je zin in hebt, want dan kom je zo weer aan, je zal idd je eetpatroon, levenspatroon willen veranderen zoals jij ook schrijft.

Bedankt voor de voorbeelden! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 augustus 2013, 19:10

JOL252 schreef:
Het gaat niet over de voetwassing zelf, niet over vriendelijk doen... dat komt er later wel bij en is een gevolg/uitvloeisel...

ik vind het echt lastig te omschrijven wat ik bedoel.
Het gaat over heiliging, Jezus pakt een teiltje en een handdoek en gaat aan de slag en zegt dat zij hetzelfde moeten doen. Dieper achterliggende gedachte is dat Jezus ons heiligt/schoonmaakt/klaar om aan Zijn tafel te gaan.

hoe kom ik het dichtste bij wat ik bedoel... in de "schoenen" van de discipelen staand lijkt het me ambarassing om zulke vieze voeten te moeten tonen en de ander wast ze, Jezus nog wel die Zich niet te hoog daarvoor voelt. Hij aanvaardt de ander en brengt tot ere...

Voetwassing was in die tijd heel normaal, iets wat bedienden vaak deden, want mensen liepen altijd op sandalen in stoffige gebieden.

In deze tijd zou het absurd zijn...vind ik.

Dan zou je iets anders moeten bedenken, wat in deze tijd bedienden oid doen dus naar deze tijd vertalen.

Het gaat dan over dienen....

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 10 augustus 2013, 19:15
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 augustus 2013, 18:57

JOL252 schreef:
Sorry Shanita waar heb je het over in vergelijking met Willemijn? Ik vind eigenlijk dat het moet stoppen hier. Zulke lange lellen tekst zijn ook niet meer overzichtelijk.

Ja, eigenlijk wel he?

Ja, ik heb het al ingekort hoor, had waar het eigenlijk over ging toch al schuin gedrukt, dus dat was niet zó moeilijk.

Maar bedankt voor deze vriendelijke vermaning.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 10 augustus 2013, 19:18
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 augustus 2013, 18:44

WILLEMIJN232 schreef:
Ik wil toch even reageren op je stukje over de vrede die je ervaart als jijzelf denkt dat je niet lang meer te leven hebt. Dat is een gedachte van jezelf en kan je je voorstellen als je werkelijk ernstig ziek bent vrede niet gelijk bij je opkomt als je situatie ernstig blijkt te zijn?
En dat is een heel ander gevoel dan dat je zelf suggereert dat je misschien niet lang meer te leven hebt.....

Zo, ietsje korter.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 11 augustus 2013, 16:10
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 augustus 2013, 16:59

THOMAS968 schreef:

Quote:

Geslacht, lengte, leeftijd en gewicht inbrengen en je krijgt je BMI en een omschrijving van hoe je er voor staat:

http://www.voedingscentrum.nl/nl/mijn-gewicht/bmi-meter.aspx

Een gezonde waarde is onder de 25. Boven de 30 ben je echt te zwaar. tussen de 25 en 30 is wat afvallen wenselijk. Overigens moet je bij 25 of 26 nou ook weer niet meteen in de stress schieten. Als wat groffe maat geldt dat bij elke kilo die je afvalt, je BMI met ongeveer 0,3 punt daalt.

Thomas

Hai Thomas,

Ik heb een 'bereken uw bmi' site gevonden, waar je ook cijfers achter de komma kan invullen zoals 70,5 of 70,7.
Dus dat geeft een nauwkeuriger beeld, je hoeft dan niet naar beneden of naar boven af te ronden, wat erg moeilijk is als je bijvoorbeeld 70,5 weegt. Smiley die vol vragen zit

En het is heel duidelijk, in de zin van, er is een geel gedeelte(veels te licht), daarna een groen gedeelte(goed), daarna een oranje gedeelte (tussen goed en te zwaar in), daarna een rood gedeelte(te zwaar) en daarna een donkerrood gedeelte (veels te zwaar).

Ik las ook dat de bmi niet geschikt is voor kinderen, sporters(vanwege de spiermassa die ook zwaar kan wegen) en body builders.

http://www.hartstichting.nl/gezond_leven/bmi_berekenen/

Mijn bmi is in zeven! dagen gedaald van 26,6 naar 26,4....dus ja, dat gaat in het begin heel snel, de 1ste drie, vier of vijf kilo gaat heel snel, en ja, daarna gaat het héeeeel langzaam.
En is idd een kilo in de week het hoogst haalbare.

Iedereen die af moet vallen; Sterkte!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 10 augustus 2013, 19:28
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 augustus 2013, 15:02

EVERDINA396 schreef:
Bij mij gaat het ook rond mijn buik, heupen en billen zitten.
Heb een peervormig figuur.
En het grootste nadeel bij mezelf vind ik, dat ik een erg holle rug heb.
Waardoor het lijkt, dat ik ontzettend dik ben.
Trouwens deze maand krijg ik een uitnodiging voor een eerste gesprek over een maagverkleining.

Dik zijn rond je heupen en billen is dus niet gevaarlijk, juist mensen die alleen/voornamelijk dik worden in hun buik, dat is juist gevaarlijk.

Je hebt een heel mooi gezicht, je bent nog erg jong, begin dertig....een goede diëtiste...?

Kijk, ja, het is afzien, en ontzettend moeilijk, maar ja, je kan een kilo per week afvallen, en dan ben je dus na een half jaar=26 weken dus 26 kilo kwijt, gelijk ook sportschool, met begeleiding, voor je spieren, ja...

Ik kan me voorstellen als je zo'n mooie gezicht hebt als dat jij hebt, dat je er wel even van baalt.... en ja, ik weet, afvallen is nog veel moeilijker dan minderen naar een paar per dag/stoppen met roken.

Afvallen kan het aller aller moeilijkste zijn dat er is.

Sterkte!!!

Ps: Waar ik zelf wonderen heb meegemaakt zijn mensen die naar weight wachters zijn geweest, dus echt erheen en niet alleen online natuurlijk.

Want je zit met 'lotgenoten'. Ons kent dan ons.

En, je moet elke week daar op de weegschaal staan en als je bent afgevallen krijg je applaus! en een lintje! die kan je ophangen in je slaapkamer bijvoorbeeld als herinnering.

Dat heb ik gehoord en gezien! bij meerderen, de vrouw van de baas van een vriend van mij, die samen met hem een bedrijf heeft, en van een tante van mij, en zo nog een paar die ik ken.

En...het allerbelangrijkste vond ik, je krijgt hele goede recepten mee, die je zelf kan bereiden, en die erg lekker zijn en erg gezond en waar je wel van afvalt.
Dus je voelt je ook fit tijdens het afvallen want je krijgt door die recepten wel alle stoffen, vitaminen en mineralen mee.

Alleen, ja, je zal, idd je hele leven moeten blijven opletten als je bent afgevallen, je zal wel alles kúnnen eten maar in proporties=kleine hoeveelheden.

En, misschien een vertrouwens iemand die helpt, buiten de reguliere familie en vrienden.

En, kijken hoe kwam het, in de eerste plaats dat dat ik zoveel ging eten, was het emotie eten wat was de oorzaak, en daar kan een psycholoog je weer heel goed mee helpen, ook negen sessies vergoed.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 10 augustus 2013, 19:29
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 augustus 2013, 14:41
BerichtOnderwerp: Is het christendom wel zo authentiek?

Misschien doelt Petra ook op Vrede in je hart en Gemoedsrust!

Ja, dat zou ik zelf antwoorden als iemand mij zou vragen wat ik eraan heb om dicht met God te willen leven en overal voor te bidden.

Ja, ik wenste mij dat ook weleens anders toe, ja, wie niet, ja, kijk maar naar Job, maar ja die raakte zijn geloof niet kwijt, ondanks al die vrienden die dingen zaten te suggereren.

En ja, ik hou er regelmatig rekening mee dat ik weleens wat zou kunnen krijgen, want het regent over de goeden en de slechten.

Wat ik het allerbelangrijkste vind, hoe is mijn gemoedsrust, als die goed is, ja dan kan ik zelf ook dingen in de ogen kijken. Voor mij was dat contact met moeder en broer.

En anderen die hebben al gemoedsrust.

En wat voor de een opgaat gaat niet voor de ander op.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 10 augustus 2013, 14:54
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 augustus 2013, 14:17

Ik ken ook iemand die had dat ook wat jij had dan lag het dus idd niet aan diegene maar aan de ns... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 augustus 2013, 13:30

Roelande:
Quote:
ik probeer de gezindheid van Christus aan te nemen in het dagelijkse leven

Ik ook Lachende smiley Ik bedoel, Rust, Vrede, eerlijkheid(voor zover mogelijk), vriendelijkheid als het aan mij afhangt, Rom 12 18 Houdt zo mogelijk, voor zover het van u afhangt, vrede met alle mensen. Enz.

En eerlijkheid, voor zover mogelijk heb ik, ook, aan deze tekst, Prediker 7 15 Dit heb ik in mijn leeg bestaan gezien: een rechtvaardig mens gaat aan zijn rechtvaardigheid ten onder, een onrechtvaardig mens leeft lang ondanks zijn slechte daden. 16 Wees daarom niet al te rechtvaardig en meet jezelf geen overdreven wijsheid aan. Waarom zou je jezelf te gronde richten? 17 Maar gedraag je ook niet al te onrechtvaardig en wees niet overmatig dwaas. Waarom zou je sterven voor je tijd? 18 Houd het ene vast en laat het andere niet los. Dat is het beste, want wie ontzag voor God heeft, ontsnapt aan al te veel rechtvaardigheid en ook aan al te veel onrechtvaardigheid.

Ik liep net even buiten en ik dacht, ja voordat er Kamervragen over gesteld worden zou ik even uitleggen wat ik bedoel.

Nou, ik had zo'n hoge bloeddruk en ja, dan denk je echt nou, ik heb niet zo lang meer, en toen had ik een grote Vrede, ik dacht aan de goede dingen die er in mijn leven waren gebeurd, en zat wel bij een beste vriend, dat ook, en ook al zat ik alleen hoor, ja, ik kan erg goed alleen zijn, maar dat hielp een beetje bij iemand die je al 17.5 jaar kent.

Maar ja, de bloeddruk is alleen hoog als ik veel stress heb, dus ik ga er nu even vanuit dat het stress gerelateerd is.

Maar toen dacht ik even dat ik niet zo lang meer had...door de bezorgde uitdrukking van de huisarts, en dat er speciaal voor mij, voor de volgende ochtend 8.15 uur een spoedafspraak met de cardioloog werd gemaakt.
Normaal krijg je een brief mee van de arts, mag je zelf het ziekenhuis bellen, en kan je over 8 weken oid komen.

Maar ja, ik bedoel, stel je hebt lopen bellen met T-Mobile, want je pc had geen verbinding en je bent 22,50 euro kwijt daaraan.
En de volgende keer maak tt-mobile een foutje in de berekening in je voordeel.
Ga je dan T-Mobile bellen, ja jullie hebben een foutje gemaakt, en jullie hebben mij 25 euro te weinig gerekend?

Nee, ik laat dat dan even lekker zo, als ik niets hoor, is nou ook al 1 jaar geleden, zoiets bedoel ik.

En ja, eerlijk zijn naar God toen, ja, dát is natuurlijk evident.

En ja, ook, bijvoorbeeld als iemand een bekeringverhaal schrijft en die denkt van nouuuuuu, dit hoeft ook niet iedereen te weten en die laat wat weg, oke. Moet kunnen vind ik, niet iedereen hoeft altijd alles over iedereen te weten je mag ook wel dingen voor jezelf houden.

Dit soort dingen bedoel ik zelf.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 10 augustus 2013, 15:54
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 augustus 2013, 13:27
BerichtOnderwerp: Mail van de redactie

Ach so...!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 augustus 2013, 21:12

We gaan zo es kijken wat de buurman vanavond heeft klaargemaakt voor eten, en dan een mooie film bekijken Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 augustus 2013, 21:08

Quote:
Als er Een is die onze ware bedoelingen kent is het Jezus wel.

Dat denk ik ook! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 augustus 2013, 21:02
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?

Quote:
De scootmobiel krijg ik, is toegezegd; -) Lachende smiley

Wat heerlijk voor je, Natascha, die scootmobiel!

Ja, ik vind het geinige dingen, ze zien er leuk uit bedoel ik, en ja, je komt er overal mee Knipoog smiley

Ja, zeker als je het nodig hebt, kan me voorstellen dat je blij bent! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 augustus 2013, 17:39

Mardie:
Quote:
Om gezondheidsredenen kan een beetje afvallen geen kwaad mits je daarbij geen stress ervaart want anders gaat het niet werken. En juist de druk van anderen maakt het zo stressvol. Al die vooroordelen die er zijn,ik kan me er mateloos aan irriteren.

Ja, idd, dat klopt.

Om gezondheidsredenen, erg hoge bloeddruk , dan weer wel, dan weer niet, echt stress gerelateerd.

Ja, ik zag van de week een programma van Ivan Wolffers, toevallig bij een vriend, want ik zelf kijk eigenlijk nooit tv.

Wat mij erg aansprak was dat hij ook zei dat stress de grootste boosdoener is voor de gezondheid.

Ja, en roken ook, maar ja er is een verschil tussen iemand die drie á vijf sigaretten opsteekt per dag, of iemand die een pakje rookt, ca. dertig per dag.
Dat echte neurotische, obsessieve roken, de ene na de andere.
En ja, sommigen zeggen dat dat niet kan, drie of vijf per dag roken, dan denk ik, ja waarom niet?
Ik bedoel, chocolade toetjes, sommige gebakjes en bueno repen zijn ook erg lekker(en kunnen dus verslavend zijn, de zogenaamde eetverslaving, of het emotie-eten).
Ja, en normaal gesproken kan iemand zich ook inhouden en gaat niet elk uur een paar bueno repen eten bijvoorbeeld.
Dus, dat geldt voor mij dus voor sigaretten, ik steek er nu en dan eens eentje op, net als dat ik, nu en dan eens een bueno reepje zou kunnen eten.

Ja, ik ervaar geen stress bij het afvallen, ja, ik vind het regelmatig wel heel erg moeilijk, moet me zelf echt inhouden hoor, als ik door de supermarkt loop...Maar dat is geen stress, dat is gewoon zelf discipline opbrengen.

Ja, overal waar 'te' voorstaat is niet goed, behalve bij tevreden.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 augustus 2013, 16:57
BerichtOnderwerp: Zegen? Of vervelend? Of beide?

KLUS667 schreef:
Vervelend: geen mobiele data in deze uithoek van Nederland

Zegen: WiFi op de camping Lachende smiley met blinkend witte tanden

Oooh, dus je kan gewoon je laptoppie meenemen, dat is wel tof Knipoog smiley

Fijne Tijd! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 augustus 2013, 16:52

ROELANDE345 schreef:
Mooi Shanita, dus langzaam maar zeker komt je huis op orde, Kun je misschien het beste meteen hulp in de huishouding regelen via WMO. Een goeie komt ook wel als het huis nog niet op orde is hoor. Dan helpt ze je wel

Ja, ik heb nu een hele goede, ja, een specialiste, die me helpt, ja, ik ben wel blij, ik mag haar ook, zij mij ook, ja je moet elkaar wel liggen anders kan je natuurlijk niet samen werken.

(Ja, of het moet, in het bedrijfsleven, dat is wat anders... Twijfelende smiley

En of dat nou van de wmo uitgaat of van de ciz, en wat al nog meer van afkortingen, ja, dat geloof ik wel, ja dat zoeken zij voor mij uit, ik snap daar nu niets meer van, het veranderd ook steeds. en ja zij krijgen de laatste wijzigingen door.

Het gaat erom dat ik nu echt praktische hulp krijg, en ja wel ná mijn onderzoeken, en gesprek cardioloog, want daarvoor moet ik even zorgen dat ik steeds op tijd in het ziekenhuis ben. Dat heeft nu even voorrang.

Maar....de allerbelangrijkste dingen zijn wel gedaan Lachende smiley , en ja ik woon erg mooi, dus als ik mijn balkondeur opengooi, ja, op een hoog op de hoek, ja dan heb ik echt een fantastisch vergezicht met een weggetje, met water ernaast en een dijkje aan de andere kant, met veel bomen.

En links kijk ik ook heel ver, en rechts ook. En onder mij wonen een gezin met een tuin, en ja omdat een hoog niet hoog is, ja, heb ik veel contact met de straat, ja, je hoort kinderen, en als ik planten water geef op me balkon vaak een praatje met de buurvrouw die net terug komt van boodschappen, ja dat soort dingen, gewoon heel gezellig hier Knipoog smiley

Ik zou weleens een foto maken als ik mijn kabeltje van mijn telefoon heb gevonden, zodat ik ze op de pc kan zetten. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 augustus 2013, 16:30

PETRA373 schreef:
ha ha het was een zegen toen ik wakker werd en minder pijn had, koorts weg,
hele dag weer op de been stond, dingen kon schoonmaken enzo weer
en toen ik dacht, jee bent toch nog wel beetje erg moe...
zei ik tegen jezus, jee geef me kracht om het nog effe vol te houden eten te koken voor het gezin
en daar belde een vriendin die samen met nog een vriendin effe me keuken in beslag kwam nemen en een partij surinaamse nasi maakte, met sla
ook nog de afwas deden,
en ze maakte zoveel dat ik er morgen ook kan van eten met hele lading mensen die effe langskomen en waarvan ik ook al dacht, eh hoe doe ik dat met eten?

restte de vraag, eh heb maandag pas weer geld, vervelend dat ik niks lekkers erbij kan presenteren, maar kleuter werd door zijn pa thuis gebracht met cakepakken, glazuur

kleine zegeningen door mensen en god heen Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley

Wat leuk! Lachende smiley

Ja, ik reageer nu pas, ben even wat dingen aan het doorlezen, gewoon, en ja, toen las ik deze post van je nog een keer en ik dacht ja leuk, ik herken dat soort dingen ook wel inderdaad Knipoog smiley

Dingen die je overkomen, die je niet had verwacht waardoor andere dingen weer zijn opgelost zeg maar Lachende smiley

Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 augustus 2013, 16:19

Hai Thomas Lachende smiley

Dank voor deze informatie! Coole smiley met zonnebril

S. Blij met de trein Kwijlende smiley Engeltje smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 ... 235 Volgende
Pagina 34 van 235