Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 februari 2012, 19:34
Onderwerp: ga je mee gezellig picknicken in ede op de hei op 28 april?
|
|
|
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, regio 073, 39 jaar, met drie kinderen (6, 6 en 7 jaar) markvos129, regio 0548, 32 jaar trijnie671, regio 0549, 50 jaar bert364, regio 0321, 42 jaar
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 26 februari 2012, 19:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 februari 2012, 19:27
Onderwerp: ga je mee gezellig picknicken in ede op de hei op 28 april?
|
|
|
we willen dus op zaterdag 28 april voor de tiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond negen uur.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
hannah810, regio 073, 39 jaar, met drie kinderen (6, 6 en 7 jaar)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 februari 2012, 14:19
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
VISSER278 schreef: | dan zal ik het ff op zn zeeuws doen...... Frietje mayo pinda???
Eg wel te kaanen |
hoelaat?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 februari 2012, 14:18
Onderwerp: Jezus zegt:
|
|
|
Toen riepen zij tot de HERE in hun benauwdheid, en Hij redde hen uit hun angsten, Hij deed hen treden op een effen weg om te gaan naar een stad ter woning (Psalm 107:6-7)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 februari 2012, 14:07
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik zei iets lekkers en geen vettige brol met die smerige pindasaus...bahhhh |
frank; ik zeg dan keurig; ik vind het niet te nassen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 februari 2012, 14:23
Onderwerp: De Bijbel in straattaal, wat vinden we ervan?
|
|
|
HARM012 schreef: | ik zal er als ik jou was direct werk van maken. Gebruik je kennis! Jij weet precies hoe je hangjongeren moet aanpakken.
Veel jongeren (ook, of zelfs vooral hangjongeren) willen keihard werken, leren en iets bereiken. In plaats van dat ze geholpen worden, worden ze van alle kanten aangevallen en belemmerd.
En ja.. dan uiteindelijk word je vervelend. Waar ze dan belanden is op straat.
|
harm, ik denk dat het probleem is dat je ietwat uitsteigt boven het nivo van sla ze blauw met een knuppel (wat ook wel geweld, of mishandeling genoemd wordt) star denken kun je nu eenmaal niet veranderen met een paar bijdrage's op een forum, en dat je de straatbijbel in de kast hebt staan, getuigd van het feit dat je je wilt en kunt inleven in je klasgenoten; iets dat hier op christianmatch niet vanzelfsprekend lijkt te zijn.
ik denk dat velen die hierboven gereageert hebben, veel zouden kunnen leren van een 18-jarige!!
mijn respect heb je, maar de straatbijbel lezen? gaat dit meissie "van de oudere generatie"nog effies nie doen,.......
hannah......kent een klein tipje van de wereld van verwaarloosde en geknuppelde kinderen als pleegmoeder.
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 22 februari 2012, 14:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 februari 2012, 09:14
Onderwerp: De Bijbel in straattaal, wat vinden we ervan?
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ach het is aannemelijker dat er een straat verbod gaat komen voor jongeren, dan dat jongeren een straatbijbel gaan lezen |
ik denk dat je daarmee jongeren tekort doet, gerrit!!
ik denk dat wanneer jongeren de statenvertaling zouden lezen, het hetzelfde effect heeft, als wanneer iemand die statenvertaling leest de straatbijbel leest; het verschil in woordgebruik is groot, vergeet dat niet! dezelfde onwennigheid die jij ervaart bij het lezen van de straatbijbel, hebben die groep jongeren bij de "gewone bijbel".
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 22:20
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Even op de fiets gekookt vandaag. Bami, Tjap tjoy, foe yong hai, sate en kip, heerlijk! Kan er morgen nog van eten, wat kan ik toch goed koken!
Thomas, zit nu op zijn luie BIL uit te buiken want dat wil Hannah graag, hm. |
weet je wat hannah nog liever wil, thomas? bami, tjap tjoy, foe yong hai, sate en kippekont
hannah......heeft nog nooit zo best willen luisteren naar de juf....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 18:17
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ham is varkenskont . Brrrrrr. |
ho ho ho, visser; varkens-bil he?
(je mág geen kont zegge van de juf!!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 februari 2012, 18:20
Onderwerp: gebed voor Prins Friso en familie
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Precies......geloof en werken, wanneer spreken we af met een aantal cm-ers om in groepjes naar verpleegtehuizen/verzorgingstehuizen te gaan en onze diensten voor een paar uur in de week aan te bieden........ je/jullie mogen je hier melden of bij mij, dan coordineer ik het wel..... ik wacht af....... |
"wat mijn ogen zien, doen mijn handen" is ook een optie denk ik. ik weet van verschillende mannen en vrouwen die anderen hier op de site helpen, en dan BELANGELOOS. dus niet om alsnog een k(l)usjes-date te scoren oid, maar gewoon om er voor de medemens te zijn.
de ene geeft iemand een abonnement kado of levert een toetsenbord af; de ander helpt verhuizen, door paar dagen te gaan witten, de volgende rijd 2 uur om om iemand mee te kunnen nemen naar een uitje, en nog weer iemand stuurt een enveloppe geld zonder de afzender te vermelden; er zijn er die kleding opsturen, tassen vol, en er zijn er ook die een luistend oor bieden op de prive-chat; ik denk dat ieder die als "zout" in de wereld is, echt wel een plaats vind om iemands leven te verrijken!!
hannah.......heeft ogen die zien en houd het dicht bij huis.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 19 februari 2012, 19:02
Onderwerp: Incest
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dus realiteitszin is eigenlijk dat je iemand wel vergeeft maar dat hij dan wel een heleboel dingen niet meer mag? Hij/zij heeft dus voor de rest van zijn leven beperkingen is dat dan volledige vergeving?Ik denk dat vergeving een stuk moeilijker is dan dat sommige mensen hier beweren en schrijven.......en niet alleen over dit onderwerp incest maar in het algemeen..... |
dat is exact wat ik bedoel, willemijn; wel de zaken uitpraten, en achter je laten; en daarnaast toch de leefwereld van kinderen zo veilig mogelijk maken; daar hebben zij immers recht op?
God legt ons in de Bijbel immers ook "beperkingen" op, hoewel hij ons liefheeft?
hannah..........Liefde en grenzen stellen kunnen prima samengaan......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 februari 2012, 08:42
Onderwerp: Incest
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Nee,maar dan moet er berouw zijn,als dat er niet is en ze binden de kat op het spek dan ben ik er klaar mee.......
Vergeven is trouwens makkelijker dan vergeten,het blijft altijd de man die zijn kinderen verkracht heeft,dat uit mijn geheugen wissen zal me niet lukken. |
het is ook niet voor niets dat mensen die zich aangetrokken voelden tot kinderen en dus een strafblad hebben om die reden, geen baan meer mogen hebben op een school, hé, leanne; het blijkt toch een zwakte te zijn, en de kans in herhaling te vallen kan altijd aanwezig blijven.
ik denk niet dat je dat hoeft intepreteren als iemand niet willen vergeven, niet willen vergeten wat er is gebeurd, maar met een stukje realiteitszin.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 februari 2012, 15:08
Onderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
|
|
|
ik denk niet dat het nodig is hier verder op in te gaan, mensen! het was een fijn weekend, met een paar losse steken; daar houden we het wat mij betreft op.
het volgende weekendje domburg wordt door simsim in november georganiseerd; je kunt je dus bij hem aanmelden.
wat mij betreft is de discussie gesloten. en wie er mij ook verwijten wil maken; ga je gang; ik zou niet weten waarover ik me schuldig moet voelen. - oke, oke; ik heb geen rekening gehouden met de de wensjes van mensen die zich niet opgegeven hebben, en wel even langswipten. - volwassenen hebben hun eigen verantwoordelijkheid voor hun gedrag, ik ben geen politie agentje, niet verantwoordelijk voor de ander en bovendien heb ik maar twee ogen.
ik heb mijn uiterste best gedaan om voor een groep singles een zeer voordelig en gezellig uitje te organiseren, en ik denk dat ik me daarvoor meer dan voldoende heb ingezet en ook simsim heeft de catering prima vormgegeven.
als laatste; mails met onbeschofte woordkeuzes, scheldwoorden en dergelijke worden niet beantwoord; voel je je teleurgesteld en wil je je afreageren, dan kan dat, ga je gang; maar gebruik wel wat beschaafd nederlands tussen de regels door; dat is mijn moedertaal namelijk, en dat kan ik redelijk verstaan. je kunt alles tegen me zeggen, maar als je niet normaal kunt praten; houd dan gerust je mond een poossie dicht!
hannah...........heeft een fijn weekend gehad... en wenst iedereen een goed weekend.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 16 februari 2012, 15:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 februari 2012, 01:36
|
|
|
XABIA794 schreef: | allee, ik kan nu eindelijk terug inloggen om te vertellen dat het weekend top geslaagd was... de prijs was goed, de bediening,en natuurlijk die prachtige mensen die er waren. Ik heb de boel op stelten mogen zetten. maaaare ... heb me goed gedragen |
en ik vond het geweldig dat je er was, xabia; ik heb er een fijne vriendin bij!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 20:44
|
|
|
SIMSIM368 schreef: | De overnachting kunnen we de volgende keer wel schrappen, een paar uurtjes langer aan de bar en gelijk verder met het ontbijt.
En die romances? Ach
|
ander voorstel; de bar kunnen we de volgende keer wel schrappen, een paar uurtjes langer slapen, en dan gelijk gelijk verder met het ontbijt....... (dat is meer het soort feestje dat ik in gedachten had, eerlijk gezegt.)
misschien wordt het weer eens tijd een picknick-datum te prikken?
dus; enig idee wanneer we weer naar ede gaan? wie doet er een voorstel?
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 14 februari 2012, 20:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 februari 2012, 12:42
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...zeg mensen klopt het adres wel??? Ik ben nog steeds aan het zoeken maar ik vind die parking niet... |
had dan ook dat rinkel-ding-nummer van visser meegenomen, man!!!! je zoekt maar even: en neem vooral je tijd.
(en laat mijn bak koffie staan, want de thermos is leeg!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 februari 2012, 11:58
|
|
|
ik ga mijn meisje uit school halen, en in de auto om anderen te halen; mochten er nog vragen zijn; bel gerust het 'rinkelding-van-visser".
ik hoop ook dat simsim zoveel mogelijk online blijft zodat je via het cm-kanaal ook je vragen evt nog kunt stellen;
ik ga wat "gasten" ophalen; tot straks allemaal!!!
@daniel777 dank je; gaat helemaal lukken!! anderen die door omstandigheden af moesten haken; veel gezelligheid / sterkte gewenst dit weekend!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 23:21
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
lekker van genieten, marian!! het is een zegen waar velen onder ons naar verlangen denk ik; de liefde van je leven tegen komen!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 23:08
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Waar gaan we nu eigenlijk verzamelen? Waar kunnen we verzamelen want er zullen best wat wagens zijn. Is het de straat die Hannah opgeeft en kunnen we daar parkeren of wordt het toch die andere straat? |
dit is het verzamel adres, frank;
Brandweer Oostkapelle. Domburgseweg 68d 4356 NB Oostkapelle beschikbaar tel nr; 06 25315992 .
er is voldoende parkeer ruimte.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 9 februari 2012, 23:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 20:28
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ja maar dan belt hij toch naar zichzelf? Misschien weet hij het dan wel...ik snap het effe niet meer. |
sssssssssssst frank...........nou verraad je alles, joh!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 19:59
|
|
|
VISSER278 schreef: | wat is het nu?
Domburgseweg 68 D .... of Ambachtsstraat?????????
Visser , die wèl veel waarde hecht aan zn tomtom hoor |
herhaling voor de sjimpulluh sjieluh onder onsj;
Brandweer Oostkapelle. Domburgseweg 68d 4356 NB Oostkapelle beschikbaar tel nr; 06 25315992 .
hé, visser..........mocht je het niet kunnen vinden, bel dan het rinkelding-nummer maar wat er bij staat, ok?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 19:02
|
|
|
WILLEMIEN923 schreef: | Het lijkt me leuk om mee te gaan! Ik hoop dat ik er nog net bij kan. Groetjes, tot morgenavond,
Willemien923 |
geweldig willemien; welkom
er zijn nog twee plaatsjes geloof ik; (straks even goed kijken nog) dus wie nog mee wil; wie eerst komt............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 18:29
|
|
|
nog wat antwoorden op vragen die ik in mijn mailbox tegenkom;
- er zijn twee verzamelmomenten; 6 uur en 8 uur - bij aankomst is er een eenvoudige warme hap - alle maaltijden worden verzorgt, en er is koffie in overvloed, voor de overige drankjes worst slechts 1 euro in rekening gebracht. - beddengoed en handdoeken hoef je niet mee te nemen. - de financien worden verzorgt door "barman007" - in het hotel is er geen zwembad, er is echter wel een zwembad met sauna dicht in de buurt. http://www.roompotzwemparadijs.nl/vrijetijdscentra/domburg
schrijf onderstaande gegevens nog even op voor de zekerheid;
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 18:27
|
|
|
HANNAH810 schreef: | wie gaat er mee strandwandelen op vrijdag 10 februari ???
om 18:00 uur hopen we te verzamelen bij de brandweer kazerne van Oostkapelle.
de adresgegevens; (even noteren voor je in de auto stapt, voor alle zekerheid )
Brandweer Oostkapelle. Domburgseweg 68d 4356 NB Oostkapelle
voor we gaan wandelen hopen we daar om 20:00 uur ook weer de laatkomers op te pikken die na het werk aan willen sluiten, voor we gaan wandelen.
We hebben een lokatie waarvan we gebruik mogen maken, en willen de kosten van E 25 per persoon all in, dan wel graag delen.
Vanaf 18:00 uur kunnen we terecht in de accomodatie waar we eten slapen enz. We gaan s avonds een strandwandeling maken en hopen na afloop nog iets te drinken. er is een mogelijkheid om te overnachten voor degenen die willen blijven tot de zaterdag. we hopen dan rond 9 uur gezellig te ontbijten, en om 13 uur te lunchen, waarna ieder weer richting huis gaat. (of kiest voor een nachtje bijboeken met kosten rond de 10 á 12 euro houd er bij het extra nachtje dan wel rekening mee dat het avondeten uit een frietje-mét zal bestaan, om het allemaal zo low-budget mogelijk te houden.)
heb je interesse, wil je dan je naam invullen op onderstaand lijstje?
simsim368, 50 jaar, regio 0118, ZONDER overnachting bert364, 42 jaar, regio 0321, MET overnachting en zoon van 10 jaar visser278, 44 jaar, regio 0113, MET overnachting bert168, 44 jaar, regio 0599 MET overnachting willem618, 43 jaar, regio 0344, MET overnachting barman007 , 49 jaar, regio 0118, MET overnachting nathan510, 53 jaar, regio 0164, MET overnachting sambal648, 38 jaar, regio 0111, ZONDER overnachting bleueyes120, 46 jaar, regio078, MET overnachting Henkeman399, 38 jaar, regio 0596, MET overnachting frank627, 47 jaar, regio 076, MET overnachting ov johan130, 46 jaar, regio belgie, MET overnachting anoniempje uit het noorden MET overnachting charles730, 60 jaar, regio 0255 MET overnachting jack404, 35 jaar, regio 0416, MET overnachting
tjoklat313, 51 jaar, regio 078 MET overnachting susannah475, 46 jaar, regio 0318 MET overnachting hannah810, 39 jaar, regio 073 MET overnachting en pleegdochter 6 jaar nathanya830, 34 jaar, regio 0251 MET overnachting en drie kids van (10,9 en 7 jaar) momo697, 45 jaar, regio 0592, MET overnachting Cootje711, 35 jaar, regio 0180, MET overnachting xabia, 48 jaar, regio belgie, MET overnachting ineke155, leeftijd 55-, regio 0183, MET overnachting pien621, 35 jaar, regio 010, MET overnachting mama519, 45 jaar, regio 0166, MET overnachting, onder voorbehoud anoniempje uit het noorden mirjam111, 36 jaar, regio 010, MET overnachting marian976, 52 jaar, regio 010, MET overnachting willemien923, 43 jaar, regio 0113, MET overnachting
super, mensen, t wordt al een gezellig koppeltje!!
han, krijgt er meer en meer zin an |
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 9 februari 2012, 20:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 15:12
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
TINK100 schreef: | horen dat je geen huis kunt krijgen omdat je niet met 5 personen op 1 adres woont....hoe kunnen mijn andere 2 kinderen dan ooit bij me komen wonen/ slapen als ik alleen maar op kleine woningen mag reageren??? niet dus....dank je wel woningbouw.... |
kun je hun woonadres niet op jouw adres plaatsen, tink? dan logeren ze gewoon met grote regelmaat bij pa......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 14:56
Onderwerp: Het weer
|
|
|
TINK100 schreef: | overttreffende trap van grijs: grijs, grijzer....grijst?? grijzigerst?
enfin, het is grijs buiten |
grijs, grijzer, griezelig?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 13:27
|
|
|
in navolging van frank...........
voila is frans, frank!!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 9 februari 2012, 14:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 11:10
|
|
|
nog vier slaapplaatsen vrij...............
(ik voel me net de dominee..........haha)
ER IS NOG PLAATS.................en je bent welkom.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 09:09
|
|
|
nog wat antwoorden op vragen die ik in mijn mailbox tegenkom;
- er zijn twee verzamelmomenten; 6 uur en 8 uur - bij aankomst is er een eenvoudige warme hap - alle maaltijden worden verzorgt, en er is koffie in overvloed, voor de overige drankjes worst slechts 1 euro in rekening gebracht. - beddengoed en handdoeken hoef je niet mee te nemen. - de financien worden verzorgt door "barman007" - in het hotel is er geen zwembad, er is echter wel een zwembad met sauna dicht in de buurt. http://www.roompotzwemparadijs.nl/vrijetijdscentra/domburg
schrijf onderstaande gegevens nog even op voor de zekerheid;
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 9 februari 2012, 09:49
|
|
Naar boven |
|
|
|
|