Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 11:23
Onderwerp: Het doel van 2013
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | We hebben uiteraard al een topic gezien over de goede voornemens voor dit jaar, maar welke doelen heb je jezelf gesteld die je dit jaar wilt behalen? En hoe ben je van plan dit te doen?
Zelf wil ik dit jaar graag na een aantal jaar vrijwillig projecten op te hebben gezet betaald werk gaan vinden. Hoe? Door mezelf nog meer op de kaart te zetten en een opleiding te gaan volgen tot life coach! |
Goed doel....!!!
Mijn doel om erachter te komen wat ik heb, en er dan mee te leren leven... Als ik dat heb dan kan ik verder en me volledig inzetten voor mijn opleiding (i hope) Mijn doel dit jaar, gelukkig te zijn en de nare dingen van afgelopen jaar vergeten en achter me te laten en dus vooruit te kijken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 11:20
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...was het een blinde hond? |
ikke is toevallig heel lief ja
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 09:45
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Kan je zien hoe lief jij bent........................... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 21:29
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | als ze klaar is dan mag ze wel bij mij komen helpen met de muren sausen! |
Nou denk dat ze dan op apegape ligt Wat een klus zeg vooral dat sauzen is echt zwaar!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 21:12
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Vergeet je eerst je huiswerk niet...euhhh te verdelen onder de CM-leden... |
Ehh effe namens Jol Frank... Ja ze heeft goed gewerkt, ja ze is lief geweest, enne vul de rest maar selluf in Enne ze kan heeeeel goed muren sausen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 21:10
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Tja, als ik die van anna-piet kan masseren mag ik die van jou niet overslaan natuurlijk ...wie kwam op dat domme idee van die voetmassage |
Euh kan momenteel wel een massage gebruiken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 21:09
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | als ik thuis komt en doe de deur open, dan springt mijn hondje in mijn armen en wordet helemaal afgeknuffeld door haar...............hier wordt ik blij ervan! |
Kwam vanmiddag bij een vriendin binnen en werdt helemaal platgeknuffeld door de hond des huizes ken je nagaan beessie kende mij niet eens lief heeee
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op vrijdag 4 januari 2013, 09:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 21:00
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Vergeet je eerst je huiswerk niet...euhhh te verdelen onder de CM-leden... |
Heb huiswerk gedaan ja maar letterlijk Verven verven enne verven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 08:35
Onderwerp: Iemand blokkeren
|
|
|
GERRIT084 schreef: | ach wat dan vrouwen en blokkeren doet de vreugde en rust wederkeren |
Ik zal hem onthouden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 08:34
|
|
|
Wat heb ik gedaan vandaag Nou geslapen net mn boterhammetjes op en dan stap ik zo in de auto om een lieve vriendin te gaan helpen schilderen in dr huis
Dus om sommigen blij te maken, ik ben er tot vanavond niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 19:14
Onderwerp: Waarschuwing voor lauwheid.
|
|
|
[quote=MARITIME853]Ohw, Hij was binnen en komt wederom weer binnen??? Waar staat het dat Hij blijft kloppen? Ook weer een eigen denkwijze vanuit een pesoonlijke situatie.[/quot
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op woensdag 2 januari 2013, 19:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 18:18
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Dat ik het nu eindelijk warm heb nu ik in bed lig met 3dekbedden op Dacht vanmorgen dat ik gegeten had waar ik allergisch voor ben. Maar heb hoge koorts en dus waarschijnlijk gewoon griep |
Al dat fietsen door de regen ken ook nie goed zijn he.... Beterschap en uitzieken anders maak je je clienten ook ziek
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 18:16
Onderwerp: Ik heb jou lief....mijn lief......
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Ik heb jou lief.. mijn lief...... wachtend op jou te weten dat ik jou nooit meer zal zien
Mijn hart doet pijn ik mis je mijn lief Ik heb jou losgelaten ooit zal ik jou weer tegen komen ik weet je bent dicht bij Heer en ik .....mijn lief ik mis je zo mijn lief.....!
Vooral nu de eerste nacht de eerste dag van het nieuwe jaar straks kom ik even bij jou mijn lief en steek een kaarsje op jou graf!
Ik mis je...............mijn lief, vooral nu! |
Slik.... mooi geschreven!! Sterkte ermee...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 18:11
Onderwerp: Waarschuwing voor lauwheid.
|
|
|
Ik heb me eens even door alles heen geworsteld en ben veel dingen tegen gekomen waar ik me zeker ik kan vinden, zelf ben ik niet iemand die met bijbelteksten aan komt,maar zeker wel een mening heeft!
Als ik kijk naar de topicstarter
In vers20 Zie, Ik sta aan de deur en Ik klop. Indien iemand naar mijn stem hoort en de deur opent, Ik zal bij hem binnenkomen en maaltijd met hem houden en hij met Mij.
Dit vers maakt duidelijk waar Jezus staat namelijk buiten en niet binnen. Hij klopt en hij blijft kloppen maar hij staat buiten.
vers17 Omdat gij zegt: Ik ben rijk en ik heb mij verrijkt en heb aan niets gebrek, en gij weet niet, dat gij zijt de ellendige en jammerlijke en arme en blinde en naakte,
We leven in een rijk land in Nederland over de gehele wereld gezien en helaas kunnen mensen daarop hun vertrouwen stellen en niet meer hun afhankelijkheid van God zien.
Als ik dit zo lees dan lijkt het alsof je iedereen alle nederlanders christen of niet over 1 kam scheert! En we allemaal alleen maar leven voor onszelf en voor de wereld??
Zo zie ik het toch niet! Ja de wereld is zeker idealistische ingesteld en zeer op zichzelf gericht en ja ook wij christenen doen daaraan mee.. Maar je zegt ook zie ik klop aan de deur maar er werdt niet opengedaan.. Ja ook dat gebeurt vaak maar.... gelukkig komen er in de gehele wereld nog steeds mensen tot geloof dus de klop van de Heere wordt wel degelijk nog gehoord en er wordt opengedaan...
Verder lees ik dat er gezegt wordt we zijn lauw... Ja denk dat velen in hun leven een periode van lauwheid hebben in hun geloof, met name vaak in tegenspoed, dat je denkt waarom gebeurt mij dit, ik wil niet scheiden maar kan niet verder zo ik (en mijn evt kinderen) we gaan er stuk aan... Of ik ben steeds ziek waarom moet mij dit overkomen??? Denk dat dat menselijk is is dat dan lauwheid?? nee denk ik niet denk dat dat meer een vertrouwen is en verdriet en toch... Hij blijft kloppen en je doet weer open... Waarom??? omdat we weten niet zonder Hem te kunnen daarvoor heb ik geen ellenlange bijbelteksten of korte voor nodig... Wat ik daarvoor nodig heb is een rotsvast vertrouwen dat hoe moeilijk mijn wegen ook zijn en waarin in ook zit.. Hij is altijd bij me.. Ik las al dat Jol zei Hij laat nooit los wat zijn hand begon en zo is het.... Eens een kind van God altijd een kind van God.... jazeker kunnen we ons afzetten ertegen maar dan klopt Hij en blijft kloppen en eens.... laten we Hem weer binnen...
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op woensdag 2 januari 2013, 18:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 17:59
Onderwerp: goede voornemens
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik heb geen goede voornemens. Er komt toch niets van...
Hoi Tess welcome back en ik zag op je profiel dat je er niet voor drie dagen bent |
En met een mega metamorfose welkom wederom tess..... o on topic mijn voornemens voor dit jaar pfffffff laat maar ff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 17:57
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik heb gisteren niets gegeten en vandaag sla ik eens een keertje over. Ik heb helemaal geen trek. Ik heb zelfs niets geproefd in de AH. |
Oei dan is het echt nie goe met jou Maarre denk dat de meesten het hebben na deze dagen niet echt zin in eten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 10:19
Onderwerp: kijken op profielen..
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ook mijn Floshke en Prikkie worden niet overgeslagen op het forum of in de chatroom...zij krijgen ook steeds knuffels... |
Aaaaaaaaa .en het baasje wordt steeds overgeslagen??? Zet dan ook gewoon je eigen koppie erop
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 10:16
Onderwerp: Een vrouwenhart
|
|
|
JOL252 schreef: | Integendeel, hij geeft me juist het idee dat onder andere ik als vrouw wel deug. Ik heb een hele pot zeezout aangeschaft. Helpt niet altijd maar ik doe mijn best. |
Juustem!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 21:55
|
|
|
JOL252 schreef: | Dank! Ik word er sssenuwappig van als ik er aan denk.
Klusserdeklus aan de slag. |
Alles sal reg kom skatje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 18:05
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Dokters assistente zeker wat eten we vanavond niertjes zeker |
Ik ben nog niet zover dat ik dat doe Enne vandaag koud en warm buffet gehad met de hele fam van mn moeders kant erg gesellie!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 17:55
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
JANS221 schreef: | Op de bank in slaap vallen en wakker schrikken van je eigen gesnurk |
Als het tukkie maar lekker was
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 01:30
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
.......Het nu 1 januari 2013 is?? .......Ik jullie allemaal een mooi en gezond en liefdevol nieuw jaar toewens .......Het nu voor deze dame bedtijd is
Als ze het buiten tenminste ook toestaan en stoppen, waar ze zin in hebben in die regen brrrrrr
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 01:28
|
|
|
Wat ik vandaag heb gedaan duhhhhhhhh vuurwerk gekeken, afgewassen en mn ma thuis gebracht en nu??? Als ze buiten eens bedenken dat ze mogen stoppen kan ik ook proberen te pitten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 december 2012, 17:17
|
|
|
KABOUTER722 schreef: | 't wordt hier (nou ja niet hier maar bij 'n oud collega op de W.C.) gourmetten. aantreden om een uur of 7, en dan doorborrelen tot een uur of 01:30.
en te bedenken dat ik vandaag om 03.30 mijn bed uit kwam... |
Had je maar een vak moeten leren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 december 2012, 17:16
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | mijn abo loopt op 11 januari af en dan ga ik niet verlengen |
Zoals je ziet aan de vele reacties wordt uwes vriendelijk doch zeer dringend verzocht uwes abbo te verlengen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 december 2012, 17:12
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | De laatste smul- en smikkelavond voorlopig, gelukkig...... Vanavond eerst maar even verstandig doen met een rijst-groente-vleesgerecht-zonder-naam. En dan bij de koffie es aan de oliebol, appelbol etc.etc. En dan onder het genot van een hapje en drankje en Ik hou van Holland, samen met familie, de laatste uurtjes van 2012 uitzitten. Op naar 2013!!
Oh ja, zodadelijk ook nog een paar pepermuntjes in de kerk natuurlijk....... |
Hey hier zo ongeveer hetzelfde alleen dan zonder die rijst groente handel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 december 2012, 11:36
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | mijn abo loopt op 11 januari af en dan ga ik niet verlengen |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 december 2012, 11:11
|
|
|
[quote=ZEELAND736]
In sommige dingen kan het echter wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 december 2012, 11:10
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Sjonge jonge jonge sommige mensen een keertje vasten op zun tijd geeft toch ook voldoenigheid |
Blijf jij dan even een daggie weg bij AH Ehh wat eet ik vandaag.. nou wat dacht je van oliebollen en van alles en nog wat... ga toch echt niet koken vandaag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 december 2012, 11:08
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Gelukkig.............blijft Erika nog 2 maanden...............! |
Toch nog iemand blij
|
|
Naar boven |
|
|