Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 14:17
Onderwerp: kijken op profielen..
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik kijk op de profielen met de hoop iemand te vinden te een Nederlandse brief in het Spaans kan vertalen...en in het Portugees... |
idee voor jou ga spaanse en portugees ze les volgen via nti dan kan je het zelf................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 14:11
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
dat ik net een verrassing kreeg..........! dat ik zo blij ermee bent......!
mijn broer heeft de stoeltjes van mam, overbekleed en oude lak eraf gehaald, ze zijn zo mooi geworden, ze zijn net gebracht!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 16:28
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik nog heg die moet kortgewiekt worden en aangezien jullie vrouwen toch veel kunnen zijn jullie dan ook van harte welkom |
Ja zeg ik help je wel, zet maar vast een stoel er neer met bakkie thee en wat lekkers erbij ..........dan zal ik het wel zeggen hoe je het moet doen en ik zal wel wijzen......................en mijn vriendin lust graag koffie....
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op dinsdag 1 januari 2013, 16:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 14:49
|
|
|
de tafel zijn de poten eraf, tjonge iemand wilde een grap met me uithalen die had toch 1 schroef zo vast gezet! We zijn samen met een vriendin zeker een poos bezig geweest , wacht maar dacht ik , ik zal je krijgen................die schroef gaat er uit, ik laat me toch niet kennen! De schroef is eruit.
met een brede lach kwam hij naar beneden, moet ik helpen......? Nee jongen, wij vrouwen kunnen dat gewoon.................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 12:06
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
nu komt de slechtste moment de tafel uit elkaar schroeven en weer zien hoe ik die in de schuur krijgt............................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 12:05
Onderwerp: Kerst & nieuwjaarswensen 2012-2013
|
|
|
12.00 uur precies dus mooi op tijd lieve lezers........................ fijne gezegende, vreugdevol, met veel liefde, gezelligheid 2013
En dat we met zijn allen een fijne tijd mogen doorbrengen op CM, misschien wel nieuwe liefde of vrienden alles is mogelijk! Wens ik jullie toe!
Liefs van Joannie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 12:00
|
|
|
het regent, het regent de pannen worden nat dat doen de bonte wolken die worden dan gemolken in de koude regenvat..............................................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 04:26
Onderwerp: Ik heb jou lief....mijn lief......
|
|
|
Ik heb jou lief.. mijn lief...... wachtend op jou te weten dat ik jou nooit meer zal zien
Mijn hart doet pijn ik mis je mijn lief Ik heb jou losgelaten ooit zal ik jou weer tegen komen ik weet je bent dicht bij Heer en ik .....mijn lief ik mis je zo mijn lief.....!
Vooral nu de eerste nacht de eerste dag van het nieuwe jaar straks kom ik even bij jou mijn lief en steek een kaarsje op jou graf!
Ik mis je...............mijn lief, vooral nu!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 04:17
|
|
|
Wist je dat, dat ik nu ff heel erg moeilijk heb.............
pffft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 december 2012, 15:24
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | mijn abo loopt op 11 januari af en dan ga ik niet verlengen |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 december 2012, 15:19
Onderwerp: Hoe belangrijk zijn foto's voor mij?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Weet je hoe gezellig uitziende mannen zijn??? HEEL...gezellig!!!
Weet je dat stevige mensen ...de gezelligste mensen zijn??? Weet je...dat heel veel mannen helemaal geen hekel hebben aan een wat steviger vrouw??? Weet je wat vrouwen plagen is??
Vrouwen het ook niet zo erg vinden als een man wat steviger is??? Je daar tenminste HOUVAST aan hebt???? |
zo is dat zeeland, ik hou ook van knuffelbeertjes..................!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 december 2012, 10:54
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ..ik reageer maar effe niet meer op jouw postings...voila |
Ik zal je wel gaan missen als je niet meer komt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 december 2012, 10:52
|
|
|
FRANKT627 schreef: | dank je wel dames...ik weet dat mijn looks voor de meesten niet voldoen maar ik was wel een echte monnik en ja, ik ben ook werelds en een goede monnik is ook werelds maar jullie vooroordelen (de ergste discriminatie die er is) komen hard aan...ik hoop dat jullie nooit slachtoffer worden van vooroordelen...zo goed en lief ben ik dan weer...ondanks mijn uiterlijk |
Ff serieus ,
Ik zal jouw nooit veroordelen hoe je eruit ziet en als ik naar foto van jou zit te kijken, trouwens valt het reuze mee, je ziet er best gezellig er uit!
Over veroordelen gesproken, ik weet goed wat het is. Ik ben heel erg fors geweest. Ik ben ruim 30 kilo al kwijt!
Jij bent wie je bent Frank, de binnenkant van de mens is belangrijker dan de buiten kant, het gaat niet om hoe je eruit ziet, het gaat erom wie jij bent! Jij bent een gewoon gezellige man die ons (beetje) plaagt!
Groetjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 december 2012, 10:26
|
|
|
FRANKT627 schreef: | sjips, als jij meedoet ga ik me direct onlid maken... |
Gelukkig.............blijft Erika nog 2 maanden...............!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 december 2012, 00:31
Onderwerp: kerkgang
|
|
|
Zorg wel dat ik netjes uitziet, ik zal niet gauw mijn door de weekse kleren aan doen, als ik uit ga ben ik ook netjes ,dus ook naar de kerk!
Echte zondagse kleren zoals vroeger dat heb ik niet!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 december 2012, 00:19
|
|
|
FRANKT627 schreef: | dank je wel dames...ik weet dat mijn looks voor de meeste niet voldoen maar ik was wel een echte monnik en ja, ik ben ook werelds en een goede monnik is ook werelds maar jullie vooroordelen (de ergste discriminatie die er is) komen hard aan...ik hoop dat jullie nooit slachtoffer worden van vooroordelen...zo goed en lief ben ik dan weer...ondanks mijn uiterlijk |
ach als de binnenkant maar mooi is......................de buitenkant kijken wij wel door een
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 december 2012, 00:15
|
|
|
wist je dat, dat ik baalt......................van griepje te hebben wistje dat dat ik planken koorst heb! Wist je dat, ..........dat ik weer veel te laat op mijn nestje ligt....................
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op maandag 31 december 2012, 00:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 december 2012, 00:09
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Uhhhh...monnik bedoel je zeker??? Ach..daar heeft hij het hoofd niet voor..... |
En teveel praatjes..................................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 december 2012, 00:07
|
|
|
MAMY994 schreef: | Dank je!
Succes is wel nodig. Ik ben niet zo fotogeniek. En wil wel ECHT zijn. |
wist je dat, dat je helemaal niet een fotogeniek hoeft te zijn, juist echte foto's zijn het mooist.........................komt best goed met jou!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 12:07
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
PIETER619 schreef: | Zie ik bij enkele reacties en staan, dan vraag ik mij nu af , of onze FRANKT nog wel voor de titel de enige leuke man op CM in aan merking komt. Dames op gepast voor deze vrouwen verslinder |
Ja zie je wel dat dacht ik al, dat Frankt een vrouwen verslinder was! Dankje wel Pieter voor je waarschuwing als vrouw hebben we toch een gelante ridder nodig.....................!
( Kijk nog een leuke man voor de cm )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 12:03
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Weet je waar ik nou blij van wordt? Ja, en dat is héél belangrijk voor mij wat ik op ga schrijven.
Ik ben blij, omdat ik CM echt als een hechte groep gelovige lieve mensen ervaar. Een groep mensen waar ik de kans kreeg om te groeien in de afgelopen twee en een half jaar!!!.... dat ik lid ben. Mensen die mij accepteerden, met mijn tekortkomingen, mij prezen als ik iets goed deed, mij erop wezen als iets niet verstandig was. Ook via mail, alsnog bedankt!!!
Ik kon hier mijn pijn kwijt, mijn frustraties kwijt. Ik kreeg feed back, begrip en bovenal wijsheid.
Ook kon ik hier mijn gelukkige momenten kwijt. Ook dan ervoer ik dat er werd meegeleefd.
Ook als ik om gebed vroeg kreeg ik altijd reacties en de wetenschap dát men voor mij bidt. Dát deed en doet mij zó goed!!!
En ook ik bidt elke dag voor mensen hier van CM, ook voor mensen die(tijdelijk hoop ik, met name Willemijn!!!) geen lid meer zijn.
Dus eigenlijk komt dit CM gebeuren en ís dit CM gebeuren voor mij een soort virtuele geloofsgemeenschap.
Ik heb hier zoveel begrip gehad, medeleven en vriendschap, dat heb ík nog niet in een kerk ervaren. Iedereen is hier gelijk, arm, rijk, gestudeerd, niet gestudeerd, etc. Want het gaat uiteindelijk om één ding; het geloof, en dus met elkaar omgaan hoe God dat bedoeld heeft. Dát ervaar ik hier, ook uit reacties naar mekaar toe.
En ja, en is weleens een ditje of een datje; het mooie is dan juist, je kan je mening zeggen. Ook al is tie anders dan anderen.
En ja, er gaat weleens iemand over een grens, ook ik. Ja, we zijn niet zonder zonde: 1 Joh 1...Wie zegt zonder zonde te zijn liegt en doet de waarheid niet.....
Dus, om het kort te houden: ik ben wel zo ontzettend blij met CM, behalve dat ik daar een goede vriendschap uit Friesland heb overgehouden, ja, dit is voor mij een troost forum, een bemoedigings forum, en een respect en liefde/vriendschap forum.
Bedankt lieve mensen!!!!
Ja, en ook en misschien wel juist voor de wijze postings die niet positief klonken maar waren bedoeld om op te bouwen!!
Het geeft me een warm gevoel hier te mogen zijn!
Zegens!!! |
mooi geschreven ..................!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 00:13
Onderwerp: restaurant "uilenbos" incl speeltuin/kinderboerderij 15 dec
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het is wel spijtig dat het steeds zo ver is. Je kan dan wel zeggen om hier in de buurt wat te organiseren maar 'hier' is het maar een dun bevolkte CM-regio waardoor de kans bestaat dat er niemand op af komt.
De reden waarom ik er niet kon zijn weet je inmiddels. Het had niet zozeer met de afstand te maken... Of toch een beetje... |
tip voor je, je bomen en je heg moeten toch gesnoeid worden............dagje bij jou en dan zorg jij voor de lekkere eten en koffie ...................voor de mensen die komen helpen, dan maak je een soort worshop ervan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 00:07
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik zal mezelf wel huggen..als ik moet wachten op sommige vrouwen voor een hug... |
ach zielige man toch...........................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 00:05
|
|
|
MAMY994 schreef: | Nou, het is al een hele toer om mij fatsoenlijk op een foto te krijgen. Een op de honderd lijkt een beetje. Dus die 15 minuten kun je dan wel vergeten. Is natuurlijk wel grote lol, die foto's maken |
is leuk hoor profiel foto's maken...................ik vindt dat ook leuk om te doen voor al bij anderen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 22:47
|
|
|
[quote=MAMY994]Ben ik ook van plan. Maar ik kan dat zelf niet. Moet eerst een paar leuke foto's door m'n dochter laten maken. En die moet ze dan ook nog op m'n profiel zetten. En die tijd......
Zucht[/geduld overwint alles...................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 22:36
|
|
|
FRANKT627 schreef: | het is eender met wat...als ik maar eens geknuft kan worden... |
oef is mij toch ook wat................................de knuffels zijn op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 22:03
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb samen met Josina nog 10 geboden erbij gemaakt ...en ik denk dat er nog meer gaan komen...
Gebod 21: 'gij zult niet nalaten nog geboden te maken' |
jij wilt vast zo knuf van mij.............met griep spatjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 21:41
Onderwerp: Een vrouwenhart
|
|
|
Ja zo gaat dat in het leven, vaak zijn de antwoorden heel dicht bij, alleen je ziet het vaak niet , omdat je verblindt bent de wrede pijn die in hart ruist! Als jezelf verwondt bent dan is het nog moeilijker , om te begrijpen waarom ze zo hebben gedaan tegen jou of wie dan ook!
Ieder mens heeft een rugzak de ene zwaarder dan de andere, maar vergis je niet, diegene waar het lijkt dat de rugzak niet zwaar is, heeft geleerd om mee om te gaan en te vergeven!
Er zijn meer mensen waar de harten gepijnigd zijn! Vrouwenharten maar ook Mannen harten , waar diepe pijn in zit!
Mijn vrouwenhart is ook ooit pijn gedaan. Dan is nog niet mijn recht om de anderen te veroordelen! Want ik heb geleerd er zijn ook vele goede lieve mannen, net als goede lieve vrouwen!
God heeft mij geleerd en mij geheeld in de diepe pijn! Hij leerde mij vergeven in de mens die dit gedaan heeft! Hij is de Alfa en Omega, van begin tot het einde zal HIj naast mij staan, waar ik of jij ook heen ga! En dat is de kracht van de bloei van mij leven! Het leven is prachtig, ondanks alles .....ik geniet van het leven!
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op zaterdag 29 december 2012, 22:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 21:22
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Pffff, is hier niet te beleven...anna-piet, de speelvogel, is er ook al niet meer en jij bent griep-geknuffeld...leuke bende is het |
inplaats aan jezelf te denken.............denk ook ff aan mij ja (die nu best even vertroeteld wilt worden)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 21:19
|
|
|
MAMY994 schreef: | Ik vind het ook belangrijk om te weten hoe een ander er uit ziet. Moet er niet aan denken dat ik leuk contact krijg met iemand en dat dan blijkt dat hij op m'n 1e ex lijkt. Nachtmerries heb ik zo ook wel!!! Of iemand knap of minder knap is vind ik niet relevant. Wel of iemand sympathiek lijkt. En sommige foto's geven inderdaad een beetje extra informatie.
Heb zelf nog steeds maar 1 foto. Erg, hè. |
nou mamy, nog een leuke erbij zetten............!
|
|
Naar boven |
|
|