Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 21:05
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Pieter kan goed bonensoep maken...misschien kunnen jullie samen opa en oma worden |
Haha LOL nee Frank samen opa en oma worden daar hadden we dan zo"n 30 jaar geleden aan moeten beginnen Dat weet je toch wel of moeten we je nog eens vertellen van de bloemetjes en de bijtjes??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 20:59
|
|
|
FRANKT627 schreef: | een vrouw vinden |
door een vrouw te vinden wordt Pieter opa????? Zeker een vrouw voor zn zoon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 20:57
Onderwerp: Weinig geld en toch reizen?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | zoek dan een lief...je staat toch op een datesite |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 20:46
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | *Steen vraagt haar af wat "waterachtig" is* (om maar ff ontopic te blijven) |
ja ik dacht ook al wat is dat
maar durfde het me niet hardop af tevragen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 20:45
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
FRANKT627 schreef: | IJsblokjes zeker |
haha ja die ook maar die eet ik niet hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 20:40
Onderwerp: Weinig geld en toch reizen?
|
|
|
Goeie tip Thomas is inderdaad niet duur> Jammer dat ik geen lief heb anders kon er ik goedkoop heen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 20:34
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Wel makkelijk...maar zou voor mij gevaarlijk zijn... (ze zullen namelijk ook wel ijs verkopen) |
Ijs heb ik gewoon in mn diepvries liggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 20:31
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik heb niets anders te doen...niemand mailt me eens...het is al maanden geleden dat ik nog eens een mail kreeg...het wordt dus hoog tijd... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 18:17
|
|
|
was nogal moe dus pataje stoofvlees voor mij, de snackbar zit aan de overkant
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 18:05
Onderwerp: Zie ginds daar komt rutte....
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik heb geen verstand van politiek.
Duszz...én ik heb al zolang geen hoofdpijn meer, en dat wil ik zo houden |
LOL
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 15:40
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ja, het zal zeker het laatste kleinkind nog niet zijn... |
nee dat denk ik zeker niet, maar geloof wel dat er voorlopig geen kleinkinderen meer komen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 13:45
|
|
|
Om 12.00u was het mooiste moment tot nu toe.Toen werd ik namelijk opnieuw oma van een kleindochter. Maar het allermooiste moment komt later vandaag als ik haar in mn armen kan houden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 december 2012, 22:46
Onderwerp: de enige leuke man op CM
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Josina....geloof me...hij doet het niet...Ook ik heb het aangeboden...en ik meende (nog steeds) het echt....!!! Misschien ben ik niet te ONLIEF genoeg...
Zo wordt je natuurlijk nooit de enigste leuke man op CM Frank!! |
Ach dat is Frank natuulijk allang de enigste leukste
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 december 2012, 21:57
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
ELOY676 schreef: | eerste letter van z'n achternaam, |
jij mag nooit meer raden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:50
|
|
|
Om 6u onder de douche en om 7.15u in de trein. En dat allemaal op mn vrije dag. Mn zoon en schoondochter gaan morgen verhuizen en het huis moet eerst schoon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:48
Onderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Wat ik ermee bedoel is, dat een ieder welke het Woordt van God kent, niet met dit soort vraagstellingen aankomt zetten. Want die weten welke man/vrouw bij hun past
Latten, kent de bijbel niet. Kunnen wij ook niet onderbouwen. Tenzij wij Zijn Woord gaan verdraaien en onze vleselijke intreprettatie's er aan gaan geven. |
Computers kent de Bijbel ook niet, toch heb jij die gebruikt om je stukje te schrijven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 21:55
Onderwerp: Wat vind jij het belangrijkste van een vriendschap?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Laten we eerst maar eens ervaren wat een vriendschap is vooraleer we de analyse gaan maken wat het belangrijkste is... |
ja goed plan Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 21:48
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Mogen wij meegenieten van dat lied Wasmachine lied lijkt me erg leuk |
ja en als het zo hoogstaand en geestverheffend is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 20:59
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Wat ik heb gedaan vandaag?
Lekker helemaal niets!!!
Alleen lekker computeren, lekker liggen lezen, alleen wat ik leuk vind en waar ik zin in heb!
|
He lekker meis!! En ben je er een beetje van bijgekomen??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 15:51
|
|
|
Mijn broer(tje) komt eten dat gebeurt niet vaak. We eten gehaktbrood met aardappels uit de oven met worteltjes en sla. Roomyoghurt met aardbeien toe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 22:50
Onderwerp: Een vrouwenhart
|
|
|
BRIGHT250 schreef: | Een vrouw proberen te verleiden staat gelijk als een vrouw proberen te bedriegen, want verleiden komt van de satan.Ik heb geen idee waar dat op is gebaseerd, maar in ieder geval niet op de bijbel... Verschil tussen verleiden en bedriegen is ook wel redelijk groot naar mijn mening, je kunt een vrouw wel verleiden zonder haar te bedriegen als je intenties goed zijn dunkt mij?
Een vrouwenhart is het vechten waard. Een vrouwenhart is het verleiden waard. (niet misleiden) Een vrouwenhart is het veroveren waard.
Zolang je intenties maar eerlijk en oprecht zijn, lijkt me daar niets mis mee. |
zo ist Bright je hebt helemaal gelijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 22:39
Onderwerp: ELKAAR LIEFHEBBEN...
|
|
|
TINK100 schreef: | Er zijn 2 Griekse woorden die, “houden van” vertaald zijn te weten Phileo en Agape. Ieder van deze woorden heeft een aparte betekenis en dat mag niet zomaar onder één noemer worden geschoven. Het woord Phileo drukt persoonlijke geraaktheid uit, een gevoelige en sentimentele betrokkenheid.
Terwijl Agape steeds gebruikt wordt bij wijze van beoordeling en weloverwogen goedkeuring van iemands instelling met betrekking tot een principe, plicht of fatsoen.
Samenvattend kan het verschil aangeduid worden door Phileo in verband te brengen met “het hart”, terwijl Agape te maken heeft met “de logica”.
( quote van Laverde).....
ik heb het verschil opgezocht: Agape is de goddelijke liefde die Jezus voelde voor de medemens........heeft dus niets met logica te maken.....en Phileo spreekt van liefde voor de medemens te gebruiken als zijnde broederliefde.....GEEn homosexule relatie!!! , maar tussen mensen onderling...heeft dus niet 1,2,3 te maken met het hart......
in de grondtekst vraagt Jezus: agape aan Petrus...... en Petrus antwoordde: ik phileo...... deze uitleg is beter dan van jou Laverde..... Liefde is soms zo verwarrend.....pgffffff |
ja klopt helemaal Tink bedankt voor het opzoeken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 22:37
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, en ik heb ook griep, dus ja, dan ga ik niet me haar doen föhnen etc, als ik toch thuis ben ziekjes.
Ja, ondanks dat ik ziek ben, ben ik gelukkig en het heerst, zoveel mensen liggen ziek in bed, dus ja, deze foto's zijn genomen: moe en ziek ;), maar ja me ogen stralen.
Ja, en die wallen zien ik ook nu pas, jammer, was ook ff proef, eerdaags andere foto's.
Gaat me er ook om dat men ff weet tegen wie ze 't hebben |
ja hoor Shanita je hebt gelijk heel leuke foto
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 20:02
Onderwerp: Het Grote Stoppen met Roken Topic.
|
|
|
PIETER619 schreef: | Ik was verstokt, verslaafd roker en weinig doorzettingsvermogen om te stoppen dus. Men denktvaak dat nicotine verslaving i smaar dat i sna (meende ik 2 dagen al over, het is meer "de bezig zijn" verslaving" Wat mij hielp was, als ik trek kreeg in een sigaret, ik afleiding moest zoeken voor de tijd van op roken van de peuk. Omdat ik ivm rustig aan moeten doen , omdat ik 3 bypasses moest hebben, was puzzelen voor mij de uitkomst. Mede omdat ik een week al niet had gerookt en ik moest stoppen, heb ik mij daarook vooringezet.
Letwel, stoppen is moeilijk en ik heb vaak strijd gehad (soms nu nog) om er vanaf te blijfen. Wetend dat als ik met de smoes, ach vooruit even één haaltje van een sigaret geen kwaad kan, het er toch weer meerderen worden, ben ik dus bewust er vanaf gebleven. |
Ja en dat is echt ontzettend knap van je Pieter
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 19:20
Onderwerp: waarom geen privechat
|
|
|
PIETER619 schreef: | plingplong geluid als iemand je vraagt voor privechat dus.
maar heb nu hopelijk de juiste browser wel openstaan, deze geeft aan dat ie wel popups van CM doorgeeft |
ik had vandaag ook 2x zo'n pingel en een wit venster. Maar ik kon niet zien wie het was en dus ook niet antwoorden. Hoop niet dat iemand zich nu gepasserd voelt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 13:30
Onderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
|
|
|
PIETER619 schreef: | Men zal in de meeste gevallen met LATten beginne, dit omdat men al apart woont, maar wat is de doelstelling van je relatie, moet God er bij betrokken of doen we het gewoon op aardse manier van lekker gemakkelijk.
Zelf ga ik voor het drievoudig snoer en zal God er ook bij betrokken moeten worden, Natuurlijk moet men elkaar leren kennen en zal men zo bij alkaar over de vloer komen, maar d erelatie man-vrouw is heilig en zal mijn inziens bevestigd moeten worden. Burgelijk huwelijk hoeft voor mij niet maar wil wel een kerkelijke zegening op welke manier dan ook.
Helaas staat bij veel kerken het burgelijk huwelijk boven het kerkelijke, bij mij dus andersom, God staat wat dat betreft bovn de staatm, mede omdat de staat het burgelijk huwelijk ook al aan het andermijnen is en men er geen belang bij heeft wat voor relatie men zelf wil en alles goedkeurd en aanpassingen maakt.
Wat ik wel goed kan vinden is dat als men oprecht van elkaar houdt, hier een zegen van God over vraagt en men wel apart blijft wonen (althans op papier) en dus wel geregeld bij elkaar is. |
He Pieter ik snap niet hoe je alleen op papier apart kunt wonen (moet je wel een groot stuk papier hebben ) wat bedoel je daar precies mee. In nederland mag een huwelijk pas kerkelijk worden ingezegend als je al voor de burgelijke stand getrouwd bent. Dus wel logisch dat de kerk dat boven aanzet. Het is het enige wettige huwelijk dat nederland kent
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 december 2012, 01:06
Onderwerp: Kerst & nieuwjaarswensen 2012-2013
|
|
|
JOL252 schreef: | Geen woord teveel of te weinig. Ook ik ga je missen Tink, in jouw reacties kon ik me altijd goed vinden... maar ik ontmoet je nog via Facebook, tot dan! |
Veel geluk Tink jammer dat je gaat maar de reden is mooi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 13:45
Onderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Het mag een boekje zijn met "aparte" uitspraken ... maar deze "aparte uitspraak" slaat wel de spijker "recht" op z'n kop ... |
Die schrijf ik op!!
|
|
Naar boven |
|
|