ChristianMatch

Forum

Berichten van ANNETTE792
Ga naar pagina Vorige 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 ... 56 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ANNETTE792
Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 5 september 2011, 21:59
BerichtOnderwerp: Welke bijbel lezen we?

MARIO216 schreef:
Statenvertaling van 1951

1951 is toch de NBG-vertaling?

Hier thuis lezen we de Statenvertaling.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 september 2011, 21:57
BerichtOnderwerp: Grenzen

Voor de een is het soms heel duidelijk waar de grens ligt.
Een ander heeft soms nodig om de grens op te zoeken, om te zien waar die nou precies ligt.

En die grens ligt ook niet bij iedere persoon op dezelfde.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zondag 31 juli 2011, 14:18
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

laatste rondje door mn oude huis gelopen, nu klaar om morgen de sleutel in te leveren.

Ondanks dat ik van dringend aan renovatie toe, oud huis naar een schitterend groot nieuw gebouwd huis ga is het toch ff slikken.

Hier in dit huis vond ik na jaren in onrust en angst geleeft te hebben mijn rust, een plekje om ver weg van mn verleden een nieuwe start te maken.
In dit huis werd ik ten huwelijk gevraagd, zag ik mijn kinderen veranderen van stil en terughoudend naar vrolijk en spontaan en mochten we nog een dochter ontvangen.

Hier in deze straat werden we met open armen ontvangen door onze buren, ontvingen we hulp in moeilijkheden, zonder dat we er om hoefde te vragen, leerde ik opnieuw hoe belangrijk een sociaal leven is, iets wat ik zolang gemist had.

En dat alles begon 4 jaar geleden......door lid te worden van cm Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 22:01
BerichtOnderwerp: ga je mee; 30 juli picknick met evt bbq op de hei in ede?

MARIA576 schreef:
wat een óntzettende kater Annette, om dit te moeten ontdekken. Ik dacht wel toen ik jullie gedag zwaaide: hé, ze zijn er nog...! maar dát was het dus! Boze smiley
Nu de ellende van alles opnieuw regelen, pffffttt..kan er nog wel bij, bij de drukte die jullie al hebben! (grrr..!)

Ach, ik moest komende week toch al een nieuw paspoort gaan halen, rijbewijs was ook al aan vervanging toe,moet nu enkel eerst ff maandag aangifte gaan doen.
Alle pasjes zijn geblokkerd, de autoruit is verzekerd en de buit zal vast tegengevallen zijn, het had veel erger gekunt!
En ik weet zeker dat ik nu nooit meer mn tas vergeet uit de auto te halen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 19:37
BerichtOnderwerp: ga je mee; 30 juli picknick met evt bbq op de hei in ede?

Picknick was gezellig, enkel jammer dat ik mn tas vergat uit de auto te halen en iemand anders dat voor me heeft gedaan.....weg paspoort,rijbewijs, portomonee (gelukkig zat er nog maar 2 euro in).
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zondag 24 juli 2011, 13:18

ERIKA129 schreef:
Hey lekker zeg Lachende smiley
Alleen pas wakker geworden om half zeven in de avond? Clown smiley

Nee, dat was om 5 uur s morgens, teveel zin om de dozen uit te pakken Knipoog smiley
Maar ik ben blijven liggen tot 7 uur, gordijnen stuk open en lekker vanuit je bed de koeien zien grazen.

Dat is overigens wel het nadeel van dit huis, zoveel natuurschoon om je heen dat telkens als ik voor het raam sta, ik spontaan wegdroom en er weinig meer uit mn handen komt Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zondag 24 juli 2011, 13:14
BerichtOnderwerp: De klik...

DANIEL777 schreef:
Is vriendschap misschien niet de eerste basis voor een eventuele welbesproken klik?

Misschien is het meer de vraag: wat is nou precies 'de klik'.
Voor mij is de klik niest meer dan dat je jezelf prettig voelt bij iemands aanwezigheid, je prettig voelen in een gesprek.
En dat heeft voor mij niks met een eventuele relatie te maken, dat geld ook voor gewone vriendschappen.

Wat je schrijft is in mijn beleving niet zozeer de klik, maar de eventuele vonk die wel of niet overspringt. En ja, daarvoor is vaak vriendschap de eerste basis.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 18:41
BerichtOnderwerp: App CM voor iPhone

GRIFFIN748 schreef:
L E Z E N:

ik heb het niet over mobiel internet. dat heb ik zelf ook (nog?) op mijn telefoon. ik heb het over mobiel chatten, daar zie ik het nut niet van.

overigens vind ik dat je een telefoon primair bij je hebt om mee te b e l l e n!

ow gelukkig, dan ben ik tenminste niet de enige bejaarde hier die enkel belt en smst met zijn/haar telefoon! Lachende smiley
van de helft van de extra functies op mn toestel weet ik niet eens waar het voor dient Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 18:32

Wakker worden in mn nieuwe huis, een dag eerder dan gepland Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 18:31
BerichtOnderwerp: De klik...

BEUN656 schreef:
Beste mensen,

Je komt het in heel veel profielen tegen. "Het gaat om de klik." Ik zeg: oh ja? Zelf vind ik dat namelijk erg oppervlakkig en simpel. OK: it's the first thing to happen. Maar volgens mij gaat het daarna om diepgang... Toch...? Ik bedoel: alleen dan kun je elkaar toch op de juiste manier kennnen...? Reactie graag...

Greetz,

Beun

Je geeft het zelf al aan he, er moet eerst een klik zijn voor je elkaar echt kan leren kennen. Aan iemand waarmee je totaal geen klik hebt ga je ook niet het binnenste van jezelf laten zien toch?
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juli 2011, 22:36
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

GRIFFIN748 schreef:
en als je verhuist: zorg ervoor dat je de nieuwe slaapkamers op de dag van verhuizing in orde hebt, zodat je 's avonds niet hoeft te kamperen in je eigen huis, maar gewoon lekker in je fris opgemaakte bedje kan pitten. de rest van het huis maakt niet zoveel uit, als je op dag 1 maar kan douchen en slapen.

Beter plan: ik slaap lekker in mn oude huis, en mn zus kampeert met haar man in het nieuwe huis tussen de rommel. Knipoog smiley

Morgen dagje samen soppen, de mannen de laatste lampen en dingen ophangen en dan zijn we een eind klaar.
Vrijdag vast was spullen overbrengen en zaterdagmorgen staan er 7 heren op de stoep om mn meubels over te brengen,gaat goedkomen hier! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juli 2011, 22:27

GRIFFIN748 schreef:
mooie warme kleur, maar wel een beetje donker, wenn ich's sagen darf...oder gibt's noch eine lösung dazu?
da's Duits, Hannah...

Dat is opgelost inmiddels, toen ik deze foto maakte lag er nog een 2 meter hoge berg grond voor mn tuindeuren. Die is weg inmiddels, dus een zee van licht.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juli 2011, 11:43
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

verhuisdip Boze smiley ,

nog 3 dagen en nog zoveel werk, gelukkig zijn de hulptroepen onderweg.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 20:13

Ken je die Heinekenreclame met de gillende dames rondom de inloopkast?

Zo'n momentje had ik toen ik vanmiddag mn nieuwe keuken inliep....

AAAAHHHHHHHH!!!

Laatst aangepast door
ANNETTE792
op dinsdag 19 juli 2011, 20:17
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 10:07
BerichtOnderwerp: Ramp

BEUN656 schreef:

Hiervan zeg ik: welke invalshoek kan de toest van de Christelijke ethiek doorstaan... Check yourself!

Maar ben je er dan ook op tegen dat westerlingen aan geboortebepering doen?

Wij hebben hier zelf de keuze in, in afrika hebben ze dat meestal niet.
Hoeveel afrikaanse moeders zouden er nog 12 kinderen baren als ze de keuze hadden om voorbehoedsmiddelen te gebruiken, en niet dagelijks in de zorgen hoeven te zitten hoe ze voedsel voor 12 kinderen bijeen moet krijgen?
(ik heb namelijk nergens iets gelezen over verplichte geboortebeperking)

Laatst aangepast door
ANNETTE792
op dinsdag 19 juli 2011, 10:08
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 16:27
BerichtOnderwerp: Nieuwste opwekkingsliederen

CHATULIEM619 schreef:
je hebt nooit gelezen dat ik andere bundels fout vind. Wat ik wel belangrijk vind, is dat de identiteit van een gemeente zoveel mogelijk in stand gehouden moet worden. Anders heb je m.i. geen bestaansrecht vind ik. En dat is tegelijkertijd de grootste valkuil. Ik ken voldoende gemeentes, die terwille van de groei maar zoveel mogelijk van hun eigen identiteit ingeleverd hebben. Evangelische gemeentes verliezen hun kracht en getuigenis en zijn hard op weg om traditioneel te worden...

Zo heb jij ook nooit gelezen dat ik zei dat jij dat doet Knipoog smiley
Maar ik ken er zat, zowel traditionele als evangelische, die dat wel doen, en dat vind ik erg jammer.

Ik denk dat die identiteit niet perse aan de keuze van liedbundel vasthangt.
In traditionele kringen wordt steeds meer gebruikt gemaakt van de andere bundels naast de psalmen en gezangen, daarmee worden ze echt niet evangelischer. Ik denk dat de identiteit van een kerk veel meer aan andere punten hangt, zoals de doop , opbouw van de dienst e.d.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 16:21
BerichtOnderwerp: Ramp

ERIKA129 schreef:
Welke opticien niet??? kies er een uit bij Hans anders is de prijs anders Knipoog smiley
Nu weer ontopic Smiley met dichtgeplakte mond

Kan je wat je overhoud op giro 550 stortenClown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 14:35
BerichtOnderwerp: eigen bijdrage aan je eigen kerk

JUVENS119 schreef:
ik geloof dat het goed is om een tiende deel van je salaris te geven ,uit liefde voor GOD

Daarover ben ik het wel met je eens, ik vind enkel niet dat je heel dat bedrag aan de kerk moet geven, zoals in de topictitel gezegt wordt.

Natuurlijk heeft de kerk ook een deel nodig, je moet tenslotte met alle leden de lasten dragen, ieder naar draagkracht.
Maar ik geloof dat met je tienden geven ook bedoeld wordt je naasten ondersteunen die een financiele nood hebben,een zendeling financieel ondersteunen en dat soort zaken.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 14:26
BerichtOnderwerp: christenmatch is maar heel kleine kans voor vaste relatie

GRIFFIN748 schreef:
wat doe je hier dan, als ik vragen mag...

Ja, dat is het eerste dat je dan te binnen schiet he....en het tweede is: wat verwacht je dan?
Dat je stil op de bank moet blijven zitten totdat de ware zelf bij je thuis aan komt bellen met de mededeling: hoi, ik ben de ware??
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zondag 17 juli 2011, 21:18
BerichtOnderwerp: contact

JOZI078 schreef:
wat deugt er niet aan de foto en het profiel, hoezo niet aantrekkelijk? vind je dit leuk om zo'n reactie te zetten?

je profiel aantrekkelijker maken,dat klinkt bijna als jezelf leuker maken dan je bent Knipoog smiley.
Blijf gewoon lekker jezelf jozio! Als ze je niet leuk genoeg vinden zoals je bent, zijn ze je aandacht helemaal niet waard toch?
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 22:11
BerichtOnderwerp: wie weet hoe het moet?

CROSSROAD317 schreef:
Controleer wel eerst op en normaal a4 tje of je invoer klopt .. scheelt weer een a4 etiket pagina .. Lachende smiley

Succes ..

Of print eerst op de achterkant van het etikettenpapier, scheelt je ook nog een a4tjeKnipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 18:39
BerichtOnderwerp: eigen bijdrage aan je eigen kerk

Cm verwijdert iemand enkel als daar een reden voor is, niet omdat andere leden dat graag zouden willen.
Cm heeft ook regels waar je je aan dient te houden,doe je dat niet en volgt er straf, dan is dat niet de schuld van anderen.

Cm is een datingsite/contactsite, geen hulpverleningssite.
Een beetje inlevingsvermogen is prima, maar het lijkt me niet de bedoeling dat we ons allemaal dan maar aan moeten gaan passen.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 juli 2011, 19:34
BerichtOnderwerp: Sauna!

ADELAAR559 schreef:
En nog steeds is er geen datum gepland .......

...... beetje jammer

Engeltje smiley

Waarschijnlijk omdat het topic een beetje onoverzichtelijk aan het worden is.
Welke sauna, welke datum, met of zonder badkleding.....je kan het nergens terugvinden en dat is nou juist de informatie die mensen willen weten.

Begin er gewoon zelf 1 waarin je meteen een datum, door jouw uitgezochte sauna en overige informatie inzet, dan kunnen mensen zich aanmelden.
Nu weet je niet waarvoor je je aan zou melden (en dit topic is een beetje overgegaan in een kan de sauna wel of niet topic)
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 juli 2011, 13:02

Vandaag het vervelendste klusje van heel de verhuizing afgemaakt:

de kelder waar het normaal stikt van de spinnen leeggeruimt Geschokte, onthutste smiley.
ik had geluk, vandaag enkel spinnenlijkjes tegengekomen Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: donderdag 14 juli 2011, 15:45
BerichtOnderwerp: Het weer

ERIKA129 schreef:
Pffff inderdaad zeg Gefrustreerde smiley ze hebben toch wel zo'n mooi tentje boven hun hood mag ik hopen??? Knipoog smiley

Nee, een paraplu, dus die kuil liep gewoon vol.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: donderdag 14 juli 2011, 15:31
BerichtOnderwerp: Het weer

ERIKA129 schreef:
Het weer in het midden des lands!
Het stormd hier Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt regen komt met bakken naar beneden Huilende smiley, smiley in tranen
Is het nu zomer of herfst Boze smiley

Hier in het buitenland is het net zo erg hoor, maar ik durf niet te klagen.

Moest net ff naar mn nieuwe huis, daar zitten 2 mannen in een blubberige kuil in dit weer de stroom en de telefoonlijn aan te sluiten, dan heb je pas reden om op het weer te schelden!
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: donderdag 14 juli 2011, 12:15
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

YELNIN491 schreef:
lekker dippen vandaag Gefrustreerde smiley

Daar is het wel weer voor ja Boze smiley
Maarja, geen tijd voor...
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juli 2011, 20:47

PIETER649 schreef:
geen idee hoe dat voelt, ik zal het nooit worden Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Ach, je bent wel oom...en aangezien je oudste nichtje minder in leeftijd scheeld met mij dan dat jij en ik met elkaar schelen, wordt je misschien wel binnen afzienbare tijd oud-oom Lachende smiley Duiveltje smiley

Gefeliciteerd Thirza!
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juli 2011, 15:33
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..

SUSANNAH475 schreef:
Annette, vertel mij eens wat het nut zou zijn van iemand die mij zou bevestigen in wat jij noemt "mijn problemen" en me daarin zou laten zitten, wat overigens heel niet aan de orde is... ??

Het enige wat ik ermee wilde zeggen is dat ik zelf soms de behoefte heb erover te praten (dat een ander luistert), net zo als ik bijv. naar hem luister als hij met iets zit.
En dat is echt niet alleen maar kommer en kwel zoals jij het lijkt te beschrijven, dat is vriendschap over en weer.

En van dat strijken was gewoon een grappig voorbeeld, die jij veels te serieus neemt, vind ik althans.

Ik reageer op jouw stukje waarint je vertelt dat iemand iets verteld en die persoon komt met oplossingen aandraven. Als iemand oplossingen probeert te geven, komt dat op mij over dat er blijkbaar een probleem was.
Wat ik aan probeer te geven is dat iemand dat waarschijnlijk JUIST uit vriendschap voor je doet.

En achter die strijk staat een knipoog geloof ik Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juli 2011, 13:42
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..

SUSANNAH475 schreef:
Ik vraag me af waarom vrouwen praten en mannen niet luisteren

Tja, dat zit zo, ik zat gister e.e.a. aan een goede vriend te vertellen, maar het enige wat ie deed was met oplossingen aandraven... en daar had ik nou net geen behoefte aan...
Waar ik behoefte aan had was een luisterend oor, maar na zoveel jaar drong het tot me door dat ie dat blijkbaar nog steeds niet doorhad. Hij deed zoals een man vaak doet en kan je hem (misschien) niet kwalijk nemen...

Wat ik hem wel kwalijk neem is dat hij zich begon te bemoeien met waar ik mijn boodschappen doe... ook al ging het om mijn financieen.
Ik zag mezelf al ff deel van een getrouwd stel... "schat, ik wil niet dat je de boodschappen daar en daar haalt want dat is te duur", klinkt voor mij als "je moet niet zo strijken, maar zo" Weet je wat ? doe het lekker zelf... Clown smiley
Maar ff serieus, in een relatie vind ik het anders liggen, dan sluit je misschien wat meer compromissen, maar nu ik nog alleen ben, ben ik degene die bepaalt waar ik mijn boodschappen haal.

Voortaan zoek ik het zelf wel uit, oplossingen kan ik zelf ook mee komen. Knipoog smiley

Wat ik me dan weer afvraag.... waarom wil je dan geen mogelijke oplossingen krijgen? Wat wil je dan, iemand die je bevestigd in je problemen en je daarin laat zitten?

En als je zelf met oplossingen komt..is het geen probleem meer?

In dit geval zou ik gaan twijfelen of ik wel vrouw ben, want ik had precies hetzelfde gedaan denk ik Geschokte, onthutste smiley

Ik heb overigens nog nooit een man horen klagen als je zn strijk doet, wel als je het na het strijken een week lang in de wasmand op de slaapkamer laat staan en hij elke morgen diep in de mand moet spitten om een paar schone sokken te vinden Knipoog smiley

(en ja pieter, voor ik op cm rond ging hangen heb ik braaf de was weggeruimd Engeltje smiley )

Laatst aangepast door
ANNETTE792
op woensdag 13 juli 2011, 14:09
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van ANNETTE792
Ga naar pagina Vorige 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 ... 56 Volgende
Pagina 34 van 56